Jump to content

Polo 9N si 9N3 - Scanarea cu VCDS - coduri de eroare si remedierea lor


octav59
 Share

Recommended Posts

Am deschis topicul pentru a vedea ce putem face sa folosim cat mai bine vag-com pentru POLO.

La masina din semnatura, pe Autoscan, se poate observa cate label-uri lipsesc - pentru majoritatea modulelor, deci scade functionalitatea programului, iar datele nu pot fi interpretate corect - raman cifre brute (si din cate am citit, nu te poti incumeta nici la eventuale setari, in necunostinta de cauza).

Am cautat pe net label files pt modulele de pe POLO, fara succes.

Ce parere aveti, ne putem incumeta sa construim (sau poate are cineva linkuri) label files pentru modulele noastre de la POLO ?

Cei de la vag-com s-au scuzat, invocand faptul ca in America nu se importa POLO, iar label files care apar, totusi, sunt din informatiile pe care autorii le-au primit de la userii din lume.

Idei ?

Autoscan_POLO_9N3.txt

Edited by BLiTZ
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 506
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    95

  • ionel.d.2007

    48

  • SergiuD

    17

  • cernescui

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vad ca scanezi cu 704.1 deci aproape sigur ai interfata originala. La fel am si eu am dat ~600$ la cei de la ROSS-TECH, si de fiecare data cand gasesc masini cu label:none fac exact ce dau ei aci:

http://wiki.ross-tech.com/index.php/Control_Module_Maps

Acelasi lucru fa si tu si trimite-le email cu fisierele rezultate.

Ieri am citit un POLO din 2002 si am gasit 5 module nedocumentate.

Edited by mr_x4you
Link to comment
Share on other sites

Ai dreptate, asta ar fi metoda send an wait, am vazut ca Sebastian este cel care raspunde la topic-uri legate de labels (pe ross-tech si pe openobd.org).

Dar asa cum ai observat si tu in scanarea unui POLO din 2002, nu se prea grabesc cu introducerea de label-uri pentru modele non-US.

Poate ne ajuta cei cu experienta in domeniu cu ceva sfaturi. Ei cum procedeaza la scanarea modulelor de pe POLO care nu au label pentru a descifra valorile afisate ? M-ar interesa in special pentru motorul 1.4 FSI (cod AXU).

Un weekend placut forumistilor.

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu daca, macar pentru motor, va este de folos Asta.

Link to comment
Share on other sites

@xxleeus Un inceput promitator. Voi incerca sa verific daca se potriveste si la motorul FSI.

Datele astea standardizate oare de ce nu apar in vag-com (ceva de tipul standard_gasoline.lbl), atunci cand nu exista labelul pentru modulul respectiv ? Mai bine lipsa decat o estimare gresita, nu ?

Link to comment
Share on other sites

Da-le email la ROSS TECH si baga-le intrebarea asta :offtopic:

Link to comment
Share on other sites

Am trimis si maparile. Raspuns tipic - will do.

Link to comment
Share on other sites

Raspunsul lui Sebastian, de la Ross-Tech:

Our German distributors already provide details for the Polo based

models and we are currently working on adding these to the English

version too. I can't tell you when this will be finished, but the AXU is

high on the list as are the non-US models in general.

You did provide the AXU map, which is IMHO most important for the moment

since I think we do have the others already. The plan is to release a

data update mid/end of June and if nothing stops us I hope to have the

Polo well covered by then.

We are always thankful for maps and comments on what our customers need,

so if you come across other things you need please let us know and if

possible provide an Auto-Scan and map(s) as you did in this case - this

helps us a lot!

Thank you!

Sebastian

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Salutare deci pina la urma unde se Gasesc LABEL FILE pt VAG-COM dupa aia de la ross nu am chef sa tot astept de fiecare data cind am nevoie de ceva

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

A incercat cineva sa puna numai etichetele din versiuni mai noi ale VAG-COM in directorul de instalare original ?

In mod implicit, locul unde gasim label files este C:\Ross-Tech\VAG-COM\Labels

Nu vreau sa risc, interfata este HEX-CAN USB si merge cu versiunea 7041 aprilie 2007. Am vazut ca au aparut noi label files si poate avem noroc cu motorul AXU - in special.

Aveti alte idei ?

Link to comment
Share on other sites

E super ideea, si eu as vrea asa un " label file" mai mult pentru valori de comparatie..sa stii daca se incadreaza respectiva valoare intre limitele normale..etc, eu m-am gindit daca am reusi pe o masina buna(fuctionala 100%) sa notam cel putin grupurile mai importante si sa le publicam aici sub forma unui tabel macar orientativ.

Link to comment
Share on other sites

Arce, te referi la functia ''map", care citeste valorile din diferite module? Fisierele cu valorile citite se pot salva, daca te uiti mai sus, este exact ce am trimis la Ross-Tech. Sunt greu de interpretat in forma asta. Probabil ca se pun cap la cap cu informatiile tehnice pt a crea acele label files, care de fapt sunt perechi de campuri text asociate cu valorile citite de pe masina, sa poti citi corect informatia. Nu e mare lucru sa pun atasamentele cu fisierele map, dar nu cred ca putem folosi ceva din ele.

Edited by octav59
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Salutare, un cunoscator VAG COM, imi poate spune cum se face adaptarea motorasului de la clapeta de incalzire v68?

Multumesc anticipat.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Dupa revizia de 105000Km al unui VW Polo 9N3 1.2ltr 12V 47kW tip motor BME, s-a aprins martorul de motor. Am citit eroarea cu Vag-Com-ul si este:

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 03E 906 023 D

Component: SIMOS91 1.2l 4V 9510

Coding: 0000061

Shop #: WSC 31414

1 Fault Found:

16555 - Fuel Trim: System Too Lean: Bank 1

P0171 - 006 - Short to Plus - Intermittent

Readiness: N/A

Chiar daca o resetez ea apare din nou la un interval de aproximativ 1 saptamana, dar nu de fiecare data aprinde martorul.

De aici a inceput nebunia! Citesc de fiecare data grupurile 001,002,033 de la Engine si fac log-uri.

Atasez un log pentru exemplificare.Este un xls arhivat cu zip unde am reprezentat grafic valorile.

Graficul este normat pentru a vedea toate informatiile intr-un singur chart. In legenda este notat fiecare parametru!

Am observat ca atunci cand tensiunea scade sub 0.1V, valoarea Engine, group001,field 4,bit 4 - Lambda control: o.k. - devine 0.

Pe grafic - LmSt (Lambda State este bitul 4) se pune in 0 de fiecare data cand "Ton" (Time Inj On) este 0 ms si Lm[V] (tensiunea de pe sonda) < 100mV - determinat EMPIRIC!

Motorul in afara ca pentru primele 30s de la pornire merge neregulat (se poate vedea in graficul din log) in rest nu am observat pana acum nimic anormal in exploatare!

Nu stiu... sa schimb sonda sau este altceva ascuns!?

Poate sa ma scoata cineva din bucla asta, ca-mi sta ca un pitic pe creier, sunt ok valori de sub 100mV pe sonda sau nu!!!

Daca cineva cu acelasi model, poate sa-mi trimita un log asemanator pentru comparatie, ii multumesc anticipat!

Toate cele bune!

LOG_01_001_002_033_normat_7.zip

Link to comment
Share on other sites

Avand in vedere si faptul ca eroarea ti-a aparut imediat dupa revizie, filtrul de benzina a fost schimbat si el? Daca da, vezi sa nu aiba alta presiune de lucru regulatorul de presiune (fata de cel vechi) sau sa fi pus filtru de benzina fara regulator.

LE: nu gasesc pe Autodata tipul tau de motor, ci doar AZQ, care e tot 1.2 12V si asta are nevoie de filtru cu regulator de 3 bar.

Edited by Aditu
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salut. Am un polo 9n 1.2, 2002, 47 kw, AZQ si as dori sa cumpar un cablu (interfata) pentru diagnoza VAG-COM, care sa-mi permita atat verificarea in timp real a parametrilor de functionare cat si diagnosticarea si resetarea erorilor. Intreb deoarece am gasit cabluri pe la 70 roni, softul il am, insa am inteles ca unele cabluri nu permit diagnosticarea tuturor erorilor. Poate cineva sa-mi dea un sfat in aceasta privinta? va multumesc

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Chassis Type: 9N1 - VW Polo

Scan: 01,02,03,08,09,15,17,19,37,44,46,56,69

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 045 906 019 AQ

Component: 1,4l R3 EDC 0200SG 1555

Coding: 00002

Shop #: WSC 00788

WVWZZZ9NZ3Y017121 VWZ7Z0B5266094

1 Fault Found:

17911 - Load Signal from Alternator Term. DF: Implausible Signal

P1503 - 35-00 - -

Readiness: N/A

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 6Q0 907 379 L

Component: ABS FRONT MK60 0101

Coding: 0001097

Shop #: WSC 00788

2 Faults Found:

00668 - Supply Voltage Terminal 30

008 - Implausible Signal - Intermittent

01314 - Engine Control Module

013 - Check DTC Memory

Address 08 -------------------------------------------------------

Controller: 6Q0 820 045

Component: Klimaanlage X0840

7 Faults Found:

01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68)

29-10 - Short to Ground - Intermittent

01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68)

28-10 - Short to B+ - Intermittent

01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154)

29-10 - Short to Ground - Intermittent

01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154)

28-10 - Short to B+ - Intermittent

00819 - High Pressure Sensor (G65)

07-00 - Signal to Low

Address 09 -------------------------------------------------------

Controller: 6Q1 937 049 C

Component: 00 BN-SG. 1S32

Coding: 09228

Shop #: WSC 00788

2 Faults Found:

01598 - Drive Battery Voltage

07-10 - Signal to Low - Intermittent

01054 - Power Supply Relay: Terminal 30 (J317)

28-00 - Short to B+

Skipping Address 15-Airbags

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 6Q0 920 800 M

Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V12

Coding: 01132

Shop #: WSC 44725

WVWZZZ9NZ3Y017121 VWZ7Z0B5266094

No fault code found.

Address 19 -------------------------------------------------------

Controller: 6N0 909 901

Component: 00 GATEWAY CAN 1S32

Coding: 00014

Shop #: WSC 00788

No fault code found.

Address 44 -------------------------------------------------------

Controller: 6Q0 423 156 M

Component: LenkhilfeTRW V210

Coding: 00140

Shop #: WSC 00788

No fault code found.

End -------------------------------------------------------

Cine ma poate ajuta cu niste pareri la erorile astea ca eu nici nu stiu sa le citesc va rog mult de tot :)) ???

Multumesc mult

Link to comment
Share on other sites

Parerea mea este ca toate erorile se trag dintr-o problema cu circuitul de incarcare sau dintr-un consum exagerat in instalatia electrica.Asta pentru ca vad,printre altele,ca ai probleme cu tensiunea de incarcare la alternator si pe terminalul 30(alimentarea principala).Eu zic sa verifici electrica la clima de eventuale scurtcircuite,dar in primul rind,alternatorul si bateria(in special).Poate mai este vreun coleg caruia i s-a intimplat treaba asta...

Link to comment
Share on other sites

Parerea mea este ca toate erorile se trag dintr-o problema cu circuitul de incarcare sau dintr-un consum exagerat in instalatia electrica.Asta pentru ca vad,printre altele,ca ai probleme cu tensiunea de incarcare la alternator si pe terminalul 30(alimentarea principala).Eu zic sa verifici electrica la clima de eventuale scurtcircuite,dar in primul rind,alternatorul si bateria(in special).Poate mai este vreun coleg caruia i s-a intimplat treaba asta...

Da nu stiu ce sa iti zic am citit mai multe topic-uri si multi zic ca montajul alarmei ar fi acum nush ce sa zic :P ...... Chiar nu stiu unde sa ma duc sa imi verifice toate astea :P(

Am citi pe ross-tech ca ar fi de la niste sigurante ... acum chiar nu mai stiu ce sa spun

Si mai am o problema mare de tot cu masina asta : cand e incarcata si incerc sa ma dau la ea mi se opreste turbina :(( daca ai mai auzit de problema asta pe forum te rog sa imi spui si mie si daca opresc motorul si il repornesc iar merge dar face tot la fel deci e tot pe parte electrica :((

Edited by MicSiRau
Link to comment
Share on other sites

Turbina nu are legatura cu electrica, In fata , sub masina, priinsa de cutia de viteze este o mufa prin care trec cele 2 firte de la alternator catre centrala si IC, vezi ca ambele sunt rupte si trebuie inadite.

Nu mai ai freon in instralatie, si trebuie facuta o recalibrare a clapetelor./

Link to comment
Share on other sites

Salut. Ma puteti ajuta cu niste pareri la erorile mele :salut:

VCDS Version: Release 10.6.0

Data version: 20100630

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

Chassis Type: 9N - VW Polo

Scan: 01 02 03 08 09 15 17 19 37 44 45 46 56 76

VIN: WVWZZZ9NZ3D069831 Mileage: 197830km/122925miles

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: 045-906-019-AMF.lbl

Part No: 045 906 019 AP

Component: 1,4l R3 EDC 0000SG 1554

Coding: 00005

Shop #: WSC 31414

VCID: 63CE2A7ADB3D

WVWZZZ9NZ3D069831 VWZ7Z0B5752676

3 Faults Found:

16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal

P0101 - 35-00 - -

17911 - Load Signal from Alternator Term. DF: Implausible Signal

P1503 - 35-10 - - - Intermittent

17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation

P1556 - 35-00 - -

Readiness: 0 0 X X X

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes Labels: 6Q0-907-37x-ABS2.lbl

Part No: 6Q0 907 379 L

Component: ABS FRONT MK60 0101

Coding: 0001097

Shop #: WSC 31414 000 00000

VCID: 4688D3EE48CF

1 Fault Found:

01314 - Engine Control Module

013 - Check DTC Memory - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 09: Cent. Elect. Labels: 6Qx-937-049-C.lbl

Part No: 6Q1 937 049 C

Component: 00 BN-SG. 1S33

Coding: 09358

Shop #: WSC 31414

VCID: 3B7EB21A030D

2 Faults Found:

01598 - Drive Battery Voltage

07-10 - Signal too Low - Intermittent

00903 - Fuse for Heated Outside Mirrors (S196)

37-00 - Faulty

-------------------------------------------------------------------------------

Address 15: Airbags Labels: 6Q0-909-605-VW5.lbl

Part No: 1C0 909 605 K

Component: 0M AIRBAG VW51 0P 0004

Coding: 12365

Shop #: WSC 31414

VCID: 2C5C8146F663

1 Fault Found:

00532 - Supply Voltage B+

07-10 - Signal too Low - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 17: Instruments Labels: Redir Fail!

Part No: 6Q0 920 800 M

Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V13

Coding: 01132

Shop #: WSC 00000

VCID: 3776AE2A3F25

WVWZZZ9NZ3D069831 VWZ7Z0B5752676

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 19: CAN Gateway Labels: 6N0-909-901-19.lbl

Part No: 6N0 909 901

Component: 09 GATEWAY CAN 1S33

Coding: 00014

Shop #: WSC 31414

VCID: F0E4D5369ACB

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 44: Steering Assist Labels: 6Q0-423-156.lbl

Part No: 6Q0 423 156 L

Component: LenkhilfeKYO V910

Coding: 00110

Shop #: WSC 31414

VCID: 3874AD16323B

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 46: Central Conv. Labels: 6Q0-959-433.lbl

Part No: 6Q0 959 433 H

Component: 1G Komfortger

Link to comment
Share on other sites

Cum am zis mai sus, "In fata , sub masina, prinsa de cutia de viteze este o mufa prin care trec cele 2 fire de la alternator catre centrala si IC, vezi caunul e rupt si trebuie inadit.

Nu ai presiune i turbina si asta da si eroarea de maf, bateria pare a fi descarcata si nu merge incalzirea in oglinzi.

Link to comment
Share on other sites

Am remediat problema ... am avut ambele fire rupte.

Au mai ramas erorile astea:

Address 01: Engine Labels: 045-906-019-AMF.lbl

Part No: 045 906 019 AP

Component: 1,4l R3 EDC 0000SG 1554

Coding: 00005

Shop #: WSC 31414

VCID: 63CE2A7ADB3D

WVWZZZ9NZ3D069831 VWZ7Z0B5752676

1 Fault Found:

17911 - Load Signal from Alternator Term. DF: Implausible Signal

P1503 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0 0 X X X

-------------------------------------------------------------------------------

Address 09: Cent. Elect. Labels: 6Qx-937-049-C.lbl

Part No: 6Q1 937 049 C

Component: 00 BN-SG. 1S33

Coding: 09358

Shop #: WSC 31414

VCID: 3B7EB21A030D

1 Fault Found:

00903 - Fuse for Heated Outside Mirrors (S196)

37-00 - Faulty

Link to comment
Share on other sites

am facut si eu un autoscan cu o interfata originala ..

Versiune: VCDS-ROJ ROJ 908.2

Versiune date: 20100326

Joi,16,Septembrie,2010,14:47:16:61651

Tip sasiu: 9N - VW Polo

Adrese de scanat: 01 02 03 08 09 15 17 19 37 44 45 46 56 76

Numar VIN: WVWZZZ9NZ7Y221384 rulaj: 31100km

-------------------------------------------------------------------------------

Adresa 01: Motor

Numar VAG: 03E 906 023 D

Componenta comandata: SIMOS91 1.2l 4V

Revizie: --H04--- Numar serial: VWZ5Z0G3191715

Codare: 0000061

Atelier: WSC 00788 785 00200

Eticheta: ROJ\03E-906-033-AZQ.lbl

9510

Nu a gasit coduri.

Gata de functie: 0110 0101

-------------------------------------------------------------------------------

Adresa 08: Clima automata

Numar VAG: 6Q0 820 045

Componenta comandata: Klimaanlage

Eticheta: ROJ\6Q0-820-045.lbl

X0840

Nu a gasit coduri.

-------------------------------------------------------------------------------

Adresa 09: Electronica centrala

Numar VAG: 6Q1 937 049 F

Componenta comandata: 0009 BN-SG.

Codare: 25742

Atelier: WSC 00788

Eticheta: ROJ\6Qx-937-049-C.lbl

2S36

Nu a gasit coduri.

-------------------------------------------------------------------------------

Adresa 15: Airbaguri

Numar VAG: 6Q0 909 601 F

Componenta comandata: 05 AIRBAG VW5

Codare: 12341

Atelier: WSC 00788

Eticheta: ROJ\6Q0-909-605-VW5.lbl

0010

Nu a gasit coduri.

-------------------------------------------------------------------------------

Adresa 17: Instrumente bord

Numar VAG: 6Q0 920 804

Componenta comandata: KOMBIINSTRUMENT AGD V03

Codare: 01131

Atelier: WSC 00000

Eticheta: ROJ\6Q0-920-xxx-17.lbl

Nu a gasit coduri.

-------------------------------------------------------------------------------

Adresa 19: Poarta CAN

Numar VAG: 6N0 909 901

Componenta comandata: 01K1 GATEWAY CAN 2S36

Codare: 00012

Atelier: WSC 00788

Eticheta: ROJ\6N0-909-901-19.lbl

Nu a gasit coduri.

-------------------------------------------------------------------------------

Adresa 44: Asistenta directie

Numar VAG: 6Q0 423 156 AB

Componenta comandata: LenkhilfeTRW

Codare: 10140

Atelier: WSC 00788

Eticheta: ROJ\6Q0-423-156.lbl

V270

Nu a gasit coduri.

-------------------------------------------------------------------------------

Adresa 46: Confort

Numar VAG: 6Q0 959 433 H

Componenta comandata: 1D Komfortger

Link to comment
Share on other sites

  • Guest changed the title to Polo 9N si 9N3 - Scanarea cu VCDS - coduri de eroare si remedierea lor
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!  

Nu sunt de acord (nu vizitez)