Jump to content

Noutati de la Seat


black_shadow
 Share

Postare recomandată

Eu unul cred ca pozele noului Seat Sedan sunt prelucrate pe un Audi ca prea seamana,insa masina nu arata rau deloc.

Totusi cred ca nu va fi noua Cordoba, s-ar putea sa fie Toledo

Asa cum spuneam asta e viitoarea mea masina mai ales daca vor scoate si o versiune Estate (daca am inteles bine),cu toate ca sotia ma bate la cap cu Leonul Cupra, dupa ce a vazut la intalnire masina lui Daniel.

Ma "spovedesc" aici pe forum ca am "pacatuit" cu gandul si cu privirea in gradina altora adica la Fiat Linea (subtire) si la noul Mondeo.

Scuze de off topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In nici un caz noul model nu va avea legatura cu Cordoba... e clara pozitionarea lui in segmentul C/D, adica compacta/medie. Cordoba va ramane acolo unde este acum, adica in segmentul B, clasa mica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit in sfarsit ce cautam:noul Seat Sedan 2009 :D

Off, arata oribil. Din fotografii, arata de parca are nevoie de o pereche de ochelari. Si spatele ala mi se pare ca seamana izbitor cu Citroen C5. Deci baietii astia daca au de gand sa continue cu astfel de pocitanii, au mari sanse sa ucida si singurul motiv pentru care lumea cumpara in general Seat: designul.

:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt clar fotografii prelucrate ,diferite de schitele proiectului pe care le-am vazut pe aici.Se vede cu ochiul liber, cel putin in fata unde un far e de un fel iar celalalt de altfel.Adica unul ,cel de pe partea soferului are colt sus si coboara spre fata iar celalalt are colt jos si se duce spre aripa.

Spatele clar e asa cum ziceau si cei care comentau pe siteul respectiv de A6 iar grupul interior de stopuri parca e luat de la C5.

Oamenii se joaca cu pozele, vad pareri,comentarii dar rezultatul final il vom vedea la lansarea oficiala a masinii.

Oricum fiind o chestiune de gust, mie personal imi place ideea unei berline mai mari decat Cordoba mai ales ca am fost si sunt fan al fostei generatii de Toledo pe care as fi cumparat-o (ca masina noua) fara regrete ,daca s-ar mai fi fabricat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In nici un caz nu va arata asa.... eu zic sa asteptam sa vedem pozele oficiale sau poze spion cu masina mai putin acoperita.

Speculatii se pot face oricate... mai aproape sau mai departe de adevar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu mare interes anunt introducerea si pe Leon a motorului 1,4 tfsi de 122 cp, e vorba de motorul doar cu turbina, fara compresor.

Probabil ca va fi motorul pe care-l voi lua eu pe Leon in urmatoarele luni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce dragut... acum am vazut... nici nu pot sa zic k are 40 de CP mai mult ca al meu si la pret e cam la fel.Dar am apucat sa il iau si sunt multumit deocamdata.

Oricum ar mai fi trebuit sa astept 3 luni ca sa imi vina... asa ca poate cine stie peste 1 an sau doi poate il schimb cu ceva mai puternic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce dragut... acum am vazut... nici nu pot sa zic k are 40 de CP mai mult ca al meu si la pret e cam la fel.Dar am apucat sa il iau si sunt multumit deocamdata.

Oricum ar mai fi trebuit sa astept 3 luni ca sa imi vina... asa ca poate cine stie peste 1 an sau doi poate il schimb cu ceva mai puternic

eu am intrat pe www.seat.com si co.uk si nu am vazut propusa motorizarea asta pentru leon, de unde pretul??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai exact, uite si dovada:

leonzr8.jpg

Acum vad ca are si cutie cu 6 viteze... perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schaize, m-am uitat in lista de motoare pentru a citi si specificatiile lui, daca tot exista si motorizarea asta, poate ca....

multumesc pt info :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit, foarte greu, principalele caracteristici ale motorului 1,4 tfsi (tsi)de 122 cp. Ce e foarte interesant e ca are cuplul maxim - 200 Nm incepand de la 1500 pana la 3500 rpm, ceea ce mie mi se pare extraordinar. Ar fi interesant de stiut cu ce presiune functioneaza acum turbina, pentru ca se spune ca rezista pana la 1,8 bar.

* 90 kW / 122 PS power between 5,000 and 6,400 rpm.

* 200 Nm maximum torque from 1,500 to 3,500 rpm.

* 80 percent of maximum torque starting at 1,250 rpm

* Maximum torque 30 percent greater than in the 1.6 FSI.

* 66 percent more torque at 1,500 rpm.

* Fuel consumption is about six percent lower.

* Specific torque of 144 Nm per liter.

* 16V in-line four cylinder of the EA111 engine series.

* 1,390 cm3 displacement.

* Cylinder spacing: 82 millimeters.

* Bore and stroke: 76.5 and 75.6 millimeters.

* Compression 10:1.

* Electronic gasoline direct injection.

* Electronic-map ignition with cylinder-selective anti-knock control.

* Advanced combustion process.

* New intake port without charge movement flaps.

* Turbocharger (max. 1.8 bar)

* 220,000 rpm as maximum rpm of the turbocharger.

* Electrically-controlled divert-air valve for turbocharger.

* Water-cooled charge air in intake port.

* Fuel: Super unleaded (95 ROZ).

* Reduced friction losses.

* Total engine weight per DIN: 131 kilograms.

http://www.autobloggreen.com/2007/05/29/vo...-4l-tsi-engine/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am fost azi la dealer si mi-am luat numerele. Am discutat putin si de noua motorizare. Erau foarte incantati de ea, cica o sa cam scada vanzarile la diesel, cu toate ca nu prea cred da... parerea lor.Pe de alta parte motorul nu va fi disponibil pe varianta reference,si nici pe cea sport.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au aparut datele oficiale despre motorizarea 1,4 tfsi 125 cp de pe Leon, le gasiti in pdful atasat.

1.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca pe asta l-as alege si eu acum; consum mai mic decat 1.6, putere mai mare, mai ieftin decat 1.9.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, exact la asta ma gandeam si eu... consumul e cu peste un litru mai mic decat la 1.6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Noutati despre viitorul Seat:

The Volkswagen Group’s top brass may currently be concerned with the imminent takeover of Porsche, but its accountants will be occupied with the performance of its Spanish subsidiary Seat.

Loss-making in 2005 and 2006 and suffering stagnant sales this year, Seat has recently been prescribed fresh, German-dominated management, a revised product plan and a new design centre. The long-term goal is to double production to 800,000 units by 2012. Will it work? Read on to find out.

New men at the helm

VW has parachuted in three key German execs to Seat’s executive board: chairman Eric Schmitt, R&D head Frank Bekemeier and sales boss Berthold Kruger – plus Belgian design chief Luc Donckerwolke, formerly of Lamborghini.

Schmitt is the key man, and his leadership will be measured on whether Seat gets back to profitability and hits its new production peak. Both Schmitt and Bekemeier are ex-Audi and know Seat from previous stints at the company.

New designs on the drawing board

Design will be a big theme in Seat’s revival, and Luc Donckerwolke has been hooked out of Lamborghini to bring controlled creativity to a company whose new products have veered from the sublime (Leon) to the ridiculous (Toledo).

The design theme established in 2000 by Walter Da Silva will largely stay. “I’m not going to change everything, that’s not my style,” says Donckerwolke. Details will change, however, and we’ve seen the brand’s new flavour with the Tribu 4x4 concept, which introduces Audi A8-style air intakes. Dominant on the Tribu, they’ll be scaled down on the new Ibiza supermini, Donckerwolke’s first production Seat.

A key detail for future Seats will continue to be the downward curving bodyside feature line, most obvious on today’s Leon. The execution will change, however, with the line appearing in more subtle form.

Donckerwolke is very keen that all future Seats designs have “higher quality”. By that he means the way the cars’ proportions and details are better realised: “We will do much better in quality in future.”

A new design studio

Donckerwolke has also overhauled Seat’s design team, closing down the Sitges studio, sited in an artist’s colony on the Barcelona coast, to concentrate design in a new-build studio at the Martorell factory. “We were wasting so much time driving to Sitges and back,” he says.

His team has been trimmed down, too, many of the Sitges team leaving for posts elsewhere in VW Group.

The new studio is a workmanlike creative centre, with designers looking directly onto a modelling area with five ‘plates’ where the whole future Seat range can be modelled in clay and viewed in its entirety.

Donckerwolke won’t criticise the previous design set-up, but there’s clearly a sense that the company has lacked creative focus.

And the new models

The heart of any car company is the new model plan and Seat’s is getting a work over. The strange proliferation of similar MPVs - Toledo, Altea, Altea XL - will start to be sorted out next year when the new Bolero saloon arrives. Seat won’t admit it yet, but the Bolero saloon will eventually replace the Toledo. A rakish estate version will also move Seat closer to its sporty target market.

A new realism is coming to product development, too. Teaser concepts like the Tango two-seater that was created without a production future are unlikely to happen again. And R&D boss Bekemeier has stated that all new models have to be profitable: “The three biggest sports car markets are the US, Japan and the UK. Seat sells in only one of those. We need to find models that make financial sense in Europe.”

The Tribu soft-roader is an obvious such model. There are also signs that a compact three-door coupe is being considered to push Seat into an affordable segment that’s not had a distinguished model since the demise of the Ford Puma. A concept at Geneva is possible.

Donckerwolke even suggests that the bold styling of the coupe – seen under a silk at the new design centre opening – could influence the next Alhambra MPV.

“Its easier to try out design ideas on a fresh design rather than a production model. Preconceived ideas about what a car should look like can affect creativity.”

Seat is also part of the Up project to create new affordable models for VW and Skoda.

The spiritual successor to the Arosa – hence its ‘Ros’ name – is at least three years away. But it will be a more convincing entry-level hatch than the Polo-derived Arosa and by then Seat’s new design language should be well practiced.

Seat’s new five year model plan

Small coupe concept - due March 2008 (Geneva)

New Ibiza 5dr - due Sept 2008

New Ibiza 3dr - due Feb 2009

New Bolero saloon - due June 2009

Leon facelift - due mid 2009

New Alhambra MPV - due Oct 2009

Tribu soft-roader - due early 2010

Ros city car - due early 2011

All new Leon - due late 2011

New Altea - due early 2012

Sursa: http://www.autocar.co.uk/News/NewsArticle/Seat-Ibiza/229306/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astept cu interes faceliftul la Leon. Cu aceasta ocazie se pare ca imi voi lua Leon peste 2 ani.

Daca imi place faceliftul il iau pe cel nou. Daca nu. Raman la cel actual. Excelent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu astept cu interes sa vad noul Seat Bolero (fost Toledo), caci asa am inteles ca se va numi masina pe care ei o anuntasera sub denumirea de Sedan.

In iunie 2009 Cordoba va face 3 ani si va fi numai buna de scos la vanzare. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Generatia urmatoare de Ibiza nu va fi lansata pana in 2009 si se pare ca va fi primul model pe noua platforma mini a grupului, pe care se vor mai construi VW Polo si Audi A1. Ciudata alegerea in cazul Fabia, la care s-a decis folosirea platformei actuale.

Mai multe detalii in articolul urmator:

http://www.autocar.co.uk/News/NewsArticle/Seat-Ibiza/228558/

Noua Ibiza se va produce din primavara lui 2008, poate in Romania primele masini vor sosi mai tarziu. Este posibil ca actuala Ibiza sa se poata comercializa inca un timp asa cum s-a intamplat si la schimbarea modelului Leon.

http://www.informatiiauto.ro/seat-ibiza-fo...on-sid1713.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cautand pe net am descoperit acest articol: http://www.spectator.sk/articles/view/27851

Se pare ca in Slovacia unde se produce Touareg, Q7, Passat, Golf si Polo se mai produce si .... Ibiza. Au produs pana acum 45.000 de ibize.

Am verificat a mea este produsa in Spania.

"VW Slovakia is producing around 1,200 cars daily. In 1991, when the carmaker started production, only six cars were made per day. During VW Slovakia's 15 years of operation, the Bratislava factory has produced nearly 25,000 VW Passats, more than 575,000 VW Golfs, 15,000 VW Boras, more than 740,000 VW Polos, nearly 500,000 VW Touaregs, 100,000 Audi Q7s and 45,000 Seat Ibizas."

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cautand pe net am descoperit acest articol: http://www.spectator.sk/articles/view/27851

Se pare ca in Slovacia unde se produce Touareg, Q7, Passat, Golf si Polo se mai produce si .... Ibiza. Au produs pana acum 45.000 de ibize.

Am verificat a mea este produsa in Spania.

"VW Slovakia is producing around 1,200 cars daily. In 1991, when the carmaker started production, only six cars were made per day. During VW Slovakia's 15 years of operation, the Bratislava factory has produced nearly 25,000 VW Passats, more than 575,000 VW Golfs, 15,000 VW Boras, more than 740,000 VW Polos, nearly 500,000 VW Touaregs, 100,000 Audi Q7s and 45,000 Seat Ibizas."

Produc de mult Ibiza si in Slovacia. In noiembrie 2003 cand am luat-o eu se produceau si acolo si eram un pic ingrijorat dupa ce o comandasem ca nu ar fi din Spania....si e din Spania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!