Jump to content

Polo 9N si 9N3 - Scanarea cu VCDS - coduri de eroare si remedierea lor


octav59
 Share

Postare recomandată

Am o problema cine stie ce inseamna?

Address 08: Auto HVAC        Labels: 6Q0-820-045.lbl
   Part No: 6Q0 820 045
   Component: Klimaanlage        X0840 
   VCID: EAD0F5C296A87F481F1

1 Fault Found
65535 - Internal Control Module Memory Error
            00-00 -  -

E cumva ceva la clima?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 506
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    95

  • ionel.d.2007

    48

  • SergiuD

    17

  • cernescui

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare tuturor,

 

Ieri am facut o scanare de curiozitate cu vag-comul,aveam martorul check engine aprins...si am observat ca a inceput sa porneasca putin mai greu la rece(fix cand pornesc simt ca motorul  vrea sa moara dupa care isi revine)

 

Dupa ce am citit codurile si am inceput sa caut pe net solutii etc...am ajuns la concluzia ca cea mai ieftina solutie este sa curat clapeta de acceleratie si EGR.

Intrebarile mele sunt urmatoarele:

-ce spray folositi la curatarea lor?

-demontarea lor este asa simpla precum pare?

-dupa curatarea lor trebuie adaptate? Cum fac asta cu vag-com?

 

Daca aveti alte solutii/idei va rog sa ma ajutati.

Am atasat fisierul cu scanarea!

 

Multumesc mult!

Polo 9n 1.4 16v bby 55kw.txt

Modificat de rabbit_bmx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se desfac usor. Eu le-am curatat cu spray de frane wurth. Au iesig beton. Se face readaptare. La clapeta pe canal 60 la egr pe 74 parca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi mult!

Am reusit sa desfac si sa curat clapeta si egr si parca raspunde mai bine acum pedala de acceleratie plus ca nu-mi mai apar erori!

Desi pe viitor daca stie cineva cum se desface de tot "teava" dintre clapeta si egr sa-mi trimita un mesaj sau sa scrie pe forum,caci nu am reusit sa-mi dau seama unde mai este prinsa!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se prinde doar la capete (de egr si piesa dintre galerie si clapeta) si la mijloc are o brida care se fixeaza pe carcasa termostatului, dar cred ca sti asta din moment ce ai dat jos egr-ul fiindca trebuie sa dai teava la o parte de pe egr.

 

Eu tin minte ca prima oara cand am curatat egr-ul am reusit sa dau teava afara, recent am nu am mai reusit sa o scot din incalceala de furtune si cablaje din compartimentul motor, daca stie cineva astept sugestii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut !

 

Am depistat problema care ma macina de 10.000 km... si anume martorul de nivel ulei scazut, care se aprindea de fiecare data , desi nivelul era bun si pe baia de ulei nu aveam senzor..

Problema era ca masina a fost prevazuta din fabrica cu senzor de nivel pe baia de ulei iar  baia a fost inlocuita cu una fara senzor de ulei , si firele probabil taiate...

 

Acum intrebarea mea este cum sa recodez din Vagcom - Instrument Cluster sa nu-mi mai afiseze martorul de nivel in bord (care in prezent mi se aprinde de 5 ori intermitent si se stinge apoi )

 

Acum codarea mea are 01132

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe Instruments, in Adaptation, canalul 39 (dezactivare senzor temperatura si nivel ulei): 0 = dezactivat, 1 = activat.

Codarea ramane la fel.

Modificat de hazin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci frumos !

Pe Instruments, in Adaptation, canalul 39 (dezactivare senzor temperatura si nivel ulei): 0 = dezactivat, 1 = activat.

Codarea ramane la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am o intrebare pentru cunoscatori. Dupa ce opresc motorul si scot cheia din contact chiar daca farurile sunt aprinse acel buzer nu intra in actiune pana dupa aproximativ 10 secunde. Nu e defect pentru ca tot timpul face exact la fel si se intampla de multe ori sa uit farurile aprinse. Se poate modifica cumva sa sune in momentul cand deschid usa si sa nu aibe acel interval?

Daca nu deschid usa si trece acel interval de cand am scos cheia din contact atunci buzerul porneste instant la deschiderea usii.

Daca se poate face modificari as vrea sa-mi spuneti mai detaliat putin ce trebuie sa fac.

Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-am montat recent dar nu din cauza asta merge asa. Tot asa functioneaza de cand am cumparat masina

Daca merg cu masina, opresc motorul si scot cheia din contact becul din interior se aprinde singur tot asa dupa aproximativ 10 secunde fara sa deschid usa dar daca deschid usa se aprinde bine. Probabil are ceva ca un fel de tepmorizator si nu stiu cum sa il anulez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma poate ajuta si pe mine cineva cu un scan in constanta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salut domnilor!

am si eu o probelma,  am un vw polo 2005 1.4TDI BNM, in ultimele zile au fost temperaturi scazute, dimineata cand pornesc mi se aprinde martorul de la apa; precizez ca nivelul la antigel este la limita superioara. (dupa o cautare pe forum am gasit ca trebuie curatati electrozii din vas , nu stiu cum se ajunge la electrozii aia )



la o scanare cu vag-com au iesit erorile astea:

Chassis Type: 9N - VW Polo Scan: 01,02,03,08,09,15,17,19,37,44,45,46,55,56,69
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine   Controller: 045 906 019 BP  

Component: 1,4l R3 EDC 0000SG  7501  

Coding: 00002  

Shop #: WSC 31414  

WVWZZZ9NZ6D027567     VWZ7Z0E2203723

1 Fault Found: 17911 - Load Signal from Alternator Term. DF: Implausible Signal       

P1503 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: N/A
-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes  

Controller: 6Q0 907 379 AF  

Component: ABS 8.0 front   H03 0002  

Coding: 0002136  

Shop #: WSC 31414

1 Fault Found:

18265 - Load Signal: Error Message from ECU
P1857 - 000 -  - - Intermittent


Multumesc anticipat pentru sfaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La prima eroare (http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17911/P1503), verifica pentru inceput daca mufa care intra in alternator este corect introdusa, contactele din ea nu sunt oxidate sau firele nu sunt intrerupte. Daca este Ok, verifica/schimba releul regulator.

Dupa verificare/remediere sterge erorile din ECU si ABS si vezi daca mai apar.

P.S.

Daca nu rezolvi problema cu mufa/fire/releu/alternator risti sa ramai si fara acumulator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut domnilor!

am si eu o probelma,  am un vw polo 2005 1.4TDI BNM, in ultimele zile au fost temperaturi scazute, dimineata cand pornesc mi se aprinde martorul de la apa; precizez ca nivelul la antigel este la limita superioara. (dupa o cautare pe forum am gasit ca trebuie curatati electrozii din vas , nu stiu cum se ajunge la electrozii aia )

 

Verifica cele 2 fire ce pleaca de la alternator, ele duc intr-o mufa sub lonjeronul din stanga, trec de pe motor pe caroserie, acolo o sa le gasesti rupte. Refa legaturile si scapi de probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma ajuta cineva sa mi spuna daca cele 2 coduri de ECU sunt compatibile?;036906034GN Magneti marelli cu 03E906033AK Siemens, cel de al 2 lea se pare ca nu mi da tot timpul comanda pe un injector.MS!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In etka nu apar ca fiind compatibile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce parere? legat de care problema? Lipsa compresie? se masoara cu manometrul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

salut domnilor!

am si eu o probelma,  am un vw polo 2005 1.4TDI BNM, in ultimele zile au fost temperaturi scazute, dimineata cand pornesc mi se aprinde martorul de la apa; precizez ca nivelul la antigel este la limita superioara. (dupa o cautare pe forum am gasit ca trebuie curatati electrozii din vas , nu stiu cum se ajunge la electrozii aia )

 

Verifica cele 2 fire ce pleaca de la alternator, ele duc intr-o mufa sub lonjeronul din stanga, trec de pe motor pe caroserie, acolo o sa le gasesti rupte. Refa legaturile si scapi de probleme.

 

In primul rand tin sa va multumesc pentru raspunsuri.

am pus o bucata de sarma la mufa care intra in vasul de expansiune , nu mai se aprinde martorul la apa, deci e ceva acolo senzorul ...sau e ceva vreo depunere pe electrozi aia ...nu stiu cum naiba se ajunge la electrozii aia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva ECU siemens  03E906033AK  de pe un polo hapy motor BME ce echivalente ar avea si daca as gasi unul compatibil l as putea incerca de proba .Are IMMO in el sau in cluster?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,

 

Cine ma poate ajuta si pe mine cu o parere legata de aceasta masina? Diagnoza am atasat-o aici.

Azi a ramas pur si simplu in drum si nu a mai vrut sa porneasca.

Polo2.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verfica sgurantele s vezi ca eroarea de releu se refera la un releu de deasupra centralei.100  scrie pe el.Masoara si vezi ce tensiuni ai.De aia nu porneste,restul sint erori irelevante.Sau scoate capacul releului,cupleaza manual si trebuie sa porneasca,daca ai tensiune la bornele lui.La Fabii ma face probleme ala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc dan 48. Faza este ca, daca sta circa minim o juma de ora porneste bine mersi si fara probleme.

Eroarea de la releu este mai veche. Au mai fost si in Septembrie probleme, dar de atunci ori s-au remediat singure sau pur si simplu nu au mai aparut pana ieri. Azi are programare in service.

Modificat de netsonic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,

va rog daca puteti sa ma ajutati cu eroarea aparuta pe cilindrul 3 la VW Polo 9N

 

Sunday,22,December,2013,11:19:53:37412
VCDS Version: Release 11.11.0
Data version: 20111111



--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Chassis Type: 9N - VW Polo
Scan: 01 02 03 08 09 15 17 19 25 37 44 45 46 56 76
 
VIN: WVWZZZ9NZ8D004349   Mileage: 77810km/48348miles
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine        Labels: Redir Fail!
   Part No: 03D 906 023
   Component: SIMOS91 1.2l 2V     5413  
   Revision: --H04---    Serial number: VWZ7Z0G5608496
   Coding: 0000061
   Shop #: WSC 31414 790 00001
   VCID: DBBF66C8193E1F6

1 Fault Found:
16687 - Cylinder 3
            P0303 - 006 - Misfire Detected - Intermittent
Readiness: N/A

-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC        Labels: 6Q0-820-045.lbl
   Part No: 6Q0 820 045
   Component: Klimaanlage        X0850  
   VCID: EAD1330C966476E

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 09: Cent. Elect.        Labels: 6Qx-937-049-C.lbl
   Part No: 6Q2 937 049 F
   Component: 0009 BN-SG.         2S36  
   Coding: 17420
   Shop #: WSC 31414  
   VCID: 3F8732583D66A36

1 Fault Found:
01598 - Drive Battery Voltage
            07-00 - Signal too Low

-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags        Labels: 6Q0-909-605-VW5.lbl
   Part No: 6Q0 909 601 F
   Component: 05 AIRBAG VW5       0010  
   Coding: 12341
   Shop #: WSC 31414  
   VCID: 3669577C125C62E

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments        Labels: 6Q0-920-xxx-17.lbl
   Part No: 6Q0 920 804
   Component: KOMBIINSTRUMENT VDO V06  
   Coding: 01131
   Shop #: WSC 00000  
   VCID: EED93F1CAA8C9AE

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 19: CAN Gateway        Labels: 6N0-909-901-19.lbl
   Part No: 6N0 909 901
   Component: 01K1 GATEWAY CAN    2S36  
   Coding: 00012
   Shop #: WSC 31414  
   VCID: F0E52164B0B88CE

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 25: Immobilizer        Labels: 5J0-920-xxx-25.clb
   Part No: 6Q0 920 804
   Component: IMMOBILIZER VDO V06  
   Coding: 01131
   Shop #: WSC 00000  
   VCID: EED93F1CAA8C9AE
   WVWZZZ9NZ8D004349     VWZ7Z0G5608496

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 44: Steering Assist        Labels: 6Q0-423-156.lbl
   Part No: 6Q0 423 156 AB
   Component: LenkhilfeTRW        V270  
   Coding: 10140
   Shop #: WSC 31414  
   VCID: 6FE7A2182D86136

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 56: Radio        Labels: 1K0-035-1xx-56.lbl
   Part No SW: 6Q0 035 152 G    HW: 6Q0 035 152 G
   Component: Radio DE2           0007  
   Revision: 00005000    Serial number: VWZ4Z4G4181115
   Coding: 0020200
   Shop #: WSC 31414 790 00001
   VCID: 2E597F1CBA0C5AE

No fault code found.

End   ---------------------------------------------------------------------

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Vizitator changed the title to Polo 9N si 9N3 - Scanarea cu VCDS - coduri de eroare si remedierea lor
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!