Jump to content

Aviamotors Bucuresti


toni
 Share

Postare recomandată

Nu partea "ca nu mi-a luat bani" ne face sa credem ca este un service bun, ci mai debgaraba profesionalismul si chestia ca te accepta fara programare de se poate binenteles, si mai ales ca fac treaba buna.

Sper ca asa este la Avia :(

Nu, of course, nu partea aia, mai ales ca nu cred ca ar fi fost mai mult de 0.5-1h de manopera. Am apreciat faptul ca am fost primit fara programare, intrucat problema era minora, in loc sa fiu programat peste 3 zile pentru 10 minute de munca.

Nu e intotdeauna asa la Avia. Am sarit de exemplu peste partea cu electricianul 'neprietenos', ca sa nu zic cu o problema de atitudine, cu care am interactionat tot azi, ca sa raman doar cu zisul de bine...

Modificat de Laurentiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, of course, nu partea aia, mai ales ca nu cred ca ar fi fost mai mult de 0.5-1h de manopera. Am apreciat faptul ca am fost primit fara programare, intrucat problema era minora, in loc sa fiu programat peste 3 zile pentru 10 minute de munca.

Nu e intotdeauna asa la Avia. Am sarit de exemplu peste partea cu electricianul 'neprietenos', ca sa nu zic cu o problema de atitudine, cu care am interactionat tot azi, ca sa raman doar cu zisul de bine...

Daca nu ma insel dupa Taylor ( de la Ford ,care considera muncitorul o unealta care trebuie sa dea randament maxim ) , un sociolog francez parca a concluzionat intr-un studiu de sociologia organizatiilor ca oamenii vin la munca si cu problemele personale ,nu au cum sa se detaseze total de problemele care ii framanta si deaceea randamentul lor nu este intotdeauna cel mai bun.

Asta e realitatea ,mai avem de lucrat aici...

Am sa vorbesc cu Ninel sa vad daca are ceva de spus.E bine cateodata sa fim si un pic indulgenti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau poate ca nu este platit cat ar trebuii si atunci normal ca ar trata clientii cu sictir iar noi clientii ne intrebam de ce oare se uita nea` Ninel chiorash la noi...doar my personal theory.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ma insel dupa Taylor ( de la Ford ,care considera muncitorul o unealta care trebuie sa dea randament maxim ) , un sociolog francez parca a concluzionat intr-un studiu de sociologia organizatiilor ca oamenii vin la munca si cu problemele personale ,nu au cum sa se detaseze total de problemele care ii framanta si deaceea randamentul lor nu este intotdeauna cel mai bun.

Asta e realitatea ,mai avem de lucrat aici...

Am sa vorbesc cu Ninel sa vad daca are ceva de spus.E bine cateodata sa fim si un pic indulgenti.

De acord, de aia nici n-am vrut sa zic nimic de partea asta, doar de partea 'de bine'. Am fost indulgent prin faptul ca am ignorat ca se rasteste la mine si am discutat doar cu dl.Petre in continuare, insa si clientii au framantarile lor si -din pacate pentru electrician- clientul e cel care la final da banii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord, de aia nici n-am vrut sa zic nimic de partea asta, doar de partea 'de bine'. Am fost indulgent prin faptul ca am ignorat ca se rasteste la mine si am discutat doar cu dl.Petre in continuare, insa si clientii au framantarile lor si -din pacate pentru electrician- clientul e cel care la final da banii...

corect !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca s-a ma intrebat pe aici dar vreau sa stiu daca pot sa fac si eu la AVIA o verificare la directie pentru un Golf 4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

D-lui Barbato:

in dorinta de a ajunge in randul celor care respecta atat marca cat si dealer-ul Skoda din Romania va pun o problema ipotetica:

o Skoda Octavia 2, 2.0 TDI (oarecare) vine din fabrica cu Shell in motor,

la 10.000 are nevoie de completare, se umbla 5 ore prin oras pentru 1 l de Shell cu norma 505.01, care e gasit cu greu (Shell-ul e cam iesit din piata...), dar se completeaza cu acelasi ulei in cele din urma.

la revizia de 15.000, clientul decide sa vina cu uleiul lui (Mobil 505.01), i se transmite din Pantelimon ca in nici un caz, doar cu Shell se mentine garantia (!!??!!) (desi stiu si ca se foloseste la scara larga uleiul ARAL sau Castrol la dealerii Skoda)

omul merge totusi la alt dealer Skoda, cu uleiul lui (Mobil 505.01), carnetul de service este stampilat corespunzator dar se mentioneaza pe factura ca "nu se acorda garantie". Aici eu nu am inteles, nu se mai acorda garantie la masina, la ulei, la operatiunea de schimb de ulei...

De unde si intrebarea mea: masina in cauza mai are garantie?

Cu respect pentru eforturile Dvs socio-profesionale,

Alex Pauna

PS: Nota 10 mecanicului de la dealer care a verificat uleiul pe care l-a pus in motor sa fie pentru pompe duze. Nota mica celui care a trecut pe factura "nu se acorda garantie" fara sa se asigure ce a pus totusi omul in masina de 15.000 km, si sa mentioneze undeva ca este un produs conform cu normele producatorului.

PS 2: fara sa pornesc o polemica pe uleiuri, cred ca as gasi sustinere la Exxon Mobil daca e cazul sa dovedesc ca au un produs cel putin la acelasi nivel calitativ cu produsele BP (Aral si Castrol). E si normal sa fie asa, companiile in cauza sunt cele mai mari din bransa.

Modificat de volksman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu in pantelimon am facut revizia de 15000 (numai ca am facut-o la 11000) ,si am rugat la receptie sa nu-mi puna ulei shell.

ca rezultat am fost servit cu ulei castrol fara nici un fel de problema.

carnet stampilat ,parca nu au scris nicaieri ca nu se acorda garantie ,ca doar ei ai facut operatiunea cu uleiul lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai da ca ai cumparat de la ei, ce-i asa de greu de inteles ? :P

Romanul de la service nu-i fraer...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca deschideti capota masinii si va uitati pe suportul de radiatoare veti observa ca acolo scrie Skoda reccomends Shell .Adica uleiurile recomandate de Skoda sunt Shell. Daca doriti alt ulei nici o problema. Se poate folosi orice ulei aprobat cu norma VW,atat timp cat el este furnizat de service-ul dealerului. Deoarece , daca dealerul vinde un ulei, il vinde pe barba lui. S-a gripat motorul din cauza uleiului vandut de dealer?Nici o problema , tot dealerul preia costurile legate de inlocuirea pe garantie a motorului.Vii cu uleiul tau?Nici o problema. Se face schimbul de ulei cu al tau ulei . Dar in ceea ce priveste acordarea de garantie nici nu poate fi vorba . Asta din cauza ca pentru ce cumperi TU pentru masina ta , TU raspunzi pentru produsul cumparat. Daca la 500 km , uleiul se transforma in marmelada si se gripeaza motorul , vei fi intrebat de unde ai luat uleiul?Pai din Metro sau mai stiu eu de unde...Pai mergeti la Metro Dle Client ca sa va schimbe aia motorul. De ce ?Pentru ca ati cumparat o consumabila din afara retelei de dealeri autorizati Skoda.--pentru asta vezi CERTIFICAT DE GARANTIE.

Tare as vrea sa vad eu ca plateste magazinul x sau y reparatia unui motor gripat din cauza uleiului .

Aceeasi chestie si cu lichidele spalatoare de parbriz sau antigeluri . Se strica instalatia de spalare a parbrizului ?Daca ai lichid bagat de la dealer se repara pe garantie . Daca ai bagat lichid de la Petrom (de 5 ori mai ieftin dar si de 5 ori mai prost) , raspunzi ...

Insa mie mi se pare ca multa lume nu prea intelege fenomenul .......

Iar in legatura cu ROMANUL de la service care nu e fraer , haideti sa nu aruncam cu jigniri asa alandala . Oameni isi fac treaba ,dar cel mai probabil ca nu sunt intelesi clientii cand reclama ceva....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici ai super dreptate, insa la service preturile sunt de doua ori pt. acelas produs...si asta numai datorita faptului ca poate s-o faca (clientul este obligat si nu are incotro decat sa ia de la respectivul service)...daca preturile erau constante atunci OK...

Uleiul de la Carefour este mai prost decat la Avia? (nume luat ca exemplu) Nu vad de ce...acelas produs doar...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu esta mai prost dar .......uite iti reproduc un text din cartea de service SKODA :"Firma Skoda nu poate face aprecieri si nu garanteaza din punct de vedere al sigurantei pentru componentele straine folosite , chiar daca acestea au fost supuse unor verificari tehnice oficiale sau au fost aprobate de unele autoritati si folosite frecvent pe piata respectiva"

Trebuie sa intelegi ca daca iti iei o piesa , fie ea si consumabila , din afara retelei de dealeri autorizati , si o pui pe masina o faci pe raspunderea ta . Este foarte greu de inteles chestia asta mai ales ca toata lumea se fereste de dealerii autorizati. Dar acesti dealeri au un foarte mare avantaj fata de celelate retelede piese de schimb:ofera garantie reala pentru piesele de schimb pe care le vand.Asa este ,costa , dar obrazul subtire cu cheltuiala se tine.Iar preturile , nu te supara dar cel putin pentru Skoda sunt acceptabile.Cat ai vrea sa coste 50 lei revizia ?Un dealer Skoda mai are si datoria sa protejeze interesele firmei Skoda , prin servicii de calitate , iar calitatea costa .Nu prea vad cum ar fi sa te duci la un service si sa stai sa tremuri in frig ,langa un garaj dintr-o mahala , alaturi de niste mecanici mai jegosi ca niste gunoieri. A, ca zici tu ca aia sunt mai de incredere , da , se prea poate dar ma indoiesc.Oricum asta este parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma refeream la pretul reviziei ci la ULEI!

Acelas ulei de la un service costa aproape de doua ori in comparatie cu un supermarket get Carefour...si este acelas ulei frate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adaosul comercial al dealerului este mai mare. Iar Carrefour este hipermarket si nu service.Aia trebuie sa vanda ieftin altfel ar muri ..Iar uleiul nu costa de doua ori mai scump , el are un adaos de cel mult 50 %.Iti pot spune ca la Al Padrino de pilda , uleiul 505.01ARAL costa cu 50.000 lei mai putin ca la AVIA .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intai am sa-l rog pe ardei iute sa nu mai strecoare si porumbei in ceea ce posteaza aici.

Si acum referitor la subiectul cu uleiul ( care defapt se reia ,vedeti primele pagini):

Daca pe bidounul de ulei marca x ,nu conteaza ce marca ,scrie ca respecta norma vw corespunzatoare tipului de motor, atunci e in regula si il puteti baga in motor.Daca nu il cumparati de la dealer ,problema garantiei se trateaza astfel : '' DACA IN CAZUL UNUI GRIPAJ SAU AL ORICARUI DEFECT LEGAT DE UNGERE ,SE DEMONSTREAZA CA , CAUZA PRIMARA CARE L-A GENERAT ,ESTE CALITATEA ULEIUL FOLOSIT,ATUNCI REPARATIA NU VA FI ACCEPTATA CA LUCRARE DE GARANTIE ''. autoturismul nu isi pierde garantia daca dl client vine cu uleiul lui. Acel dealer la care ati fost trebuia sa mentioneze '' ulei client'' . ATAT !

De ce se procedeaza asa ? Pentru ca pe piata sunt o multime de uleiuri contrafacute care poarta etichete de marca.E dreptul dealer-ului si al marcii Skoda de a se proteja si de a nu plati orice orbeste ! Skoda recomanda shell , nu va obliga ! Preturile la aral ,castrol ,shell ,nu sunt chiar atat de mari la dealer fata de benzinarii sau magazine de specialitate.

Acum ca o completare...nu va suparati pe mine.Dar de ce va faceti probleme despre pretul uleiului daca dati 20siceva de mii de eur pe masina ?O intreaga avere !Scuzati ironia dar cam asa este ,si revin la ce am mai zis si altadata si anume ca putini dintre noi stim sa ne cumparam o masina !

Si nu suntem ce ati zis dle D'Artagnan...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si nu suntem ce ati zis dle D'Artagnan...

Exact, merci ca-mi dati dreptate, insa asta are doua taisuri, si nu cred ca are rost sa dezvolt aici (asta nu este o strict problema gen Avia , peste tot este la fel, nu aveti motiv sa va suparati, asta este adevarul...)

Acum ca o completare...nu va suparati pe mine.Dar de ce va faceti probleme despre pretul uleiului daca dati 20siceva de mii de eur pe masina ?O intreaga avere !Scuzati ironia dar cam asa este

Se pare ca n-ati inteles, nu este vorba de pretul el insusi ci de obiceiul prost al romanului...cam atat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intai am sa-l rog pe ardei iute sa nu mai strecoare si porumbei in ceea ce posteaza aici.

Si acum referitor la subiectul cu uleiul ( care defapt se reia ,vedeti primele pagini):

Daca pe bidounul de ulei marca x ,nu conteaza ce marca ,scrie ca respecta norma vw corespunzatoare tipului de motor, atunci e in regula si il puteti baga in motor.Daca nu il cumparati de la dealer ,problema garantiei se trateaza astfel : '' DACA IN CAZUL UNUI GRIPAJ SAU AL ORICARUI DEFECT LEGAT DE UNGERE ,SE DEMONSTREAZA CA , CAUZA PRIMARA CARE L-A GENERAT ,ESTE CALITATEA ULEIUL FOLOSIT,ATUNCI REPARATIA NU VA FI ACCEPTATA CA LUCRARE DE GARANTIE ''. autoturismul nu isi pierde garantia daca dl client vine cu uleiul lui. Acel dealer la care ati fost trebuia sa mentioneze '' ulei client'' . ATAT !

De ce se procedeaza asa ? Pentru ca pe piata sunt o multime de uleiuri contrafacute care poarta etichete de marca.E dreptul dealer-ului si al marcii Skoda de a se proteja si de a nu plati orice orbeste ! Skoda recomanda shell , nu va obliga ! Preturile la aral ,castrol ,shell ,nu sunt chiar atat de mari la dealer fata de benzinarii sau magazine de specialitate.

Acum ca o completare...nu va suparati pe mine.Dar de ce va faceti probleme despre pretul uleiului daca dati 20siceva de mii de eur pe masina ?O intreaga avere !Scuzati ironia dar cam asa este ,si revin la ce am mai zis si altadata si anume ca putini dintre noi stim sa ne cumparam o masina !

Si nu suntem ce ati zis dle D'Artagnan...

Domnule Barbato,

mi-ati raspuns cu adevarat ca un profesionist, personal am sa va caut la orice dealer ajungeti daca voi fi tratat conform acestor norme profesionale.

Dupa cum ati observat, eu nu am adus in discutie problema pretului, deci sper sa fiu exclus din remarcile referitoare la pret sau daca stiu sau nu sa cumpar o masina (desi nici colegii de pe forum nu le merita).

De asemenea domnule Ardei iute, sper sa va nuantati discursul dupa interlocutor, si atunci puteti sa economisiti niste remarci (desi iarasi nu le vad locul)

Oricum apreciez ca D-l Barbato incearca sa atenueze lupta de clasa dealer-non-dealer, dar genul de atitudine de detinator al adevarului suprem pe care il au unii angajati ai dealerilor (nu e cazul d-lui Barbato) nu face bine cauzei.

Cat despre ulei, mai adaug ca sa inchei discutia ca si eu il iau de la aceeasi importatori de la care il ia orice dealer, si atunci nu exista pericolul de a se face marmelada mai mult ca orice ulei de la dealer.

Iar despre o eventuala reclamatie, eu nu ma gandesc la sentimentele lezate ale dealer-ului de la care n-am cumparat uleiul, ma gandesc ca atat Skoda, Exxon Mobil, BP, sau Shell isi vor onora obligatiile pe care si le-au asumat cand le-am cumparat produsul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chestia ca "Skoda recomanda Shell" e o chestie pur comerciala, un marketing rezultat din faptul ca Skoda a selectat Shell drept furnizor de uzina (mai mult ca sigur din considerente de cost, facilitati de achizitie).

Daca Shell ar fi "cel mai cel"... ce vreti voi, l-ati vedea recomandat la restul marcilor VAG ce au aceleasi motoare...

Eu personal, la ambele masini am folosit doar ulei Aral (431 respectiv 5w40) si l-am procurat de la importatori-distribuitori si nu am intampinat probleme nici la dealer nici de garantie - vezi marmelada lui Ardei Iute. Mentionez ca am constatat uneori ca adaosul comercial era si de 100% la dealer (nu la Avia sau Brady ca nu am calcat pe-acolo).

Daca la achizitionarea masinii nu ai de ales, pt ca toti dealerii lucreaza cu aceleasi liste de pret si ~ aceleasi limite de discount, la capitolul intretinere ai mai multa libertate din punct de vedere financiar chiar si in garantie. Iar dupa expirarea garantiei, exista retele de distributie si service alternative, piese de schimb non OEM dar de marca, samd.

Iar daca vorbim de garantie, conform fomularilor din certificatele de garantie, totul e relativ si, practic ca si client esti la mana dealerului. Si asta nu doar la Skoda ci la toate marcile europene. Practic intr-un astfel de certificat se specifica mai mult ce nu este garantat decat ce este. Daca citesti un certificat de garantie singurele chestii stipulate clar sunt cele legate de garantia vopselei si contra perforarii caroseriei prin rugina.

In rest, cam orice poate fii considerat supus uzurii, consumabile samd prin prisma a 30000km. Garantia se preteaza la cazuri de genul bloc motor fisurat...si chiar si acolo pot aparea discutii (vezi cazul lui imircea cu noul Passat) legate de inlocuirea doar a blocului fisurat sau inlocuirea motorului complet (care are cod de piesa de schimb).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(nu la Avia sau Brady ca nu am calcat pe-acolo).

Dar unde ai fost?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@NINOS: daca nu ai ceva de comentat la adresa Avia Motors te rog sa iti postezi parerile pe topicul referitor la Dealeri si Service-uri (il gasesti in aria Discutii generale). Vad ca esti nou pe forum si te rog sa te obisnuiesti cu stilul de aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@NINOS: daca nu ai ceva de comentat la adresa Avia Motors te rog sa iti postezi parerile pe topicul referitor la Dealeri si Service-uri (il gasesti in aria Discutii generale). Vad ca esti nou pe forum si te rog sa te obisnuiesti cu stilul de aici.

Ok. Cred ca sint destul de obisnuit cu ce se intimpla pe aici.Sterge-le te rog (posturile mele).Merci

Vad ca le-ai si sters.Bravo d-le iti faci bine meseria de ..... pt cei care tin acest forum

Modificat de NINOS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta din cauza ca pentru ce cumperi TU pentru masina ta , TU raspunzi pentru produsul cumparat.

nu va suparati domnule ardei iute ,dar si daca cumpar de la dealerul avia de exemplu ,tot EU cumpar ,tot pentru masina MEA ,deci tot EU raspund?

cred ca este o greseala in exprimare.

nu era vorba despre cine cumpara ,ci de UNDE cumpara!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Urmaresc de ceva vreme acest topic, si dicolo de ineditul situatiei (ma refer la participarea celor 2 reprezentanti Avia) nu pot intelege ce anima userii care nu au avut sau nu au legatura cu marca sau serviceul sa-i hartuiasca cu presupuse teorii. Am inteles teoria userului nou, dar cred ca nu este scuzabila la infinit.

Eu am fost convins de acest topic sa apelez la dealerul unde ei lucreaza, chiar daca pentru mine nu este o solutie la indemina (concluziile le voi posta aici, evident in urma experientei, pentru a sprijini constructiv).

Revin la topic, si rog moderatorii sa pastreze acest loc pentru dialog real si nu pentru hartuiri, cu o metoda uzitata pina acum cu succes, adica WARNING pentru aflare in seama conform regulamentului.

Totusi cei 7 ani de acasa (sa-i spunem educatie) trebuie sa se vada si la noi, daca noi o pretindem de la ei.

Ps: ma autopropun pentru warning pentru ca sunt :D dar cred ca o hartuire fara substrat poate indeparta chiar si incercarea lor de transparenta.

Din respect pentru forum,

Agopteam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt silviu 66 :daca cumparati un produs de la un vanzator oarecare ,vanzatorul isi asuma raspunderea pentru ceea ce vinde. Ideea este alta:eu m-am referit la consumabilele cumparate din afara retelei oficiale de dealeri Skoda.Evident , ca daca ati cumparat acel produs de la AVIA sa zicem, beneficiati de garantie pentru el.Deci ideea este ca daca veniti cu o consumabila cumparata din afara retelei de dealeri,dealerul Skoda nu isi poate asuma o responsabilitate in sensul garantarii functionarii corecte a masinii cu acea consumabila, desi este cel mai probabil ca masina nu va avea nici o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!