Jump to content

Probleme cu pornirea la CALD - motor TDI


polar
 Share

Postare recomandată

parerea mea , si in foarte multi cazuri , o pornire grea la cald se datoreaza oringuriilor de la injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e adevarat..... dar e difereta mare la pornire intre o-rig-uril si soft

la oringuri dai 10 secunde si porneste in 2-3 cilindri

cand sunt probleme pe soft/demaror... dai 4 secunde si porneste frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, asa e la mine, 3-4 secunde dupa care porneste de parca nimic nu s-ar fi intamplat, de ma dispara si se uita la mine lumea de parca as avea un harb, si mi-e ciuda.

Dimineata la 4 grade imi vine sa mooooor cand o ia la sfert de cheie.

Pornirea la cald nu o face tot timpul asa, dar destul de des oricum.

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la tine e capu de pompa... nu poate sa mai faca destula presiune la turatia data de demaror

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca e motorina mai densa si mai vascoasa si pierderile sunt nesemnificative

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa-ti spun ceva: daca scot mufa de la G62 cu el cald, porneste la sfert, cu toate ca senzorul e bun, citeste temp corect si nici cod de eroare nu imi da. Deci alta e explicatia mai mult ca sigur.

Tosusi, cum se poate analiza teoria ta cu vag-com?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se poate.... faza cu senzorul e devarata... considera ca e frig tot timpul si baga mai multa motorina decat la caldura si cam asta ar compensa piederile

si se poate compensa piederea din softul masinii.... parca voine facea asa ceva.

deci iti garantez.. ca daca schimbi pompa de injectie cu una care se stie buna nu o sa mai ai aceasta problema.. (dar mai ieftin e compensarea din soft)

Modificat de Swat Cat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta inseamna ca o sa am probleme de debit daca imi pun PP520? Daca nu face presiune la cald, apoi atunci baniesc ca nici la cald cu o mufa scoaza, ca doar e un defect mecanic(nu?).

Sau inseamna ca imi invarte prea incet si pompa nu face presiune? Eu nu as schimba sub nici o forma pompa pt ca in mers merge f bine.

Eu am intes ca e din faptul ca ECU mai vechi atunci cand motorul este cald ridica turatia la care sa se invarta motrul pt a porni injectia, drept urmare daca electromotorul nu invarte destul sau ai bateria slabita nu porneste asa usor. Era ceva cu pus soft de cutie automata pt ca ala aceasta turatie minima este mai mica.

Pot face un log pe canalul 15 sa vad cat am la IQ, sau nu e relevant?

LE: acum imi aduc aminte ca acum vreo 3 ani mi-a facut cva setare cu vag-com-ul mecanicul care nu mi-a placut deloc pt ca indiferent de temp motorului statea spirala f mult timp, in schimb pornea la sfert, dupa care statea turat la 1100rpm vreo 2 minute, dupa care scadea singura turatia instantaneu.

La cat km pica o pompa de injectie? la 170k? nu prea imi vine sa cred., plus ca si la 140k tot asa facea.

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

generatia pana in 2000 au avut probleme...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si io pb cu pornirea la cald....se poate face ceva cu vag-com?in grupul 05 ?ie adevarat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca o intrebare pt cultura mea generala, daca am problema cu capul de pompa, asta e grav sau doar cu pornirea e baiul, cat mai pot merge asa? Se reconditioneaza sau se schimba cu totul?

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu cred ca e capul hidraulic... ala se poate schimba. dar nu sunt sigur... vb cu baieti de la bosch... ei stiu exact cum se manaca treaba asta. cred ca mai mergi peste 100mii km fara sa ai probleme grave.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa va spun cum am rezolvat problema cu pornirea la cald:

Inainte sa rezolv problema am schimbat bateria,bujiile incandescente,perii electomotor.

Mentionez ca am un motor ALH din 1999,si tot nu a pornit bine la cald pana ce nu am schimbat mapele de pornire din ECU.Acum porneste la o jumate de chei

:P

In older alh engines german engineers put in ECU starting map whichone is responsible for protection 2-mass flwheel (that map cut fuel quantity on warm engine). When engine is new everthing is ok, but after few years and many miles engine wear (ECU don`t recognize this) that fuel quantity is too small to start the engine. You can check this by unplug ETS if afther then engine start without problem you have wrong map(when you unplug ETS ECU don`t now what temp has the engine and increse fuel quantity). This is only in alh engines from 1998 and 1999, in 2000 and younger vw fix that map. In europe they can change that map by programming ECU. Here I don`t now who can do this. You have Upsolute chip call them and ask maybe they can fix that map. Other solution is change battery on biger (more ampers), check ground connection, check starter (no free play on bearings, spin freely or replace the starter) sometimes it help(in 60%).

greg

:251:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

IN weekend am pus niste duze Bosio Powerplus 520. In afara de puterea marita am mai observat ca nu mai rontaie asa tare dimineata cu motorul rece, la accelerari pe loc(si nici in mers), ceea ce e bine, (ca exclude tacheti), si la cald porneste mult mai rapid, cam 1 secunda ,fata de 3.

post-34985-1256590749_thumb.jpg post-34985-1256590765_thumb.jpg

PS: nu scoate gram de fum cu 1.19 bar pe turbo, 2mg/str IQ.

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marius le-ai schimbat singur sau ai fost la service?Intreb pt ca ma bate si pe mine un gand de duze si vroiam sa stiu daca pot sa le schimb si singur sau trebuie ceva reglaje/scule speciale.

Apropo, cat au costat duzele si de unde le-ai luat?

Scuze pt :offtopic: :)

Modificat de mihaintz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu le-am montat singur, dar necesita si o reglare a lor la bosch diesel service(pop-testing), dar asta e deja chestie de tuning fin.

Trebuie sa fii foarte atent si sa le dai cu solutie de curatat injectoare, sa nu zgarii saibele de cupru,(cel mai bine sa ai noi), dupa care dai cu wd40 la greu si te asiguri ca duza nu e intepenita in piulita care o strange pe corpul injectorului(cea cu hexagon de 15 in capat). Eu am reusit(la primul) sa il desfac, dar nu am dat cu wd40 si s-a strambat in pin de aliniere(cand m-au trecut toate aplele) pt ca era intepenita duza in cap. Ca norocul ca am reusit sa il indrept punand duza veche pe pin si l-am fortat inapoi.

la montare sa cureti bine si locasul din chiulasa sa nu ai scapari de gaze de la compresie. Sa ai si o menghina buna, recomandarea sa pui o carpa intre falci si injector. Capul isi da drumul destul de greu, deci sa nu te sperii.

In vag-com trebuie facuta o adaptare la IQ, canalul 1, pana IQ e in jur de 3.5-4mg/str(de la 32768 in jos ca sa cresti valoarea IQ si invers ca sa scazi), dar poti sa-l lasi si la valoare mai mica pt o putere marita ;), cam 1.8-2mg/str, insa asa am observat ca nu imi mai zice corect consumul asa :).

Ele au fost 307eur de pe www.dielespower.cz (cam 7800 coroane).

Daca se poate ,sa se mute la "shimbare cap pompa si injectoare" sau unde credeti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

deci pana la urma se poate modifica cantitatea injectata la motoarele PD?

la mine nu merge,sa fie din cauza ciptuningului?

valoarea este de 6.0-6.3 in ralanti iar consumul 0.8/h este mult?

motorul este AVB 101+CP

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu nu se poate modifica cu Vag-com cantitatea injectata la PD numai turatia la relanti prin modificarea valorii de baza. Intreaba-l pe cosmin daca i-a dat de cap ca a incercat el sa faca. Consumul tau la relanti nu este chiar alarmant dar cu 0,2l/h mai mare ca si cea normala/obisnuita (fara clima). Cantitatea injectata se incadreaza in parametrii, adica intre 3-9mg/cursa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema o am si eu pe al meu Golf V 1.9 TDI 105 CP ( 2005 ) . Daca e frig afara adica temperaturi sub zero grade , nu am nici o problema si porneste la cheie in schimb daca merg cu masina 15-20 minute si motorul se incalzeste , nu mai porneste la cheie ci imi sta si invarte in jur de 4-5 secunde pana sa porneasca. Pana la urma trebuie remapat softul sau trebuie schimbat capul de pompa ... daca m-ati putea lamuri v-as multumi din suflet. E oribil sa astepti sa plece lumea de langa tine ca sa nu te faci de ras cand pornesti masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu deja m-am obisnuit, plus ca odata ce a pornit, plec eu de langa ei cu un elan mult mai mare :). Mie mi s-a dat de inteles ca e din capul de pompa, ca astea de mileniul 2 ar fi mai bune si mai rezistente. Pe dealta parte era vorba si de ceva schimbare de soft cu unul de pe cutie automata, care ar imbunatati pornirea la cald :) .In fine, mie mi-e de electromotor si de baterie ca in rest nu mi rusine cu ALH-ul mei dopat.

A ta nu cred ca are cap de pompa fiind PD. Deci va mai trebui sa rabzi putin rusinea, poate e de la motorina, mai stii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema o am si eu pe al meu Golf V 1.9 TDI 105 CP ( 2005 )

Se rezolva relativ ieftin din adaptari. DAca nu se reuseste atunci trebuie rescris softul, varianta mai scumpa.

Ai si PM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce ar trebui sa fac sa scad consumul la ralanti,inteleg ca ar trebui sa am o valoare de 0,6l/h?

mentionez ca syncro angle la mine indica 3,3 iar avansul este exact pe zero.

multumesc

daca nu am postat bine i-mi cer scuze

Modificat de soimica
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!