Jump to content

Audi RS4!


Vlad MHL
 Share

Postare recomandată

Stie cineva mai multe detalii? Am inteles ca ar apare undeva prin 2009 sau inceputul lui 2010. Ce motor/putere o sa aibe?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 128
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Vlad MHL

    21

  • catalin rs4

    19

  • maryuskkk

    11

  • s_c

    7

Am auzit ca grupul ar vrea sa revina la motoarele bi-turbo cum au facut si cu S4. Probabil va fi acelasi motor cu niste turbine un pic mai mari si alt soft. Sper doar ca in privinta caroseriei sa existe elemente distinctive mai evidente care sa il diferentieze mai mult de A4 si sa ii dea o tenta sportiva mai accentuata. La generatia actuala exista diferente dar sunt subtile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca urmatoarea generatie S4 si RS4 vor avea acelasi motor, 3.0 TFSI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3.0 biturbo ? Cam la cat estimati puterea ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

350 CP pentru S4, 450 CP pentru RS4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar ca din pacate nu e turbo, e cu compresor mecanic EATON din cauza respectarii normelor de poluare (cica)

Deja au anuntat ca 3.0 TFSI de 290 de cai se va monta pe A6.

http://www.fourtitude.com/news/publish/Aud...icle_4156.shtml

Modificat de dan i
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am auzit ca grupul ar vrea sa revina la motoarele bi-turbo cum au facut si cu S4. Probabil va fi acelasi motor cu niste turbine un pic mai mari si alt soft. Sper doar ca in privinta caroseriei sa existe elemente distinctive mai evidente care sa il diferentieze mai mult de A4 si sa ii dea o tenta sportiva mai accentuata. La generatia actuala exista diferente dar sunt subtile

mie mi se par detsul de mari diferentele intre S4 si RS4..la toate generatiile.

http://www.speedsportlife.com/articles/S4/450px/IMG_1353.jpg

http://www.getfrank.co.nz/assets/images/Ha...older/audi3.jpg

si la varianta veche, erau diferente mari. si la motor, la cel 2.7biturbo, pe langa turbine si soft, alte frane, alte injectoare, si multe altele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai din cate stiu eu era si diferenta mare de pret intre cele 2 modele, deci s-ar justifica.

Oricum suna bine ce urmeaza sa vina. Sunt curios cum s-o tuna motoru asta :D.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Dragii mei,

Ma gandeam, pentru a nu strica bunatate de topic al S4 B8 - ului sa incep unul nou si proaspat aici pentru SPER viitorul RS4, sa fie un fel de preview cu pareri de la avizati si dorinte de la neavizati.

Am citit in presa ca e pe "vine" un nou RS5 adica ... un fel de A4 Coupe, cum de altfel e si S5-ul, A5-ul samd. dar despre un 4 usi, kombi - nimic.

Despre RS4 nu se mai aude nimic .. sau cel putin nu citesc eu unde trebuie, asadar unde altundeva decat pe forum imi exprim curiozitatea !

RS4 consider ca e o masina ICON, Simbol as putea spune .. iar puterea bruta (raw power ar exprima mai bine ce vreau sa zic) cele 4 usi si utilitatea de day by day car ce o avea/are il face sa nu poata exista un RS4 coupe cum de altfel nici M3 pentru mine nu exista in 4 usi (stiu ca e in oferta si limusine, doar ca ala nu e M3 parerea mea) si la fel cum astept noua Fabia RS sa vad ce scot la iveala Cehii de aproape 2 ani, la fel e si cu RS4 .. chiar nu pricep de ce au "ucis" nemtii masina aceea, sigur avea piata ei si nu se dadea nici la Carrera, nici la R8 ca sa canibalizeze fratii de grup - so chiar nu pricep.

Cu multumirile de rigoare - let de information begin !

Razvan

Modificat de Razvanyke
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici macar cineva sa-si dea cu presupusul ? Sa fie asa un subiect neinteresant noul RS4 ? :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atrag privirele cu RS5 ca sa faca diversiune :banghead:

probabil va fi tot un motor turbo, si inclin sa cred ca vor reveni la V6..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa parerea mea, RS4 va putea fi echipat cu 3 motoare, in functie de cat de mult pe pune accent pe downsizing si emisiile de CO2:

2.5 5 cil de pe TT-RS cu modificari radicale la blocul motor, pistone, axe, turbo, etc pentru a se atinge cel putin 400 CP

3.0 V6 compresor de pe S4 modificat de asemenea pentru mai multa putere, dar cred ca se va pastra compresorul

4.2 V8 aspirat sau supraalimentat

Inclin sa cred ca se va pastra V8-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

totusi cred ca 2.5 ar fi prea mic totusi...S4 sa aiba 3.0 si RS4 2.5?

eu tot pe V6-le de pe S4 as pune banii :vaidecapulmeu:

ideal ar fi un V6 turbo...cum a fost vechiul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un V6 biturbo ca vechiul :icon_thumright:

Ma gandesc ca e posibil sa fie 2.5 din pricina faptului ca 3.0 V6 are compresor si nu stiu cat de mult se poate upgrada. E el mic 2.5, dar impinge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti,

Asa mai merge, ceva se cladeste despre viitor :D.

Eu unul as prefera sa aiba tot V8 dar un biturbo ceva, si cu noi modificari sa respecte Euro5 gen cum e 335-ul de la BMW sau GT-R de la Nissan.

Despre CP ... 480 ar fi o cifra ok, adica si mai mult fata de vechiul cu ceva, si tehnologie noua dar in plus totodata fata de concurenta cum ar fi C63AMG cu 457 CP sau M3 cu 420 CP.

Inca o chestie, as zice ca ar urma sa micsoreze capacitatea cilindrica la un 4 000 cmc like BMW.

Revin cu intrebarea, de ce or fi oprit productia de RS4 ... sa faca loc R8-ului ... chiar nu pricep, nu cred ca duceau lipsa de clienti si comenzi, totusi.

Daca dau un mail la Audi sa-i intreb imi vor raspunde :) ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil productia a fost oprita din cauza pretului ... un RS4 + inca vreo 2 lei si ia omul un R8 care ca design e mult peste ...totul pana la urma e problema de marketing dupa parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa fia auzit Audi strigatul meu de posibil viitor client mort de curiozitate ?

Se pare ca pe 14 iulie, in Ingolstadt se va lansa un nou model Audi pentru a celebra cei 100 de ani de traditie, se spune ca ar fi vorba de R8 Targa sau de noul RS5 (un fel de RS4 in 2 usi cum spuneam si eu).

Sursa Worldcarfans

NU garantez 100 % dar e posibil sa ajung la Ingolstadt in acea perioada, sper totusi sa fie RS4 si nu RS5.

Modificat de Razvanyke
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa fie RS5... eu auzisem de 10 iulie....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

audi RS4 este programat pt anul viitor in martie la geneva.

cu siguranta nu va avea motorul de 2.5 indiferent cum ai privi situatia; ar putea totusi sa fie vorba de un V6 biturbo. cica inainte ca audi sa puna v6compresor pe S4 ar fi testat si un v6 biturbo insa ar fi renuntat la idee. totusi, pt RS4/RS5 ar putea sa continuie dezvoltatarea lui V6 biturbo din punctul in care au ramas iar puterea se zvoneste ca ar putea fi undeva la 425cp.

ceea ce este sigur , ar fi faptul ca in vara/toamna se va lansa RS5 si cel mai probabil isi va imparti motorul cu RS4 si vom afla astfel despre ce este vorba.

cel mai probabil RS4/RS5 vor avea un 4.2 V8 aspirat cu o putere cuprinsa intre 450 si 480cp. despre un 4.2biturbo , nu cred ca ar fi posibil deoarece, audi pregatesc pt viitoarea generatie de A6, A8 un 4.0 bi(turbo) ce va fi un motor complet nou si nedezvoltat pe actualul 4.2.

ce rost ar avea sa se chinuie sa faca un 4.2biturbo doar pt RS4 si RS5?

apoi, un V8 biturbo pt rs-urile mici ar fi o prostie mare pt ca va fi un motor extrem de greu pt masini mici ca A4 si A5 si ar strica dinamica masinilor in curbe.

de ce au oprit productia vechiului RS4? pt ca nu puteau sa fabrice a4 b8 si in acelsi timp un RS4 pe platforma B7. era rusinos.

Modificat de maryuskkk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presupunerile despre inchiderea fabricarii lui RS4 nu prea ma incalzesc, stie cineva concret ceva informatie despre motivul real aferent renuntarii la acesta de catre Audi ?

Continuarea fabricarii pe platforma de B7 concomitent cu noul B8 mi s-ar fi parut ok, in conditiile in care linia de productie s-a pastrat, adaptand-o ptr EXEO in final. Si M3 E46 de la BMW s-a pastrat la imaginea dinainte de facelift 2004 chiar daca pana in 2006 coupe-ul a fost produs cu FL.

So .. de ce n-ar fi facut si AUDI la fel ??

Pot spune ca cei din grupul VAG iau niste decizii f f ciudate : Audi a inchis RS4 (o mare sursa de profit, in opinia mea) ... Skoda a inchis Fabia vRS care se vindea intr-o veselie, mai ales in UK .. o tara unde Skoda practic nici nu exista inainte de RS.

Ati mai aflat ceva despre viitorul nou RS 4/5 ?

LE :

- Multumesc baieti pentru raspunsuri, imi pare rau sa aud ca nu e cum credeam si anume ca au fost generatoare de profit cele 2 modele amintite .. citeam undeva ca in 2008 divizia M chiar a fost f profitabila, asteptarile in materie de unitati vandute fiindu-le depasite

- Vlad MHL .. legat de Frankfurt, count me in .. poate facem un topic dedicat si veniti mai multi din RO sa ne vedem acolo si sa celebram noul RS4 :)

Modificat de Razvanyke
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tu crezi ca Fabia vRS si Audi RS4 erau asa mari aducatoare de profit, te inseli amarnic. Modelele de nisa sunt cele care aduc cele mai mici profituri. :)

Noutati nu exista, dar pe 16 iulie misteriorul model pe care Audi il va lansa va fi cu siguranta RS5 (zic eu). Daca nu, e R8 Targa, iar alte noutati despre RS4/5 aflam in sept-oct la Frankfurt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

niciodata o masina din seria RS, M sau AMG nu va aduce profit. sunt niste costuri enorme pt a dezvolta astfel de modele iar vanzarile sunt minime si as putea spune ca aceste masini genereaza piederi financiare mari.

de exemplu, in 2008 bmw si mercedes au vandut fiecare cate aprox 23.000 bucati.

cati bani se cheltuie pt a dezvolta M3, M5, M6 samd? enorm de multi. sau cati bani se cheltuie pt a dezvolta C, E, S, CLS, ML, SL, CL toate cu badge-ul AMG? probabil zeci de milioane.

sau poate , aceste modele aduc profit insa intr-un alt mod. sunt modele ce genereaza imagine pt masinile de volum apartinand brandului respectiv. cand ai o gama completa de masini ca RS3, RS4, RS5, RS6, RS7, TT-RS, R8, Q7V12TDI(asta e facut tot de quattro gmbh) cu siguranta ca imaginea si valoarea ta ca brand va creste si asta va genera mai multe vanzari de A4 2.0tdi si A3 1.6mpi.

apropo, Q7 V12TDI era propus la un anumit moment sa se numeasca Q7-RS si consider ca audi au gresit ca nu l-au numit astfel pt ca ar fi atras atentia mai multor clienti iar alegerea numelui de Q7-RS ar fi adus mai mult valoare acestei masini ce chiar de e facuta tot de quattro gmbh, trece neobservata si este pusa aproape in aceeasi oala cu un q7 simplu, cu toate ca sunt f multe lucruri ce difere la aceste masini.

audi si-au justificat decizia de a nu numi masina Q7-RS spunand ca un RS nu poate avea decat un motor pe benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci bottom-line, si modelele RS aduc profit, chiar daca o parte din el il aduc in mod indirect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Eu cred ca va inselati. De exemplu Ferarri a cheltuit 20 de milioane de euro pt dezvoltarea lui Enzo vanzand 350 de masini la cca 500.000 bucata. Reiese un profit enorm. Sunt sigur ca este o situatie asemanatoare dar la alta scara si cu variantele astea sportive (RS-uri, M-uri, AMG-uri). Nu se face arta si nimeni nu vrea pierderi. In plus nu cred ca isi cumpara cineva 320d pt ca M3 ul are 420cp. Iar in general variantele astea pe steroizi vin la ceva vreme dupa lansarea variantelelor de baza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deviem de la subiect. Ferrari este un producator exclusivist, cu alte politici de dezvoltare si marketing, deci nu are ce cauta in discutia noastra.

Revenind la subiect, avand in vedere ca pentru RS5 a fost confirmat motorul 4.2 V8 FSI 450 CP, cred ca si RS4 va folosi aceeasi motorizare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • cogdao a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!