Jump to content

Polo 9N si 9N3 - Scanarea cu VCDS - coduri de eroare si remedierea lor


octav59
 Share

Postare recomandată

fa diagnoza, pare a fi o bobina de inductie problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 506
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    95

  • ionel.d.2007

    48

  • SergiuD

    17

  • cernescui

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

in seara asta merg sa fac diagnoza.am mai avut mai demult problema asta si am schimbat EGR.numai ca am luat unul Sh.

nu stiu daca are vreo legatura.am sa revin dupa ce fac diagnoza.ms mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intr-adevar ca daca egr ramane blocat deschis poate da aceleasi simptome

 

posteaza diagnoza complet aici (ia un stick cu tine)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Am urmatoarele erori:

 

VAG-COM Version: Release  311.2-N
 
Control Module Part Number: 036 906 034 S  
  Component and/or Version:  MARELLI 4MV       4279
           Software Coding: 00071
            Work Shop Code: WSC 00788
           Additional Info: WVWZZZ9NZ2Y004046     VWZ7Z0A4121245
2 Faults Found:
17586 - Linear O2 Sensor: Pump Current: Open Circuit
        P1178 - 35-10 - - - Intermittent
17598 - Linear O2 Sensor: Reference Voltage: Implausible
        P1190 - 35-10 - - - Intermittent
 
 
ce ziceti, ce ar putea fi ?
 
 
Multumesc anticipat !
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sonda lambda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara ,

 

 La service dupa o constatare vizuala in cea mai mare viteza , au spus ca e compresorul , ceea ce nu cred .

Ma poate ajuta cineva cu o interpretare ? Plus eventual un pret pentru remediere .

 

 

Multumesc anticipat !

 

VIN: WVWZZZ9NZ7D062708   Mileage: 67690km

 

Address 08: Auto HVAC        Labels: None
   Part No: 6Q0 907 044 E
   Component: CLIMAtronic PQ24    3805  
   Shop #: WSC 00000 000 00000
   VCID: 346C00542EBD
 
2 Faults Found:
00797 - Sunlight Photo Sensor (G107) 
            010 - Open or Short to Plus
00792 - A/C Pressure Switch (F129) 
            000 -  -  - Intermittent
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DEocamdata ori nu ai freon ori senzorul de presiune de pe instalatie este dus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am (re)incarcat instalatia , schimbat uleiul din compresor , toate operatiunile pe care le face robotul de climatizare , dar nimic , presupun ca ramane senzorul ...

 

Multumesc pentru ajutor :) !

Modificat de MaNu90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, verifica cablaj si daca este ok - inlocuieste senzorul de presiune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baietii! Ma ajutati si pe mine sa inteleg aceste 2 chestii scanate (una pentru motor una pentru AC).

 

16804 - Catalyst System; Bank 1
P0420 - 35-00 - Efficiency Below Threshold
17811 - EGR System
P1403 - 35-10 - Regulation Deviation - Intermittent
17925 - Power Supply Relay for ECU (J271 or J363)
P1517 - 35-10 - Electrical Malfunction - Intermittent (asta cel putin nu o inteleg)
 
Si AC:
 
00818 - Sensor for Evaporator Outlet Temperature (G263)
30-00 - Open or Short to Plus
01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154)
30-00 - Open or Short to Plus
00819 - High Pressure Sensor (G65)
07-00 - Signal too Low
 
Solutii, sugestii?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ceva asemanator am si eu la AC Climatic

 

00818 - Senzor temperatura ventilare evaporator G263

              30-00 - circ. deschis sau scurt la plus

01596 - Servomotor deflector aer exterior/circulare interna V154

             30-00 - circ deschis sau scurt la plus

01596 - Servomotor deflector aer exterior/circulare interna V154

             55-00 - adaptare nereusita

Modificat de webxmax
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba g263 ca sa porneasca compresorul de AC. Si dupa aia, poate cu o setare de baza isi revine si V154.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca din cauza lui G263 nu porneste compresorul............eventual sa-i fac si o verificare la freon??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU inca . deocamdata rezolva problema cu g263.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

... Ma ajutati si pe mine sa inteleg ...

 

 

La motor-

Eroarea de katalizator poate avea legatura cu cea de EGR de aceea verifica prima data functionarea EGR

post-10189-0-46814600-1395825703_thumb.j si Perform actuator diagnosys - AWY_BMD_AZQ_BME.pdf;

Pt 17925-post-10189-0-06559700-1395825780_thumb.j- verifica daca functioneaza releul (daca se alimenteaza si nu are contactele oxidate).post-10189-0-34261400-1395825922_thumb.j

La AC-

00818-verifica/schimba senzorul de temperatura G263;

01596-verifica/curata/schimba motorasul de la clapeta de recirculare - V154;

00819-Verifica/schimba senzorul de inalta presiune- G65;

Dupa verificari/remedieri stergi erorile si vezi care/daca mai apar.

P.S. Presupun ca ai freon in instalatie

Modificat de ionel.d.2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la 00819 - e descarcata instalatia de freon, senzorii astia nu prea pica si nu se manifesta asa eroarea trebuia sa fie ceva de genu circuit deschis sau in scurt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 

... Ma ajutati si pe mine sa inteleg ...

 

 

La motor-

Eroarea de katalizator poate avea legatura cu cea de EGR de aceea verifica prima data functionarea EGR

attachicon.gif17811-.jpg si attachicon.gifPerform actuator diagnosys - AWY_BMD_AZQ_BME.pdf;

Pt 17925-attachicon.gif17925.jpg- verifica daca functioneaza releul (daca se alimenteaza si nu are contactele oxidate).attachicon.gifJ-271_localizare_deasupra centralei electrice.JPG

La AC-

00818-verifica/schimba senzorul de temperatura G263;

01596-verifica/curata/schimba motorasul de la clapeta de recirculare - V154;

00819-Verifica/schimba senzorul de inalta presiune- G65;

Dupa verificari/remedieri stergi erorile si vezi care/daca mai apar.

P.S. Presupun ca ai freon in instalatie

 

 

La motor daca desfac EGR si il curat (fara sa demufez) ar fi o solutie buna? Iar acel releu nu pot sa il schimb direct (daca da, ce amperaj,voltaj, nr. poli, de care? )? La AC nu stiu daca am freon....ideea e ca apas pe AC si nu cupleaza compresorul...schimb inainte senzorii si apoi retestare? La AC baietii imi spun ca imi baga acea substanta sa imi testeze etansarea- ce etansare daca mie nu imi porneste AC-ul !?

 

Vreau doar sa stiu pasii corecti, ca dau de foarte multi nestiutori si service cu factura ma rupe la bani cu tot cu discount :(

Modificat de tzontzolino
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana nu schimbi G263 nu o sa porneasca AC chiar daca ai freon in instalatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...Vreau doar sa stiu pasii corecti,...

La motor:

1-Scoate releul incercuit in poza,curata contactele (inclusiv cele din soclu) cu un spray de contacte si apoi pune-l la loc;

  -Verifica/curata siguranta 17:post-10189-0-29090200-1395852043_thumb.j

 Si schema electrica: post-10189-0-10017500-1395852126_thumb.j

2-Demonteaza EGR si curata-l (verifica daca tija interioara culiseaza usor si nu agata). Poti curata partea mecanica a EGR in timp ce faci "OUTPUT TEST" si este selectat EGR, cu un spray de frane pulverizezi lichid pe tija/supapa si scaun pana cand ramane curat si nu agata. In felul acesta verifici si daca EGR lucreaza. Atentie sa nu intre lichid la partea electrica.

3-Stergi erorile si dupa ce dai o tura vezi daca mai apar.

La AC

1-Verifici/schimbi senzorul G-263;

2-Stergi erorile stocate si verifici functionarea AC;

3-Daca tot nu iti functioneaza verifici daca ai freon in instalatie si daca este cat trebuie sa fie;

4-Daca nici acum nu iti functioneaza, verifici/schimbi senzorul de inalta presiune G-65;

Modificat de ionel.d.2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa ma apuc sa vad ce iese! Ideea e ca si inainte stergeam erorile si mergeam 300 km si nu apareau. Nasol, repar masina si dupa 300 km ma trezesc ca defapt nu e reparata. Foarte bune sfaturile! Multumesc mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie confundata stergerea unei erori stocate cu eliminarea CAUZEI care a determinat aparitia si stocarea acelei erori. A repara inseamna a elimina cauza si a sterge eroarea stocata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin dupa inlocuirea lui G 263 (6Q0907543 D sau A)

 

   - a costat 90 lei "pe original"

 

Dupa schimbarea senzorului vechi care nu era cuplat, in mufa care intra in senzor era pusa o rezistenta de 1000kohm,

  a pornit compresorul de AC :D ; maine pe zi o sa-l testez mai bine.

Acum ramane sa o pun pe vag-com si sa vad daca mai da erori ceva :D

Multumesc pentru sfaturi!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se schimba greu acel senzor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Relativ.daca ai mai facut operatiunea e treaba de 20 minute. Daca nu, in elsa gasesti scris ca trebuie demontat bordul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am dat jos si raftul de sub volan si m-am chinuit nitel pana cand am tras de senzorul din locas, pozitia incomoda (daca esti stangaci cred ca il scoti mai repede). Trebuie sa dai jos si unitatea control confort (parca asa ii zice), senzorul este bagat cumva deasupra ei.....mie mi-a luat vreo 30 minute.

Scoti mufa si apoi tragi de el cu incredere :D , cand il bagi trebuie sa nimeresti gaura care e destul de mica (putin mai larga decat tija senzorului)

post-129835-0-59342000-1395950316_thumb.

Modificat de webxmax
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Vizitator changed the title to Polo 9N si 9N3 - Scanarea cu VCDS - coduri de eroare si remedierea lor
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!