Jump to content

Vreau o suspensie mai rigida.


Swat Cat
 Share

Postare recomandată

Se poate asa ? Cu arcuri de G4 GTI si amortizoare stock ? Daca obtin o suspensie mai rigida, si nici nu scade garda la sol, e perfect ;). Sau ceva aftermarket, care sa faca acelasi lucru ? ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 279
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Swat Cat

    50

  • Bogdan_wrc

    23

  • claudiu_83

    23

  • alexhitman2000

    23

Scade ceva de genu 1,5 si 2 cm fata-spate sunt Eibach , merg amortizoarele stock, dar mai sigur sa le faci un test intai sa vezi dc mai tin. Oricum indicat e sa iti iei ceva amortizoare mai sport normale, nu scurte , gen gaz sau gaz-ulei pt mai "mult" confort. Indicat ar fi sa te interesezi la un magazin de tuning gen pitstop tuning, daca ai drum pe la ei ai putea intreba.Oricum mai astept alte pareri privind acest aspect cu arcurile de gti pe octavia 1 :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cine aduce bilstein la noi in bucuresti????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru Bilstein incearca la Racing Nick.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci scade garda la sol cu arcuri de GTI si amortizoare stock. Asta inseamna ca renunt :blink:. Multumesc pentru informatii !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

unde pot sa verific si eu niste amortizoare sport .... ori scoase ori pe masina.... sa vad daca mai sunt bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vreau sa imi trag o suspensie sport....ca de vreo 500E

am gasit asta

http://www.europerformance.co.uk/pages/pro...mhtml?id=179249

o merita altceva???

o merita sa imi trag si o bara antiruliu??

http://www.europerformance.co.uk/pages/pro...mhtml?id=444786

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atentie cu Fk-urile. Pe forumurile de afara nu prea sunt incantati de ele. Eu mi-am luat pana la urma suspensie sport de la KW. Sunt multumit de ea. O varianta foarte buna se pare ca e: amortizoare sport de la Bilstein B9 parca, si arcuri sport de la Weitec. Mai au si cei de la in-pro supensii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fk= gunoaie frumos colorate

Vrei cea mai ieftina suspensie cat de cat buna mergi pe Kw , vrei mai mult incerci H&R , vrei ce e mai bun alegi Bilstein.

Barele stabilizatoare nu fac rau niciodata .. daca ai bani nu ezita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

swat cat, aveai deja un topic despre suspensia sport. am unit eu, dar data viitoare sa fii mai atent, te rog. merci.

barele stabilizatoare mi se par f bune daca ai pus suspensia sport.

iar despre FK...nu am o parere f buna. in general nu am o parere buna despre o firma care fabrica si faruri, si suspensii, si stopuri si elente de interior... stiu ca si la faruri aveau ceva prob de fiabilitate.

ii dau dreptate lui G60. chiar stie ce zice :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e diferenta mare de rigiditate intre b6 si b8??? adica stiu ca b8 are telescoape scurte...dar pe b6 pot sa pun arcuti sport...care e faza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

B6 este amortizor sport cu lungimea celui de serie

B8 este acelasi amortizor sport dar mai scurt (gandit pentru cazul cand se pun si arcuri sport )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiam asta...dar daca pun pe b6 arcuri sport...ar trebuii sa se comporte identic cu b8 + arcuri sport????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dac ai analiza putin intrebarea care ai pus-o ti-ai putea raspunde singur.

Daca B6 + arcuri sport ar fi acelasi lucru cu B8 + arcuri sport atunci de ce sa mai produca si B6 si B8 adica 2 produse diferite dar cu acelasi efect ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Eu mi-am instalat recent pe masina din semnatura un kit de suspensie H&R, si anume Cup-Kit Comfort - set complet arcuri+amortizoare, coboara garda la sol cu 3 cm (zic ei). Nu am reusit sa masor inainte/dupa, dar acum distanta de la roata la aripa este cam de 2 degete in fata si 3 degete in spate.

Suspensia originala a masinii avea 170.000 km si cam obosise - masina era barca.

Pe langa faptul ca arata mult mai bine ca inainte (ziceai ca e Dacie papuc...), masina sta impecabil pe sosea, am facut cateva teste si sunt incantat - merge ca pe sine, iar la 190 km/h se simte la fel ca la 120 - extrem de sigura.

Suspensia nu este inconfortabila deloc, pare chiar putin cam moale (scutura ceva mai tare la denivelari scurte) insa isi face treaba perfect.

Recomand cu caldura tipul de suspensie prezentat, ca o alegere echilibrata intre sport/comfort, si mai ales condus zi de zi in Romania - daca as fi avut banii as fi optat pentru o suspensie Bilstein, insa sunt foarte incantat de alegerea facuta.

Numai bine,

Andrei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Eu mi-am instalat recent pe masina din semnatura un kit de suspensie H&R, si anume Cup-Kit Comfort - set complet arcuri+amortizoare, coboara garda la sol cu 3 cm (zic ei). Nu am reusit sa masor inainte/dupa, dar acum distanta de la roata la aripa este cam de 2 degete in fata si 3 degete in spate.

pret?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

500 EURO pret final la Racing Nick (apropo - au fost singurii care mi-au ofertat acelasi pret ca in Germania)

+ montaj 200 RON

+ geometrie 100 RON maxim

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal all.

Ma gandesc sa-mi pun o suspensie mai rigida/joasa(eventual sport), in situatia in care masina e inca in garantie. In mod normal nu se poate shimba asa ceva la ea fara a pierde garantia, dar avand in vedere ca am un unchi apropiat care are un service auto destul de serios, ma gandeam ca pot sa montez la loc rahatu de suspensie de drumuri grele daca cumva am nevoie de garantie (si normal, la revizii). Nu prea ma pricep asa mult la masini si chiar nu-mi dau seama daca e o idee buna sau nu (adica daca e realizabil si daca s-ar cunoaste dupa).

Mentionez ca decizia am luat-o cand am mers la drum intins cu Octavia, si la peste 120 cand schimbi benzile mai brusc e barcutza rau de tot. Chiar si cu ESP, nu-mi convine deloc treaba, cand ma gandesc ca la o depasire/evitare de obstacol ceva pot sa am probleme cu stabilitatea, plus ca am mers cu masini cu suspensie sport si nu ma deranjeaza f mult cand treci peste gropi in Bucuresti si zici ca e cutremur :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adevarul e ca odata invatat cu suspensie sport nu prea mai vrei altceva. Problema e ca o sa se observe ca s=a umblat la suspensie. Ma refer la diversele suruburi unde se vede ca s-au desfacut, sau alte prostii din astea. E o parere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea e ca o sa ai foarte mare bataie de cap, sa schimbi suspensia si sa o pui la loc la fiecare revizie + de cate ori va mai fi cazul ... eu m-as simti foarte stresat.

Pe de alta parte, sa treci de la pachet de drumuri grele la suspenie sport ... doar de curiozitate zi-mi si mie de ce ai mai luat pachetul respectiv? Sper sa nu ma intelegi gresit, nu te judec sau te critic, vreu doar sa incerc sa inteleg.

Pe de alta parte, daca masina e in leasing, atunci nu iti apartine tie, ci firmei de leasing pana termini de platit ratele si daca faci o astfel de modificare, Doamne fereste, dar pot aparea necazuri. Ma gandesc si la CASCO, de asemenea, daca faci vreun accident si nu mai ai timp sa te duci sa schimbi suspensia ... stii cum sunt cei de la asigurari. Ar face orice ca sa nu te plateasca. Si tare imi e sa nu iti gaseseasca vreo chichita din asta, ca din cauza ca ai modificat suspensia trebuie sa suporti eu stiu ce consecinte.

Cat despre masina ca o barca din cauza pachetului de drumuri grele, aici te inseli. Eu am avut acest pachet si pe Octavia, si pe Passat, si nu am avut acest sentiment de barca niciodata. Ba dimpotriva, as putea spune ca, fata de o masina stock, pachetul de drumuri grele implicand arcuri mai tari iti da si o stabilitate ceva mai mare, chiar daca masina e un pic mai inaltuta. Sigur, nu se compara cu suspensiile sport, dar fiecare are avantajele si dezavantajele sale, pe care iti las placerea sa le descoperi pe forum folosind functia Search, ca s-a tot discutat despre pachetul de drumuri grele vs suspensii sport.

Deci, in concluzie, eu sa fiu in locul tau nu as face aceasta miscare.

Bafta, indiferent ce ai alege!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suspensie sport am pus si eu pe a mea Octavie dar am fost inainte sa intreb la ei la deelerul de unde am luato, (ce si cum se intampla cu garantia), si .................. surpriza nu se acorda garantie pt. tot ce reprezinta suspensie decat pana la 30.000 km asa ca eu aveam 28.000 si hotarat si cu inima impacata am apela la Porche Bucuresti Vest si mi-am facut upgradeul de riguare.

Deci daca ai peste 30.000 go 4 it............... merita din plin , mai ales ca a mea avea pachet de drumuri gele, nici nu se compara!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci e destul de complicat, nu ma deranjeaza in oras f mult suspensia de drumuri grele, si cum toata ziua sunt prin oras in aglomeratie, mai mereu sunt pe trotuar cu masina, sau in locuri greu accesibile(faptul ca se strica mai greu in gropi e un motiv secundar), si de asta am luat pachetu ala (si am crezut ca fiind mai tari arcurile o sa fie cat de cat stabila, dar nu e cazu, pentru ca amortizoarele sunt total aiurea). Acum cu o suspensie mai sport sunt sigur ca imi voi da singur multe batai de cap in sensu asta, si de asta nici nu sunt f convins ca vreau (cam 90% merg in oras, iar in afara de obicei merg cu 120km/h).

In ceea ce priveste niste suruburi de care sa-si dea seama, am pus frana acum 2 sapt pe DN1 la 120 la ora, si Loganu din spatele meu se uita pe geamu din stanga la momentu respectiv(mi-a indoit ceva hayonu si stopurile), asa ca oricum e in service masina si pot sa spun ca s-a umblat atunci la suruburi.

Singura problema ar fi legata de ce a spus alxrro, ca in caz de accident pot sa zica astia de la CASCO ca nu mai platesc din cauza modificarii. Dar totusi, toti cei ce si-au pus alte suspensii(modificari etc) si-au facut din nou CASCO(sau RCA) ?!

Modificat de 1fanTDI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca suspensiile sunt omologate (adica de la o firma serioasa, nu te apuci tu sa tai din arcuri) nu vad ce-ar putea spune casco. RCA nici atat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut..

Vreau un kit de suspensii sport REGLABILE pentru masina din semnatura.Am gasit pe e-bay si am posibilitatea sa iau urmatoarele:Kw,Weitec,Eibach,H+r si altele de care eu nu am auzit.

Voi ce sfat imi dati?

Multumesc anticipat..

Luigi Vicol

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la fel si eu caut o suspensie reglabila. m-am orientat catre Bilstein. poate cineva sa-mi dea informatii despre urmatoarele kituri de suspensie reglabile de la ei: B12 Tuning Kit, B14 PSS, B16 PSS9.

de fapt ce ma intereseaza sa aflu... cat sunt de dure?.... daca sunt bune si daca a avut cineva montate as vrea ceva impresii.

am citit pe site Bilstein care cat lasa masina si am cerut niste preturi prin e-mail. le postez si alea aici cand primesc raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!