Jump to content

Curatare admisie


hremus
 Share

Postare recomandată

http://vwforum.ro/topic/42075-furtun-turbina-golf-4-tdi/page__st__180

Aceste este linkul la topic te ajut eu cu el ca si eu am fost abonat la el intr-o perioada.

Din experienta mea...eu sunt de parere sa cumperi furtunul si siguranta si sa-l schimbi, eu asta am facut si m-a ajuns 2 mil furtunul de reprezentanta plus ceva maruntis siguranta si oringurile alea...

Daca iti trage aer fals pe acolo o sa ai probleme...cea mai directa e ca o sa-ti creasca consumul de ulei.

Daca postezi VIN-ul pe topicul de coduri piese GABI o sa te ajute cu codul cu siguranta.

Din cat stiu eu acel colier facut la strung se potriveste doar pe anumite tipuri de motoare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

daca scot borna de la baterie inainte sa desfac mufa la EGR si la admisie ? ,mai trebuie sa il resetez porma , stiu ca la clapeta de la acceleratie nu trebuie daca scoti borna inainte ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Nu cred ca mai trebuie. Cel putin azi am curatat si eu clapeta de acceleratie si nu am mai avut spray "Carburateur Cleaner".

Poate ma apucam si de acest EGR dar nu stiu daca pot sa desfac acea teava metalica care intra sub el, deoarece nu prea se vad bine cate suruburi sunt.

EGR-ul sigur are 3 suruburi. Am bagat si eu degetul azi prin el si e jale ce e pe acolo. Ca pamantul intarit, lipit pe pereti si uleios.

Intre teava care intra dedesupt in EGR si acesta este vreo granitura metalica ? Alta garnitura metalica se mai gaseste dupa EGR ?

Vreau sa va intreb daca EGR-ul este blocat, e posibil ca din cauza acestuia sa fie si pornirea grea la rece ?

Modificat de Ionut Maruta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai nevoie de reperele 2,4 si 8 din imaginea atasata.

Conducta de sub EGR nu are garnitura metalica si se prinde de EGR in 2 suruburi.

post-17228-0-56483900-1345404002_thumb.j

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Am foarte multa murdarie la egr si cand am timp o sa ma aouc sa il curat. Ce garnituri sau oringuri am nevoie la egr dupa ce il dau jos(sa le schimb cu unele noi). un cod sau ceva pt garnituri?

Vreau sa curat si admisia plus turbo in cazul in care nu trebuie reconditionat :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Nu trebuie schimbat nimic. Se refolosesc cele vechi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Stie cineva pentru masina din semnatura la ce cuplu se strang suruburile de la admisie si in ce ordine? Egr-ul l-am curatat si as vrea sa curat si galeria de  admisie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

oameni buni, cum dau si eu EGR-ul jos?am incercat sa il dau fara galeria de admisie, m-am blocat la un surub unde nu incape imbusul.Am vrut mai apoi sa dau cu tot cu galerie...dar nu pot ajunge la un surub pentru ca este in spatele actuatorului.Motorul meu este 1.9TDi AVB PD. Cum as putea da si eu EGR-ul jos??cu sau fara galerie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:beerchug: am reusit :D Am desfacut cu un imbus din ala normal(din ala la 90 grade).Nici nu a trebuit sa depun mult efort, s-a desfacut fff usor, aproape singur(lichidul de frana=cel mai bun degripant).Am desfacut doar EGR-ul si conducta aia ce iasa de sub EGR.

Se vede ceva mizerie p-acolo.Am sa il las in triumf pana dimineata si apoi trec la curatarea lui.

Modificat de donniebrasco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Colegii, as dori si eu sa imi curat EGR si admisia la octavia 2 cu motor de 1,9 tdi PD cod BJB. EGR l-am curatat si vara trecuta, acum nu e prea murdar, dar cand l-am scos, am observat ca pe admisie e un strat grosut de jeg. Am scos cat am putut, dar normal ca grosul a ramas acolo, mai ales in partea unde nu am avut acces.

Deci EGR il scot la orice ora, insa admisia o pot scoate fara sa ma bag sub masina? Si daca scot, curat, pun la loc, are rost sa las asa sau sa anulez EGR? Ce consecinte are si cum se face?

 

Si inca ceva, oringul dintre EGR si admisie e de 62x3 mm?

Modificat de Lucian M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N 90927302, 62x3

 

lasa admisia in pace. Cand o sa ai treaba serioasa, atunci o dai jos si cureti tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha, deci citisem eu bine din urma! Il iau luni de la vreun magazin din Piatra.

 

Ma gandeam ca, daca nu e prea greu de scos (am sculele necesare), o curatam bine (are aproape 200k km) si poate obturam si EGR-ul, daca o fi bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te decizi sa cureti EGR-ul si galeria nu iti recomand sa dai banii pe spray-uri gen Carbon Stripper...etc.Se curata la spalatorie auto cu solutie concentrata de spalat motorul si jet de apa.Costa 10 ron si dureaza 10 minute.Nu recomand anularea EGR-ului mai ales ca pui unul nou.In cel mai rau caz se reduce recircularea gazelor cu o garnitura originala cu diametru de 9mm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu schimb EGR, doar il curat un pic cu Triumf sau carb-cleaner, iese superb. Cu carb-cleaner curtatam clapeta de acceleratie la chevy, nu imi venea sa cred cat de curata iesea, puteam sa jur ca e noua.

Daca i-as reduce un pic recircularea gazelor prin EGR- are vreun efect nefast asupra motorului?

 

Faza e ca nu stiu cum arata spatele motorului meu, am cautat pe net si nu am gasit ceva concludent, sunt mai multe tipuri de TDI si nu stiu care e exact al meu.

 

Vorbesc de masina mea, nu de jetta lui tata. Ca s-au cam amestecat discutiile cu masinile din familie pe aici :D, de cand a avut tata problema cu egr si turbo...

Modificat de Lucian M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu prea ai loc pe acolo prin spate, sa poti desface usor galeria.

 

post-17228-0-50404600-1394393556_thumb.j

 

 

 

 

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha, deci ar trebui pe dedesupt, urcata masina pe elevator sau pusa pe un canal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe deasupra si pe elevator trebuie lucrat.

Daca te chinuiesti poti si pe deasupra, ai noroc ca lipseste racitorul de la EGR (cum e la cele Euro 4)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dap, la mine nu are aberatia aia de racitor. De aia ma gandeam la obturarea tevii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva pentru masina din semnatura la ce cuplu se strang suruburile de la admisie si in ce ordine? Egr-ul l-am curatat si as vrea sa curat si galeria de  admisie.

 

Desi a trecut ceva timp, revin si eu cu intrebarea de mai sus, intrucat am aceeasi dilema ca si colegul. Am dat jos galeria de admisie ca s-o curat si n-as strange suruburile "la mana" cand o pun la loc.

Inca ceva: la EGR conteaza cuplul de strangere?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa incerc zilele urmatoare sa dau jos galeria (si EGR, normal). Trebuie sa reusesc, in caz contrar ma duc la mecanic, dar am o presimtire ca si aia vor face tot ce fac eu. Chei se gasesc, spray si triumf este, timp de-ar fimai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sfat: sa-ti cumperi garnitura de la galeria de admisie, ca nu e scumpa (vreo 10 lei) si daca tot umbli acolo merita sa pui noua.

Vezi ca ai nevoie si de imbus ca sa dai jos galeria (din ala normal, tip "L"). 3 dintre suruburi am putut da jos folosind o cheie cu

clichet, insa pt celelalte 3 am avut nevoie de imbus, spatiul fiind prea mic pt a introduce acolo o cheie. Ar fi loc mai mult daca ai

desface si turbina, si alte alea, dar eu n-am vrut.

 

Spor sa ai!

 

p.s. vezi ca in cazul meu galeria nu s-a curatat suficient cu triumf, desi am lasat-o 24h scufundata total in aceasta solutie si-am mai si frecat.

Am dus-o apoi la o spalatorie auto si au bagat baietii jetul inauntru. Prima data cu spuma si apoi doar apa. Asa s-a curatat bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a notat! Daca nu mere cu ce am acasa (spray, triumf, perie si turbojet), iau masina tatei si ma duc la spălătorie. Cat se lasă să acționeze spuma?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am lasat initial 2h, pt ca vroiam sa pun repede totul inapoi si sa plec (eram la parinti); faza e ca nu am fost multumit de cum s-a curatat in timpul asta, asa ca am lasat-o peste noapte, pana a 2-a zi. A 2-a zi era mult mai curata, insa tot se mai lua pe mana negreala. Dupa ce am dus-o la spalatorie a iesit perfect.

 

p.s. vezi ca dupa ce am pus totul sus si am pornit in teste, mi-a scos putin fum pe la galerie (probabil au mai ramas in galerie ceva vapori de la substantele folosite la curatare, nu stiu). M-am cam speriat la inceput, insa apoi am vauzt ca se duce si cum masina mergea brici, m-am linistit. Ideea e sa nu pui imediat capacul de plastic peste motor. Sa dai o tura asa cu ea, ca sa poti si inspecta eventualele scurgeri de ulei (poate uiti sa strangi vreun surub, sau sa conectezi vreun furtun de aer) si sa se poata si aerisi bine daca scoate fum.

 

Daca mai vrei detalii scrie-mi pe privat si-ti raspund punctual

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din păcate, nu am capac, asa am luat masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!