Jump to content

Probleme cu pornirea la CALD - motor TDI


polar
 Share

Postare recomandată

La mine era ok, n-am sesizat asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OT: Eh, golfulina mea era cam varza oricum la pornire. Dupa primii 10.000 de km imi facea fitze. Iar dupa cip, imi scotea prea mult fum. Ceva avea masina aia. :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CODAREA E ASA NUMAI DE TEST : am facut asta pe un audi a3 si nu se putea merge cu masina la sarcini partiale la schmbarile de viteza.

nu mi-o luati in nume de rau dar intreb si eu asa ... mai in gluma mai in serios : ( tinand cont ca in romania toata lumea se pricepe la femei , fotbal si masini )

daca ai un televizor stricat cauti un forum de televizoare?

daca se sparge o teava in casa cauti un forum de instalatori?

daca ai o durere pe mai stiu eu unde cauti un forum de doctori ?

iertati-ma dar forumul sa fie un doctor universal ?

sant cateva persoane f competente pe acest forum ( chiar daca nu sant macanici de specialitate ) si sant foarte bine intentionate dar pana la urma credeti ca se pot rezolva toate problemele numai cu sfaturi?

andi stie ce spune, eu am avut client care a schimbat pompa de injectie si nu s-a rezolvat problema....

chestia cu bucsa scoasa greu din cutie ( la electromotor ) putea fi evitata....

`CHIAR ATAT DE RELE SANT SERVICIILE AUTO INCAT SA NE REZOLVAM SINGURI PROBLEMELE??? :-(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

[OFFTOPIC]

Sunt de acord cu tine, Vali. Problemele trebuie rezolvate la service, daca stii unul bun. Forumurile sunt pentru discutii, pentru a face cunostinta cu oameni care iti impartasesc pasiunile.

Totusi, uneori mai poti rezolva si singur cate o problema. Si iti dau un exemplu: curatarea turbinei. Aproape la orice service serios la care te-ai duce, ti-ar inlocui turbina. Si poate asa este mai bine; dar poate ca in momentul respectiv nu esti pregatit pentru o astfel de cheltuiala.

De asemenea, pe un forum ca acesta poti invata sa folosesti un VAG-COM si sa nu mergi la reprezentanta pentru asa ceva. Poti sa afli foarte multe lucruri care nu sunt pe toate gardurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CHIAR ATAT DE RELE SANT SERVICIILE AUTO INCAT SA NE REZOLVAM SINGURI PROBLEMELE???
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc, in special lui Andi TDI care mi-a fost de foarte mare ajutor nu numai acum cat si alta data.

Am rezolvat problema, se pare ca bateria era de vina, am schimbat-o si acum nu mai imi face probleme .

Va multumesc inca o data tuturor, s-a dovedit ca acest site este de un real ajutor posesorilor de VW ! ( de mai multe ori )

Solutiile date de voi s-au dovedit a fi f. adevarate spre deosebire de cele date service-urile noastre autorizate ( Porsche sau Midocar ) cere m-au pus sa schimb senzori de temp si unde mai pui si vreo 3 l. de antigel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OFFTOPIC

@Valiauto:

... Solutiile date de voi s-au dovedit a fi f. adevarate spre deosebire de cele date service-urile noastre autorizate ( Porsche sau Midocar )
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Plus ca mai e o chestie importanta si anume faptul ca ok te duci la service ca oricum nu ai tu timp sa te ocupi si nici cu ce, dar e bine sa stii ce lucrare este si sa iti poti verifica masina cat de cat cand o iei de acolo sa nu ti se vanda baliverne..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare,

Acuam s-ar putea sa fiu si un pic OFF TPOIC, dar vreau sa stiu cum ar trebui sa porneasca un TDI si la -10 grade. Trebuie tinut mai mult?! E normal la temperatura asta, de asemenea, sa ai si trepidatii majore?!

Imi cer scuze, da rnu am gasit un topic in care sa se vorbeasca despre asta.

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

o alta cauza a pornirii greoaie la cald,este utilizarea unui filtru de motorina de proasta calitate,sau neschimarea (obligatorie) a o-ringurilor de cauciuc acolo unde este cazul.daca trage aer fals e normal sa plece greu.la rece nu prea ne dam seama pentru ca ni se pare normal (mentalitate)sa plece mai greu la prima cheie.

este totusi o opinie personala,recomand initial o testare cu vag com.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Daca averzi un motor TDi, cu pompa de injectzie electronica, si avetzi probleme cu pornirea la cald, contactatzi-ma si problema este ca si rezolvata:

Razvan: 0722 373 944 sau Marian: 0722 261 209

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da mai multe detalii si tu. Daca nu, asta e anunt online -> la alta categorie, nu aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Automotive Electronics
Daca averzi un motor TDi, cu pompa de injectzie electronica, si avetzi probleme cu pornirea la cald, contactatzi-ma si problema este ca si rezolvata:

Razvan: 0722 373 944 sau Marian: 0722 261 209

<{POST_SNAPBACK}>

;) ECU 01>>>>07>>>>>1Autogearbox>>>>>> ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica cum ca si rezolvata ?

Modifici codarea ECU din MG in AG sau inseriezi rezistenta aia de 2 K cu senzorul de temperatura lichid racire ?

O rezolvi altfel ?

Daca nu, nici o noutate !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Procedura amintita de electricu" si warranty 4 cars are ca rezultat, intr-adevar, imbunatatirea pornirii (in orice conditii si in speta la cald) motoarelor TDI. Ea presupune recodarea modulului Engine cu numarul 00001 in loc de 00002, pentru a "pacali" ECU in privinta tipului de transmisie (00001 = Auto, 00002 = Manual).

Background:

ECU "da voie" motorului sa porneasca doar cand a atins o anumita turatie (300 sau 350 rpm, daca nu gresesc), in principal din motive de natura ecologica (fum). In cazul masinilor cu transmisie automata, acest prag de turatie este mai scazut si deci motorul va porni mai repede.

Efecte secundare:

Procedura cu pricina aduce dupa sine stocarea unor erori in modulele Engine si ABS Brakes, ce semnaleaza imposibilitatea comunicarii cu modului de control al tractiunii (TCM - Traction Control Module), pe care ECU se asteapta sa il gaseasca in cazul cutiei automate.

Nu stiu daca pe langa acestea mai sunt si alte probleme mai grave. Cert este ca nu este o treaba tocmai "in regula". Ca principiu, cand ai o problema este preferabil sa o rezolvi inlocuind sau reparand piesa ce este de vina, in loc sa recurgi la "pacaleli".

Sustin ceea ce s-a spus mai sus. Daca este vorba despre aceasta procedura, nu este nici o noutate. Daca in schimb ai o solutie serioasa pentru aceasta problema, tot respectul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Solutia ar fi repararea sau inlocuirea pompei de injectie ! Corect ?

<{POST_SNAPBACK}>

Cel putin incomplet daca nu incorect. In general sunt probleme de alimentare excedentara sau deficitara. Inlocuirea pompei este o masura relativ extrema si este necesara doar in cazul unor defecte nereparabile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau de electromotor care nu poate invarti motorul la turatia necesara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau de electromotor care nu poate invarti motorul la turatia necesara.

<{POST_SNAPBACK}>

problemele de pornire la cald care sunt inlaturate prin recodare sau "pacalirea" senzorului de temperatura sunt datorate turatiei scazute a electromotorului si se remediaza "ca la carte" prin schimbarea bateriei daca aceasta are capacitatea scazuta, corectarea conexiunilor electrice (daca apar pierderi de tensiune intre baterie si electromotor in timpul pornirii) sau reconditionarea electromotorului.

Exista unele ECU-uri care nu accepta recodarea pentru cutie automata.

@alex TCM =Transmission Control Module

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@alex TCM =Transmission Control Module

<{POST_SNAPBACK}>

Corect! Scuze pentru dezinformare :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am avut specimenul asta la masina mea, un golf din 1999 cu tdi ALH de 66KW.

am rezolvat-o definitiv cumparand un acumulator nou.

fenomenul e ca scade tensiunea prea mult cand dai la cheie.

cu bateria veche putean da la cheie si 30sec fara sa moara, dar degeaba...

am ramas odata fara curent, i-am dat cu cabluri de pe alta masina,

am lasat sa se incarce si apoi am pornit-o ok.

de curiozitate dupa ce s-a incalzit si am luat jos cabluirle, am mai incercat s-o

pornesc cu cablurile reconectate de pe cealalta masina cu motor pornit,

rezultatul a pornit la sfert!!!

apoi am schimbat bateriile intre ele.

am constatat cu stupoate ca porneste golful meu la sfert cu alt a baterie.

asa ca am cumparat una noua. si asa s-a rezolvat definitiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

in ultima vreme am avut mai multe motoare ALH care pornesc greu la cald.am incercat cu acumulator nou,cu cabluri de curent de pe alta baterie la o masina pornita si nu sa ameliorat pornirea deloc.la scanare vag nu sunt coduri de greseli memorate,avansul si parametrii de fct.dinamici sunt in regula!

cei de la reprezentante stiu ca inlocuiesc demarorul si bateria si se zice ca se rezolva problema,insa sunt curios daca exista cumva si alta solutie mai ieftina!

rog pe cei experimentati sa ne ajute cu o solutie!

va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor.

Am un Golf IV 1.9 TDI 90 CP (1999) si am si eu aceeasi problema, masina porneste greu la cald, trebuie sa tin pe automat 4-5 secunde, uneori chiar mai mult. Dimineata sau dupa ce sta in parcare mai mult timp, porneste fara probleme la "jumatate de cheie".

Masina porneste de fiecare data, dar e oarecum frustrant ;) faptul ca porneste asa de greu atunci cand e cald motorul.

Inainte sa merg cu ea la un service, mi-am spus ca poate totusi ar fi bine sa incerc sa caut ajutor pe acest forum, cine stie, poate e ceva ce pot rezolva singur, fara interventia unui mecanic.

Va multumesc anticipat pentru orice sugestie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la o alta masina (dat tot cu motor diesel supraalimentat) problema a fost identificata de la capul hidraulic al pompei de injectie

Se "rezolva" prin turnarea unui litru de apa rece pe pompa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!