Jump to content

Polo 9N si 9N3 - Scanarea cu VCDS - coduri de eroare si remedierea lor


octav59
 Share

Postare recomandată

Am avut o surpriza neplacuta cand am verificat ce erori imi mai da supapa EGR sa gasesc erorile legate de cheie pe modulul engine si instruments, cele de pe EGR le rezolv azi (sper definitiv) prin inlocuirea EGR-ului cu un Pierburg nou, dar nu stiu la ce sa ma astept de la erorile legate de cheie, sa fi fost doar intamplator o tensiune mica pe instrumente ?

 

Trebuie sa mentionez ca nu am sesizat nici o problema la pornire si nu tin minte sa mi se fi oprit motorul vreodata.

 

LE - am deconectat mufele de la ECU odata, nu stiu daca e relevant...

martie 2014.txt

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 506
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    95

  • ionel.d.2007

    48

  • SergiuD

    17

  • cernescui

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cartea zice asa: post-10189-0-76162000-1396526372_thumb.j si post-10189-0-26503500-1396526395_thumb.j;

Verifica cu atentie circuite/contacte de la bobina IMMO sa nu fie oxidate/contacte imperfecte...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

...Vreau doar sa stiu pasii corecti,...

La motor:

1-Scoate releul incercuit in poza,curata contactele (inclusiv cele din soclu) cu un spray de contacte si apoi pune-l la loc;

  -Verifica/curata siguranta 17:attachicon.gifTablou sigurante-Polo 9N1.JPG

 Si schema electrica: attachicon.gifSchema electrica-J271_Motronic_power supply_relay.jpg

2-Demonteaza EGR si curata-l (verifica daca tija interioara culiseaza usor si nu agata). Poti curata partea mecanica a EGR in timp ce faci "OUTPUT TEST" si este selectat EGR, cu un spray de frane pulverizezi lichid pe tija/supapa si scaun pana cand ramane curat si nu agata. In felul acesta verifici si daca EGR lucreaza. Atentie sa nu intre lichid la partea electrica.

3-Stergi erorile si dupa ce dai o tura vezi daca mai apar.

La AC

1-Verifici/schimbi senzorul G-263;

2-Stergi erorile stocate si verifici functionarea AC;

3-Daca tot nu iti functioneaza verifici daca ai freon in instalatie si daca este cat trebuie sa fie;

4-Daca nici acum nu iti functioneaza, verifici/schimbi senzorul de inalta presiune G-65;

 

Poti sa imi spui te rog niste coduri la aceste piese ? -cod releu, cod senzor G263, cod senzor G65.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da un PM colegului  # GABIVVX cu seria de sasiu si roaga-l sa te ajute cu codurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

G65 - nu cred ca e defect, verifica intai daca e incarcata instalatia, asa imi aparea si mie cand era descarcata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna ziua,

Am achizitionat in urma cu o luna un vw polo 9n 1.2 2003 40kw(AWY) cu150.000 km la bord ,am puso pe tester si am verificato tehnic,nici o problema.

Am plecat cu ea in provincie si am luat cateva balti mai mari si s-a aprins check engine in bord, mentionez ca nu are nici un simptom ca ar trage altfel,iar azi am fost la un prieten si am pus vag-com pe ea,si mi-a dat erorile de mai jos.

Va rog sa ma ajutati si sa imi spuneti de la ce sunt erorile acelea.

Va multumesc si sa ma scuzati pentru ortografie,scriu de pe telefon.

3Faults found.

16804-catalyst system;bank 1

P0420 - 35 - 00 efficiency below threshold

16556- fuel trim;bank 1

P0172 - 35-10 system too rich -intermittent

16556- fuel trim ;bank 1

P0172 - 35-00 system too rich - readiness: 0000 0000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catalizator pe duca si benzina prea multa in admisie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,... greseala mea .

Si in legatura cu benzina prea multa ce ramane de facut?

Mersi pentru raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Possible Causes

  • Fuel system

Excessive fuel pressure

Leaking or contaminated fuel injectors

Leaking fuel pressure regulator

Low fuel pressure or running out of fuel

Vapor recovery system

Air leaks after the MAF

Vacuum leaks

Improper seated engine oil dipstick

Stuck EGR valve

Oil overfill

Cam timing

Cylinder compression

Exhaust leaks before or near HO2Ss.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles,am sters eroarea si am mai pus odata testerul si nu a mai aparut nimic,iar de atunci am mers mai turat

si nu mi s-a mai aprins checkul in 300 de km pana acum.

Oricum mersi de raspuns si va tin la current.

Numai bine !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

 

Am avut eroarea de mai jos, avertiza si in bord "oil sensor workshop". (nu la fiecare pornire)

Problema a fost de la siguranta nr 7 5A "Exhaust gas recirculation, air mass meter, oil level sender, electro hydraulic steering". Era putin iesita din soclu si nu facea contact cum trebuie.

 

Concluzia, daca aveti asemenea eroare, merita verificata si siguranta  :D

 

1 Fault Found:
00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)
30-00 - Open or Short to Plus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

becul de chek engine aprins

 

17559 - Bank 1: adaptare amestec/aditiv aer treapta 1 sistem prea sarac
    P1151 - 35-00

 

Masina merge bine....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionel.d.2007

Cartea zice asa:post-10189-0-74258500-1402334371_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor. Sunt mai nou pe aici. am o rugaminte la cei care se pricep. As dori sa imi interpreteze si mie cateva erori. macar sa imi zica ( cu, cuvintele lui sau mai bn zis pe intelesul meu) ce reprezinta:

2 faults found:

16514 - oxygen (Lambda) Sensor B1 S1 Malfunction in Circuit

P0130 - 35-00 - -

 

 

 

2Faults Found

01201 - ABS valves Supply voltage

000 - -

00301 - shareware Version. to decode all DTCs

             008 - please register/activate

 

VA MULTUMESC ANTICIPAT

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. verifica sigurantele de la ABS.

2. foloseste o interfata activata sa vedem toate erorile.

3. sonda lambda: verifica firele pana la ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina o am din decembrie, nu am schimbat filtru de benzina pana acum........becu chek engine s-a aprins de vreo 3 ori si s-a stins singur (ultima oara am sters eroarea 17559), eram curios de ce eroare am. Stiu ca dupa ce am alimentat o data s-a stins becul (asta fiind a doua oara cand se aprindea)...............sa fie si de la combustibil??? Alimentez numai de la Lukoil (mai am ca variante petrom si rompetrom).......asta inainte sa ma apuc sa verific lista cu posibile defecte :(.

 

 

P.S. putin offtopic.....lichidul de la servo este sub minim, cu ce il completez???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da schimba benzina baga de la Rometrol sau OMV numai pune de la Lukoil( se stie ca nu este buna)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ! Tot akum 1 luna am achizitionat un Polonic 1.2 BMD/40kw! si am avut aceasi probl k tine.Am fost la vre.o 5 testere si toata lumea catalizatoru,sondele au fost verificate si totu oki ! Am ajuns cu ea la service si SURPRIZA ! Catalizatoru era spart !Am dedus k l.a spart pt a castiga niste caluti....Concluzie:Gazele erau "nefiltrate" iar gazele emise erau citite d sonde. 
Ulterior am cumparat un catalizator nou benzina d la Moll(evo) si totul este oki.....Sfatul meu verifica la service dc nu ai aceeasi probl k si mn !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti datea si tie eroarea 17559???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut din nou.

 

I-ar mi s-a aprins check engine si am citit cum ar trebui sa vad daca e sonda lambda defecta,

la eroarea "system too rich" si am facut urmatoarea poza in vag com.

Oscileaza valoarea intre -1% si -23% chiar nu inteleg nimic(intr-un post pe net arata un tutorial cum iti arata voltajul )

dar aici imi arata cu %.

Va rog un raspuns daca va pricepeti mai bine ca mine.

Multumescpost-136963-0-10385300-1407941132_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut. Îmi puteți spune dacă se pot face din vag unele modificari la mașina? De exemplu vreau sa se blocheze/ deblocheze usa de la o anumită viteza sau poate pt modele cu proiector de ceata si alarma din fabrica sa activeze un asa numit folow me home

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Autolock, autounlock da, celelalte nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare :) Pot gasi si eu pe cineva care are un tester vag ?! Vreau sa scanez si sa descopar ce dotari are masina (usi deschise,lumini aprinse,etc) si pt a sterge niste erori ! Daca se poate in Bucuresti,multumesc !

Modificat de TomachE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
allexino_dj_123

buna seara, am un Passat din 99, 2.5 tdi , automat, masina nu se tureaza mai mult de 2500 ture, nici pe loc nici in mers, cutia dupa ce schimba in treapta doi se inegreste ecranul unde scrie vitezele si nici nu mai schimba, in bord este aprins ABS-ul si semnul ( ! ) care palpaie, am pus vag com , atasez erorile :

Address 02: Auto Trans       Labels: 01V-927-156.lbl
Control Module Part Number: 3B0 927 156 L
  Component and/or Version: AG5 01V 2.5lTDI RdW 9404
           Software Coding: 00000
            Work Shop Code: WSC 00000 
                      VCID: 2F69178FC5DD
2 Faults Found:

18265 - Load Signal: Error Message from ECU
        P1857 - 35-00 -  -
16955 - Brake Switch (F): Implausible Signal
        P0571 - 35-10 -  -  - Intermittent

 

 

 

                Address 01: Engine       Labels: 059-907-401-AKE.lbl
Control Module Part Number: 3B0 907 401
  Component and/or Version: 2 2.5l/4VT EDC G000AG  D50
           Software Coding: 03001
            Work Shop Code: WSC 00012 
                      VCID: DABF165B6EDF
2 Faults Found:

18259 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ABS Controller
        P1851 - 35-10 -  -  - Intermittent
00550 - Start of Injection Regulation
        17-10 - Control Difference - Intermittent

Readiness: N/A

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Vizitator changed the title to Polo 9N si 9N3 - Scanarea cu VCDS - coduri de eroare si remedierea lor
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!