Jump to content

Probleme cu pornirea la CALD - motor TDI


polar
 Share

Postare recomandată

N-are a face pompa mecanica (la pompa tandem te referi, nu?), daca nu e bine etansat capacul va porni greu la rece pentru ca se dezamorseaza instalatia de alimentare cu motorina. Dar nu greu la cald.

Ti-am zis marianu ca trebuie verificata turatia de pornire: daca e sub 280rpm, demarorul are ceva bobinaj in scurt.

Cheerz.

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin la pb mea cu golf 5 ,am observat ca daca pun contactul si il las cam 10 sec,motorul porneste la sfert,daca dau din prima tot asa greu.aveti idee ce are?

Modificat de marianu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ia incearca tu sa pui un acumulator nou. La fel am patit si eu pe al meu si pana nu am schimbat acu nu am avut ce sa-i fac

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adica e PD...sa nu se dezamorseze pompa de motorina...verifica filtru de motorina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai ca m-ati facut curios si pe mine, eu cu aceeasi problema ma confrunt la pornire cand e motorul cald. Porneste tare urat comparativ la ce frumos si usor o ia dimineata la prima pornire. Tind sa cred ca-i boala generala din timp ce m-am dat vreo 2 saptamani cu un alt Touran care deabea o mai lua dupa ce se incalzea motorul, dar la ala si trepida toata masina si vorba lui marianu...parca o lua in 3 pistoane . Ambele motorizari de pe Touranuri sunt 1.9-105 PS. Care sa fie treaba , ce e de facut oare ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu sigur daca e relevant dar cu injectoarele cum stati?

Acum vreo 3-4 luni si mie incepuse sa-mi faca exact la fel. Adica opream motorul. Stateam 10 minute si daca il porneam din nou trebuia sa dau la automat vreo 2 secunde (fata de instantaneu cum ia la rece). O fi sau nu conincidenta dar stateam rau cu injectoarele (aveam 2.6 la 2 din ele).

Ei bine cateva luni mai tarziu si doua sesiuni de curatare a injectoarelor (ajungand la valori de 0.5) imi porneste "la sfert" indiferent de e rece sau cald.

Repet nu stiu daca e relevant dar merita verificat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal nu stiu daca neaparat este asta insa redau ce am patit eu

masina pornea greu extrem de greu si scotea fum alb

am fost la testere la multe testere masina ok nici o problema,am schimbat tot ce se poate schimba,am ajuns la faza cu datu-l foc masinii sau parului din cap...

am ajuns la un batran pompagiu care a zis asa ; ''lasa masina peste noapte in panta cu botul in jos spre baza pantei si vezi cum porneste''' a doua zi surpriza masina a pornit la sfert a doua noapte am lasat-o tot in panta insa cu fata spre vf dealului dimineata am ucis bateria si masina nu a pornit,

am mers la pompagiu si mi-a pus o supapa de sens pe conducta de tur(18 lei) de atunci nici o problema

sper sa ajute pe cineva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adica e PD...sa nu se dezamorseze pompa de motorina...verifica filtru de motorina

swat cat,filtru l-am schimbat ,ie nou +oringuri.se poate ca punind contactul ,stind 10 sec,sa se faca presiune pe instalatie si asa are pornirea la sfert?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa porneste si la mine de cand am luat-o! La rece o i-a imediat..la cald nu prea decat daca sta cumva cu botul in jos! De asemenea trepideaza la pornirea la cald!Am mai obs ca la pornirea la rece scoate ceva fum cu motorina omv e5 dar asta e alta branza :salut: !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am aceeasi problema, la cald trebuie sa tin mai mult

cand e calda zici ca are frisoane motorul cand e la relanty, dar daca dai drumul la clima se mai diminueaza trepidatiile

mecanicul meu mi-a spus ca aceasta ar fi buba lor dar ca nu e nimic grav .

nu are nici o eroare pe vag

cineva mi-a zis ca s-ar putea carbunii de la electromotor sa fie uzati

altcineva ca injectoarele nu arunca prea multa motorina, datorita setarii softului si de aceea cand dai drumul la clima se schimba un pic.

altcineva senzorul de temperatura.

in rest masina merge perfect

astept un raspuns de la cineva care areusit sa rezolve aceasta problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Gasisem undeva pe forum rezolvarea la problema asta. Se pare ca e ceva de pe partea electrica, se dadea o solutie cu niste rezistente. Si la mine face la fel, Touran PD 101cp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

Am mai discutat si in alt topic de pornirea greoaie la cald

Cele dou variante sunt :

demaror(75%-trebuie turatie peste 280rpm/ probabil piederi de putere demaror la cald)

oringuri injectoare(25%)

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am un vw lt 2,5 tdi avr 109 cp 60 mii km

la cald porneste dupa 20-30 de secunde de dat la automat

la rece porneste ok

testerele spun zero erori toate sistemele sunt in regula,s-a ajuns la concluzia ca ar fi terminata pompa de injectie,intamplator am scos mufa de la senzorul de temperatura si motorul porneste fara mufa f bine atat la rece cat si la cald,am schimbat senzorul de temperatura cu unul nou ,masina are aceleasi simtome risti sa omori bateria pana porneste la cald.

momentan circul fara mufa conectata la senzor nu imi indica temperatura apei la bord si nu se stinge martorul de la bujii pana in momentul in care pornesc motorul,masina porneste si se comporta absolut normal-exista vre-un alt inconvenient/risc in a umbla fara mufa de la senzorul de temperatura?

- aveti idee ce problema ar putea fi?

-are cineva o schita cum sunt conectate cele 4 picioruse ale senzorului de temperatura?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa mergi la un electrician sa-ti lege bujiile pe direct, ca la astea mai noi cand e cald motorul nu mai intra bujiile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica cu testarul ce temp citeste senzorul nou(poate ai avut ghinion si senzorul nou este defect- senzorul este orig???)

poate problema este la cablaj

nu monta bujiile pe direct pt ca este o prostie

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prostie sau nu , la fostul audi b3 din semnatura, exact aceeasi problema asa am rezolvat-o (cel putin asta a zis electricianul ca a facut) ca sa intre bujiile tot timpul indiferent daca motorul este cald sau rece, si culmea ca a si functionat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze zetea dar crezi ca neamtu nu s-o fi gandit la chestia asta? Si eu zic ca e prostie. Mai bine verifica ce a zis colegul @99clu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema nu e de la bujii in mod sigur,, un motor diesel la 60 de mii km porneste la cald si fara bujii,parerea mea

senzorul si cel vechi si cel nou indica corect temperatura apei pe ceasul de la bord io zic 99% ca senzorii sunt ok,problema e in alta parte.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nimeni nici o idee ,sugestie...

ca la reprezentanta ma duc degeaba,ultima data era sa ma bata pt ca am sustinut ca motorul nu e pompe duze ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nimeni nici o idee ,sugestie...

ca la reprezentanta ma duc degeaba,ultima data era sa ma bata pt ca am sustinut ca motorul nu e pompe duze :rolleyes:

pana nu faci o citire a senzorului nu cred ca te pot ajuta

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca senzorul de temp ii da citire proasta ( de mai rece) ar trebui sa scoata motorina nearsa si sa fie amestec bogat pana porneste. Uita-te la teava de esapament. E ilogic sa porneasca bine la rece si rau la cald. Ai putea sa te gandesti mai departe, insa senzorul de temperatura pare sa fie motivul. Gaseste pe cineva cu VAG comul sa vezi ce afiseaza.

Sau ai senzorul in scurt, sau ai senzorul intrerupt, sau nu face contact. Daca te uiti cu Vag com vei avea o eroare stocata. Sunt multi care au schimbat si 5 senzori pana sa dea de unul bun!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si senzorul vechi si cel nou (da este original) imi indica corect temperatura apei pe ceasul din bord ,la scanare in doua locuri diferite ambele testere au zis zero erori

intrebare-mai exista vreun senzor pe pompa de injectie care citeste temperatura dictata de senzorul instalatiei de racire (apa)??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!