Jump to content

Probleme cu pornirea la CALD - motor TDI


polar
 Share

Postare recomandată

@terrabyt: Mercy...ma asteptam la asa ceva. Exista cineva pe forum care poate face o astfel de corectie? Se poate spune cu aproximatie cam care sunt costurile unei astfel de operatiuni? Exista riscuri in urma unei operatiuni de genul asta? merita efortul asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De obicei cei care se ocupa cu tuning pot face treaba asta, din ce an e masina?

Pretul... depinde de fiecare , riscul.. depinde de cine iti face treaba asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@terrabyt: Mercy...ma asteptam la asa ceva. Exista cineva pe forum care poate face o astfel de corectie? Se poate spune cu aproximatie cam care sunt costurile unei astfel de operatiuni? Exista riscuri in urma unei operatiuni de genul asta? merita efortul asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fly_lex , la tine face de fiecare data cand pornesti la cald asta??Adica nu este cand sa-ti porneasca rapid cu mufa pusa.

Intreb asta pt ca aparent am si eu ECU tunat, remapat, ceva de genul, dar nu face tot timpul asta, doar cand i se nazareste

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu nu stiu exact ,vezi aici de la postul #1318 incolo. Poate stii tu sa imi spui exact. Cert e ca am MAF spec fix si in concluzie nu imi merge EGR total si am mai postat un log cu grupurile 8, 10 ,11 dar nu stiu cum trebuie sa fie valorile stock.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@marius1982.11 : Da! Face tot timpul asa. Imi porneste "sanatos", la sfert de cheie doar atunci cand e motorul rece...dar nu si vara, sau cand ii scot mufa. Si la temperaturile din perioada asta, daca merg 10-15 minute dupa ce am pornit-o prima data dimineata si o opresc tot greu porneste.

Am avut o discutie cu terrabyt pe mess si m-a lamurit exact care e treaba. Problema este clar din software, pentru ca atunci cand a fost facuta harta de pornire pentru modelul meu de ECU nu s-a luat in calcul si faptul ca electromotorul nu va invarti tot timpul la aceeasi turatie pentru ca se mai uzeaza si nici faptul ca si poma de injectie mai capata niste "delay-uri" odata cu trecerea timpului. Ideea este ca pe masura ce creste temperatura motorului, creste si RPM-ul la care se incepe injectia cu motorina in momentul pornirii, iar daca electromotorul nu invarte imediat la turatia respective sau pompa are vreun defect..nu se injecteaza motorina si nu porneste. In cazul meu se pare ca e vb doar de electromotor si e recomandata o reconditionare. Apropo am si eu o intrebare :frigbaitata: stie cineva cum pot afla codul electromotorului fara sa ma apuc sa-l demontez? Fara acel cod nu pot comanda un kit de reparatie.

In cazul in care reconditionarea acestuia nu va da rezultate, ramane varianta cu corectarea hartii la pornire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Din cate stiu sunt vreo 2-3 tipuri de electromotoare.

Codul fiecaruie este scris pe el si fara sa-l dai jos nu-l poti afla.

Si nu cred ca are rost sa cumperi piese de schimb pentru un anumit model si sa constati apoi ca nu se potrivesc la electromotorul tau. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off! de ce n-or scrie chestiile astea...in manualul de utilizare, spre exemplu...ocupa jumatate de carte ca sa ma invete sa folosesc un casetofon care oricum a zburat de mult, dar sa-mi spuna ce mi-au pus exact pe masina nu sunt in stare...de fapt trebuie sa traiasca si reprezentantele. Mercy mult..o sa-l dau jos si o sa comand dupa cod...dar trebuie sa stau 2 zile fara masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am razgandit...mai intai o sa incerc varianta cu modificarea in ECU pentru cutie automata, iar pe la inceputul primaverii o sa dau electromotorul jos si o sa fac operatiunea de curatare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut! am un golf 4 1.9 tdi 116 cp. am probleme la pornirea motorului. cand e motorul rece imi porneste fara probleme. merg cu el pana se incalzeste si opresc motorul, incerc sa pornesc din nou si imi porneste foarte greu. electromotorul face cam 4-5 ture, eventual mai dau inca o data la cheie si apoi porneste. nu cred sa fie probleme la compresie, pt k motorul merge f bine, trage frumos, nu scoate fum alb sau negru. martorul bujii incandescente functioneaza...adica sta aprins cam 2 secunde. daca ar fi probleme la bujii ar trebui sa imi porneasca greu cand e motorul rece. nu stiu care ar fi problema.va rog ajutati-ma!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! am un golf 4 1.9 tdi 116 cp. am probleme la pornirea motorului. cand e motorul rece imi porneste fara probleme. merg cu el pana se incalzeste si opresc motorul, incerc sa pornesc din nou si imi porneste foarte greu. electromotorul face cam 4-5 ture, eventual mai dau inca o data la cheie si apoi porneste. nu cred sa fie probleme la compresie, pt k motorul merge f bine, trage frumos, nu scoate fum alb sau negru. martorul bujii incandescente functioneaza...adica sta aprins cam 2 secunde. daca ar fi probleme la bujii ar trebui sa imi porneasca greu cand e motorul rece. nu stiu care ar fi problema.va rog ajutati-ma!!!

Daca poti scana motorul ,posteaza ce erori are.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal

Aceeasi prbl am avut-o si eu, din cate spui tu mai mult k sigur rezolvarea se va face doar din soft; sunt cateva pers pe forum kre te vor ajuta, cauta pe cineva din orasul tau, dureaza cat bei o cafea iar suma e ff rezonabila

stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am razgandit...mai intai o sa incerc varianta cu modificarea in ECU pentru cutie automata, iar pe la inceputul primaverii o sa dau electromotorul jos si o sa fac operatiunea de curatare.

Daca la tine porneste bine la rece dar greu la cald, ma foarte indoiesc ca e problema de electromotor. Daca ai schimbat senzorul de temperatura si dupa cum ai spus pleaca bine cu mufa senzorului scoasa, eu zic ca e problema din soft - adica, pur si simplu nu injecteaza suficienta motorina la pornire la cald, si se poate sa fie si o problema de avans la injectie.

Multi tuneri rezolva problema - corectand mapele de injectie. De obicei e gratis pt un remap la motor, dar serviciul e disponibil si separat la pret mai mic decat un remap. Sfatul meu e sa vorbesti cu unul din cei ce fac remap-uri singuri (fara a trimite fisiere la cineva care sa le modifice apoi) si cred ca iti rezolva problema cu cateva milioane... poate si mai ieftin. Optiunea B este reprezentanta (unde pot sa iti incarce cel mai nou soft disponibil pt motorul tau). Nu stiu cat costa la reprezentanta, dar poate nu e o idee rea sa incepi cu ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema cu pornitu este din soft dar este ca o protectie...

adica daca motoru la pornire sa roteste sub o anumita turatie nu da drumu la injectie.... daca electromotoru este putin obosit sau ai o baterie proasta masina porneste ff greu cand e calda

turatia de pornire depinde de temperatura lichidului de racire..... adica daca pocalesti temperatura insemna ca modifici turatia minima de pornire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am un golf 4 1.9 tdi 116 cp din 1999.Am si eu probleme cu pornirea motorului, dar numai dupa ce se incalzeste. Cand e rece nu imi face nici o problema; porneste la prima cheie. Daca merg cu masina, sa zicem 10 km si opresc motorul, apoi incerc sa il pornesc din nou, porneste foarte greu. Electromotorul face vreo 6 ture pana porneste, eventual mai dau inca odata la cheie. La compresie nu cred sa am probleme k motorul trage foarte bine, nu scoate fum. Nu stiu daca o fi de la bujii problema, k daca ar fi asa, ar fi trebuit sa imi porneasca greu cand motorul este rece. Va rog sa ma ajutati!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A-i facut o scanare s-a vezi daca are erori stocate?

Este a nustiu cata oara cand TE ROG FRUMOS sa nu mai folosesti quote!

Vad ca nu vrei sa intelegi.

Ok!

La prima repetare vei primi warning si 5 zile de suspendare a dreptului de a posta!

Nu mai da quote la postul anterior pentru ca este interzis de regulament!

Foloseste "add reply" sau "fast reply".

Multumesc!

aryes13

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am aceeasi problema. Porneste bine la rece dar greu la cald. Probabil e o problema de soft!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam ce probleme pot sa apara daca se face editarea in softul de motor.Se va modifica consumul,sau ceva piese care vor fi afectate cu timpul?

Intreb pentru ca si eu am aceasi problema la masina din semnatura si tare as vrea sai rezolv problema.

Din cate am citit e cea mai buna solutie,dar sper sa nu fie efecte secundare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
MasinaPoporului

Salutare,

Astazi am intlnit o problema la un golf 4 TDI 116 CP.Dimineata porneste la sfert de cheie,dupa ce s-a incalzit dureaza de la 3-5 secunde pana porneste.S-a schimbat senzorl G62 dar degeaba.Vreau sa precizez ca am gasit furtunasul ce intra in filtru de aer (furtunasul ce duce la supapele de vacuum) sarit din carcasa filtrului.Sa fie de acolo cauza si e posibil sa fi tras particule de praf la supapele de vacuum?Iar dupa o perioada de staionare mai lunga sa porneasca usor?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Radu golf v 1.9 tdi

Am avut problema cu pornirea greu cand e motorul cald, am schimbat electromotorul si s-a rezolvat, curios ca electromotorul de pe masina mea a mers foarte bine pe un golf 1,9 tdi din 2007(nu avea probleme de pornire la cald).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la tine se rezolva elegant problema in mai putin de 4 minute,prin rescrirea softului cu corectia adecvata,nu trebuia schimbat nimic pe masina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si io problema cu masina cu pornirea la cald,dau la automat si o ia da greu dupa un invirtit luuung.curatat electromotor,bucse schimbate,aceeasi problema.poate sa imi spuna cineva cum fac codarea ptr cutie automata?poate o sa imi porneasca si mie bine.....motoru ie un axr din 2004.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut. baieti !

mie mi se intampla uneori sa nu vrea sa pornesca nici la rece nici la cald !

cand i-i vine bazdacul ( azi de vreo 3-4 ori nu avrut, de 2 ori da ) nu vrea si pace ! ( adica porneste intr-un tarziu dar greu dupa daua chei lungi 4-5 secunde )

cred ca problema mea este cumva la pompa din rezervor , cand nu vrea sa porneasca, nu aud pompa care trebuie sa porneasca atunci cand pun contactul !

sa fie de vina carbunii motorasului care antreneaza pompa ? adica sa ramana cumva blocati intr-o pozitie si sa nu mai invarta pompa din rezervor ? :D

Modificat de nyk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!