Jump to content

Seat Cordoba


thunder
 Share

Recommended Posts

E cu mult mai bun seatul cordoba decat loganul!!!! :) :D Nici nu stiu de ce le comparati :D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • Replies 307
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Cristian

    33

  • s_sorin

    27

  • Cornel.B

    15

  • X-Ecutor

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ce chestie :) eu am o cordoba 2001, in tara de 1 an, are pe bord 103.000KM (in realitare cred ca are vreo 200.000KM, am luat-o de la un samsar) si nu am avut nici o problema cu ea. Singura "defectiune" a fost un bec ars de 5 RON :lol: Si unii compara loganul cu Seat-ul. Sa ne scrii si noua cand se strica Loganul :lol:

Edited by XUZ
Link to comment
Share on other sites

deci sa ne lamurim: ibiza si cordoba fac parte din clasa mica, nu e din compacta si in nici un caz din medie. loganul e din clasa compacta, deci nu exista comparatie intre ele.

cunosc nemultumirile lui PanzerProblem, i-am mai spus si pe alte topic-uri ca motorul trebuie turat ca sa scoata ceva din el, motorul de 1,6 16v renault de pe logan are cuplul maxim la turatie mai mica, fiind motor si de capacitate mai mare, de asta in comparatie cu cel de pe ibiza i se pare ca trage mai bine.

referitor la suspensie, prefer sa nu ma bag in polemici, unii prefera suspensiile mai moi, dar care confera masinii un comportament de barca, altii prefera sa ia curba fara emotii, chiar daca intra cu viteza ceva mai mare in curba.

Link to comment
Share on other sites

Nu vreau sa tin partea nimanui dar cu sdi-ul meu de 68 CP nu fac o SN de 75 CP la sprint. Pe linga motorul mai puternic pe seat il dezavantajeaza si greutatea.

Dar de aici si la a compara seatul cu SN sau loganul e cale lunga. Mai mergi tu cu loganul 50.000 km si discutam dupa de fiabilitate (eu primul pivot l-am schimbat la 60.000) capatele de bara sunt cele originale la 80.000 - fara niciun pic de joc. In afara de pivot am mai schimbat 1 sonda de temperatura.

Discutia asta daca continua ar trebui mutata la versus.

Link to comment
Share on other sites

gata, din momentul asta care nu e strict legat doar de cordoba va fi considerat off topic si va fi sters.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Dragi colegi de forum,

Sper ca am postat bine avand in vedere ca nu s-a mai postat de mult in acest topic si nu s-a inchis.

Astazi al meu Seat Cordoba "Red Bull" a implinit frumoasa varsta de un anisor si 12.417 km rulati in mare parte pe drumurile din Bucuresti.

Nu are nici o problema si parca merge din ce in ce mai bine iar mie si familiei mele ne place tot mai mult.

Am facut cea mai buna alegere. :P

Link to comment
Share on other sites

Ii salut pe toti cei care au postat si carora le-am citit cu atentie parerile. Tocmai mi-am cumparat un seat cordoba 1.4 55kw, an fabricatie 2004, din Germania, 61000 km. nu are facuta in Germania revizia la 60000, ar fi trebuit facuta in august.Ma poate ajuta cineva cu o carte, a mea este in germana si nu ma descurc deloc.Ce presupune revizia la 60000, ce ar trebui schimbat?Chiar nu ma pricep dar imi doresc sa stiu. :)

Link to comment
Share on other sites

@danielaHD,

Ar trebui sa mergi cu masina la un service Seat pentru a afla ce trebuie schimbat la 60.000km.

In planul de service nu sunt specificate operatiunile exacte ce se efectueaza la acesata revizie.

Oricum se schimba ulei,filtru ulei,antigel,filtre,placute de frana,lichid de frana si altele.

Succes!

Link to comment
Share on other sites

printre cele enumerate mai sus si discurile de frana, lichidul de racire, bujiile.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
printre cele enumerate mai sus si discurile de frana, lichidul de racire, bujiile.

buna.

se vorbeste tot mai mult de lichid de racire (antigel) de schimbat la revizii. am inteles ca G12 este lifetime... sa fie asta o varianta de a incarca o factura de revizie ?

Link to comment
Share on other sites

Din cate stiu, lichidul de racire se schimba la 2 ani.

Link to comment
Share on other sites

CristiN spune-mi si mie UNDE scrie ca se schimba la 2 ani si oare de ce??? G12 nu este Glaceol si atita timp cit nu isi modifica aspectul si densitatea e in parametrii. NU spun ca nu ar trebui schimbat dar pina acum nu stiu ca producatorul sa fi specificat ceva.

Link to comment
Share on other sites

salutare norocosilor! ;)

sunt mai nou pe acest forum asa ca va rog sa nu ma luati prea tare si nici nu ma speriati. :D ..si acum sa va spun povestea mea...

de ceva timp tot sondez piata in ideea ca poate gasesc ceva nemtoaica dupa 2000 la putinii banuti pe care am reusit sa ii strangem, eu si sotioara mea...nu mai mult de 6000-6500 de euro.

din intamplare am gasit pe autovit un seat cordoba berlina 1.9tdi 90CP din 2000, negru cu dotari multe: clima, geamuri el, oglinzi el, trapa, jante aliaj, scaune piele, etc la 6500E disc - o fi mult, o fi putin ???... si mi-am trimis sotia sa il vada si sa isi dea cu parerea pentru ca eu nu sunt in tara, ajung sambata seara, pana atunci sotia impreuna cu un bun prieten mecanic se vor mai uita la ea si vor merge cu ea la tester in targul vitan unde va fi testata. Normal, ultimul cuvant il voi avea eu , cred duminica cand voi merge si eu sa o inspectez si poate, daca e ok la test o vom si cumpara.nu ma grabesc , pt ca o parte din banuti sunt luati din banca, cu credit, pe o perioada mai mare...deci si masina o vom tine mai mult timp. Acum ceea ce va rog, e sa imi spuneti si mie parerea voastra despre aceasta masinuta...performante, consum, intretinere, inclusiv schimbul distributiei, fiabilitatea, problemele ei in general...am uitat sa va spun ca vanzatorul a spus ca are carte service iar masina are in jur de 128ooo km. si cred ca majoritatea rulati in tara , dar drumuri lungi...

ce ziceti...merita sau recomandati altceva in maxim 6000-6500 E...dar neaparat minim 4 usi, pt ca familia va mai aveau inca un membru :angry:

in speranta ca imi veti da ceva sfaturi, va multumesc anticipat

PS...este adevarat ca acelasi motor se gaseste si pe golf III ????

sfaturile voastre vor fi apreciate... :)

Edited by ionut m c
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Salutare!

Poate cineva sa-mi spuna unde se afla "Manifold Pressure Sensor (G71): " la Cordoba 1.4 16V (BBY)?

Nu ar strica si o foto. :icon_thumright:

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

salutare.

am un cordoba din 2005, 1.4 16v. ,poate sa imi zica careva, dar nu dupa ureche, daca se poate pune motorul de pe ibiza cupra pe cordoba sau care este cel mai puternic motor care se poate pune pe cordoba? please :(

Link to comment
Share on other sites

In principiu se poate pune, dar trebuie modificate prea multe la masina si o sa coste mult prea mult.

Link to comment
Share on other sites

in jur de cat poate sa fie?mai mult de 2-3 mii de euro?

Link to comment
Share on other sites

Sigur mult mai mult. In afara de adaptarea motorului, va trebui schimbata cutia de viteze, ambreiajul, montat un intercooler, alt sistem de admisie, schimbate suspensiile, planetarele, sistemul de franare, adica cat tot ce inseamna platforma tehnica la o masina.

Link to comment
Share on other sites

Ar fi interesant de aflat cam care ar fi costul unei astfel de investitii si daca dispui de acei bani sa devii posesorul unei masini, cred eu unicat.

Un Seat Cordoba "Cupra" ar fi un proiect foarte tare,parerea mea.

Sa ne tii si pe noi la curent daca vrei sa faci asa ceva. :(

Link to comment
Share on other sites

auoleu :( hmmm

Acuma sa va zic si eu impresia mea despre cordoba , referitor la "picat" de vopsea , scartait de usi..etc, eu unul nu am auzit la vreo masina cat de cat noua sa "pice" iar daca s-a intamplat , cam nasol, scartait de usi eu cel putin nu am avut si am masina de aproape 2 ani(am luato de noua) . Imi pare rau ca nu am luat varianta de 100 de caluti(macar), sincer si eu is dezamagit ca e cam lent motoru asta dar..asta e, e un motor de "plimbare" :P . Din cate am auzit pe altii ca is dezamagiti de modelul asta, imi pare rau pt. ei, eu unul sincer ma multumeste cordoba mea si nu am de ce sa ma plang. Mi-am pus de la inceput jante pe 15" cu cauciucuri pe talon de 50(am scris de talon la cauciuc ca am vazut pe topic mai devreme o discutie de inaltime la cauciuc), nu prea recomand pe drumurile noastre pt ca masina e cam mica si cam simti gropile cu ea in schimb ai o aderenta ff buna in curbe, in prezent am cauciucuri cu inaltime pe 55 si e un pic mai k decat cu cele care le-am avut la inceput in privinta simtirii gropilor. Am pus si am schimbat la subwoofere in ea :D , e foarte antifonata :D , oricum deocamdata ce aud cand sunt in ea e putin plasticul cum s-a deplasat putin si mai scartaie, asta din cauza drumurilor "excelente"(traseul cluj - bistrita - vatra dornei ,te rupe). Ce am mai schimbat la ea a fost toba finala care e BORLA si am scos catalizatorul, asta pt. mania mea cu sunetul de toba dar nu prea recomand pt. ca de la un moment dat e deranjant la drum intins, iar pt. schimbat numai toba finala nu deranjeaza in fata, dar cei din spate au sa surzeasca putin :P .

Am incalecat pe o sha si v-am spus povestea mea, despre cordoba mea :P . Daca stiti un mester bun care sa faca spoilere si sa le faca la linie nu spoilere facute in beci, la preturi bune, dati-mi si mie un semn, apropo pt. altii ,am incercat sa pun spoiler pe fata de ibiza asta mai nou(e mai chinash), ghinion ,sistemul de prindere nu e fel ca si la ibiza.

salutare la toti!!

Link to comment
Share on other sites

Intra pe www.campex.ro. sau 0744.338.309 dl. Cotiga

Omul e pasionat de lucrari in fibra face tot felul de chestii,vorbeste cu el.

Legat de toba finala ai modificat ceva la bara spate sau a cazut exact ca cea stock?

In rest ca si tine imi place masina, cu toate ca m-a suparat putin consumul in oras in zilele calduroase (13,2) dar mi-a trecut.

Link to comment
Share on other sites

bara mi-au taiat-o frumos baietii la care am fost de mi-am pus toba , nu este modificata tuning.cu consumul sincer in oras nu stiu cum ii ca nu am tinut cont niciodata sa vad dar la drum intins nu ma duc mai mult de 100-110 ca e consumu k la 3000 de ture, peste ma duc numa cand ma apuca cate o nebunie , asa mult cat e la tine nu cred ca am, desi la primii km am fost si eu ingrijorat , pana in 10000 de km, ca consuma cam mult si...am zis ceva nu ii in regula dar dupa cei 10000-15000 si-a dat drumu si acuma in afara la viteza ce am zis mai sus ,consuma 6 si ceva, ii k.a fost putin modificata prinderea dar nu mare treaba ;)nu a fost o modificare majora, e schimbata prinderea. am mai scris odata(de toba) dar nu am vazut sa apara pe topic

Link to comment
Share on other sites

Am inteles cu toba.

Am un amic ,importator Remus si ma batea gandul sa ii pun o finala fiindca arata foarte bine.

Legat de consum acum a mai scazut,fiindca mergeam subturat si cu clima pornita nonstop si prin aglomeratia de santier general din Bucuresti.

Afara nu am nici o problema,consuma f.bine.

Acum merg mai vioi si n-am mai tinut clima nonstop si rezultatele se vad.

Am sa postez la topicul de consum peste cateva zile cand voi face din nou plinul,care e consumul.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Apropos! Stiti pe cineva care monteaza un spoiler pe capota spate( DE LA EL) si are si vopsea la cod pentru Cordoba? Dar va rog, nu mai vreau carpaci!!! Si m-ar interesa si cineva bun in domeniul chip tuning ptr 100 cp 1,9 TDI , si geamuri fumurii...si altele. Insist, numai persoane serioase.Mi-am pus jante de va rup....! Ieftin si tareeeeee mishto. Ptr. cei interesati: 0728282231Scuze, in curand poze super mishto!!!Scuze, in curand poze super mishto!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Mda , asteptam pozele, poate ne luam si noi :question:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!