Jump to content

Seat Cordoba


thunder
 Share

Recommended Posts

am si eu o intrebare... sau doua.

am observat ca in recipientul G12 nivelul lichidului este tangent la indicatia minim... unde gasesc acest lichid sa cumpar pentru completare...? este nevoie?

si inca o chestie... cum as putea curata/spala pe la motor? s-a strans praf, noroi... mizerie... se face chestia asta la spalatoriile auto obisnuite?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 307
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Cristian

    33

  • s_sorin

    27

  • Cornel.B

    15

  • Diesel

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

G12 gasesti la benzinarii, mai ales la OMV. E cam 20 ron bidonul de un litru.

Pentru spalat motorul te sfatuiesc sa folosesti o carpa umeda, cu care sa cureti partile mai mari ale compartimentului motor. Exista si solutii care se pulverizeaza, dar la tine nu cred ca e cazul, ca nu ai ulei sau alte substante greu de curatat.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

@demirel: ... si la aproape orice magazin de piese auto mai rasatit gasesti G12. Pretul este de doar 12lei. Te asiguri si tu ca este roz. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

iulians... merci tati! vad ca ai masina de ceva timp... ti-a cauzat ceva probleme? consumu' cum este?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

si la mine nivelul antigelului este la min am fost pt ca eram in trecere la seat si mi-au zis ca nu este o problema si se poate merge.... dar eu mi-am luat 1l sa fiu sigur acum problema e sa pun asa nediluat (stiu ca se amesteca cu apa distilata) sau cum sa fac?

Link to comment
Share on other sites

Toma Aurelian

Incercati sa scoateti capacele de la bidoane o sa creasca nivelul antigelului.

Asa stiu ca se verifica nivelul.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Grija mare cand desurubati capacul sa nu stati cu fata acolo :D).

Trebuie sa faca un fas si intr-adevar o sa creasca un pic nivelul antigelului.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Salut, am si eu o nelamurire cu privire la schimbatorul de pe cordoba: cand bag marchariere batul de la schimbator nu ramane apasat ci sare ianapoi cu un zgomot destul de urat pt o astfel de masina. Iese exact ca un dop dar cutia ramane in marhariere nu are nici o problema!!! Am vazut ca pe toate masinile ale grupului VAG marcharierul este identic: apesi ca la dacie si apoi bagi a1a dar nu sare inapoi! La fel si cand o scoti trebuie tinut ca altfel sare si se aude un pacanit!

Masina are 3500km, e normal sa faca asa???

Edited by dumi_dude
Link to comment
Share on other sites

Salut,

Nu prea e normal sa faca asa.Maneta trebuie sa ramana acolo,insa e o problema pe care am avut-o cu un Golf IV de firma si care de nou facea faza asta.

S-a schimbat pe garantie o piesa, nu stiu exact cum ii spune,insa tine maneta fixa cand bagi in marsarier.

Fa o programare la un service si mergi cu ea ca se rezolva.

Link to comment
Share on other sites

Salut , o intrebare pt cei care au Cordoba si au faruri cu 2 oglinzi cu bec h7 ...... interiorul farului este doar negru care spre margine da o tenta de verde inchis spre cachii sau sunt si modele care au interiorul negru mat ..... ?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

multumiri echipei vwforum

acum o saptamana am cumparat seatul meu cordoba negru, iunie 2007 cu 100 de cai , diesel 1.9 tdi ( i e rosu ),cu 24.000 de km la bord ,climatronic servodirectie electrica, radio mp3 cu comenzi pe volan,volan cu reglare pe inaltime -adancime, inchidere centralizata cu telecomanda in cheie,discuri frana spate, proiectoare de ceata, geamuri fata electrice, abs dual stage ( asistare la franare de urgenta ),jante 15 inch, cruise control, si cam atat

impresii pozitive : un motor excelent, destul de silentios, si destul de nervos atunci cand i se cere, primul calcul de consum este de 5.84 la suta de km ( calcul facut la 684 km cu 40 litri motorina noname -pentru ca asa am cumparat o cu plinul facut ),-portbagaj destul de spatios ,tinuta de drum excelenta ,am ramas foarte impresionat de directie (electroasistata ),cutie de viteze destul de precisa ce permite un schimb de treapata rapid atat inferior cat si superior, faruri excelente cu o lumina dispersata bine pe sosea,suspensia masinii destul de rigida oferind o tinuta superioara pe drumuri normale fara gropi si denivelari, izolare fonica interioara buna,aspect interior bun

impresii negative : dealerul care mi a vandut masina o sa aiba viata amara, pentru ca mi a vandut pe hartie modelul top 2 , iar masina este un reference , plastice interioare de calitate medie, spatiul dintre scaune si bancheta spate foarte mic, sunete exterioare ale aerodinamicii oglinzilor la viteze de peste 140 km h, consum mixt destul de ridicat ( sper din toata inima sa gresesc-am pus acum shell v power), mici sunete specifice cutiei de viteze-in viteza a 5 a (ca un suierat foarte fin ),loc foarte mic in spatele farurilor pentru schimbarea becurilor ( am stat 40 de minute sa reusesc sa schimb becurile de pozitii pentru ca nu imi incapea mana ).

impresia generala e buna , sunt multumit de masina , ma costat 12750 euro , in 5 ani de rate a cate 276 euro pe luna ,deocamdata inca mai am prima masina (opel astra f 1993 motor isuzu 1.7 dti 82 cai 6.5 l -100 km )care e de vanzare.

in curand voi face rost de semnificatiile codurilor de la climatronic ,cu plecaciune iertati mi greselile de exprimare si ortografie ,

gabi - crescut in buzau - invatat in bucuresti - traiesc in madrid , va salut

Link to comment
Share on other sites

Toma Aurelian

sa stapanesti sanatos masina.. multi km fara incidente. :))

Link to comment
Share on other sites

Felicitari de masina :angry: sa ne mai tii la curent cu detalii si prezentare in aria Masina Mea.

Link to comment
Share on other sites

Feleicitari pentru masina!

Sa ai parte numai de drumuri linistite, fara probleme tehnice cat mai multi km.

Un pret foarte bun parerea mea pentru o masina de 8 luni.

E cumparata din Romania sau Spania?

Link to comment
Share on other sites

masina e cumparata din spania (ancrisa se numeste dealeru )

incerc sa completez tot ce mi lipseste din profil , vin tarziu de la munca

prima problema - azi am gasit parbrizul crapat exact desupra oglinzii pe dinafara , fara lovitura exterioara de piatra sau ceva de genu asta , am pus mana putin pe geam in locul respectiv , si crapatura s a facut instantaneu de jumatate de metru -

acum , intreb - tensiuni prea mari in geam ?

-eventuala lovitura a caroseriei si reparatia a fost facuta prost ?

maine am sa cer sa raman cu mecanicii pana cand dau jos geamul sa vad caroseria cu ochii mei ,geamurile sunt asigurate , dar azi mai aveam oleaca si plangeam ca un copil mic caruia i sa stricat masinuta ,sper sa fi fost altceva , sa nu fie caroseria stramba, va tin la curent

Edited by amnesyy
Link to comment
Share on other sites

Toma Aurelian

am vazut o ibiza noua cu geamul crapat... tensiuni mari nu sunt pentru ca nu s-a plans nimeni pana acum... probabil defectiune din fabrica a geamului ...dar in cazul tau chiar nu-mi vine nimic in cap.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Fiind topic dedicat pentru Cordoba si nestiind unde sa postez, m-am gandit sa va arat si voua ce "modificare" a primit masina mea.

Este o chestie pentru cunoscatori :) .

Daca va deranjeaza va rog sa il stergeti.

post-10777-1204799597_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
underground

Si la masinuta mea de servici Cordoba Fever 1.9 TDI a crapat parbrizul deasupra oglinzii si pana sus la margine inclusiv. Nu a fost lovita de piatra sau altceva.

Am parcat-o cu geamul intreg si cand am plecat geamul era crapat. Excluse cauze externe.

Link to comment
Share on other sites

Salutare la toti membri forumului vw.

Sunt nou , si de curand mi-am cumparat si eu un seat cordoba 1.6 16 V 105 CP nou de la PEX ploiesti.

Masina este f buna , trage f bine ...am ramas uimit cand iam auzit pe unii ca urca mai bine dacia, daca o urci la turatiile care le cere :D Tin m-am tinut fara probleme dupa un 407 cu 170-175.

Recomand masina , si celor care zic ca nu le trage motoru calcati`o peste 3500 de ture si veti vedea adevarata putere :(

Link to comment
Share on other sites

Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de masina mult timp de acum inainte!

Ai facut o alegere inspirata si o sa vezi lucrul asta cu fiecare km pe care il vei parcurge.

Intr-adevar motorul are viata sus si dupa ce termini rodajul sa vezi cum traieste la 5000 de ture.

Vineri am fost la Pitesti si asa cum am postat si in alt topic, am facut un test de viteza si consum.Am mers numai intre 5000 si 6000 de ture, cu acceleratia la podea.

Nu mi-a stat nimic in fata.A fost un test pentru a vedea limitele si am constat de la 190km/h incepe sa nu mai poata fi controlata, intra intr-un fel de plutire si tinde sa nu mai stea pe drum.

Repet, a fost un test si fiindca nu vreau sa creez discutii(referitor la viteza in special), daca ceva din ce am postat nu vi se pare in ordine, va rog sa stergeti.

Link to comment
Share on other sites

Multumesc cornelius.

Am mers 900 de km cu 80-90 , si iam dat si eu cu 170 de vreo 2 ori , nu am tinut`o mult , dar de la tin sa va zic ca de la 3000 de ture pot zice ca rupe iti da o senzatie de decolare :P

Acuma o las mai moale sa mai fac vreo 500-1000 de km dupa care incep sa o duc in ture :D abia astept

Edited by ndrei
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Salut,

Mi-am luat si eu un seat cordoba 1,4 16 V, 75 CP din 2004, 96000 km, abs, esp, geamuri electrice fata, inchidere centralizata, climatic, cd,servo directie asistata electronic, euro 4 etc, cu 6800 euro + 300 taxa de poluare. Deocamdata sunt destul de multumit de ea si sper sa fi facut o alegere buna. Oricum nu aveam bani mai multi si decat sa iau un logan am ales un seat cordoba second. Va voi tine la curent cu parerile mele despre noua mea masina. Cu bine !!!

Link to comment
Share on other sites

Felicitari pentru achizitie, mai mult ca sigur nu o sa regreti alegerea facuta. Verifica daca s-a schimbat distributia la 90.000 km si cand s-a facut ultima oara schimbarea uleiului si a filtrelor.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

salutare. am si eu o intrebare in legatura cu niste jante ptr. a mea masina? pot comanda la vre'un dealer seat un set de jante originale de genul celor care intra in pachete de echipare?

si a doua intrebare este ... daca merita jante originale seat sau sa iau jantele de la un producator specializat? gen AEZ ori MAM.

multumesc anticipat ptr orice fel de recomandare!

Link to comment
Share on other sites

da,poti comanda jante originale seat de la dealer.si tot de la dealer poti comanda si alte marci de jante

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!