Jump to content

Schimb Ulei Tiptronic


DanielL
 Share

Postare recomandată

5 trepte are cutia de tiptrnic.

cea automata simpla stiu ca are 4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 trepte are cutia de tiptrnic.

cea automata simpla stiu ca are 4.

la cea tiptronic ma refeream . ms .

1.demarajul e la fel de bun ca la o cutie manuala ? ma refer la mk4 1.9 tdi 131 cai :))

scuze de offtopic :

am gasit in italia un golf 4 cu asa o cutie (tiptronic) 1.9 tdi , sub 100mii km , motor 1.9 tdi , dupa 2001 \(are si navigatie :)) ), euro 3

. la 5000euro . ma sfatuiti sa-l iau sau nu ? ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

offtopic. sub 100 000? ma indoiesc.... sincer.

demarajul, vezi ca e si in carte e putin mai slab. gen 1sec. dar cutia asta nu e buna pt demaraj sport. nu etse secventiala. adica ca la "curse".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

offtopic. sub 100 000? ma indoiesc.... sincer.

demarajul, vezi ca e si in carte e putin mai slab. gen 1sec. dar cutia asta nu e buna pt demaraj sport. nu etse secventiala. adica ca la "curse".

nu ma deranjeaza demarajul daca diferenta e de 1 sec . in depasiri , atunci cand ai nevoie de putere/cand o calci , nu trage?

ma ingrijoreaza mai mult intretinerea acestei cutii .. :D

dar daca masina schimba bn , si nu are probleme , merita cumparata ? ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in depasiri e de preferabil sa o treci pe manual, dai una in jos , astepti sa schimbe si pleci. asa e cel mai bine.

merita cumparat, pt confort.

dar tre sa iei un calcul, modul de utilizare si sa nu o confunzi cu o cutie sport. e mai problematica decat una manuala, dar merita ca iti da mare satisfactie. mai ales in trafic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

offtopic. sub 100 000? ma indoiesc.... sincer.

demarajul, vezi ca e si in carte e putin mai slab. gen 1sec. dar cutia asta nu e buna pt demaraj sport. nu etse secventiala. adica ca la "curse".

da . are 87mii km , carte service , an fabr 10/2002 , si este full fara piele . :offtopic: :)

atunci gata , o cumpar . o sa fac si yo parte din clubu tiptronic .... ;) :(

va anunt cu poze si detalii cand o sa o iau . ms pt tot mi-a fost de mare ajutor acest forum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca masina schimba frumos, fara socuri si fara sa patineze, poti s-o cumperi fara grija.

Primordial e sa-i schimbi uleiul, ala e viata ei.

Succes si asteptam vesti bune!

Ps. Daca faci proba, mergi prin oras, fa multe plecari si opriri, daca ceva nu e ok, sigur o sa-ti spuna (ea, cutia :icon_thumright: )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer, ma indoiesc ca are si navi si piele, si tiptronic din 2002, 131 de cai, sub 100 000km la 5.000 euro. fie are mai multi km, fie are prob, fie e teapa pe net, fie e vreo cunostiinta. no offence. sa dea Dzeu sa ai dreptate..dar... e greu de crezut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, eu acum am vazut pretul, merita doar daca stii proprietarul, la banii astia NU exista asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer, ma indoiesc ca are si navi si piele, si tiptronic din 2002, 131 de cai, sub 100 000km la 5.000 euro. fie are mai multi km, fie are prob, fie e teapa pe net, fie e vreo cunostiinta. no offence. sa dea Dzeu sa ai dreptate..dar... e greu de crezut.

are navigateie , este full ( dar fara piele), 87 mii km , carte service , . o sa va anunt peste vreo saptamana daca e reala masina .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la intretinere....am 142000 de km....si inca nu am efectuat schimbul de ulei...din cate am observat de cele spuse de bogdan_wrc este un pic cam 'costisitor' material...,dar am observat 2 lucruri si vreau sa stiu daca trebuie urgentata procedura: 1.ca atunci cand franez pana aproape de pornire...si incep din nou sa accelerez pleaca cu un fel de 'piedica',adica nu este lina 2.dupa ce am ridicat masina pentru un schimb anvenlope si a stat suspendatata ceva timp...la plecare mi'a fost foarte greu sa mut din P in N,R sau D...temandu'ma de reactia 'cutiei' pentru ca levierul se misca greu,parand a fi agatat...Multumesc anticipat pentru raspunsuri.

Am gasit pe tdiclub acest articol: 'Automatic transmission coding - shift points' si sunt curios daca a incercat cineva recodarea.Linkul este :

http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t...p;highlight=09a

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate citesc eu acolo, aia e pt cutia automata "TCM for the 01m automatic transmission " iar cutia asta nu e aceeasi cu cea de tiptronic, care are codul 09A.

prob 1 e mai inatlnita sa aiba un delay pana alege treapta de viteza. adica e normal.

2. sa nu cumva sa fie prea putin ulei.

1&2=> sfatul meu: sa te grabesti :D

in alta oridine de idei, am si eu o intrebare pt voi, cu cutia tiptronic.

de cand am luat-o (e prima masina cu BC cu consum instant), cand opresc la stop, exact inainte sa se opreasca de tot, consumul creste pt cateva secunde. 6-8-16-32%. si dupa aia revine la 0.x l/h. e normal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chestia cu consumul afisat, de care vorbesti, cred ca este valabila la orice masina; cel putin la a mea (semnatura) tot asa arata. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multam de sfat Bogdan...imi poti explica pe scurt(tu sau altcineva:P) ce presupune schimbarea de filtru la cutie...adica ce inseamna acel 'dat jos' de cutie...Si sper sa nu fie f tampa intrebarea... :D

http://forums.tdiclub.com/showthread.php?p=365388 la postul 9...deci cred ca este pt tiptronic...cu prima ocazie o sa'mi citesc si eu valoarea memorata...

Cutia este ca cea a lui Bogdan : 09A codul

Modificat de bazil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai tipul de cutie cel mentionat de Bogdan - 01M - nu este nevoie sa dai jos cutia de pe masina pt. a schimba filtrul si uleiul. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

xxleus, el pune 2 intrebari. de fapt, pune o intrebare, si face o afirmatie legata de recodarea softului la cutie. care eu am crezut ca este doar pet 01M. dar se pare ca este valabila si pentru 09A.

din cate vorbisem cu alti cunoscatori vagcom, nu se putea face. dar ma interesez dupa noile informatii.

legat de schimbul de ulei si filtru, vezi ca sunt pe primele pagini destule linkuri cu poze.

nici la mine nu stiam exact cum se poate face.

la mine s-a dat cutia jos..pur si simplu. si s-a schimbat filtru. si uleiul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bazil, daca vrei sa faci schimbul de ulei, poti merge unde am schimbat si eu si Bogdan_wrc. Daca e 09A, trebuie data jos si desfacuta, e mult de munca si cam greu sa fie gata in ziua in care duci masina. La schimbul de ulei, vezi si cum stai si eventualele probleme (uzura, etc). Daca e 01M, filtrul poate fi schimbat prin baia de ulei, la tiptronic, desfaci cutia toata sa-l poti schimba, asta e. Grija mare pe unde-l schimbi si ce ulei pun. Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

xxleus, el pune 2 intrebari. de fapt, pune o intrebare, si face o afirmatie legata de recodarea softului la cutie. care eu am crezut ca este doar pet 01M. dar se pare ca este valabila si pentru 09A.

din cate vorbisem cu alti cunoscatori vagcom, nu se putea face. dar ma interesez dupa noile informatii.

legat de schimbul de ulei si filtru, vezi ca sunt pe primele pagini destule linkuri cu poze.

nici la mine nu stiam exact cum se poate face.

la mine s-a dat cutia jos..pur si simplu. si s-a schimbat filtru. si uleiul.

Uita-te putin mai atent. Eu i-am raspuns pana sa-si EDITEZE postul (initial erau doar primele 2 randuri :P )

In al doilea rand...atasez o poza a cutiei 01M

Unde am gresit?! :)

Stiu cum arata si cutia 09A/09B, 001 (este si pe fabia), 01V (Superb), 09G (Golf2004/Touran/NB), 09K,09M, DSG 02E, 09D.... So, nu mai am nevoie de poze ;) :P ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara frati forumisti . Am 1 passat 2002 titronic la ~95000 km si am zis ca vreau sa-i fac schimbu de ulei ca sa nu fie probleme . Bun , intr-o zi merg la VW TIMISOARA (2 la nr.) si dau codu de pe talon si baietii ma iau cu faze de genul, si fiti atenti aici : < ai nevoie de 8 litri de ulei (1 litru ulei ~700000)+filtru de ulei ptr. cutie (1742000)+garnitura+manopera este 14 milioane in mare > . Deci am ramas masca , dupa asta am vb. cu niste preteni din ITALIA si GERMANIA si au mers la reprezentanta VW iar scorul cu TOT ABSOLUT TOT (ulei de cutie care tine 350 mii km) este de 160 EURO !!! DECI AVETI MARE GRIJA CU TEPARII ASTIA DE LA NOI ! MAI BINE COMANDATI DE DINCOLO SI PLATITI NUMAI MANOPERA AICI .

O seara buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

:D Cred ca specimene chiar asa nasoale mai rar gasesti si pe la noi. 8 litri de ulei? :D

Totusi ce ulei e ala care tine 350 mii km??? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Theo sau Bogdan se poate sa'mi lasati si mie o adresa si un numar de telefon? Ca sa sun si eu sa vad ce si cum...si sa incep sa pun la pusculita...OT: 1.am inteles ca L de ulei pe afara umbla pe la 11-12 euro... 2.aveti idee de un magazin online din bulgaria de piese :D ... ca vreau sa ma duc pana la Ruse...si poate utilul se imbina cu placutul :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

afirmatie legata de recodarea softului la cutie. care eu am crezut ca este doar pet 01M. dar se pare ca este valabila si pentru 09A.

din cate vorbisem cu alti cunoscatori vagcom, nu se putea face. dar ma interesez dupa noile informatii.

Exista o recodare pentru cutiile tiptronic :D . Ce codare ai la a ta? Acuma...nu stiu sigur daca este valabila la toate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.ca atunci cand franez pana aproape de pornire...si incep din nou sa accelerez pleaca cu un fel de 'piedica',adica nu este lina

Ai vrut sa spui oprire? Daca da, atunci fenomenul este cat se poate de normal; nu-ti face tot asa si cand pleci de pe loc? Mai exact: pe loc, o pui in D (cu piciorul pe frana) si la plecare simti acelasi lucru (?). Aceasta se datoreaza faptului ca, in situatia prezentata (pe loc, in D cu piciorul pe frana) cutia se "decupleaza"!!

LE: acesta "facilitate" este valabila doar in cazul motoarelor diesel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

xxleus, nu am zis ca ai gresit...dar daca e ditta, inseamna ca avem toti dreptate :P eu am citit editatul, tu inainte...

nu stiu exact ce codare am. o sa ma uit zilele astea.

deci din cate am citit acolo, codarea e in primul rand care apare de sus in jos.

bazil, ai grija ce ulei...ca nu toate sunt pt cutia ta.

:OFFTOPIC:mie de la schimbul de ulei mi-au ramas 5 l original, sigilati, in bidoanele cu care au venit. le vand, ca nu am ce face cu ele. si destul de ieftin zic eu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea e nimic de ras, daca scot tot uleiul, e posibil sa intre 8 litri, la mine atata intra. Avantajul e ca la Passat nu dai cutia jos de pe masina si castigi o gramada de bani la manopera. La 70ron l de ulei e un pret foarte bun pentru RO.

Iar despre schimbul de ulei, procedeul e simplu, cat scoti atata bagi, depinde acum de procedura. (profesionistii stiu ce spun :P ).

Nici afara nu umbla cainii cu covrigi in coada, sa stiti.

Toate cele bune!

ps. daca tineti la masini, schimbati uleiul la 60K si o sa aveti o problema mai putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!