Jump to content

Jante Si Pneuri


vios70
 Share

Postare recomandată

Bine bine...dar la motor de 1.6...mai greu un pic ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 506
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • taz21

    27

  • ovidiu89

    21

  • Tracto

    20

  • v@sy

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

cauta sa vezi daca ai pe ele sens de rotatie. Este sub forma de sageti/sageata.

nu am vazut nimic de genu ..

profilul gumelor e cam ca in poza (scuze pentru maiestria mea :D ) si dupa cum arata nu cred ca sunt montate invers...

si pe zi ce trece parca face tot mai rau (sau ma streseaza pe mine mai tare)

untitled.bmp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Directia gumelor e OK, incearca alte anvelope, vezi marimi inferioare la latime (dar totusi sa fie cel prevazut de producator), daca face la fel vezi posibile probleme la suspensie (poate s-a slabit ceva sau l-ai lovit fara sa-ti dai seama).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar cum am mai spus , toata chestia s-a intamplat dintr-odata , dupa ce am iesit din service de la indreptat jantele ; inainte nu avea nimic si acum scartaie teribil.... si mi se pare ca scartaie si la franare (de ex cand ma apropii de semafor si franez pe distanta mai lunga) , asta poate fi si de la discuri dar si alea au in jur de 5k km(discuri si placute)...

ramane sa schimb gumele cand o sa am bani...

multumesc tuturor de interventii !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mowgly - esti chiar asa de sigur ca nu scartaieu si inainte pentru de multe ori se intampla ca se auda cate ceva insa daca nu esti chitit si nu stii ca ai umblat acolo nu iti dai seama , asa poate este si la tine , poate ele faceau si inainte insa nu constientizai pentru ca nu umblasei la roti .

inca un motiv ar fi venirea caldurii . Cauciucul reactioneaza diferit la temperaturi diferite SAU rotile erau destul de dezechilibrate inainte , cauciucul s-a tocit intr-un anumit fel iar acum cand calca drept pe asfalt fac zgomot .

Oricum , in acest moment eu nu cred ca ai un defect grav cauzat de echilibrarea rotilor ci mai degraba o anomalie .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

no way sa fi facut asa si inainte ... credee-ma ca nu ai cum sa nu auzi asa ceva chiar daca te urci prima data in masina ... si pe strada deja am vazut ca intoarce lumea capu dupa mine cand iau o curba... :Driver: posibil si cum ai zis tu cu caldura si toate cele , oricum deja ma gandesc de unde sa scot banii sa schimb gumele ca nu se mai poate....

si apropo de asta ceva recomandari de cauciucuri pe 15 cu care v-ati inteles bine (dar totusi in limita bunului simt ca pret :offtopic: ?

mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
mai baieti.....am citit eu toate posturile voastre....

eu am 195x65x15 --cu BBS ..asa am cumparat-o.Cauciucuri de iarna.Am fost cu masina incarcata la tara si imi atinge de bara din spate cauciucul.Este mare intr-adevar.In talon scrie clar:195x50x15.Arata urat de tot.

1.Problema mea este alta.La 150km/h nu-mi statea in fata nimic.Arata altfel kilometrajul????

2.Consumul este mai mare cu 195x65x15?

3.pleaca mai greu de pe loc?

4.masina mea are 100CP.Trage pana pe la 2500 de turatii cam de 50 de cai...restul ce fac? nu au toti loc pe teava de esapament??Asa am impresia,ca trage mai greu masina.

5.pot sa-mi pun pe masina 195x60x15? sau 195x55x15? care-i diferenta intre ele?

ca 195x50x15 parca arata urat de tot,eu am model GT si este un break.

Multumesc pentru atentie.

salut

si masina mea este tot un golf 3 cu 100 de caluti si am montate pe ea cauciucuri 195/60/15 si arata super masina cu ele+ nu prea se simt gropile doar

k nu-s trecute in talon

diferenta de viteza nu este pana la 80(atat aveam cand am verificat)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Si eu am tot 195/60/15 si nici la mine nu is trecute in talon si oricum nu e trecuta nici o dimensiune de anvelopa sau janta pt ca e model nou de talon si pe acesta nu sant trecute ,sant trecute in schimb in cartea tehnica la mine urmatoarele dim :195/60/14 195/50/15 175/65/14 185/60/14 :icon_redface:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cauta sa vezi daca ai pe ele sens de rotatie. Este sub forma de sageti/sageata.

Si eu ca am 17 cum e? :rolleyes:

Ce anvelope ai la janta pe 17'' ? ai alta suspensie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am avut jante de 17" pe golf 3 de 1.6 :icon_cool: cu anvelope 205\40\r17 si mergeau super

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut...

am si eu o problema ... am facut rost de un set de jante pe 13 pt golful meu insa nu sunt incaltate

citind forumul , am aflat ca ET ideal ar fi 38 insa ale mele au 36 , si imi par relativ late pentru un cauciuc de 175

de asemenea nu cunosc J-ul lor insa par sa se potriveasca

deci ce cauciucuri pe 13 s-ar mai potrivi?

si ar mai fi ceva , una dintre ele are ET 46 ma gandeam sa o pun pe rzerva ,daca eventual as merge cu ea ar dauna grav (ma refer daca ar trage aiurea sau ceva de genu')

multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rotile echipate cu 175/70 pe janta de 13 cu ET36 vor fi cu 2 mm mai in exterior decat cel de ET38.

Nu vad nici o problema in asta.

Pe un Golf 3 adus recent pentru 1 prieten 3 jante au fost cu ET38 si unul cu hmmmm... nu mai stiu exact dar cred ca ET45 - trebuie sa-l sun :blah_: (jante de 14") si deoarece rezerva e acela subtire "tip carnat" am decis ca pana isi cumpara sau face schimb cu cineva il punem pe puntea din spate pentru a nu infuenta directia cu toate ca pe drumul catre casa ~1500 km (Berlin - Munchen -Tg Mures) nu am observat absolut nimic deosebit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pt raspuns ....

oricum pana la iarna mai e asa ca am timp sa ma hotarasc

cred ca pana la urma tot dimensiunea data de producator e mai buna fiindca nu as vrea sa am probleme cu vitezometrul

cand am luat masina aveam in brief 3 dimensiuni 13, 14 si 15 insa in talon mi-au trecut doar 14 si 15 care erau de altfel montate pe masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. daca locuiti intr-un oras cu multe gropi cum este iasi_ul sa aveti grija sa nu va luati pneuri ca mine 195,45,r15 ca inaltimea d 45 face ca masina sa devina mai rigida, si o sa inceapa masina sa capete zgomote prin portiere. incercati ceva mai inalte ex 55 or 60 :D

Modificat de GenuVW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

seara buna domnilor....vin si eu cu o intrebare mai de incepator.....vreau si eu sa pun jante noi p masina....ceea ce am citit p aici m-a pus putin p ganduri....va arat un filmuletz p youtube....si as vrea ceva asemanator cu jantele primei masini din acest filmulet ...

..................cam ce dimensiune ar avea acele roti? si care ar fi avantaje/dezavantaje.....multumesc anticipat

aa era sa uit masina e un golf 3 18abs 90 caluti.....filtuletzul e beton...poate va da ceva idei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alea din cate imi dau eu seama sunt r 17, 215, 40. stiu masinutza.frumoasa foc :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu trebuie sa-mi schimb degraba cauciucurile, sunt terminate. Am in talon 195/50/15 si 185/55/15 pentru jantele astea. Avand in vedere ca merg si pe drumuri proaste, unde actualele 195/50 scutura ca naiba, ce ziceti, merita sa caut cauciucuri 185/55/15? Oare se va ameliora putin suspensa (desi a mea e GTI, nu cred ca suspensia e devina, nu cred ca-i prea rigida)?

Sau oare sa merg tot pe 195 / 205, pentru stabilitate and stuff?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

avand in vedere ca mergi pe drumuri proaste nu cred ca merita 205... un 185/55 sa 60 e numai bun mai ales pt drumurile noastre din tara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inaltimea cauciucurilor ajuta la rigiditatea masinii, cu cat ea este mai mica cu atat simti mai tare fiecare pietricica, latimea lor face ca volanul sa fie mai greu d virat. dar p d alta parte 1 cauciuc cu cat e mai lat cu atat arata mai bine. aici e ori comfort, ori aspect. fiecare alege:P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte sa am 195/50/15 am avut 185/60/14 si in privinta stabilitatii pot sa spun ca acum sta mult mai bine pe sosea...Sincer eu nu as mai reveni la roti de 14 :icon_cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu trebuie sa-mi schimb degraba cauciucurile, sunt terminate. Am in talon 195/50/15 si 185/55/15 pentru jantele astea. Avand in vedere ca merg si pe drumuri proaste, unde actualele 195/50 scutura ca naiba, ce ziceti, merita sa caut cauciucuri 185/55/15? Oare se va ameliora putin suspensa (desi a mea e GTI, nu cred ca suspensia e devina, nu cred ca-i prea rigida)?

Sau oare sa merg tot pe 195 / 205, pentru stabilitate and stuff?

"

si eu am acelasi model ..... 195fata / 205 spate ..... la fel de rigida si simti fiecare denivelare ..... dar vreau sa pun jante de 16" cum sunt alea din filmuletz ... (+ca in cta a scos acu toate sinele de tramvai si a pus asfalt momentan avem strazi bune) .... dar parerea mea este sa ramai la astea ... jantele schimba mult aspectul masinii (baba la frumusete rabda)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Byz...eu am aceeasi masina cu aceleasi roti....(185/60/14) de ce zici ca nu ai mai reveni la acceste roti????la mine e putin rigida...simt cam tare gropile.....de curand am schimbat rulmentii ..nu stiu daca au vreo legatura........poti pune te rog ceva poze sa vad cum arata????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce am trecut pe roti de 15?

In primul rand din cauza look-ului.Alea vechi erau pe 14" OEM urate tare...In al doilea rand se tine mai bine in viraje,o simt ca e mai stabila.E adevarat ca gropile le simti putin mai tare ca inainte,era si normal,orice lucru are avantaje dar si dezavantaje.Din pacate nu am nici o poza cu rotile vechi pe 14,doar cu astea de 15.

post-31559-1244977770_thumb.jpg

Modificat de ByZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are cineva momtate cauciucuri de 185 pe jante de 195....?

am vazut cateva prin oras la care inaltimea de la cauciuc era in diagonala..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce am trecut pe roti de 15?

In primul rand din cauza look-ului.Alea vechi erau pe 14" OEM urate tare...In al doilea rand se tine mai bine in viraje,o simt ca e mai stabila.E adevarat ca gropile le simti putin mai tare ca inainte,era si normal,orice lucru are avantaje dar si dezavantaje.Din pacate nu am nici o poza cu rotile vechi pe 14,doar cu astea de 15.

post-31559-1244977770_thumb.jpg

an inteles.......arata bine.......ai dreptate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!