Jump to content

Vreau o suspensie mai rigida.


Swat Cat
 Share

Postare recomandată

@claudiu_83 maine seara sper ca le dau:)

@Swat Cat nu se da nici un fel de gauri....capul de sus al amortizorului este acoperit de o garnitura de cauciuc ca sa nu intre praf cel putin la leon/golf/bora/a3/octavia/etc .Se da garnitura la o parte si se vede capul amortizorului in care se introduce un robinet.

De instalat...nu stiu ce sa zic...sigur nu se instaleaza asa usor ca la niste suspensii normale...pentru ca am fost la vreo 2 serviceuri si s-au uitat la ele de parca l-am vazut pe dreaq....pana cand am ajuns la un service care stia cu ce se mananca si in 2 ore erau pe masina.

Pe spate...ca sa le reglezi pe inaltime sau duritate va trebuie sa o pui pe rampa sa poti face lucrul acesta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 279
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Swat Cat

    50

  • Bogdan_wrc

    23

  • claudiu_83

    23

  • alexhitman2000

    23

pai cam la toate trebuie fie sa dai roata jos, fie s o ridici pe rampa pentru a le putea regla in inaltime. asa ca si pentru duritate e o chestie normala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nimic :)) am trimis de cat...2 zile, sau 3 mail-ul si nu mi-au raspuns. treaba lor. poate nu vor sa-mi vanda. da las ca-mi vand aia de la bilstein. :)

Buna ziua,

B8 fata 221 euro/buc

spate 132 euro/buc

B12 - nu exista pt masin aceasta

B14 - 1131 euro

Arthur Andronache

Racing Nick

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Na ce chestie. Eu n-am primit nici acum raspuns, dar e adevarat ca eu le-am scris un roman. poate de aia nu mi-au raspuns. ;)

Oricum vad ca preturile sunt cam la fel cu ce am primit eu de la bilstein, chiar putin (foarte putin) mai mari.

Eu sunt curios sa vad ce zice im570rm despre D2, daca-si ia Drag Race, ca alea ma tenteaza ca sunt reglabile de la 0.

Modificat de claudiu_83
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Eu l-am sunat exact acum pe dn-l Nicu si am intrebat doar de arcuri.mi-a zis ca ebicah 35/35mm sau 40/40mm e intre 150-200 de euro dar a zis ca 40/40 e mai ieftin decat cel de 35mm pentru ca arcu e mai scurt. Credeti ca daca pun doar arcuri o sa am problema!? masina mea e prea inalta adica intra 5 degeti poate chiar mai mult.am 215/40/17 si o sa ma duc si la drum lung adica afara din tara si vreau sa fie joasa cu 4 cm ...o parera,sfat,idea ...etc ceva please

multumesc anticipat

Modificat de golf sdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic ca la puterea masinii tale, rotile sunt oricum cam mari. mai bine pui pe 16 si cu suspensie sport. nu arcuri. toata suspensia. nu sfatuiesc doar arcuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din discutiile voastre inteleg ca nu e bine sa pui doar arcuri sport pe suspensii stock .. in concluzie ma intereseaza si pe mine niste amortizoare sport ptr masina din semnatura, arcurile vor fi Eibach Pro Kit (220 EUR setul la Racing Nick cu TVA inclus) .. asadar, aveti idee de niste amortizoare din clasa de mijloc ca sa zic asa, sport si fara reglaj - astea de la Bilstein or fi bune ?

Modificat de vrajit de fabia
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai 2 variante...b6 cu arcuri stock....sau arcuri scurte + b8..... sunt la un pret comparabil cu cele stock

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am o bora si vreau sa imi iau arcuri sport. Din cate am cititi pe aici probabil ca o sa iau un kit complet. Intrebarea mea e: mai pot folosi scutul metalic? Eu am suspensia de drumuri grele. Vreau sa iau un kit de -30/-35 mm. Dau jos flansele alea (sau ce sunt de la pachetul drumuri grele). O sa mai pot sa il folosesc, sau trec la unul de plastic? Cei care aveti suspensii aveti probleme cu lovitul baii pe drumurile patriei? Mersi
eu am kit intreg de -50mm fata si -35mm spate trebuie sa fi atentadevarul e ca masina e josa dar pe drum european nu se compara,nu as schimbao nici pt o masina noua cu suspensi stock:))
Eu l-am sunat exact acum pe dn-l Nicu si am intrebat doar de arcuri.mi-a zis ca ebicah 35/35mm sau 40/40mm e intre 150-200 de euro dar a zis ca 40/40 e mai ieftin decat cel de 35mm pentru ca arcu e mai scurt. Credeti ca daca pun doar arcuri o sa am problema!? masina mea e prea inalta adica intra 5 degeti poate chiar mai mult.am 215/40/17 si o sa ma duc si la drum lung adica afara din tara si vreau sa fie joasa cu 4 cm ...o parera,sfat,idea ...etc ceva pleasemultumesc anticipat
daca iesi din tara merita toti baniti.....
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ttrix mersi de raspuns dar le am deja din martie puse suspensiile Kw cu 40/40. Si am pus si jantele de 18. Si uite ca inca merg. Cum bine spui e super.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

dupa 2 luni mi-au venit si mie B14 :blink:)))))))...... si cum ma asteptam suspensia e prea tare (la figurat) cu bocancii de 205x60r15 este destul de conforatabila pe o parte din drumuri...mai naspa e cand mergi cu viteza si dau de o mica denivelare..adica pur si simplu sari de pe scaun.....

am niste dubii in legatura cu setarea de pe spate... acum ele sunt setate la inaltimea maxima data in manual...dar mi se pare mie ca pe spate amortizoarele au cam vreo 3-4cm pana la maxim superior (nu prea mi se pare bine)

post-4720-1190302484_thumb.jpg

post-4720-1190302488_thumb.jpg

post-4720-1190302492_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nah foarte bine ca am pe cine intreba....

deci....

cum se simte fata de suspensia stock... se diminueaza chiar asa de mult confortul? vad ca tu zici ca esti cu jante de 16", probabil la mine cu 17" ar fi si mai rigida.

cum sta masina pe drum acum?... ai incercat sa vezi cum se simte masina cu suspensia setata cel mai jos.

eu inca nu m-am hotarat intre B12 si B14... probabil pana cand ma voi hotarii va venii iarna si apoi daca trec iar vreo 3 luni pana o primesc... numa bine vine primavara :).

... si o ultima intrebare la care probabil imi vei putea raspunde mai bine dupa ce vei utiliza mai mult timp suspensia asta... chiar merita o suspensie reglabila?, adica nu stiu cat e de practica, dureaza mult timp sa modifici setarile suspensiei?... banuiesc ca poti sa faci asta doar pe elevator.

scuze de atatea intrebari si sa o folosesti sanatos.

Modificat de claudiu_83
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am jantele pe 15... si masina este destul de rigida...pe16/17 o sa fie fff rigida.... ca sa modifici garda tre sa dai roata

jos...nu e complicat dar ia ceva timp.... e interesat sa ai inatime reglabila . dar poti sa modifici doar 2-3cm....

despre confort nu prea se mai poate vb...adica inainte era vapor acum e avion...daca iei cu 120km/h o mica denivelare (gen pasaj unirea) se simte ca`n avion prin goluri de aer (pur si simplu sari de pe scaun)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar interiorul masinii "sufera" de la suspensia asta? stii tu la ce ma refer... greierasi and stuff.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu prea..adica au ramas aceeasi... vibratile sunt de frecventa mare...oricum este mult mai silentioasa decat cele pe gaz-ulei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
eu am toata suspensia Weitec sport si sunt multumit de ea.

Salut , ma intereseaza si pe mine de unde ti-ai cumparat kitu de suspensie?, si pe fata cand ai schimbat amortizoarele+arcuri ai schimbat si rulmentii aia de sus de la prinderi nush cum se cheama e o garnitura si rulment

multumes , astept un raspuns!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ttrix mersi de raspuns dar le am deja din martie puse suspensiile Kw cu 40/40. Si am pus si jantele de 18. Si uite ca inca merg. Cum bine spui e super.
salut, ma poti ajuta cu un sfat vreau sa-mi pun un kitt de suspensii sport pe masina din semnatura, am gasit ceva la http://www.kwsuspensions.ro/, cu 500E 35/35 mm,da nu au si rulmentii de pe fata si cauciucurile alea din capatul amortizorului nush cum se cheama, oare se potrivesc alea stock?
Atentie cu Fk-urile. Pe forumurile de afara nu prea sunt incantati de ele. Eu mi-am luat pana la urma suspensie sport de la KW. Sunt multumit de ea. O varianta foarte buna se pare ca e: amortizoare sport de la Bilstein B9 parca, si arcuri sport de la Weitec. Mai au si cei de la in-pro supensii.
Salut , imi poti spune te rog cat ai dat pe kitt de suspensie Kw si de unde le-ai luat ?Multumesc!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, eu am schimbat si acele bucse de sus, sau cum se numesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexhitman - uite nu mai stiu cat am dat pe kitul complet pt. ca deja am un an un el si am uitat :blink: Cred ca in jur de 500 de euro.

De cumparat l-am luat de la Logauto din timisoara. Ei importa direct de la KW: http://www.kwsuspensions.ro/. Iti alegi de acolo si iti dau ei pretul.

Eu am coborat masina cu 40/40 si e cam grav iarna :huh: . Adica pe strazile laturalnice unde ramane zapada aia pe mijloc eu cam plimbam scutul pe zapada.

Modificat de vladpo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cei de la KW si Weitec si-au imbogatit din 2008 gama de produse. Daca pana acum cele mai performante sisteme erau cele coilover acum s epare ca exista ceva mai bun. am sa va atasez o lista de preturi pe luni momntan nu o am. oricum pretul sare pe cel de V3 de la KW

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sachs Advantage, sunt urmatoarea treapta de amortizare dupa gaz-ulei. Au gaz integral, asigura stabilitate mai buna la viteze mari.Sunt ceva mai rigide pentru oras, dar in orice caz sunt cel mai bun compromis performante/confort, fara ca amortizoarele sa fie exclusiv sport.

La noi costa 1.000 Ron toate 4 amortizoarele.

Salut, suspensii sport aveti? pt masina din semnatura

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexhitman - uite nu mai stiu cat am dat pe kitul complet pt. ca deja am un an un el si am uitat :icon_thumright: Cred ca in jur de 500 de euro.

De cumparat l-am luat de la Logauto din timisoara. Ei importa direct de la KW: http://www.kwsuspensions.ro/. Iti alegi de acolo si iti dau ei pretul.

Eu am coborat masina cu 40/40 si e cam grav iarna :lol: . Adica pe strazile laturalnice unde ramane zapada aia pe mijloc eu cam plimbam scutul pe zapada.

Salut, multumesc de raspuns, am vb si eu cu ei au zis ca e in jur de 500E (KW) , da e ok sint oameni seriosi? ma gandeam ce fac daca nu mi se potrivesc;

Cum ti se par sint super rigide asa la gropi simti orice? , banuiesc ca sta altfel pe drum

Bafta!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@claudiu_83 maine seara sper ca le dau:)

@Swat Cat nu se da nici un fel de gauri....capul de sus al amortizorului este acoperit de o garnitura de cauciuc ca sa nu intre praf cel putin la leon/golf/bora/a3/octavia/etc .Se da garnitura la o parte si se vede capul amortizorului in care se introduce un robinet.

De instalat...nu stiu ce sa zic...sigur nu se instaleaza asa usor ca la niste suspensii normale...pentru ca am fost la vreo 2 serviceuri si s-au uitat la ele de parca l-am vazut pe dreaq....pana cand am ajuns la un service care stia cu ce se mananca si in 2 ore erau pe masina.

Pe spate...ca sa le reglezi pe inaltime sau duritate va trebuie sa o pui pe rampa sa poti face lucrul acesta.

Sal Storm - la ce service si le-ai montat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ttrix mersi de raspuns dar le am deja din martie puse suspensiile Kw cu 40/40. Si am pus si jantele de 18. Si uite ca inca merg. Cum bine spui e super.

sal vladpo - ms pt raspuns, am gasit Kw pt passat 35/35 , eu am jante pe 17" deci mai e loc; unde ti le-ai montat?

Modificat de alexhitman2000
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La un service in bucuresti la un fost mecanic de la PBN. Daca vrei iti dau nr. pe pm.

Sunt foarte seriosi baietii de la timisoara. KW-urile care le-am luat eu sunt street nu stiu cum. Ideea e ca sunt mai tari decat suspensia stock (nu misti masina cu mana), dar nu sunt atat de tari ca o suspensie coil-over reglata tare sau o suspensie sport de circuit. Sunt foarte ok pentru oras zic eu.

Prima oara cand le-am pus eram speriat de lumea de pe forum: ca te dor rinichii, ca nu stiu ce si nu stiu cum. Eu unul nu am avut probleme si aveam si jante pe 18 cu 225/40/R18. Si inca sunt ok. Singurul inconvenient e ca am lasat masina cam jos (bora ) si am cam mica distanta de la baie la sol (aprox:ceva mai mult de un pachet de tigari). Si iarna asta pe stradutele laturalnice a fost cam naspha ca racaiam cu scutul.

Nu iti mai zic ca la drum e super misto si sta masina bine de tot.

Am reusit sa merg cu ele si la pestera aia de la rucar pe drumul de tara. Incet dar am reusit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!