Jump to content

Curatare admisie


hremus
 Share

Postare recomandată

deci face asa..dupa ce porneste prima data apoi vreo 10-12 ore o ia la prima cheie deci in ziua respectiva e totul ok...a doua zi la prima pornire iar greu..asa facea si la tine ?... cum reglrez avansu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Buna ziua, am si eu o intrebare.

Am un VW Golf 4 an 2004, AXR, cumparat de 2 luni, am schimbat distributia, filtre, uleiul si dupa 2 sapt. o inceput sa nu mai traga masina, o calc pana in blana in a 2,3, si nu mai fuge ca inainte, se calca pedala pana la fund si treptat isi da drumu, nu stiu sa fie infundat valva egr si clapeta de opturare a admisiei de aer.

Va rog sa imi dati un sfat.

O curatat cineva valva egr si clapeta de opturare a admisiei de aer, cum merge dupaia, o curatato la reprezentanta cineva si cam ce pret ii.

Cu stima Calin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil sa fie ceva pe turbo sau pe debitmetru....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare! am curatat si eu EGR-ul la un passat 2003 1.9 TDI AVF si am observat ca nu are acea garnitura de cauciuc. masina am adus-o din germania si nu stiu sincer la ce s-a umblat si ce nu. are cineva idee de unde pot lua o astfel de garnitura? multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intrebarea mea era de unde pot cumpara o asemenea garnitura. merci oricum.

daca o sa pun ceva pasta siliconica (ca cea folosita la garnitura de chiulasa) voi avea ceva rezultate pozitive? sau imi trebuie neaparat garnitura.

merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca ti-am dat codul din ETKA, raspunsul era evident: la reprezentanta, probabil pe baza de comanda.

Si eu am in gand acelasi lucru: silicon rezistent la temperaturi inalte. Evident ca va tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am cutatat EGR-ul si galeria de admisie prima data dupa 160.000km :) . Munca multa pt ca era foarte multa mizerie depusa, dar eu zic ca a meritat. Cu ocazia asta am si inspectat turbina, tubulatura de la intercooler, furtune, etc. Am gasit ceva ulei pe tubulatura ceea ce ma face sa cred ca va trebui cat de curand sa curat si intercoolerul.

Imagini inainte si dupa. :wub:

Timp de lucru cam 5 ore + 2l de motorina + 0.5l Triumf pt sobe si aragazuri :wub:

Un sfat pentru cei care vor sa faca aceasta operatiune: multa rabdare si scule potrivite altfel e chinuiala ( eu a trebuit sa tai cu dalta o piulita care nu se mai desfacea)

post-26163-1255290072_thumb.jpg

post-26163-1255290279_thumb.jpg

post-26163-1255290298_thumb.jpg

post-26163-1255290072_thumb.jpg

post-26163-1255290279_thumb.jpg

post-26163-1255290298_thumb.jpg

Modificat de mihaintz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum arata EGR-ul ala, atentie la stilul de mers. Eu la 200.000 am curatat totul pe-acolo si mai ca nu aveam ce-i face. Adica depunerile erau nesemnificative. Doar atat ca acum stiu sigur ca-i curat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok , voi fi atent, multumesc pentru sfat. :D Ca si tine nu prea aveam ce face si de aia am facut operatiunea asta, mai mult din curiozitate. Motorul merge perfect pentru rulajul si calutii care ii are...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

saluatre!

am desfacut din nou si eu EGR si galeria de admisie sambata trecuta pentru a aplica un mic strat de silicon la garnitura dintre EGR si galeria de admisie. galeria nu afost curatat-o inainte asa ca ma facut-o acum. nu erau foarte multe depuneri dar.. erau. am tinut sub observatie EGR-ul vreo 2-3 zile si era curat, f putin ulei pe la gaurile acelea mici.

singura chestie f ciudata este ca mi-a crescut consumul cu vreo 1 - 1.5l / 100 km. are cineva idee? sau poate fi doar o coincidenta ?

merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:biggrin: Nu as vrea sa spun vreo prostie,dar de sambata s-a racit vremea,poate de aici si consumul mai mare.

Modificat de c o s m i n
Nu mai da quote la mesajul anterior. Foloseste butonul ADD REPLY.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte corect. :icon_thumright:

Asta conteaza foarte mult. Altceva nu are ce sa fie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da asa este, dar consumul l-am vazut marit de duminica si inca nu se facuse asa de frig. am mai patit asa si am golit filtrul de motorina si si-a revenit. probabil gunoaie sau apa nu stiu, dar de data asta nu s-a mai intamplat asa. sa fie oare si din cauza faptului ca am facut si o noua etansare a furtunelor de la turbo si acum masina este aproape ca si noua (adica trage mult mai bine) si eu neobisnuit inca cu asta sa consume mai mult?

precizez ca de obicei am in rezervor in jur de 15-16l motorina si faceam 240 - 250 de km de la Bucur Obor la Puchenii Mari zilnic. asta este naveta de serviciu. Acum cu aceeasi motorina fac in jur de 180-190 km in functie de trafic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am curatat si eu galeria,intradevar mizerie pe ia si egr,si a doua zi am luat limp :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti.

Am tot citit de admise, galerie si EGR pe aici. As vrea sa le curat si eu, sau macar sa le verific sa nu fie prea incarcate.

Am inteles ca daca sunt incarcate cu depuneri masina trege mai greoi la ture mici, si mi-ar placea sa traga bine (trage si acum, dar poate poate si mai bine)...Poate ii mai aduc si eu o imbunataire facand asta. Plus ca uneori se opreste mai zdruncinat sau porneste mai zdruncinat, si nu vreau sa ma apuc de schimbat suporti. Poate se rezolva doar cu o interventie a mea de weekend pe aici pe unde amindicat in poza.

Am pus o poza ca sa imi descrieti un pic si mie cum sa fac cu demontarea astfel incat sa nu dau gres.

Multumesc anticipat :cheers:

post-17144-1256104968_thumb.jpg

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca nu imi raspunde nimeni dintre cunoscatori... :)

Intre timp am tras furtunul negru care cred ca vine de la intercooler. Atasez o poza. Nu mi s-a parut ca ar fi incarcata admisi din partea din care am vazut eu. Sau se incarca in partea cealalata?

Astept pareri si eventuale indrumari pentru demontare si curatire. Multumesc!

post-17144-1256369750_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din poza care ai pus-o, sincer, nu disting mare lucru. tu vezi mai bine, dacasunt depuneri merita curatate mai ales ca nu e foarte greu. Iti vor fi necesare totusi ceva scule, pe care daca nu le ai nu cred ca te vei descurca: un set chei imbus, cleste pt desfacut coliere sau macar un cleste "papagal", chei fixe, inelare etc.

In primul rand trebuie desfacut EGR-ul de galeria de admisie. Scoti furtunul acela de cauciuc (de tot ideal; vei avea mai mult loc de manevra). Egr-ul e prins in 5 suruburi imbus doua de 6 parca sub el (prind teava care vine din turbina) 3 il prind de galeria de admisie (de 5 parca).

Dupa ce ei scos EGR-ul ar fi bine sa scoti si tubulatura de admisie a aerului pt ca iti va facilita accesul la suruburile galeriei de admisie.

Galeria de admisie e prinsa in suruburi cu cap imbus de 6 ( la mine asa a fost) la tine fiind motorul in 3 cilindri nu stiu sigur cate suruburi are, trebuie sa le pipai cu mana pt ca nu ai cum sa le vezi(sau cu o oglinda ca stomatologii :D ).

Ai grija ca sub EGR e o sauba sa nu o scapi cand desfaci, la fel are si galeria de admisie o garnitura mare metalica.

La fel trebuie sa ai grija ca sa nu scapi ceva mizerie sau mai stiu eu ce pe tubulatura de aer daca nu o scoti din turbina.

Spor la treaba!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

EGR e dupa turbina, insa inainte de supape... asa ca orice mizerie ajunge in motor.

Nu cred ca merita curatat daca nu sunt simptome. Insa in mod sigur oringul de la EGR/Galerie tb schimbat, si se recomanda si garnitura de la teava de recirculare (cea de dedesubt).... if it ain't broke, don't fix it... spune americanul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salutare baieti .Dupa 2 saptamani de citit si privit poze si piese si iar citit ,azi am decis sa curat EGR -ul si admisia.Mai intra doar un deget pe orificiile admisiei asa incarcate erau.Le-am curatat cu motorina petrol si spray de discuri frana cu periute si carpe ,dupa care le-am montat la loc.Prima schimbare care am observat-o deja e ca i-am dat cheie si a pornit fara secunda de intarziere .Am sa fac un drum si dupa ce ma intorc revin cu impresii si poze de la lucrare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,o mare diferenta in cazul masinii mele..acum trage masina cum ar trebui sa traga ,foarte multumit de rezultat.

suruburile imbus de la admisie care numai pe pipaite le poti desface

post-32190-1260038643_thumb.jpg

post-32190-1260038652_thumb.jpg

admisia si egr-ul inainte..

post-32190-1260038720_thumb.jpg

post-32190-1260038869_thumb.jpg

post-32190-1260038874_thumb.jpg

post-32190-1260038883_thumb.jpg

Modificat de mabial
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand ti-am vazut galeria,mi-am adus aminte de a mea :zzzzz: ;eu am anulat egr-ul sa nu mai vad balauri prin galerie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

admisia si egr-ul dupa...

post-32190-1260039570_thumb.jpg

Lucrarea a durat 6 ore fara pauza iar costurile au fost 15 lei spray-ul de care ziceam mai sus ..+ niste frig si niste lovituri pe la maini ,dar am eritat :D

mcornel sa sti ca ma gandesc pe viitor sa fac la fel ,dar acuma ma bucur de munca care am depus-o :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu i-am dat foc,a mers mai usor cu curatatul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uite daca veneai cu ideea asta inainte sa ma apuc..ce bine era:)..presupun ca a mers jos mai bine de pe galerie

Modificat de mabial
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!