Jump to content

Schimb Ulei - In Mod Normal Se Pune 5w40


zonkkk
 Share

Postare recomandată

@zonkkk Ar mai fi un ulei bun pentru problema ta: un ulei sintetic 5W-50 (poate de la Mobil 1). Este foarte bun, numai ca putin mai scump. Sper sa respecte si normele VW.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 187
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • R Z F

    16

  • DORU_14

    14

  • zonkkk

    13

  • Reed

    10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mobil 1 5W50 este pt motoare turbo alergate bine...este full sintetic si respecta sigur norma 503.00, posibil si 503.01. Asta inseamna ca ar trebui sa respecte si 502.00...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca stiti dar... pe Autodata apare f. clar : pt. motoarele vw este recomandat , la climatul tarii noastre, uleiul.... 10W-40 , cel 5 sau 0W-40 este pt tari reci (scandinavia) iar cel 15W-40 este pt tari mai calde (20W-50 pt tropicale), gaselnitele noastre sunt doar o chestie de marketing in care ni se vira pe git uleiuri scumpe cu specificatii inexacte pt noi. Daca nu credeti cautati cataloagele de firma sau trageti un ochi pe programele Autodata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@reed,de acord cu tine dar uleiul nu se alege numai in functie de clima,se alege si in functie de km,stil de mers,oras,afara,diesel,benzina,turbo,aspirata.eu raman la parerea ca un ulei cu cat este mai subtire cu atat este mai bun din multe puncte de vedere,evident tinand cont de conditiile de mai sus.

Modificat de R Z F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la castrol ulei long life cu norma 5w-40 este? imi puteti spune daca stiti si cum se numeste produsul?

Eu am specificatie QG1 (Long Life), si acum am in masina Castrol TXT Softec 5w 40 502 00. Din cate stiu castrol nu mai face long Life 5w-40 ci 5w-30. ce ma sfatuiti sa fac? La ultimul schimb am cumparat un bidon de 4L si a intrat cam 3,5L in baie si restul il folosesc pt completat. Mai am inca ulei pt completat (cred ca aprox 1-200 gr) si deja se apropie schimbul la 10 000. Multumesc anticipat pt eventualele sfaturi, pareri.

Modificat de john_otto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@john_otto,uite aici:http://vwforum.ro/index.php?showtopic=10861.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

John_otto 5W-40 NU a fost niciodata LongLife. LL2 este 0W-30 (vw 503 00) iar LL3 este 5W-30 (vw 504 00). Dar iar repet: la noi in tara este recomandata trecerea pe interval fix de 15000km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-am bagat eu din gresala la golful din semnatura care are 150.000km ulei Aral 10w40 ca n-am stiut norma. Nu mi-a placut cum a mers asta iarna ,la rece simteam ca motorul n-are ungere cum trebuie imediat dupa pornire si daca incercam sa bag piciorul in ea la rece iarasi aveam o senzatie diferita de iarna trecuta cand am mers cu ulei normal.Nu recomand sa faceti ca mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la km pe care ii are masina ta eu zic ca e buna alegerea,poate un 10w30 iarna si 10w40 vara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

vladpo - de cand trebuie vara ulei mai subtire? asta e o legenda de pe vremea masinilor vechi si culmea: e invers de cum spui tu: stii? vara. caldura, dilatare, subtiere...deci tu vrei sa-l faci si mai subtire decat este sau cum? Eu recomand sa se foloseasca indicativul motorului respectiv, pt.k nu mai sunt motoarele de acum 30 de ani iar uleiurile sunt mult mai bune. Incearca un Castrol 5-40. E vreo 180ron bidonul de 5 litrii. Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vrei 10w pentru ca iti este teama ca masina o sa-ti consume un ulei mai fluid la temperaturi joase?

Multi pe skodacommunity cu AUB-uri au marturisit ca problema de consum de ulei s-a rezolvat dupa ce au pus ulei 0w40 (care sigur este sintetic).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus 10W40 si am facut deja 600km. Mi-a mancat cam 200g ulei.

Cu 5W40 in aceleasi conditii imi manca dublu. (400g)

Probabil la urmatorul schimb o sa incerc 0W40.

Modificat de zonkkk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hello!!!! am facut FIX 600km :Driver: nu e nici o greseala.

Da stiu masina mananca ulei... de aia testez diverse uleiuri. Nu am chef sa ma apuc acuma sa-i schimb semeringur sau sa-i fac segmentare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hello!! Daca papa ulei, nu rezolvi problema cu diverse variante de ulei :unsure: . Tot la "reparatii" ajungi :Driver: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hello, doar schimband uleiul am redus consumul cu 50% ceea ce e multumitor pentru mine...

Din experienta altor soferi, am vazut ca totusi tipul de ulei influenteaza destul de mult consumul de ulei, cel putin la motoarele peste 100.000km.

Vreau sa schimb masina in maxim 2 ani in care voi mai face probabil 30.000km, ceea ce inseamna sa zicem 12l de ulei consumati pe langa schimbul obisnuit de ulei, adica in bani asta face 300-400 RON.

Cat ma costa un schimb de semeringuri sau o segmentare?

Modificat de zonkkk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hello!!! :Driver:

Zonkkk, radicala solutie ai gasit cu cei 12l de ulei ... incredibil. Pai tu practic nici nu trebuie sa mai schimbi ulei, se schimba singur. Cred ca realizezi ca daca vrei sa vinzi masina etic ar fi sa o repari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

draga zonkkk, daca tu ai speranta ca la halul in care mananca ulei motorul ala, te mai tine 30.000 km se cheama ca esti foarte optimist :cheers:. Si ca sa crezi ca o sa o mai si vinzi dupaia, ash crede ca esti chiar utopic. Motoarele modelul tau sunt renumite pt problemele cu segmentii, nu esti tu primul care a luat-o pe ulei de timpuriu. Si eu bat 100.000 cu a mea, dar pana acuma la 12.000 km de la schimb (mobil1 0W40) nu mi-a luat mai mult de 200 de grame cred (uleiul e la jumatatea jojei). Io zic sa faci o segmentare, totusi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Akebono: Am facut un calcul care imi spune ca financiar nu merita investitia. De schimbat trebuie schimbat uleiul oricum :P. Etica nu are nimic cu segmentarea motorului 1.4 16V tip AUB de la Skoda :cheers:. Etic e sa prezint marfa corect, ceea ce voi si face cand va veni vremea.

saboteur: In 15.000km de cand am luat masina consumul de ulei a ramas constant. Cu siguranta o mai duce 30.000km fara probleme. Masina are putere si nu scoate fum. Apropo in cartea ei scrie ca pana la 1l/1000km se numeste consum de ulei acceptat. (nu stiu la ce se refera cand spun acceptat... ca asta chiar si pentru mine s-ar numi inacceptabil.)

Dar cu un consum de aprox. 1l la 3.000km eu sunt multumit. Depinde de om banuiesc.

Respecte!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti sigur ca nu ai citit la "sectiunea" pentru motorizare diesel? Parca la diesel era trecut acest consum de ~1l/1kkm. :wub:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te baza pe faptul ca masina trage bine,pt ca atunci cand consuma ulei trage mai bine, cel putin asa am constatat la dacie :wub: O simpla segmentare nu costa mult si mai devreme s-au mai tarziu tot acolo ajungi, dar inainte verifica atent toate locurile pe unde ar putea pierde ,mai ales aerisitorul carterului ca s-ar putea foarte bine sa scape pe undeva .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce stiti despre uleiul 5W30 Aral . Merge la un golf IV 1.4 16v cu 60.000 km?Taica-miu si-a cumparat la recomandarea unui vanzator de magazin si insista sa-si puna din asta. O fi bun?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merge sigur la nr-ul asta de km,numai sa nu fie F adica pt FORD,ca nu e bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate scrie pe el Aral hightronic 5W30 special pt. Ford. De ce nu e bun acest ulei pt. motorul 1.4 16 v de Golf IV? M-am gandit ca treaba cu Fordul e doar Marketing

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa scrie pe el vw502.00 sau SJ/A2-96.eu am gasit AGIP 5w30 pt vw.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!