Jump to content

Polo 9N si 9N3 - Scanarea cu VCDS - coduri de eroare si remedierea lor


octav59
 Share

Recommended Posts

Switch-ul pedalei de frana se pare ca nu mai este functional . (acel intrerupator din pedala de frana care actioneaza stopurile)

Senzorul de temperatura al lichidului de racire (denumit si G62) defect.

Sterge erorile si vezi daca iti mai apar.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 506
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    95

  • ionel.d.2007

    48

  • SergiuD

    17

  • cernescui

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Multam pt. raspuns.Eroarea 16955 nu se sterge si palpaie martorul de bujie incandescenta(spirala).Dupa ce am sters erorile a aparut iar intermitent martorul de la bujia incandescenta.Legat de frana sunt nedumerit de ce apare intermitent martorul de la bujia incandescenta, ce leg are bujia cu franele.De ce nu scrie eroarea de martorul care palpaie?si crie de frana cum ai zis?Motorizarea este 1,4TDI, 80cp, 3 cilindri.

Link to comment
Share on other sites

Si vroiai sa nu te avertizeze deloc ?

Link to comment
Share on other sites

Nu ma mai intereseaza ceea ce v-am intrebat, pentru ca de averizat in aceasta tara toti sunteti in stare de asa ceva, dar sa dati mai

Link to comment
Share on other sites

Ce nu ai intele? Neamtul considera ca nefunctionarea stopurilor de frana este un pericol pentru siguranta circulatiei, si masina neavand sistem de detectare a becurilor arase si martorul aferent, a facut ca nefunctionarea becurilor de pe frana sa fie semnalizata de aprinderea intermitenta a martorului de bujii la diesel si EPC la benzinare. Multumit ?

Daca nu, du-te si te cearta cu neamtul ceuameni2qv.gif Si tanand ciont de raspunsul tau nu ar fi treuit sa ma obosesc sa-ti scriu.

Link to comment
Share on other sites

alex_pescaru

Legatura: Acea spirala poate fi privita si ca un filament de bec...

Daca nu merge switch-ul de la frane, nu o sa mearga nici becurile de frana corespunzator si poate fi considerata ca o problema pentru siguranta traficului...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

ma mai gandesc!

Link to comment
Share on other sites

buna am si eu o problema cu ,asina acum o luna am prins pe sosea un sabot de tir si am spart baia de ulei si baia de ca cutia de viteza care e tiptronic pana la urma am reusit sa o fac dar in timp ce imi facea baia de la motor si cutie mia descoperit inca 2 suporti de la motor care erau rupti iam schimbat si pe aia acuma dupa ce e gata masina la relanti oricand chiar si cand e cald motorul sint niste vibratii puternice vibreaza atat motorul bordul caroseria volanul deci in concluyzie cam toata masina si chiar nu stiu ce are ma dispera am facut pe ea si o scanare vag-com sa vad daca im i da ceva erori si acestea sunt rezultatele:

Adresa 02: Cutie automat

Link to comment
Share on other sites

Bateria este in regula? Dupa ce stergi erorile in cat timp apar iar? Pe sub covorasele de la picioare este apa?

Edited by divinewind
Link to comment
Share on other sites

Mie vag-com imi arata 13,5 volti dar masurat cu voltmetrul pe baterie imi arata 14,17 volti in relanti fara consumatori.

Cu faruri,aeroterma etc pornite cu vag-comul imi arata 12,7 V dar voltemtrul meu pe baterie arata 13,8 volti.

Ce poate insemna asta?

Link to comment
Share on other sites

ca voltmetrul trebuie dus la metrologie

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

salut. ma ajuta cineva cu o parere? eroarea asta apare cam des.

Adresa 03: ABS fr

Link to comment
Share on other sites

ionel.d.2007

...o parere?...

Dupa cum reiese din eroare este vorba de comunicarea dintre modulul de confort si cel de ABS. Parerea mea este ca daca ai avea probleme fizice adica conexiuni/contacte imperfecte ar trebui sa-ti apara si erori de CAN-BUS.

Cum, de cand si in ce conditii a aparut eroarea?

Link to comment
Share on other sites

eroarea este de 3 ani si ceva,de cand am masina:) in CAN nu apare nimic!!si nici eroarea asta nu apare tot timpul.. ms anticipat

Link to comment
Share on other sites

ionel.d.2007

Incearca totusi sa verifici/cureti mufele/contactele de la cele doua module comfort/abs si vezi daca mai apare eroarea. :icon_thumright:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

salut, dupa o scanare cu vagcomul , mi-a dat urmatoarele erori pe clima:

Address 08 -------------------------------------------------------

Controller: 6Q0 820 045

Component: Klimaanlage X0840

4 Faults Found:

01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154)

41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent

01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154)

29-10 - Short to Ground - Intermittent

are idee careva care ar fi problema si cum se poate remedia?am mai vazut eroarea asta si la alti posesori de polo, dar nu am gasit si solutia de rezolvare! pareri? multumesc anticipat

Link to comment
Share on other sites

ionel.d.2007

Pentru prima eroare explicatia de pe Ross-Tech:

01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68)

01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68): Faulty

Possible Causes

Wiring/Connectors from/to Positioning Motor for Temperature Flap (V68) faulty

Positioning Motor for Temperature Flap (V68) blocked

Positioning Motor for Temperature Flap (V68) faulty

Possible Solutions

Check Positioning Motor for Temperature Flap (V68)

See Measuring Value Blocks (MVB)

Perform Output Test

Perform Basic Setting

Check/Repair Wiring and Connectors

Este vorba de motorasul care pozitioneaza clapeta de dirijare a aerului cald.Verifica: fire/contacte mufe/motoras.

Ultimele erori se refera la motorasul care actioneaza clapeta de recirculare a aerului.Aceleasi recomandari de mai sus. :icon_thumright:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salut Dumping,

Cu aceleasi probleme ma confrunt si eu, eu am desfacut motorasul de la clapeta care regleaza aerul, l-am curatat, a mers un timp dupa care iarasi face figuri, la motorasul de la recirculare inca nu am umblat, dar astept sa am putin timp liber, vreme buna si vedem si ce este acolo dupa aceea pot reveni cu pareri.

Link to comment
Share on other sites

astept cu nerabdare. din ce am mai citit pe forumuri, cauza problemei ar putea fi si luarea contactului cu AC pornit, astfel clapetele nu mai revin in pozitiile initiale. am pornit masina, am pornit AC si l-am inchis apoi am luat contactul. am rescanat cu vag-ul si mi-a dat numai eroare pe v154. am inteles ca ar mai fi o posibilitate de adaptare, tot cu vagul, dar nu am gasit inca pasii. o sa o mai scanez si o sa mai postez rezultatele.

Totusi la mine AC-ul merge, pe toate pozitiile ( picioare, fata, parbriz etc) doar ca mi se pare ca aerul nu e asa rece, cum e la golful pe care il am.

Eu nu prea am avut timp sa o desfac sa ma uit la motorase.

Daca vrei sa ne anunti si pe noi daca reusesti sa rezolvi ar fi super.

Stima!

Edited by dumping
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
blackrally71

VW Polo 9N 2007. La scanare cu Vag-com 10.6 a dat eroare doar pe partea radio, difuzorul stanga spate (tweterul) insa masina are urmatoarele probleme:

La pornire nu incarca (la masurarea parametrilor indica 12,3v). Daca turez motorul pana la 2000 ture incarcarea incepe sa functioneze (14,4); La punerea contactului nu se aprinde martorul rosu ce indica o baterie.

Se deschid/inchid toate usile, insa portbagajul nu vrea. La verificarea motorasului acesta e in parametri, insa nu am curent pe mufare. Am luat si toate sigurantele la rand si degeaba.

Daca la incarcare pot fi firele de pe mufarile situate la cutie, ce e cu deschiderea portbagajului?.... :vaidecapulmeu:

Sfaturi?

Link to comment
Share on other sites

FAptul ca nu se aprinde becul de baterie si ca porneste incarcarea dupa turatia motorului nu are legatura cu firele, ci cu releul de incarcare din alternator, acela e defect,

LA inchiderea masinii, nu se incuie si portabagajul? poti sapl deschizi dupa incuiere? Verifica daca pleaca tensiune din centrala electrica.

Link to comment
Share on other sites

dobre.cristian.ro

Buna seara!

As dori sa expun in cateva randuri o nelamurire legata de interfata de diagnoza:

(am o interfata OBD II si vag-com 311.2 KKL)

In ultimele zile mi s-a aprins martorul de airbag pe bord si as dori sa folosesc pentru prima oara aceasta interfata, pentru a scana si elimina aceasta eroare(eventual si cauza ei). Este posibil sa imi dauneze cu ceva aceasta scanare asupra modulului airbag ? Pentru acesti lucru, folosesc functia auto-scan si includ in scanare si modulul airbag ? Exista vre-un risc ?

Masina in cauza este Polo-ul 9N din datele profilului meu.

Va multumesc anticipat!

Edited by dobre.cristian.ro
Link to comment
Share on other sites

blackrally71

FAptul ca nu se aprinde becul de baterie si ca porneste incarcarea dupa turatia motorului nu are legatura cu firele, ci cu releul de incarcare din alternator, acela e defect,

LA inchiderea masinii, nu se incuie si portabagajul? poti sapl deschizi dupa incuiere? Verifica daca pleaca tensiune din centrala electrica.

Si eu am banuit releul de incarcare insa la service mi s-a spus ca ala e ok si ca de vina ar fi de fapt becul si un releu de protectie. Bineinteles ca nu am stat sa defriseze ei masina...... Cat despre portbagaj, functioneaza deschis doar din cheie. In rest, indiferent cum sunt usile -deschise sau inchise- acesta ramane blocat. Nu functioneaza nici deschiderea din butonul de pe cheie. Mai investighez :lol:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Buna!!! Poate ma ajutati cu ceva. Polo 9N 2001, 1.2 benzina. Am martorul de la motor aprins in bord de ceva vreme. Un mecanic a spus ca e sonda lambda de vina, am schimbat-o cu una noua dar martorul a reaparut. Scanerul mi-a dat urmatoarele coduri. Le poate descifra cineva? :)) P0420 P0134 Multumesc.

Scuze daca problema mea mai este undeva pe forum, nu am reusit sa o gasesc :D

Edited by emiltofan
Link to comment
Share on other sites

ionel.d.2007

Pentru ambele coduri gasesti explicatiile mai jos:post-10189-0-55719500-1306415802_thumb.ppost-10189-0-03595500-1306415828_thumb.p

Link to comment
Share on other sites

  • Guest changed the title to Polo 9N si 9N3 - Scanarea cu VCDS - coduri de eroare si remedierea lor
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!