Jump to content

Vreau o suspensie mai rigida.


Swat Cat
 Share

Postare recomandată

Pt KW si WEITEC va pot ajuta in ideeea in care primesc un mail cu datele masinii, tuningshop.ro (la sectiunea contact aveti formular de mail). Termene de livarre 1-2 sapt , va garantez cel mai bun pret daca faceti precizarea ca sunteti de pe forumul VW. Iar pentru cei care doresc sa mareasca garda la sol exista solutia unor distantiere intre spirele arcului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 279
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Swat Cat

    50

  • Bogdan_wrc

    23

  • claudiu_83

    23

  • alexhitman2000

    23

As fi curios sa aflu de la cei care si-au montat suspensii mai rigide,de cel putin 15000 km, daca au probleme de bucsaraie&stuff .Merita si un kit de bucse din teflon tip powerflex? Din cate stiu eu suspensiile sportive nu sunt prea eficiente pe drumuri denivelate,nu mai zic de drumurile din Romania :(...

Stie cineva daca exista in comert vreo varianta de "pachet drumuri grele"mai performanta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La un service in bucuresti la un fost mecanic de la PBN. Daca vrei iti dau nr. pe pm.

Sunt foarte seriosi baietii de la timisoara. KW-urile care le-am luat eu sunt street nu stiu cum. Ideea e ca sunt mai tari decat suspensia stock (nu misti masina cu mana), dar nu sunt atat de tari ca o suspensie coil-over reglata tare sau o suspensie sport de circuit. Sunt foarte ok pentru oras zic eu.

Prima oara cand le-am pus eram speriat de lumea de pe forum: ca te dor rinichii, ca nu stiu ce si nu stiu cum. Eu unul nu am avut probleme si aveam si jante pe 18 cu 225/40/R18. Si inca sunt ok. Singurul inconvenient e ca am lasat masina cam jos (bora ) si am cam mica distanta de la baie la sol (aprox:ceva mai mult de un pachet de tigari). Si iarna asta pe stradutele laturalnice a fost cam naspha ca racaiam cu scutul.

Nu iti mai zic ca la drum e super misto si sta masina bine de tot.

Am reusit sa merg cu ele si la pestera aia de la rucar pe drumul de tara. Incet dar am reusit.

Vladpo - am gasit Kw 35/35 deci banuiesc ca sint nu o sa am probleme ca e prea joasa ca e loc la greu; ti-am trimis un mail pt tel de la mecanic;l

am vb cu cei de la racingnick - 522E cu tva - e bine ca sint in bucuresti si daca e sa ai probleme dai mai usor de eim sti ceva de ei sint ok?

e bine ca stiu ca Kw nu e asa de dur ca Weitec ca ma speriat Dl Voinea.

Sapt viit sper sa le pun deabia astept :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexhitman2000, te rog sa nu mai faci atatea posturi unu dupa altul. te rog sa folosesti butonul EDIT. multumesc.

k_gula, te rog nu mai da QUOTE la postul anterior.

cititi regulamentul. multumesc.

end of :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bilstein B14 si B16 sunt cam track oriented. Cine vrea sa-si ia asa ceva ar fio bine sa se gandeasca de 2 ori daca merge cu masina mai mult prin oras. Suspensia este senzationala pe viraje dar pentru oras B12 e mult mai buna ! B14 este B16 setata la duritatea 5 (mediu) din fabrica ! Ca idee, B16 este reglabila de la 1 la 10 iar 1 (moale) este de cel putin 2 ori mai tare decat stock (asta in cazul lui Golf V GTI care deja are suspensie sport, la o masina normala diferenta este si mai mare). Spre exemplul spring rate la GTI este 139N/mm2 iar la golfurile normale pe undeva pe la 80-90N/mm2. Bilstein B16 are spring rate 350N/mm2 !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer b14 la mine nu este exagerat de dura :) se putea si mai tare.... sau sa nu ma ajute cauciucurile pe 15" si talon pe 60 din 205

fusco...de unde ai luat valorile de la amortizoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As fi curios sa aflu de la cei care si-au montat suspensii mai rigide,de cel putin 15000 km, daca au probleme de bucsaraie&stuff .Merita si un kit de bucse din teflon tip powerflex? Din cate stiu eu suspensiile sportive nu sunt prea eficiente pe drumuri denivelate,nu mai zic de drumurile din Romania :censur:...

Stie cineva daca exista in comert vreo varianta de "pachet drumuri grele"mai performanta?

am aproape 15.000 km facuti cu kit Weitec GT 30/30. deocamdata nu am avut probleme cu bucse, pivoti, brate. intentionez sa iau un kit complet de bucse poliuretanice. pentru cine nu conduce sportiv si pe drumuri mai putin netede nu merita. masina va deveni si mai rigida

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

powerflex nu merita pe drumurile de aici. masina va troncani din fiecare colt, si vor fi alte puncte care pot ceda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Swat cat, duritatea asta o fi si ea perceputa diferita de la om la om. Totusi...in general cine pune asa ceva pe masina nu prea merge cu roti pe 15". Eu am 17" de iarna si 19" de vara iar acolo crede-ma ca se simte grav de tot. Datele le am tot de pe vortex si dintr-o discutie mai veche cu unu de la Bilstein. Acum in legatura cu bucsaraia poliuretanica...au fost discutii mari pe forumurile de afara, in speta vortex unde s-au auzit povesti de groaza legate de aceste bucse. Se pare ca in timp derigidizeaza toata caroseria si distrug elemente cum ar fi chiar suspensia. Multi chiar si la track folosesc bucse de cauciuc (eventual mai solide de pe modelele sport din aceeasi gama dar tot de cauciuc) ! Cu atat mai mult cu cat la noi drumurile sunt cu mult mai proaste decat afara, nu recomand sub nici o forma aceste bucse dar mentionez ca tot ce am scris aici e numai din citite si nu din experiente proprii !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai ales la diesel la plecarea de pe loc ,foarte multe vibratii chiar nu merita eu am avut si l-am dat jos.Intradevar ca raspuns e excelent dar ca feeling de zi cu zi sux

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa-mi pun o kit suspensie sport fixa la masina din semnatura?

am gasit de la Kw cod:20080085, cu 535E cu tva , coboara 35/35mm , si Bilstein B12 cod: SE5-8622, 700E cu tva ,coboara 35/30mm;

La suspensia actuala ma enerveasa ca nu e stablia la viteze mari, desi am jante pe 17'' cu 225/45;

Ce parere aveti ? stiu ca ambele sint rigide da nu vreau sa fie super rigide ca de competitie :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Swat cat, duritatea asta o fi si ea perceputa diferita de la om la om. Totusi...in general cine pune asa ceva pe masina nu prea merge cu roti pe 15". Eu am 17" de iarna si 19" de vara iar acolo crede-ma ca se simte grav de tot. Datele le am tot de pe vortex si dintr-o discutie mai veche cu unu de la Bilstein. Acum in legatura cu bucsaraia poliuretanica...au fost discutii mari pe forumurile de afara, in speta vortex unde s-au auzit povesti de groaza legate de aceste bucse. Se pare ca in timp derigidizeaza toata caroseria si distrug elemente cum ar fi chiar suspensia. Multi chiar si la track folosesc bucse de cauciuc (eventual mai solide de pe modelele sport din aceeasi gama dar tot de cauciuc) ! Cu atat mai mult cu cat la noi drumurile sunt cu mult mai proaste decat afara, nu recomand sub nici o forma aceste bucse dar mentionez ca tot ce am scris aici e numai din citite si nu din experiente proprii !

caroseria se poate rigidiza, ranforsa....

depinde de fiecare ce-si doreste.

powerflex sunt pe variante de rigiditate. m-am interesat deja pentru masina mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti recomand B12, ar fi mai bune decat KW. Eu am pe A4 si pot spune ca sunt multumit de cum merge masina si de cresterea stabilitatii in curbe. Surprinzator dar este destul de confortabila inclusiv la mersul prin Bucuresti si chiar si alte zone mai "denivelate". Garda a coborat destul de bine si singurul dezavantaj il vad ca acum mai atinge in unele locuri prin care inainte treceam fara probleme.

P.S. Am aceleasi dimensiuni 225/45/R17

Acum un alt aspect de care nimeni nu a pomenit pe aici mai deloc. Este importanta si masina (modelul) pe care montezi suspensia. De ce zic asta; Exista diferente intre cum se simte si cum se comporta un B12 (de ex) la A4 sau la Passat sau la Golf V. Desi toate au multilink, o suspensie sport nu se simte si actioneaza la toate la fel. Am facut comparatii cel putin cu Golf V si exista diferente. Ca exemplu, am mers impreuna cu GTSport la un test drive cu masina mea si a spus clar ca in ciuda faptului ca se simte mai bine la gropi si nu "troncane" ca la Golful lui, suspensia mea face masina mai stabila decat a lui. Am primit aceste confirmari si din partea altor colegi. In concluzie, daca este posibil, incercati sa vorbiti cu cineva sau sa ascultati parerea cuiva care are suspensia sport montata pe acelasi model de masina ca si voi (in masura in care acest lucru este posibil, evident).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

thx "Rapier" ce sa zic chiar nu stiu cred ca in mare masura depinde si de masina, pacat ca nu sint prea multe passaturi cu suspensii sport :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa zicem ca Passatul se apropie mai mult de A4 decat Golf V. Daca doresti poti veni la una din intalnirile saptamanale (vezi ca maine e una, gasesti detalii in aria de intalniri) si te dau o tura. Acum am cauciucurile de iarna si mai amortizeaza si ele din socuri (195/65/15) dar iti poti face o idee

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci "rapier" oricum mi sa pus pata pe KW, macar sa stiu ce am ratat :icon_thumright:

Kw

http://www.europerformance.co.uk/pages/pro...mhtml?id=430369

Bilstein b12

http://www.europerformance.co.uk/pages/pro...mhtml?id=393468

astia la descrieri spun cam acelasi lucru in mare;

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce spun ei e una si diferenta intre ele e alta. In mare Bilstein ca marca e mai buna decat KW. Singurul KW ce este comparabil cu Bilstein este varianta de top. Este intr-adevar si o diferenta de pret intre cele gasite de tine de vreo 165 EUR si poate fi un argument, dar daca banii nu sunt o problema, mai bine iei Bilstein. Parerea mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Mi-am pus suspensii Kw , coboara 35m fata spate, sint super nu sint exagerat de dure;

ce e ciudat pe spate a coborat mai mult ca pe fata si nu stiu de ce?

Imi poate spune cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este o impresie. Nu a coborat mai mult dar la suspensia stock masina statea ridicata de fund. Si coboara cand pui greutate pe spate.

La suspensia sport sta egal fata-spate si nu se mai lasa daca pui greutate pe spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da ai dreptate, da pe mine ma deranjeaza distanta dintre aripa si roata ca pe fata e mai mare decat pe spate. cam cu un deget jumate asa.

Modificat de forceturbo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti sa-mi zici te rog cat te-a costat, de unde ai luat-o si eventual

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am luat-o de la Best Auto Design - tel:0749551287,

http://www.kwsuspensions.de/uk/30_Products..._Kits/index.php,

asta e linkul de la Kw asa arata kitul;

Kw ii iei de la o firma din timisoara Logtuning, ei sint unic importator, kitul a costat 539E cu tot cu tva.

Ideea e ca la Best Auto Design e un tip Stelica super de treaba care ma ajutat cu montajul am dat 200 de ron la montaj.

Sint super misto suspensiile si la gropi mici , linii de tramvai chiar e mai silentioasa decat cea stok asta ma uimit si pe mine.

Intradevar daca mergi pe o strada cu piatra cubica se simte la denivelari adica o simti apasta pe sosea te zguduie da nu sa-ti sara dinti din gura:)

La curbe nu mai zic sta beton. Masina sa lasat 35mm/fata spate acum e dreapta, ce nu imi place e ca distanta dintre rotile din fata si aripi e mai mare cu 2 cm fata de ce din spate, adica e mai lasata de spate. Defapt masina sta dreapta acum daca masori garda la sol din spate pana in fata.

O sa pun niste poze.

Ideea e ca pretul e oki si sint multumit de confort .

Modificat de forceturbo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu inca nu am avut de-a face cu schimbat de suspensii de aceea va intreb pe voi.

eu tot ce vreau e sa las masina putin mai jos 2-2,5 cm schimband doar arcurile cu unele mai mici. recomandati asa ceva? exista arcuri care nu sunt sport si sunt mai mici? adica eu nu vreau neaparat suspensie sport..tot ce ma intereseaza e sa coboare masina..sau implicit daca e mai mic arcul e mai tare deci e spre sport?

ce poate sa "mearga prost" ca sa zic asa daca schimb doar arcul si las telescoapele stock? teoretic nu ar trebui sa afecteze ..telescopul isi face cursa doar ca pe alta portiune a lui..va fi mai inchis...sau ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu iti recomand sa folosesti arcuri mai scurte (si implicit mai tari, exact cum spuneai si tu) cu amortizoarele stock. In general acest ansamblu (arcuri/amortizoare) este calculat sa lucreze intr-un anume fel. daca folosesti amortizoare de un fel si arcuri de alt fel (care nu sunt gandite pentru amortizoarele stock), acest "echilibru" se va strica. Iar o idee FOARTE PROASTA este sa incerci sa tai din spire ca sa scurtezi arcul stock (am tinut doar sa amintesc, pt ca am vazut "ideea" asta pe aici ca se folosea cu succes la Dacie). B12 de la Bilstein sau echivalentul de la KW nu este chiar asa dura. Si mai exista si alte variante mai putin rigide. Ideea este ca, cu cat cobori masina mai mult, suspensia teoretic trebuie sa fie mai dura (ca sa nu atinga printre altele).

Daca lasi telescopul stock, cursa acestuia va fi mai scurta si miscarea mai rapida...in timp se va vedea asta...timp relativ scurt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uite o idee.....daca pastrezi numaru de spire nu se schimba nimic la duritate....... se pot compacta spirele la cald....dar este posibil sa se decaleasca.....

dar de la un anumit nivel nu se mai poate pt ca amortizoarele stock ajung des la cursa inferioara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!