Jump to content

Aviamotors Bucuresti


toni
 Share

Postare recomandată

Cat ai vrea sa coste 50 lei revizia ?Un dealer Skoda mai are si datoria sa protejeze interesele firmei Skoda , prin servicii de calitate , iar calitatea costa .Nu prea vad cum ar fi sa te duci la un service si sa stai sa tremuri in frig ,langa un garaj dintr-o mahala , alaturi de niste mecanici mai jegosi ca niste gunoieri. A, ca zici tu ca aia sunt mai de incredere , da , se prea poate dar ma indoiesc.Oricum asta este parerea mea.

Sunt un client Avia Militari, de acolo am luat masina, acolo am facut toate interventiile la masina si sunt multumit de lucrari si in parte si de oameni, dar nu te inteleg de ce nu accepti ca si aici exista probleme de imagine. Calitatea costa, corect si sunt de acord si cu faptul ca atunci cand iti cumperi masina trebuie sa te gandesti si daca poti sa o intreti la standardele impuse de producator. Si acum te intreb eu amical daca iti duci masina la service de calitate si o lasi acolo 5 zile iar la ridicare constati ca ti-a disparut ceva din ea, ce zici? Si faza cu nu ne asumam raspunerea pentru lucrurile lasate in masina nu tine, obiectul erea in torpedoul masini si nu avea ce sa caute nimei acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut pe reprezentantul Avia - Dl. Mihail Barbato! Ma bucur sincer ca-l avem printre noi.

Sa zicem "curentul de opinie favorabil" la vremea respectiva a inclinat balanta in favoarea Avia Motors cand am achizitionat Octavia (ma refer desigur la alegerea dealerului). Sper ca in continuare nu voi avea motive sa-mi schimb parerea. Dar sa o scurtez si sa trec la chestiile mai importante.

Acum 2 saptamani s-a manifestat si la mine defectul cu cd-playerul care "bubuie" la cateva secunde dupa pornire. Dupa care se aude in boxe un pocnet mai usor, ciclic, ca si cand as avea un disc de vinil care a ajuns la capatul pistei. N-are importanta ca sunt cu motorul pornit sau oprit, cu sau fara contact. Display-ul isi revine dupa un timp.

In fine ... m-am dus cu masina la Avia Pantelimon (era chiar prin apropiere) cand defectul se manifesta inca. Receptionerul cunostea tipul de defect si a spus ca nu-i nevoie sa faca o constatare si ca ma va programa la inceputul saptamanii urmatoare.

Am plecat de acolo cu pacanitul manifestandu-se.

M-am prezentat la service la data programata. Interventia (sa o numim deocamdata asa) a durat 1 ora. Mi s-a spus ca "s-a rescris softul" si ca "sa speram ca nu se mai manifesta". Nu am comentat, dar am plecat cu inima cam indoita de acolo (era alt receptioner de data asta). Au trecut 4 zile de atunci. Defectul a reaparut, de data asta ceva mai violent. Si s-a incapatanat sa se manifeste vreo 3 ore. Destul de enervant cand trebuie sa folosesti masina si pocnetul respectiv se aude in continuu. De data asta "bubuitura" de debut se repeta si ea la intervale ceva mai mari de timp. Din pacate era prea tarziu sa mai ajung la Avia. A doua zi, toate bune si frumoase. Ma intreb cand va recidiva?

Acum ... intrebarea mea: eu stiu ca lumea s-a mai plans de treaba asta, unii chiar au ajuns in service ... exista o rezolvare pentru aceasta problema? Daca da, atunci care e ea? Pe de alta parte, ce inseamna "rescrierea softului"? Sa zicem ca avea loc o operatiune de genul asta. Ma asteptam sa dispara posturile memorate de radio, dar nu a fost asa (erau pe pozitiile lor) ... asta mi-a mai ridicat un semn de intrebare ...

Va rog sa ma luminati si pe mine ... e doar o scapare sau asta e politica in cazul acestui defect de fabricatie (l-as numi eu)?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt un client Avia Militari, de acolo am luat masina, acolo am facut toate interventiile la masina si sunt multumit de lucrari si in parte si de oameni, dar nu te inteleg de ce nu accepti ca si aici exista probleme de imagine. Calitatea costa, corect si sunt de acord si cu faptul ca atunci cand iti cumperi masina trebuie sa te gandesti si daca poti sa o intreti la standardele impuse de producator. Si acum te intreb eu amical daca iti duci masina la service de calitate si o lasi acolo 5 zile iar la ridicare constati ca ti-a disparut ceva din ea, ce zici? Si faza cu nu ne asumam raspunerea pentru lucrurile lasate in masina nu tine, obiectul erea in torpedoul masini si nu avea ce sa caute nimei acolo.

Hmm....aici deja nu mai tine de imaginea Skoda ci tine de bunul simt al Aviei Motors.Daca iti lasi masina la noi la service ,mi se pare normal sa o iei in starea in care ai lasat-o . Dar cand cineva iti ia ceva din masina , fie el si un obiectel cat de mic , mi se pare o mare nesimtire .Ce pot sa-ti zic decat ca sunt de acord cu tine........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema de soft e ca porneste singur peste noapte si consuma bateria ,sau nu citeste toate cd-urile si mai rau le arunca afara. Pt acest motiv se face un upgrade de soft. Pt pacanit doar la PM va pot raspunde !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt dl D'Artagnan ...

Cum am mai spus imi rezerv dreptul de a raspunde oricui si la orice intrebare...

Nu vreau sa va supar dar asta este situatia ,iar eu atat pot face deocamdata !

Am tinut sa postez acest lucru aici pentru a profita de ocazie si a reaminti si celorlalti interlocutori ai mei despre acest lucru , asta neinsemnand ca suntem in tabere adverse .

Multumesc pentru intelegere !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci oarecum incercati sa salvati onoarea asa zisului service Avia dar mai si alegeti cui sa ajutati :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci oarecum incercati sa salvati onoarea asa zisului service Avia dar mai si alegeti cui sa ajutati :beerchug:

Shefu', no offense, da' tu ai Skoda cumva si n-am vazut eu la tine in semnatura? Sau ai interactionat pana acum cu service Avia? Ca senzatia mea e ca mai mult chibitezi in thread-ul asta decat sa vorbesti din proprie experienta...

N-am actiuni la Avia, dar de la a incerca sa imbunatatim relatia cu ei - noi, posesorii de Skoda care merg acolo - si pana la a zice 'asa zisul' service Avia mi se pare cale lunga. Nu pot sa zic ca n-am si eu nemultumirile mele legate de service-ul Avia, dar totusi e un service autorizat Skoda, au oameni (mai multi sau mai putini) pentru care presupun ca s-a platit o scolarizare, si - comparativ cu altii (nu dam nume) - macar incearca (si nu numai prin intermediul dl. Barbato) sa imbunatateasca relatia cu clientii. Sint sigur ca si Avia are contract cu flote (si daca stiu eu bine tocmai au vandut 140 de Skoda unui client), si ar putea sa neglijeze nemultumirile clientilor persoane fizice. Totusi, din experienta pe care o am eu cu ei, au corectat intotdeauna greselile, atata timp cat cerintele clientilor sint corecte si la obiect, si sint facute in limita bunului simt (adica nu cer sa-mi schimbe masina pentru ca mi-au vopsit bara spate prost).

Ar fi preferabil sa ajutam si noi la imbunatatirea relatiei cu ei, nu doar sa aruncam cu noroi (mai ales daca vorbim din auzite). Ce zici, mmmmm?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am Skoda in familie asa ca nu vorbesc in vant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord, de aia nici n-am vrut sa zic nimic de partea asta, doar de partea 'de bine'. Am fost indulgent prin faptul ca am ignorat ca se rasteste la mine si am discutat doar cu dl.Petre in continuare, insa si clientii au framantarile lor si -din pacate pentru electrician- clientul e cel care la final da banii...

Care ,ca nu aveai comanda de reparatie si apoi nu sint obligat sa te conving pe tine ca de fapt esti facut sa enervezi (si daca nui bateria ....... si daca nui bateria ) si asta si gratis.Teoretic si ar trebui si practic, nu trebuie sa interactionez cu tine in nici un fel (adica sa nu ne vedem "face to face") sint alti insarcinati si pregatiti pt lucrul acesta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ninos:Lucrezi la AVIA? Pacat de eforturile D-lui Mihail Barbato!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

saptamana asta am intrat si eu in contact direct cu service-ul avia.

aveam bara spate zgariata de o domnisoara care nu stie sa aprecize distantele.

m-am prezentat in service cu actele, mi s-a facut o programare. intre timp s-a facut verificarea politei la allianz.

marti am fost sa las masina in service. astazi la ora 11 am fost chemat sa o ridic.

totul s-a desfasurat rapid si eficient. decontarea s-a facut direct intre service si allianz.

pe mine m-au castigat drept client permanent.

tineti-o tot asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu subminez eforturile nimanui, fiecare e liber sa faca cum crede ca este mai bine.Eu stiu sa-mi fac meseria (cel putin asa cred eu ) nu sa fac si "pantofi cu crema" unuia sau altuia care se crede atotstiutor numai ca sa fie multumit. Voi ,cei citiva, care supuneti unui foc incrucisat pe Barbato, legate de serviciile care vi se ofera , in activitatea voastra (cred ca aveti una) procedati exact asa cum vreti sa fiti tratati atunci cind va aflati in postura de client? Dati-mi voie sa ma indoiesc. Inca nu v-ati prins unde se afla granita intre marcheting si realitate? Credeti ca Avia v-a da faliment daca uni dintre voi (cei care fregventati forumul) renunta la serviciile acestei societati? Iarasi ma indoiesc. Asta este societatea si nu neaparat cea Romaneasca , vizitati si alte forumuri straine si veti observa aceiasi atitudine generala de nemultumire vis a vis de prestatori de servici( asta nu inseamna ca toti aduc servici proaste ci mai de graba clientii sint cam circotasi si nimic nu-i prea multumeste). Fiecare dintre voi crede ca el este cel mai indreptatit sa primeasca toata atentia si ca defectul lui merita sa fie reparat inaintea altuia. Ginditi-va ca atunci cind sinteti primiti fara programare poate un alt client sta si asteapta repararea masini, cu toate ca are programare si nu posteaza aici pe forum ca sa-si exprime nemultumirea. D-l Barbato a subliniat ca nu vorbeste in numele Avia ci in al sau personal si ca el a decis sa fie "tinta" nemultumirilor voastre e treaba lui. Sper ca postul asta nu v-a fi sters cu toate ca prevad niste orgolii ranite :D si userul nu v-a fi banat pe acest forum ( au mai existat precedente ) la care deviza este "nu gindesti ca noi , clar esti impotriva noastra ". Numai succese va doresc si mai reflectati vis a vis de atitudinea voastra de vesnic nemultumiti.

PS sa ne vedem cit mai rar ( prefer sa va vad numai masinile :D )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu subminez eforturile nimanui, fiecare e liber sa faca cum crede ca este mai bine.Eu stiu sa-mi fac meseria (cel putin asa cred eu ) nu sa fac si "pantofi cu crema" unuia sau altuia care se crede atotstiutor numai ca sa fie multumit. Voi ,cei citiva, care supuneti unui foc incrucisat pe Barbato, legate de serviciile care vi se ofera , in activitatea voastra (cred ca aveti una) procedati exact asa cum vreti sa fiti tratati atunci cind va aflati in postura de client? Dati-mi voie sa ma indoiesc. Inca nu v-ati prins unde se afla granita intre marcheting si realitate? Credeti ca Avia v-a da faliment daca uni dintre voi (cei care fregventati forumul) renunta la serviciile acestei societati? Iarasi ma indoiesc. Asta este societatea si nu neaparat cea Romaneasca , vizitati si alte forumuri straine si veti observa aceiasi atitudine generala de nemultumire vis a vis de prestatori de servici( asta nu inseamna ca toti aduc servici proaste ci mai de graba clientii sint cam circotasi si nimic nu-i prea multumeste). Fiecare dintre voi crede ca el este cel mai indreptatit sa primeasca toata atentia si ca defectul lui merita sa fie reparat inaintea altuia. Ginditi-va ca atunci cind sinteti primiti fara programare poate un alt client sta si asteapta repararea masini, cu toate ca are programare si nu posteaza aici pe forum ca sa-si exprime nemultumirea. D-l Barbato a subliniat ca nu vorbeste in numele Avia ci in al sau personal si ca el a decis sa fie "tinta" nemultumirilor voastre e treaba lui. Sper ca postul asta nu v-a fi sters cu toate ca prevad niste orgolii ranite :D si userul nu v-a fi banat pe acest forum ( au mai existat precedente ) la care deviza este "nu gindesti ca noi , clar esti impotriva noastra ". Numai succese va doresc si mai reflectati vis a vis de atitudinea voastra de vesnic nemultumiti.

PS sa ne vedem cit mai rar ( prefer sa va vad numai masinile :D )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu subminez eforturile nimanui, fiecare e liber sa faca cum crede ca este mai bine.Eu stiu sa-mi fac meseria (cel putin asa cred eu ) nu sa fac si "pantofi cu crema" unuia sau altuia care se crede atotstiutor numai ca sa fie multumit. Voi ,cei citiva, care supuneti unui foc incrucisat pe Barbato, legate de serviciile care vi se ofera , in activitatea voastra (cred ca aveti una) procedati exact asa cum vreti sa fiti tratati atunci cind va aflati in postura de client? Dati-mi voie sa ma indoiesc. Inca nu v-ati prins unde se afla granita intre marcheting si realitate? Credeti ca Avia v-a da faliment daca uni dintre voi (cei care fregventati forumul) renunta la serviciile acestei societati? Iarasi ma indoiesc. Asta este societatea si nu neaparat cea Romaneasca , vizitati si alte forumuri straine si veti observa aceiasi atitudine generala de nemultumire vis a vis de prestatori de servici( asta nu inseamna ca toti aduc servici proaste ci mai de graba clientii sint cam circotasi si nimic nu-i prea multumeste). Fiecare dintre voi crede ca el este cel mai indreptatit sa primeasca toata atentia si ca defectul lui merita sa fie reparat inaintea altuia. Ginditi-va ca atunci cind sinteti primiti fara programare poate un alt client sta si asteapta repararea masini, cu toate ca are programare si nu posteaza aici pe forum ca sa-si exprime nemultumirea. D-l Barbato a subliniat ca nu vorbeste in numele Avia ci in al sau personal si ca el a decis sa fie "tinta" nemultumirilor voastre e treaba lui. Sper ca postul asta nu v-a fi sters cu toate ca prevad niste orgolii ranite :D si userul nu v-a fi banat pe acest forum ( au mai existat precedente ) la care deviza este "nu gindesti ca noi , clar esti impotriva noastra ". Numai succese va doresc si mai reflectati vis a vis de atitudinea voastra de vesnic nemultumiti.

PS sa ne vedem cit mai rar ( prefer sa va vad numai masinile :D )

Am si eu cateva precizari de facut, in calitate de viitor proprietar de Skoda, specific ca acestea sunt facute in maniera amiabila:

- Eu doresc sa nu vezi deloc masina mea, asta pentru ca nu vreau sa am vreo problema cu ea.

- Intre a-ti face meseria profesionist si a mai face si " "pantofi cu crema" unuia sau altuia " este o mare diferenta, uneori greu de perceput si datorita unor orgolii prea mari. Sunt de acord ca nu toata lumea are aceleasi capabilitati si disponibilitati de comunicare, aceasta neafectand capacitatea profesionala stricta.

- Poate cu cateva exceptii ratacite nu a fost cazul ca d-nul Barbato (pe care il felicit sincer pt initiativa dumnealui, si ii doresc sa o continue cu si mai mult succes) sa fie supus unor tiruri incrucisate si sustinute.

- Te invit sa fi si tu in postura de client al meu, si apoi te poti indoi daca iti ofer un tratament precum as pretinde si eu sau nu. Sunt de acord ca in Ro. in general serviciile sufera mult, mai exact calitatea, profesionalismul, promtitudinea si exactitatea acestora lasa de dorit mult.

- Unul dintre principiile de baza ale marketing-ului sintetizeaza ideea ca un client multumit este cea mai buna forma de publicitate / promovare. Asadar daca Avia ar pierde cativa clienti, nu ar fi nici o problema acum, chiar nesesizabil. Insa acestia ar putea f. bine sa dea nastere unui anumit curent de opinie, nu tocmai favorabil, care ar putea creste conform opusului principiului mai sus mentionat, astfel incat pe termen mediu se vor simtii efectele. Si aici sunt de acord cu faptul ca oricum si oriunde vor exista vesnic si nemultumiti.

Ideea principala ar fi urmatoarea : trebuie sa ne schimbam modul de a percepe situatiile, mentalitatea, si modul de a reactiona, daca vrem sa progresam.

Toate cele bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Ninos.

Tonul discutiei promovate de dta nu face cinste nici topicului si nici forumului...

Te invit sa iti revizuiesti atitudinea pe acest forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un om care nu isi recunoaste greseala si care nu incearca macar sa o repare nu va progresa si va ramane pe loc.

Oglinda serviciului vandut de noi dle Ninos ,pentru ca inainte de a fi mecanici si ingineri ,suntem vanzatori de servicii,este gradul de multumire al clientilor mici,persoane fizice,deoarece cu un sef de flota ma pot certa oricand ,relatia cu o flota este o continua renegociere,ca si viata in cadrul societatii ,un lant continuu de compromisuri ,fara a confunda cu a te compromite. Firma prorpietara a unei flote niciodata nu va fi multumita ,deoarece acolo sunt multe masini ,multi soferi pe o masina ,mult '' mi se rupe ,e masina de firma'',tot timpul se cauta minimalizarea costurilor de intretinere a flotei , nu se schimbatot ce trebuie la momentul care trebuie ,etc ... ,pe cand o persoana fizica se intalneste mai rar cu noi si cand o face trebuie sa o faca cu incredere.

Nu toti clientii sunt la fel si nu toti sunt egali , cei importanti financiar sunt flotele ,cei speciali ca nivel de calitate si imagine sunt in primul rand persoanele fizice ,clientii astia mici de care ne putem oricand dispensa...cum spuneati...

Va rog sa nu stergeti postul dlui Ninos deoarece spune si el un mare adevar : Ponderea clientilor lipsiti de maniere este mai mare decat a celorlalti dar pe mine ca vanzator de servicii nu ma intereseaza sa-l educ ci sa-l fac sa vina mereu la mine .... ca sa-i iau banii.Din aceasta cauza deschizi o afacere ,ca sa faci bani , nu din porniri filantropice !

Sunt convins ca a inteles toata lumea mesajul meu.

Noapte buna !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar cu riscul de a fi putin offtopic aplaud daruirea lui barbato mihail si cum gandeste. Cred ca datorita lui, AVIA a crescut mult in ochii mei, si probabil a multor altora, si ma face sa imi para rau ca nu am skoda ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Ninos.

Tonul discutiei promovate de dta nu face cinste nici topicului si nici forumului...

Te invit sa iti revizuiesti atitudinea pe acest forum.

;) " si userul nu v-a fi banat pe acest forum ( au mai existat precedente ) la care deviza este "nu gindesti ca noi , clar esti impotriva noastra ". "

Nu imi place sa ma citez , am facut-o din comoditate. Nici nu stiu ce drac user sa mai inventez pt ca nu ma pot abtine.

Citat :"Ideea principala ar fi urmatoarea : trebuie sa ne schimbam modul de a percepe situatiile, mentalitatea, si modul de a reactiona, daca vrem sa progresam." Corect dar toti asteptam sa inceapa cu "schimbarea " celalalt si asa se creaza un cerc vicios

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fratilor discutati pe langa subiect. Se dezvolta aiurea topicul si nu vad rostul. Cred ca ar fi bine sa isi dea cu parerea pe topic doar persoanele care "folosesc" sau au intentia sa "foloseasca" service-ul AVIA. Din cate vad eu sunt comentarii de la persoane care nu au nici o treaba cu AVIA.

Modificat de Mariuz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OT cu riscu de a lua warning or altceva....

@NINOS: hai sa incercam sa mozolim gramatica limbii romane cat mai putin. Nu cred ca asta e important aici pe forum dar sa nu uitam si de aceasta mica "regula" care reflecta si putin omul din spatele monitorului.

ia-o te rog ca pe o rugaminte(nu sfat etc).

multam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care ,ca nu aveai comanda de reparatie si apoi nu sint obligat sa te conving pe tine ca de fapt esti facut sa enervezi (si daca nui bateria ....... si daca nui bateria ) si asta si gratis.Teoretic si ar trebui si practic, nu trebuie sa interactionez cu tine in nici un fel (adica sa nu ne vedem "face to face") sint alti insarcinati si pregatiti pt lucrul acesta.

Stimate domn,

N-as fi vrut sa intru intr-o polemica, insa ma deranjeaza -din nou- tonul dumitale. Prin urmare, raspund mesajului dumitale pentru ca lucrurile sa fie clare, dar este singura data cand o voi face. Orice viitor reply al dumitale pe aceasta tema va ramane fara raspuns din partea mea.

1. in relatia dintre mine si Avia eu sint CLIENTUL. Eu sint cel care da banii. Eu -printre multi altii ca mine- sint cel datorita caruia iti iei dumneata salariul, pentru ca din banii pe care eu ii las in service Avia plateste facturile catre furnizori, si-i raman bani suficienti sa-ti plateasca dumitale si celorlalti angajati salariile. Prin urmare, ma astept sa fiu tratat cu respect.

2. In momentul in care decizi ca bateria masinii mele trebuie schimbata mi se pare normal sa-ti asumi responsabilitatea pentru o astfel de decizie. Nu facem scoala pe masina mea, nu facem experiente pe banii mei. Daca dumneata te inseli asupra cauzei cineva trebuie sa plateasca greseala dumitale, si nu sint de acord sa suport din buzunar 'scolarizarea' dumitale pe masina mea. Daca dumneata nu-ti asumi raspunderea - atunci Avia trebuie sa si-o asume in locul dumitale si sa plateasca pentru corectarea erorii (daca in final se dovedeste ca te-ai inselat).

3. Nu cred ca are vreo relevanta faptul ca aveam sau nu comanda de reparatie deschisa. Totusi, daca procedurile din service Avia spun ca se lucreaza doar la masini care au o comanda deschisa - atunci nu lucra la masina mea pana n-are comanda deschisa.

4. Nu esti obligat sa ma convingi pe mine ca de fapt sint facut sa ma enervez, mai ales ca nu 'sint facut' sa ma enervez, si nu ma enervez usor. Ba din contra, eram foarte calm si relaxat. Daca cumva vrei sa spui ca nu erai obligat sa ma convingi ca e bateria de vina, aici te inseli. Poate ca exista clienti care dau bani fara sa se uite, insa nu e cazul meu. Si ca dumneata sa intelegi mai bine pe viitor de ce te intreaba clientul 'daca nu-i bateria, o platiti?' iti explic si motivul pentru care am pus o astfel de intrebare. In momentul in care masori 2 minute tensiunea la bornele bateriei, dai o cheie la masina, dupa care mai dai inca 5-6 fara s-o pornesti si-ti ia in total 3 minute sa decizi ca bateria trebuie schimbata - mi se pare normal sa am niste semne de intrebare in ceea ce priveste calitatile dumitale profesionale. Oricine de pe acest forum poate sa-ti spuna ca daca dai 6 chei la masina fara sa pornesti motorul o sa descarci bateria, si asta inclusiv vara, nu numai la -20 grade. E dreptul meu sa consider ca diagnosticul a fost pus superficial, si sa cer explicatii suplimentare. Faptul ca dupa asta mai dai 5-6 chei la masina, tot fara sa pornesti motorul, ca sa-mi arati ca ai dreptate, demonstreaza doar faptul ca bateria se poate descarca in acest mod, nu demonstreaza ca bateria trebuie schimbata. Si ca dovada ca diagnosticul a fost pus superficial - am fost la voi luni si ai crezut ca am venit cu masina tractata pentru ca n-am putut s-o pornesc, iar azi e vineri, si inca n-am venit sa-mi schimb bateria desi am pornit masina in fiecare zi. Si a pornit la prima cheie.

5. Trecind la partea cu sa ma convingi gratis (las la o parte ce crezi ca trebuia sa ma convingi) - o sa-l intreb pe dl. Petre daca dumneata faci munca voluntara in service, ca inteleg ca Avia nu te plateste. Iar daca Avia te plateste, sa ma scuzi - era ora 15.50 si erai in timpul programului conform orarului afisat pe usa, nu faceai ore suplimentare. Sau poate te asteptai sa-ti bag niste bani in buzunar si n-am inteles eu ce vrei sa spui...

6. Si eu mi-as fi dorit sa nu interactionam, o sa vorbesc doar cu dl. Petre data viitoare.

Legat de postul dumitale de la ora 9.13 pm, pentru care nu am mai folosit 'quote' ca sa nu umplu thread-ul de quote-uri:

- nu ma astept sa-mi faca cineva pantofii cu crema, ma astept sa fiu respectat asa cum si eu ii respect pe angajatii Avia cu care interactionez. Faptul ca dumitale ti se pare normal sa te rastesti la mine denota o problema de atitudine pe care o ai, sau niste frustrari pe care nu reusesti sa ti le ascunzi. Fa un efort pe viitor sa nu te mai rastesti la clienti, daca mai interactionezi cu ei.

In alta ordine de idei, aveam bocanci in picioare, nu pantofi.

- nu cred ca le stiu pe toate, ca de aia vin la Avia de fiecare data cand am probleme cu masina (indiferent cat de mari sau mici). Eu nu devin un client multumit in momentul in care 'imi faci ghetele', eu devin multumit in momentul in care mi se rezolva problema pe care o am la masina, prin identificarea ei corecta, si nu prin inlocuiri de piese - pe banii clientului - pana descoperim cauza.

- in ceea ce-l priveste pe dl. Barbato - sint sigur ca toata lumea a inteles ca post-urile lui nu reprezinta pozitia Avia Motors, ci doar pozitia sa personala, ca user inregistrat pe acest forum si nu ca angajat Avia Motors. Cu putine exceptii, nu cred ca cineva l-a facut 'tinta' nemultumirii lui, ba din contra as zice ca toata lumea apreciaza prezenta lui pe acest forum, chiar daca posteaza in nume personal.

Sper sa nu mai interactionez cu dumneata pe viitor. Nici eu, nici masina mea.

Am Skoda in familie asa ca nu vorbesc in vant.

Bravo, inseamna ca era doar impresia mea ca chibitzezi. Sa stii insa ca Avia Motors e service autorizat Skoda, si mai nou si Seat, nu e un 'asa-zis' service ;).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1intimpul programului am obligatia sa execut lucrari la o masina la care s-a deschis comanda de reparatie

2 imi asum responsabilitatea atunci cind vrei sa cumperi o bat. de la Avia si nu de la mag. din colt cum clar ti-ai exprimat pozitia

3 Obaterie care nu tine la 4 chei scurte dupa ce tocmai a fost oprita dupa un drum este clar sulfatata daca inst. de incarcare functioneaza normal si alte defecte (contacte oxidate, caderi de tensiune pe cabluri) nu sint depistate ceea ce este valabil in cazul tau.Pt un test complet de baterie in Pantelimon exista un instrument care masoara tensiunea la borne in timp ce ii conecteaza bateriei un "sunt"( rezistor de putere) , mergi te rog acolo si vezi ce verdict primesti

4Acum este rindul meu sa rog un moderator sa-mi stearga posturile inutile care nu au nici o leg cu topicul (valabil si pt. acesta)

5Numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am deschis topicul cu scopul de a avea un loc unde sa comunicam cu userul barbato_mihail, angajat al Avia Motors.

Dialogul trebuie sa fie civilizat si constructiv, astfel incat toata lumea sa castige ceva aici:

- clientii incredere in service, servicii mai bune

- service-ul sa inteleaga ce vrea clientul si sa aiba un drept la replica.

Gentlemen, start your engines!!! :colors:

Ninel ,sper ca azi a fost ultima data cand postezi in acest topic ,nu ai decat sa o faci pe altele de pe acest forum ,nu ma priveste.Acest mesaj nu ti-l transmit pentru ca vezi Doamne mor de infatuare ca-mi face lumea dedicatii pe net , ci pentru a vedea scopul pentru care a fost deschis.

Indirect ,conducerea avia avand cunostinta despre acest forum si topic mai arunca cu ochiul la ce se posteaza aici si s-ar putea sa nu-i placa ce postezi ,mai ales ca esti la a treia reclamatie in decurs de o saptamana si pentru acelasi motiv :atitudine !

Ce ai zice daca i-ai zambi clientului ''dificil'' ,l-ai injura in gand in tim ce i-ai '' scutura praful de pe epoleti '',i-ai repara si masina iar el la plecare complet nestiutor de ce gandesti matale despre el ,ti-ar strecura 100 in buzunar ?

5 clienti din acestia ''dispensabili'' pe zi si intr-o luna mai scoti un salariu !Hm ,si ti-ar da suta din pura placere,pentru simplul motiv ca i-ai tratat cu respect si i-ai bagat in seama !

Sunt mai tanar ca tine dar se pare ai uitat ca toti o viata intreaga avem permanent de invatat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Urmez sfatul (imi place sa cred ca este un sfat :) ) si ma retrag de pe acest topic nu inainte de a-mi cere scuze ca am deranjat monotonia topicului.

Pt Barbato: Prefer ca un client sa-mi dea 100 ca i-am reparat masina si nu ca i-am gidilat orgoliul , masina raminind in starea in care a venit.

Numai bine la toata lumea si aflati ca eu "am ingropat securea razboiului" :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare.

tocmai am facut revizia la 15000 la Sk O2, 2.0 tdi la avia pantelimon.

5.5 milioane, 3 ore.

mi-au facturat 5 l ulei si nu gasit in portbagaj nici un bidon cu uleiul ramas, mi-au mai pus pe factura 1 litru antigel si 1 litru de apa distilata si spalator parbriz.

ha-ha. sint tepari.

la parbriz le-am umplut eu cu 2 zile inainte...la antigel m-am uitat cu 1-2 sapt inainte si era la nivel...

masina are nr de leasing, probabil s-au gindit ca-i de firma si pot sa faca ce vor.

ieri am lovit un caine bezmetic si mi-am spart bara fata, spoiler, etc...

am sunat la avia pantelimon (azi-simbata) si ridicau receptorul pt. 2-3 secunde si il puneau la loc in furca...

profesionalism "made in romanica"...

mai vorbim... dupa ce rezolv

daca vreunul din sefii de la avia citeste aici, va fac o propunere: faceti tati cutia milei ca la biserica si lasati-ne d******i cu furturile astea de kko!

editat de toni: :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!