Jump to content

Aviamotors Bucuresti


toni
 Share

Postare recomandată

Cat despre revizie urmeaza una destul de costisitoare pt mine, tre sa schimb urmatoarele: placute fata spate, filtre, ulei, distributie, pompa apa, si ce o mai fi pe acolo asa ca ma mai gandesc daca aleg avia motors datorita preturilor cam mari, dar imi fac o idee despre seviceurile de pe la noi si poate raman la avia!

Ca sa iti faci o idee, chiar daca nu este aceeasi masina.

La mine: schimbat ulei, filtru de ulei, filtru aer, filtru praf, placute frana, revizie tip 30.000 km= 830 RON la Avia Motors Militari, incluzand aici manopera (10% reducere) si piese (5% reducere), timp 3 ore.

P.S.: daca doriti si restul de ulei trebuie sa mentionati expres, ca altfel nu i-l primiti.

O zi buna.

Avia Motors Militari= Dreptati nr. 1

Modificat de angel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

P.S.: daca doriti si restul de ulei trebuie sa mentionati expres, ca altfel nu i-l primiti.

O zi buna.

Avia Motors Militari= Dreptati nr. 1

nu trebuie mentionat nimic , daca nu il primiti faceti un mail la petrinel.stanciu@aviamotors.ro in care mentionati nr de masina si nr de comanda de service si specificati ca nu ati gasit in portbagaj restul de ulei .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e vorba de critica, e vorba doar de o mica nemultumire. V-ati dat silinta sa imi faceti masina repede si am apreciat acest lucru. Reparatia a iesit perfect in fata, inclusiv vopseaua... Iar in spate, nu vopseaua e motivul meu de nemultumire.. vopseaua a iesit perfect! M-a enervat faptul ca nu s-a facut reconstatare, pt. schimbarea in intregime a barei... fapt, care din cate am inteles, a fost sugerat de unul din mecanici (vazand ca nu se mai prinde cum trebuie..) sefului de la tinichigerie... si atentie.. la partea din spate nu mai era nimeni presat de timp! Am adus-o si am zis ca nu ma grabesc, sa o faca bine!

Iar legat de furatul din masina... n-a fost furat numai acel papitzoi.. mi s-au mai luat.. un set de becuri noi noute si o pereche de ochelari de soare. Dar nu vreau sa mai comentez, pt. ca asa cum a zis si Mihai.. nu am cum sa demonstrez ca cele furate erau in masina.. acesta fiind si motivul pt. care nu am facut scandal. Valoarea celor furate nu a fost exagerat de mare.. si era vorba de cuvantul meu impotriva cuvantului mecanicilor, deci un scandal, de care nu am avut chef.

Oricum, per total a fost ok.. si cum am spus-o si pana acum, Mihai Barbato e un om super! M-a ajutat foarte mult. La orice problema el imi oferea o solutie.. si o sa-i multumesc de fiecare data cand o sa am ocazia. Cu altii de pe acolo, am eu ce am.. :lol:

normal nu este ca la primirea in service sa se specifice ce ai pe masina,cita motorina etc .

pentruca eu cind am avut probleme cu masina veche ma duceam la comnicoserv la iesire pe autostrada spre pitesti si cind luau masina in primire treceau pe o foaie tot ce se afla pe masina plus cit combustibil mai ai in masina asa mi se parenoprmal sa fie si aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu trebuie mentionat nimic , daca nu il primiti faceti un mail la petrinel.stanciu@aviamotors.ro in care mentionati nr de masina si nr de comanda de service si specificati ca nu ati gasit in portbagaj restul de ulei .

Domnu Mihail, eu am invatat "poezia" la Avia Motors, am facut reviziile numai la Avia Militari (se poate verifica), daca am vrut sa am restul de ulei ramas de la schimb l-am cerut expres in mod verbal (pentru ca scris oricum este) si l-am primit, nu am cerut nu am primit, si nu vorbesc numai de ulei, mai sunt si altele, am vrut antigel am cerut ca restul dupa completare sa-mi revina si l-am primit (chiar daca poate mecanicul s-a suparat).

Normal e sa-l primesc fara sa il cer expres (imi sustin afirmatia) asa cum spuneti si dumneavoastra, dar asta este in serviciile oferite in Romania normalitatea este alta decat cea "normala".

Am vazut ca nu am primit restul de ulei din momentul in care am luat masina, nu am comentat nimic pentru ca mai aveam ulei ramas de la ultimul schimb (atunci cand l-am cerut si erea acelasi ulei) si deci nu imi mai trebuia si nu spun ca daca asi fi cerut nu il primeam.

Ce am scris eu erea un sfat pentru cei care isi doresc sa il primeasca in mod real si nu "ipotetic", sau poate am eu "ghinion" si se intampla numai la mine, daca este asa imi cer scuze si mentionez ca nu trebuie sa luati cele scrise de mine in acest topic cuvant cu cuvant (asta pentru cei care ajung in service Avia Motors Militari).

Insa tin sa va spun ca sper din toata inima ca cele trecute in factura sa fi fost inlocuite si sa nu fie probleme.

Angajati Avia Motors Militari s-au purtat normal si m-au servit prompt (si scriu asta pentru ca asa s-a intamplat si nu pentru ca vreau "sa ma dau bine pe langa ei", nu am niciun motiv, la mine daca merge treaba suntem prieteni, nu merge treaba suntem dusmani declarati) si nu cum s-a purtat domnul de la inspectii ITP de la Avia Motors Pantelimon care zicei ca imi face o mare favoare (dar asta este o alta problema).

O zi buna si mult succes in activitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost ieri la avia pantelimon....revizie 45000, pret 706ron. am semnalat cateva probleme, un zgomot sub masina la 1100 turatii care nu a fost remediat, manerul exterior de la usa sofer ramanea blocat in afara la deschidere(trebuia doar uns). la capitolul vibratie suport plastic din usi fata cand e pornit radio-ul sau cd-ul mi s-a comunicat ca asa "e la toate" . sa imi pun boxe pe spate ca sa nu se mai auda asa tare. poate e vreun surub care nu e prins bine de usa si are joc(presupun)..cel care se ocupa de audio mi-a zis ca boxa e etansa si ca nu are pe unde sa iasa aerul din boxa...toate acestea au fost trecute pe fisa de service(dar degeaba).

in schimb mi-a placut si am apreciat inlocuirea suportului de numere gratuit(era spart), activare gratuita a inchiderii usilor la peste 15km/h si update de soft la radiocd.

in medie nota 7...desi cu siguranta se putea lua o nota mult mai mare f usor..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ieri la avia pantelimon -

schimbat portfuzeta stanga + rulment + cap planetara. Piesele 1100 ron de la volksman si manopera 214 ron. Prezenta in service pe tot timpul executiei.

Si daca tot ma hotarasem sa vad masina mea, recunosc, am facut un test drive cu un Superb 1,9 130 CP care m-a incantat prin spatiu si felul cum merge pe strada. Superb ride e interesant la bani si optiuni

Modificat de godoroja
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Superb-ul cu care ai facut test-drive-ul este Extended.

Modificat de mariusc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

facut revizia de 15.000 la Avia. Totul a decurs bine. Am intrat la 9 am iesit la 11, toate facute ca la carte. Filtrele si restul de ulei in portbagaj, lucrat curat si repede. Nota 10 si...Multumesc Bogdan :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

....

Hai sa discutam despre realitate si mai putin despre normalitate.

In occident orice reparatie in service (mai putin cele la care trebuie facuta impresie) se lasa cu facturi babane(vezi filme americane in care cand vine vb de reparat masina se lasa cu dureri de cap),la noi se repara acelasi lucru de mai multe ori....la doctor dai spaga...etc.

Nu exista domeniu de acitvitate umana unde sa nu se fure ,indiferent de tara sau cultura.

Problema ni se pare sau devine mai greu de suportat atunci cand in loc sa fim constenti de realitate incercam sa punem ordine in lucruri , sa ne impunem un punct de vedere (fara nici o utilitate) ,sa fim noi exemplu sau pionerii eliminarii nepunerii celor 500 ml ulei in portbagaj.

Asa este dle Angel ,aveti dreptate ,este al dvs uleiul ca si restul de antigel ,etc , piesele vechi ,noi incercam sa reducem ca nr aceste evenimente si am hotarat ca masurile pe care le luam sa fie suficient de dure.Insa , tot noi ca sefi ,suntem constienti ca la fel ca in casnicie ,ca o relatie sa mearga trebuie sa faci compromisuri ,sa te adaptezi la realitatile care te inconjoara si sa poti scoate maximum de la oamenii pe care ii conduci.

Discutiile pe teme de acest gen se pot transforma intr-o intreaga folosofie sau intro sinteza(analiza politico economica )a vremurilor pe care le traim .

Suntem speciali sau obisnuiti ca indivizi in egala masura,iar ceea ce vad eu printre randurile afisate de dvs este o usoara nevoie de situare incentrul atentiei ,aduceti foarte des vorba despre faptul ca trebuie sa cereti verbal uleiul sau ma rog alt serviciu.Am inteles ,aveti dreptate ,dar oamenii nu se schimba ,temperamentul ,firea omului nu se schimba ,se schimba poate comportamentul si atitudinea functie de ce dorim sa obtinem de la cel din fata noastra.Ce doriti dvs sa se elimine din obiceiurile din service nu se poate obtine imediat ,este nevoie de munca si de cel putin un schimb de generatii,iar generatiile care vor urma vor avea la randul lor defectele lor.

Ce obtineti prin insistenta ?Nimic altceva decat reactii ale subiectivismului si egoismului oamenilor ,subiectivism si egoism de care suferim toti ,si vom crede mereu ca are cineva ceva cu noi ,ca toate ne sunt pregatite ,premeditate.

Mie mi se pare normal ceea ce criticati dvs si suntem in aceeasi tabara ,insa x de la rampa sau de la receptie se poate sa nu fie capabil sa se detaseze de frustrarile personale in timpul programului de lucru si sa va trateze mai putin politicos sau cu profesionalism.

Eu ca sef ca sa zic asa ,impreuna cu ceilalti colegi ai mei ,tot sefi incercam sa prevenim si sa remediem astfel de situatii ,sa gasim solutii , dar de inlaturat imdeiat nu se poate.Punctul zero e inca departe .

Asta este realitatea si trebuie sa-i facem fata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cea mai reusita explicatie a vreunui reprezentant de service pe acest forum.

Tot ce a-ti spus este adevarat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnule barbato mihail v-ati suparat, imi pare rau, credeam ca putem discuta liber despre anumite "probleme".

Nu vreau sa ies in fata sau "o usoara nevoie de situare incentrul atentiei", nu sunt genul. Au fost si alte posturi in care nu am avut aceeasi parere si nu am insistat, tocmai pentru ca nu sunt un om absurd, fara a spune sau gandi ca este cazul dumneavoastra (departe de mine gandul asta).

Nu consider un "atac" cele spuse de dumneavoastra si nici nu comentez din respect pentru munca depusa si incercarile de a creste calitatea serviciilor in cadrul Avia Motors.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@barbato

Si eu sint unul dintre clientii care au grija sa ceara atat restul de ulei ramas la schimb, cat si toate piesele majore care au fost inlocuite. Motivul pentru care fac asta nu e ca sa fiu in centrul atentiei, ci pentru ca sint mult prea multi cei care vorbesc despre piese originale luate la jumatate de pret, despre bidoane de ulei 'exact ca in service' luate la jumatate de pret etc. Eu unul nu sint client pentru asa ceva, pentru ca unul din principiile mele de viata e sa nu cumpar lucruri furate, indiferent de cat de bun e pretul la care imi sint oferite. Daca nu ar exista clienti pentru lucruri furate nu ar exista nici hoti, nu? Stiu insa destui oameni care-si fac 'reviziile' la jumatate de pret fata de pretul oficial de service, care-si 'repara' masinile cu piese originale la sume minime, etc.

Ce parere aveti despre faptul ca in momentul in care a fost nevoie sa se sudeze unul din suportii care tine esapamentul (nu stiu exact cum se cheama, undeva la mijlocul masinii) am fost intrebat 'e pe firma masina, sau pe persoana fizica?' // 'pe persoana fizica, de ce?' // 'paaaai... nu vreti s-o facem fara sa apara pe comanda?' // 'nu'. ...? Discutie intre mine si baiatul care sudeaza, la Avia Motors Militari, cred ca anul trecut. Mmmmm, ce parere aveti...? Ce-ar fi trebuit sa fac intr-un astfel de caz, sa ma duc la receptie sa-l reclam, sau sa fac reparatia la negru...?

Aveti dreptate, nu e vorba doar de service-uri, e vorba de Romania in general si sint de acord cu faptul ca schimbarea de mentalitate dureaza, insa eu unul am inceput sa-mi pierd rabdarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci inseamna ca ai cedat. Incet incet se vor indrepta lucrurile astea. insa extrem de incet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze , mi-e lene sa ma duc la mine in birou si deaceea raspund de pe log-ul lui copilu' ; sunt barbato

Dle Angel , eu nu am facut ceva decat sa ma situez atat cat am putut in locul dvs si sa incerc sa va inteleg nemultumirea ,ca sa zic asa ,mai spun o data : suntem in aceeasi tabara ,eu doar v-am prezentat realitatea ,

si mai tare mi se intareste convingerea cand va citesc raspunsurile .Si dvs si Laurentiu ati retinut din postul meu (rezultatul unei cautari subconstiente) ceva ce ar putea fi interpretat ca o critica.Deschideti ochii mari si cetiti cu atentie ,pt ca masura raspunsurilor dvs demonstreaza ca suntem toti la fel ,subiectivi ,oglinda prestatorului de servicii.AVETI DREPTATE ! Nu contesta nimeni , si daca vreti eu consider ca trebuia sa va adresati consilierului de service cand vi s-a sugerat sudura fara tva.Mie cel putin daca imi spuneati ,poate nu il dadeam afara dar bine nu-i pica ,si a doua oara macar nu mai primeam acest gen de reclamatie datorita lui.

Multumesc Muffi !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:blink: stiu ca n-are nici o legatura cu discutia de aici si nici nu pastreaza nota de seriozitate a acestei dezbateri, dar:

Va rog frumos sa-l intelegeti pe colegul meu (totodata este si sefu' meu) care prins fiind de ritmul alert de desfasurare a activitatilor in service, a confundat logarea si deloagarea de pe forum cu logarea pe serverul intern al firmei..folosindu-se astfel de contul meu pe acest forum ( cer drepturi de autor :beer: !!..sau hai sa compensam drepturile mele de autor cu cele 10% penalizare din salariul meu pt acest post :P ..si suntem chit.). Hmm.. si zici ca firele "albe" recent aparute sunt doar o simpla coincidenta si se datoreaza stresului,ha? :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am lasat si eu masina ieri in service (la Pantelimon). Sunt totul felul de zgarieturi si infundaturi in tabla.... ideea e ca se vopsesc toate usile, bara spate si pasajul spate... deci destul de mult de munca (zic eu ?!)... M-au chemat peste 10 zile (lucratoare?!)... si abia astept sa vad cum iese treaba... e prima oara cand las masina la AVIA.

Din punct de vedere al servirii, nota 10, tipul de la tinighigerie, Cristi (si na ca-mi scapa numele mare acum) foarte amabil, a avut rabdare cu mine care eram cam ametit, am avut uitata acasa polita de casco (trebuia si o constatare la asigurari) apoi am uitat prin masina alta hartii... totul super ok.

Mi-a scris pe factura aia care am primit-o ca am lasat masina murdara, are ceva :wub:?

Oricum abia astept sa iau masina si sper ca totul sa iasa perfect...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@barbato/copilu'

N-am interpretat postul ca o critica, l-am interpretat ca o scuza - 'sint si mecanicii oameni, facem si noi ce putem'. Nu mai tine scuza asta, sintem la 17 ani dupa '89, la <2 luni de aderare la UE, e momentul sa lasam scuzele la o parte si sa trecem la munca.

Nu reusiti sa determinati angajatii service-ului sa nu mai 'uite' sa returneze piese/consumabile? E mai simplu decat credeti... Puneti anunt mare la fiecare rampa 'Nu uita sa returnezi xxx'. A 'uitat' o data? Se iarta, sa zicem ca toata lumea are dreptul la o greseala. A 'uitat' si a doua oara = 10% din salariu penalizare. A treia oara zboara, si vine altul in locul lui. Cand toti angajatii vor pricepe regulile, nu vor mai aparea clienti nemultumiti din cauza ca nu li s-au returnat piese/consumabile platite...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi vine in minte acum anuntul ala pe care il vedem prin toate magazinele mai mari sau mai mici prin care "avem obligatia de a solicita si pastra bonul fiscal pana la iesirea din unitate".

Un astfel de anunt (dar nu cu obligativitate!) ar putea fi tiparit pe comanda de service sau/si pe factura referitor la piesele schimbate / uleiul neconsumat / etc. Cred ca asa, stiind ca in felul acesta clientul nici macar nu are sansa sa uite de ele, unii dintre cei care "uita" sa le puna ar fi mai cu bagare de seama.

E idee pentru a porni de undeva, la fel ca si cea a lui Laurentiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Barbato, copilu, ardei_iute ne bucuram ca cititi topicul nostru. Asta inseamna ca sunteti cu adevarat interesati de parerea clientilor despre munca voastra si mai mult ca sigur doriti sa ne satisfaceti doleantele, sa deveniti mai buni.

Va multumim si apreciem.

Am cuvinte de lauda pentru atelierul de tinichigerie. In urma unui accident minor am avut de schimbat bara fata si de indreptat si revopsit capota. Reparatia a iesit foarte bine, fara diferente de nuanta, cu elementele de caroserie aliniate perfect. Felicitari domnului Lebedencu!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut

Sa va zic experienta mea trista si tare neplacuta cu Avia Pantelimon.

Am dus luni masina pentru mici retusuri la stopul dreapta spate (aripa de revopsit pt 3cm2 - asta e), bara spate un pic sterpelita tot in acelasi moment cu aripa si o zgaraietura un pic infundata in partea de jos a usii stanga spate. Mi se zice 4 zile. Ok. Ieri sunt invitat s-o ridic. Ma duc si incep sa ma uit la ea. Stralucitoare la prima vedere. Vad eu cateva imperfectiuni, dar zic si la Porsche cand am vopsit o usa am mai gasit niste praf in vopsea. Asta e. A 2-a zi ma uit mai bine mai ales pe usa. Mi-au zis ca vopsesc numai partea de jos pana la bandou si au vopsit toata usa. In fine. Dar usa e efectiv CIURUITA de mici gropite incredibil de multe ;)(

Ma uit in continuare la usa. Vad chederele de la geam atinse de vopsea ;)( Chederul de jos nu era infipt bine la locul lui si mai era si un pic rupt la capat ;) Dupa care trec la aripa. Aici nu erau gropite ci praf/scame/etc incastrate din loc in loc in vopsea ;) Ma uit mai departe curios sa vad daca ma prind pana unde au vopsit aripa. Ei, ce credeti, m-am prins repede: vopseaua e matuita si gazata acolo, in partea de jos la prag. In partea de sus e banda neagra de pe cabina pe care se prinde portbagajul, atinsa cu vopsea :D INCREDIBIL

Sunt super suparat de ce au putut sa-mi faca. Masina o ingrijeam cum scrie la carte: ceara, spalat ecologic, sters numai cu carpa mea Mafra, scos mici zgaraieturi tot timpul. Si vin taranii aia sa-mi faca vopseaua varza :D(

M-am dus la ei si imediat ca sa las masina la revopsit. Nu am lasat-o dar ma vad nevoit s-o fac. Aveam nevoie de masina si in plus nu as mai fi vrut sa o duc la ei. Sunt varza fratilor ;)( M-am interesat la asigurator ce pot face si nu am alta solutie decat s-o refac tot la ei.

O sa pun si niste poze in weekend ca sa va convingeti si voi. Pentru cine mai vrea sa aiba de-a face cu vopsitoria lor.

Si inca ceva: stie cineva unde e vopsitoria lor? Ca am luat masina cu 2km in plus! Nu e mult dar am niste banuieli :D Si inca una minora, stopul decuplat de la circuitul electric ;) Aa, era sa uit: si un capac de la o roata pe spate ATINS de vopsea ;)(

Ce ma sfatuiti in continuare daca nici a 2-a revopsire nu iese bine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sfat: cei de la Avia imi sunt colegi si le cunosc stilul de lucru foarte bine. 98% din masinile reparate/vopsite la Avia Motors sunt fara cusur iar clientul foarte multumit.Insa cum intotdeauna exista si reversul medaliei, apar cele 2% din cazuri in care lucrarea e mai mult sau mai putin defectoasa, cum este cazul tau(inevitabil, astfel de situatii apar in orice service). Politica service-ului este de a remedia ce nu s-a facut corect sau bine. Atat conceptul Skoda cat si SEAT este deschis catre client. Este dreptul tau sa vii la service si sa iti arati nemultumirea. Din cate am citit,daca intr-adevar asa stau lucrurile, atunci cazul tau este destul de grav si iti inteleg frustrarea si neincrederea.Recomandarea mea este ca luni sau cat de curand posibil sa vii la service. Ia legatura cu consilierul de service care s-a ocupat de masina ta si explica-i, arata-i ce nu a fost bine facut. Cu siguranta se va remedia problema. Daca iti pot fi de folos da-mi un p.m. cu nr. de inmatriculare al masinii pentru a putea sa le comunic colegilor mei cazul tau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper ca problema sa se remedieze. Insa e revoltator ca din cauza unor pusti neexperimentati (am vazut destui pe la toti dealerii) sau a unor muncitori nemotivati sa am eu problemele astea.

Luni ma voi duce cu masina. Si chiar aveam mare nevoie de ea saptamana viitoare. Mi-am si stabilit o intalnire importanta marti in speranta ca maxim luni o sa primesc masina :) O sa va tin la curent cu evolutia treburilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tin sa multumesc Copil-ului pentru raspunsul dat pe pm. Incep sa cred ca totusi sunt oameni la avia carora le pasa de satisfactia clientului. Saptamana viitoare sper sa revin cu un post happy :))

O sa incerc maine sa pun niste poze cat mai elocvente avand in vedere ca masina s-a umplut intre timp de praf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O bila foarte alba si de la mine pentru tinichigerie. Au avut mult de muncit, indreptat si a iesit PERFECT :offtopic:

Felicitari! Numai la voi o sa vin. Pacat ca dureaza atat de mult de cand te programezi pana intri (la mine au fost 2 luni :P ).

Modificat de fia
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!