Jump to content

Schimbare distributie - cand , cum , de ce ?


voinea
 Share

Go to solution Solved by andrei_221,

Postare recomandată

Buna seara !

Am si eu o nealamurire pt passatul meu din semnatura.

Stie cineva sa-mi spuna care este diferenta fizica intre capacele de distributie 045 109 145 F si 045 109 145 H

Mai precis prin ce se deosebesc, ca nu am inteles pentru ce trebuie schimbat toata carcasa distributiei pentru a pune un prezon in plus la respectiva rola.Nu se poate da gaura respectiva prin acel plastic apoi sa ne vedem de restul treburilor?.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai cam ce vrei sa faci ? sa nu mai folosesti intinzatorul hidraulic si sa pui rola intinzatoare fixa ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact ,ma bate gandul sa renunt la acel amortizor  si sa ma documentez daca chiar merita .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da andrei_221 asta am inteles, nedumerirea este dc trebuie sa schimb capacul de sub distributie " Se schimba doar carcasa din plastic de sub distributie 045 109 145 F cu carcasa 045 109 145 H."

De ce se schimba ce difera intre ele in afara de respectiva gaura care trebuie sa comunice cu blocul, unde se pune noul prezon si noul tip de rola cea care era atasata pe amortizorul hidarulic, nu se poate gaurii carcasa aia de plastic si sa iasa la lumina gaura?.

Ma gandesc ca nu este o munca tocmai usoara sa schimbi acel capac,trebuie sa scoti pinionul axei cu came,senzori de pe acolo etc.si cum eu spre exemplu nu vreau sa scot de tot triggerul sa deconectez toate 3 radiatoarele nu cred sa fie tocmai facil.

Intrebarea mea este ce difera intre cele 2 capace,poate lupul_alfa face lumina cu ceva descrieri, apoi nici nu stiu cat costa acel capac .

Modificat de kills1402
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

capacul cu F are un decupaj unde venea prins pe blocul motor intinzatorul hidraulic si inca vreo 2 diferente

 

post-17228-0-51330100-1393156246_thumb.j

 

in jur de 1 mil costa un capac.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos !! am elucidat problema !!!!

Acuma sa vedem daca chiar merita transformarea avand in vedere ca fac cam 10-11000 km /an ,deci pana fac eu km sa schimb distributia la  60k  am de asteptat .

Ma mai gandesc.... oare la mine o fi gaura pt prezon prezenta sau va trebuii sa filetez eu, desi din ce am citit exista la locul ei acoperita de masca.

Voi ce ziceti merita chinuiala sau mai merg asa cu amortizorul respectiv deja avem 12 ani vechime .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa 6 ani si 45.000 am schimbat si eu distributia cu pompa de apa.La accesorii nu a fost nevoie de inlocuire dupa spusele mecanicului.Ce am retinut,fosta curea de distributie era Conti,noua Dayco.Kitul a fost cel OEM,pompa idem.Antigelul folosit G13.

Modificat de micutu6666
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

pentru un golf 4  tdi   85kw -116cai  , care este chitul complet de distributie ,  ce trebuie sa cuprinda piesa cu piesa , si eventual ceva recomandari   sa fie de  calitate maxima , am inteles ca pompa de apa hepu  este ok  exista ceva mai  bun ,? ,  curelele de la gates    ce spuneti? , rolele care ar fi cele mai bune? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina are an fabricatie 2000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai omis ce era mai important ,tipul motorului .

oricum de 115hp in 2000 sunt doar doua AJM si AUY . ambele au intinzatorul hidraulic al curelei de distributie . un kit cuprinde o rola fixa ,una mobila si cureaua .nu toate kiturile cuprind si intinzatorul hidraulic .

pentru "marci" ,ai citit "best answer" ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai complet kit de la Contitech ptr acest motor (AJM AUY ) este CT 1028WP7 si pretul incepe de la 167 euro .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

codul motorului este AJM ,  deci  eu as merge pe ,   role ina ,  curea gates , pompa apa hepu , , curea accesorii gates, intinzator  -?    puteti sa-mi dati un indiciu , care ar fi ce-a mai buna solutie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tarox  ia  Contitech, o solutie completa, si vei dormi linistit,  ( rog a nu se intelege ca celelante marci nu sunt bune sau mai stiu eu)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok , mersi de sfat , oricum pompa  nu cred ca este  conti , ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vin toate in aceiasi cutie, deci este set  ct1028wp7!! eu am schimbat de 2 ori folosind acest set  si nimic special, mai mult cand schimb ma intreb mereu chiar era necesar...

 

Acestea sunt cel 7 componente incluse in  set

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,am si o problema si nu ii dau de capat.Recent am schimbat kit distributie(contitech)+pompa apa (hepu).Cand am ajuns in parcare ,dupa ce am plecat de la service mi-am dat seama ca se aude un zgomot ciudat intre 900rmp si 1000 ,zgomotul provine din zona distributie spre pompa de inalte.Am revenit la service,le-am povestit,au ascultat si ei, schimbandu-mi pompa de apa .Dupa ce au terminat tot de montat ,zgomotul disparuse,dar dupa aprox. 2 km oprindu-ma la un semafor,zgomotul a reaparut.Am sunat la alt service specializat pe vw,am fost a ascultat zgomotul: distributia nu a fost pusa corect.Au desfacut-o au pus alta curea ,totul ca la carte,zgomotul tot acolo, a schimbat tot kit-ul cu unul original,zgomotul tot acolo.De la ce ar putea fi ?Tin sa precizez ca  in ambele service-uri dupa ce au montat distributia , dupa ,mi-a aparut EGR error , dar nu imi apare de atunci!Poate sa fie pompa de inalte ? sau altceva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate sa fie cureaua noua care face un zgomot specific de frecare.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

au fost puse 3 curele ... 1 de la primul service si 2 curele la al 2`lea service din care una originala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incerca sa verifici "Rola intinzator curea transmisie cu caneluri"

 

De cateva zile mi-a aparut si mie un zgomot (seamana cu o cutie de scule la motor). Uitandu-ma mai atent la distributie am obs ca rola specificata mai sus este de vina.

 

Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ajutati-ma va rog.Salutare.Am si eu o intrebare putin mai ciudata.Am achizitionat de curand un kit distributie Contitech,toate piesele sunt in regula cu exceptia curelei de distributie CT1044 care era indoita la un capat,probabil a fost scoasa din cutie si bagata la repezeala la loc,nu era indoita tare dar avea un fel de cuta nu bucla cum e asezata ea in cutie,acum am lasat-o afara din cutie ca sa isi revina dar daca incerci sa o aduni putin tot acolo se indoaie prima data,si vazand ca pe ea scrie clar DO NOT CRIMP(a nu se increti/ondula) si pe site la conti scrie la fel stau cam cu griji sa nu se fi slabit,fisurat firele alea de fibra de sticla din care e facuta,nu vreau sa merg cu morcovu urmatorii 90k km.S-a mai confruntat cineva cu problema asta?Cand m-am intors la magazin si am intrebat vanzatorul a zis sa stau linistit ca nu are nimic ca asa sunt toate.Se poate monta si asa sau ma duc sa mi-o schimbe?Multumesc frumos pt raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU o monta asa .Exact cum ai mai citit ,de la o indoitura se pot rupe firele din internul curelei. Spunei vanzatorului sa si-o monteze la el pe masina pe aia .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca face doar dupa ce se incalzeste motorul e zgomot de curea tensionata necorespunzator.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

face tot timpul...de cand o pornesc...au fost puse 3 curele diferite din care una originala, si la 2 service-uri diferite....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!