Jump to content

Polo 9N si 9N3 - Scanarea cu VCDS - coduri de eroare si remedierea lor


octav59
 Share

Postare recomandată

Pentru SergiuD, o sa incerc sa curat sonda(sau mai bn pun pe cineva care are habar ca nu vreau sa ii fac si mai rau.) Mersi pt localizarea motorasului:)

 

Pentru Ionel.d: nu cred ca a fost vreodata schimbata sonda, adica eu am masina de la o fata care a luat-o din germania deci nu cred ca acea fata fosta proprietara a schimbat-o...Daca as sti sigur ca prin schimbarea ei s-ar remedia problema acum as schimba-o, insa am auzit foarte des fraze de genu "am schimbat-o insa nu a ajutat la nimic..."(in sensul ca se aprinde chiar daca o schimb...)

 

Multam fain de sfaturi

Respecte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 506
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Al Bundy

    95

  • ionel.d.2007

    48

  • SergiuD

    17

  • cernescui

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

la sonda in sine nu prea ai ce curata la ea, eu m-am referiti la cablaj/mufa

 

o gasesti pe galeria de evacuare intre readiator si motor sub protectia termica de aluminiu, dar mufa ei e undeva in zona la baza radiatorului pe partea soferului, cred ca impreuna cu cele de la ventilatoarele radiatoarelor

 

la sonda ta deja zice ca e lenta adica batrana - obosita ceea ce doar schimbul o rezolva, dar sa nu fie cumva de pe partea ei de incalzire fiindca ma gandesc ca daca ajunge la temperatura de lucru mai tarziu ea oscileaza mai lent,,, deci singura sansa o ai sa-i cureti mufa cu un spray si sa verifici vizual firu care merge la ea, poate poate...

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de sfat Sergiu. Cum scap de la birou direct la garaj si ii fac un deep cleaning:)

Bafta

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionel.d.2007

Pentru SergiuD, o sa incerc sa curat sonda(sau mai bn pun pe cineva care are habar ca nu vreau sa ii fac si mai rau.) Mersi pt localizarea motorasului:)

 

Pentru Ionel.d: nu cred ca a fost vreodata schimbata sonda, adica eu am masina de la o fata care a luat-o din germania deci nu cred ca acea fata fosta proprietara a schimbat-o...Daca as sti sigur ca prin schimbarea ei s-ar remedia problema acum as schimba-o, insa am auzit foarte des fraze de genu "am schimbat-o insa nu a ajutat la nimic..."(in sensul ca se aprinde chiar daca o schimb...)

 

Multam fain de sfaturi

Respecte

 

De fapt care este problema, In afara de erorile stocate si becul aprins?

O sonda lenesa pe langa un consum marit de carburant iti va da si o gramada de batai de cap. Daca ai timp frunzareste forumul si vei gasi destule exemple.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

multumesc , ma ajuta si pe mine aceasi eroare o am si eu la un seat ibiza din 2007 cu motor de 1.2, la inceput am avut decat eroarea 16555 si acum de doua zile o am si pe asta 17549, treaba este ca au verificat sonda lambda si firele (au tras de ele :)) dar nimik, cand verificau erorile se stergeau, dupa 1 zi sau 2 aparea din nou martorul check engine pe bord si la verificare cele 2 erori, masina merge bine, nu consuma mult nu se tureaza nu mi se pare nimik schimbat, a cei de la service mi-au curatat si clapeta de acceleratie, dar nici o schimbare....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ma poate ajuta si pe mine cineva cu ceva sfaturi in legatura cu niste errori? Mentionez ca am pornit masina si dupa 3-4 secunde se oprea motorul.La bord nu am avut nici o alarma.

Nu imi merge netul bine si se incarca greu paginile ca sa pot sa mai caut daca s-a discutat despre codurile respective,

 

Saturday,25,May,2013,19:03:15:32264
VCDS Version: Release 11.11.3
Data version: 20120401



--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Chassis Type: 9N - VW Polo
Scan: 01 02 03 08 09 15 17 19 25 37 44 45 46 56 76
 
VIN: WVWZZZ9NZ2Y045985   Mileage: 123830km/76944miles
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine        Labels: Redir Fail!
   Part No: 03D 906 032 C
   Component: 1,2l/2V SIMOS3  00HS2501  
   Coding: 00031
   Shop #: WSC 00788  
   VCID: 1E39C0A19AACF49
   WVWZZZ9NZ2Y045985     VWZ7Z0A4524822

4 Faults Found:
16490 - Manifold / Barometric Pressure Sensor (G71) / (F96)
            P0106 - 35-10 - Implausible Signal - Intermittent
17987 - Throttle Actuator (J338)
            P1579 - 35-10 - Adaptation Not Started - Intermittent
16555 - Fuel Trim; Bank 1
            P0171 - 35-10 - System Too Lean - Intermittent
17972 - Throttle Actuator (J338)
            P1564 - 35-10 - Under-Voltage during Basic Setting - Intermittent
Readiness: 0000 0000

-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes        Labels: 6Q0-907-37x-ABS2.lbl
   Part No: 6Q0 907 379 E
   Component: ABS FRONT MK60      0103  
   Coding: 0001097
   Shop #: WSC 00788 785 00200
   VCID: 3F875D256D669D1

1 Fault Found:
01314 - Engine Control Module
            013 - Check DTC Memory - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------
Address 09: Cent. Elect.        Labels: 6Qx-937-049-B.lbl
   Part No: 6Q2 937 049 B
   Component: BORDNETZ-SG.        2S05  
   Coding: 17420
   Shop #: WSC 00788  
   VCID: 3B7F2935297E811

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags        Labels: 6Q0-909-605-VW5.lbl
   Part No: 6Q0 909 605 S
   Component: 02 AIRBAG VW5  01   0006  
   Coding: 12338
   Shop #: WSC 00788  
   VCID: 479745C565B6D51

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments        Labels: 6Q0-920-xxx-17.lbl
   Part No: 6Q0 920 800 P
   Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V11  
   Coding: 01131
   Shop #: WSC 00000  
   VCID: 3A712C312644B89
   WVWZZZ9NZ2Y045985     VWZ7Z0A4524822

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 19: CAN Gateway        Labels: 6N0-909-901-19.lbl
   Part No: 6N0 909 901
   Component: Gateway K<->CAN    2S05  
   Coding: 00006
   Shop #: WSC 00788  
   VCID: F0E54E19B0B8B29

No fault code found.

End   ---------------------------------------------------------------------
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca ai si pierderi de vacum si clapeta poate fi murdara deci curatata bine dedesupt su adaptata din interfata

 

senzorul barometric lasa-l la final dupa ce te asiguri ca nu ai pierderi de vacum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult pentru raspuns. Clapeta nu am curatato de cand am masina si e posibil sa fie murdara rau. Am adaptat clapeta iar dupa aia nu sa mai oprit motorul si functioneaza bine momentan. Daca e problema cu senzorul barometric e scump? Se schimba greu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sterge erorile, nu ar mai trebui sa mai ai erori el, si nu erau provocate de el, cred ca problema era la clapeta sau pierderi de vacum (verifica circuitul de recuperare a vaporilor de benzina EVAP pana la valva n80), oricum nu se schimba greu si nu e f scump in comparatie cu altele dar acesta nu pica in general

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ziua! am o rugaminte, cine ma poate ajuta cu interpretarea urmatoarelor erori?

 

17604 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit: B1 S1: Electrical Malfunction P1196 - 35-10 - - - Intermittent 17588 - Linear O2 Sensor; Pump Current: Short to Plus P1180 - 35-10 - - - Intermittent 17591 - Linear O2 Sensor; Reference Voltage: Short to Plus P1183 - 35-10 - - - Intermittent 
 
multumesc anticipat!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionel.d.2007

Este vorba de sonda lambda G39 (sonda de reglaj-dinainte de Kat). Verifica sa nu ai vreun fir rupt/intrerupt, eventual curata mufele cu un spray de contacte, sterge erorile si vezi daca reapar. Daca reapar verifica rezistenta la rece (aprox. 20 gr. C) 3-4 ohmi a sondei lambda G39 si circuitele spre ECU. Daca circuitele sunt OK si rezistenta sondei este arsa, trebuie obligatoriu schimbata cu una originala sau compatibila cu tipul motorului tau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc! o sa merg la un mecanic sa-i zic  sa faca treaba asta.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am si eu o eroare de care nu pot scapa.

 

01309 Power Steering Control Module(J500)

004 - No Signal/Communication

 

Ma poate ajuta cineva????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Masoara intai daca ai 2 tensiuni de 12v in modulul de pe servo. Servodirectia merge ?

Sent from my  using Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

servo functioneaza perfect.

in schimb am alta problema care cred ca este corelata cu aceasta eroare.

cu debitmetru pus masina pe franare se opreste.(nu ramane la relanti)

cu debitmetru scos are fluctuatii mari la relanti

 

ai idee care ar fi cauza

 

alte erori nu am in urma scanului....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca mi-au reaparut din nou problemele. Cand pornesc fara sa apas macar o singura data acceleratie se opreste motorul dar daca il accelerez nu mai are probleme. Motorul trage foarte bine dar am senzatia ca a crescut putin consumul. Am readaptat clapeta de acceleratie si acum porneste perfect.Din pacate nu ajung acasa pana prin data de 14-15 sa merg sa imi curete clapeta de acceleratie iar cu programul pe care il am nu prea am sanse sa gasesc vre-un service.

Am uitat sa spun ca am bagat niste benzina in masina care a fost dintr-un bidon in care a fost motorina si e posibil sa fi ramas putina motorina in el dar in cantitate mica.

Legat de ABS care ar fi problema?In bord nu imi apare nici o alarma

Poate fi de la calculatorul masinii?

 

Chassis Type: 9N - VW Polo
Scan: 01 02 03 08 09 15 17 19 25 37 44 45 46 56 76
 
VIN: WVWZZZ9NZ2Y045985   Mileage: 124070km/77093miles
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine        Labels: Redir Fail!
   Part No: 03D 906 032 C
   Component: 1,2l/2V SIMOS3  00HS2501  
   Coding: 00031
   Shop #: WSC 00788  
   VCID: 1E39C0A19AACF49
   WVWZZZ9NZ2Y045985     VWZ7Z0A4524822

5 Faults Found:
17579 - Angle Sensor 2 for Throttle Actuator (G188) Implausible Signal
            P1171 - 35-10 -  - Intermittent
17950 - Angle Sensor 1 for Throttle Actuator (G187)
            P1542 - 35-10 - Implausible Signal - Intermittent
17972 - Throttle Actuator (J338)
            P1564 - 35-10 - Under-Voltage during Basic Setting - Intermittent
17987 - Throttle Actuator (J338)
            P1579 - 35-10 - Adaptation Not Started - Intermittent
16490 - Manifold / Barometric Pressure Sensor (G71) / (F96)
            P0106 - 35-00 - Implausible Signal
Readiness: 0000 0000

-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes        Labels: 6Q0-907-37x-ABS2.lbl
   Part No: 6Q0 907 379 E
   Component: ABS FRONT MK60      0103  
   Coding: 0001097
   Shop #: WSC 00788 785 00200
   VCID: 3F875D256D669D1

1 Fault Found:
01314 - Engine Control Module
            013 - Check DTC Memory - Intermittent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionel.d.2007

Curata mufa de la clapeta de acceleratie, sterge erorile si dupa o tura vezi care mai apar. Cu eroarea de pe ABS nu-ti face probleme este cauzata de cele de pe ECU. O stergi si gata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie data borna jos cand umblu la mufa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti scoate mufa si fara sa dai borna jos (contact oprit) dar corect se face cu borna data jos. Foloseste un spray de contacte si dupa ce se usuca sa te asiguri ca mufa a intrat bine in locasul ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal . Ma poate ajuta cineva cu un cod eroarela un polo 1,2 16v cod motor BME  ;16685 cylindru1 misfire detected P0301-35-00    ? Am schimbat bobina cu totul de pe cil1 pe 3 si eroarea tot asta ramane ,am sa schimb si injectoarele intre ele .. mentionez ca nu sta la relanti si se sprinde check engine si asta nu tot timpul sunt momente cand merge bine..MS!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Carte zice asa:post-10189-0-85904700-1371223937_thumb.j. Daca ai verificat bobina mai raman bujie, injector,scaune supape (test compresie). Cati km ai cu bujiile actuale?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms! 50k are masina cu bujiile orig. am sa schimb si bujiile ,ce mi recomandati?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catalogul online de la ngk recomanda asta: http://www.ngk.de/nc/en/product-finder/produktfinder/PKW/ZK_BENZINER/VW%20VOLKSWAGEN/POLO%25204/ZFR5P-G/17619/

 

daca eroarea nu se muta la schimbul injectorului sau nu dispare la inlocuirea bujiilor trebuie facut un test de compresie, acel test va zice daca e o problema mecanica la acel cilindru, adica daca nu mai etanseaza supapele in primul rand sau grupul cilindru-piston-segmenti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am pus bujii noi NGK am schimbat inj 1 cu 3 intre ele si dupa o saptamanaa mai dat odata eroarea de mai sus rateu tot pe cil.1 , compresia nu am cu ce sa o masor.Nu poate fi intrerupt circuitul de la inj.1 la ECU?Mentionez ca in momentele cand da rateu , daca opresc motorul , eroarea dispare la repornire ,de aceea ma gandesc ca nu ar fi de la supape..Pareri?MS!


 


 


 


 


 


 


 


 


/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Vizitator changed the title to Polo 9N si 9N3 - Scanarea cu VCDS - coduri de eroare si remedierea lor
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!