Jump to content

Probleme cu directia - inlocuire brate


stefison
 Share

Postare recomandată

szaszdaniel1988

Asta e interesant si adevarat ce zici tu arhivistu. Daca ai timp chiar merita sa te interesezi unde cum is preturile ca la sfarsit cand faci totalul poti economisii ceva ... asta  intr-un oras mai micut cum este in cazul meu Deva de in 2 ore de mers pe jos am analizat toate magazinele auto. Daca te apuci sa faci asta in Bucuresti sau Timisoara te trezesti ca ai cheltuit mai mult pe motorina decat economia. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un Paste fericit la toata lumea!

 

Dupa ce am spart masina prin gropile aparute in primavara asta trebuie sa-mi schimb capetele de bara.

E adevarat ca cei de la Delphi au anulat acea bucsa de cauciuc de pe ele? Asa mi-a spus un mecanic si cica ar fi mai rezistente ca nu au de unde sa mai bata decat din pivot care ar ceda mai greu.

 

Stie cineva ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

johnny erasure

Cumpara Delphi si te vor tine 10kkm. Mai bine dai un ban in plus dar nu mai ai treaba. Asa ca numai Lemforder, care este tata pieselor componente de la directie sau TRW. Altceva, vei cheltui initial mai putin dar, per ansamblu, daca e sa cumperi de mai multe ori si adaugi si manopera, iesi mai scump. SARBATORI FERICITE!

Modificat de johnny erasure
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o bataie care ma dispera :grrrrrr: la plecarea de pe loc si franare,am constatat ca ar fi bucsa de la bratul de jos din spate pe partea stanga si asi vrea sa schimb pe ambele parti. Imi poate spune si mie cineva daca pot schimba decat bucsele pt ca am gasit acele bucse separat si am dat deja comanda de ele 110 ron bucata pe Lemforder :coffee_lol: ,iar de prin auzite cica nu ar tine(precizez ca bucsele le voi scoate cu presa hidraulica si nu prin bataie ). Un brat pe Lemforder este 360ron am gasit si pe SWAG la 240 dar totusi asi prefera Lemforder dar din lipsa de bani..... :( . ce producator imi mai recomandati. Un Paste fericit tuturor!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Tu ne intrebi DUPA ce le-ai comandat? :lol:  Daca ti-am spune acum ca nu sunt bune de nimic, te-ai simti mai bine?

Nu te lua dupa povesti. Schimba-le si o sa tina. Atentie doar la pozitia bucsei in brat. Acel brat are si rol de tirant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc Cosmin,nu este nici-o problema daca le-am comandat se poate anula,refuza comnada fara nici-o problema.Sunt atent intotdeauna cum demontez si am grija sa montez exact la fel. Paste Fericit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat cele 2 brate curbate de jos si ca de obicei nu maa mirat faptul ca doar cel din dreapta era intr-adevar dus.am pus brate trw cu care a fost echipata din fabrica masina,pret 290 de lei bucata si am observat ca s-a facut mai liniste in masina :icon_bounce: . tin sa precizez ca bratul din stanga era cel original trw si inca nu avea joc,iar cel din dreapta unul no name care era praf,.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

asa se intampla cu cele no name... sau made in Germany.... :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut, o intrebare de 100 de puncte.  Caseta de directie bate- toncane?

Mentionez ca am dus masina la un service unde facea itp, a urcat-o pe aparate si m-a pus sa schimb doar o bieleta de directie pe dreapta., restul bratelor fiind bune, partea proasta e ca tot se aude batand  ceva pe dreapta la drumuri denivelate-pavate.

Cineva mi-a zis ca daca toate bratele sunt bune, ar putea fi de la caseta de directie, voi ce parere aveti? merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FanBarcelona

asa am si eu amice...lumea spune ca ar fi amortizoarele duse....nu cred ca din caseta se aude acel cloncanit ca de bieleta terminata....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Da. Si amortizoarele troncane. Eu chiar maine merg sa le schimb pe spate, tot din cauza troncanitului. A fost controlat amortizorul si acesta e dus, de aceea troncane.

Pe fata e posibil sa troncane/bata si de la tampoanele  din capatul amortizoarelor. Deasupra la amortizoare sunt tampoane care daca se duc, incep sa troncane. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Pot sa bata atat amortizoarele, cat si caseta. Amortizoarele au bataie ca de bucsa, caseta se aude ca un pivot (mai ascutit).

Caseta se aude mai ales la treceri peste linia ferata/tramvai si la viteza mica

.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este de la caseta,eu l-am sunat pe Trami si l-am intrebat,a spus ca,caseta nu bate,la mine a fost din bratele inferioare.Trami repara casete de directie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Bate. ;)

Am povestit si eu cu Trami.

Am amortizoare noi, toata directia noua Lemfoerder si tot bate la linia de tramvai. Deci numai caseta ramane.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut, o intrebare de 100 de puncte.  Caseta de directie bate- toncane?

Mentionez ca am dus masina la un service unde facea itp, a urcat-o pe aparate si m-a pus sa schimb doar o bieleta de directie pe dreapta., restul bratelor fiind bune, partea proasta e ca tot se aude batand  ceva pe dreapta la drumuri denivelate-pavate.

Cineva mi-a zis ca daca toate bratele sunt bune, ar putea fi de la caseta de directie, voi ce parere aveti? merci

ai verificat si bieletele antiruliu?ca si din mizeriile alea mici poa sa bata,si s relativ greu de depistat si alea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa le verific si pe alea, merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FanBarcelona

laurentiu utiu, tempoanele alea din capatul amortizoarelor, sunt cumva metahoanele??denumirea lor tehnica am gasit pe un site, ca fiind rulment de presiune...

 

daca da sa stii ca nu sunt chiar asa scumpe..intre 25-45 lei bucata..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Pe fata sunt ca niste bucse...un cauciuc cu o saiba din fier in interior. Pe spate tamponul e doar din cauciuc total.  Pe spate pretul ce l-am gasit eu a fost de 33 lei marca Vaico si pe fata nu mai tin minte....alea erau Sachs...undeva tot pe la 40 lei, cum zici tu. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna seara !

Am si eu o intrebare la voi,daca gasesc undeva piesa de scos suruburi ca in poza atasata.

post-14122-0-49486800-1370632935_thumb.p

V-as fi foarte recunoascator daca cineva o identifica si stie cum se numeste  sau de unde se poate procura,daca nu va trebuii sa o construiesc din fier si sudata caci nu am cu ce sa debitez exact si la grosimea aia materialul.

Vin cu aceasta piesa pentru ca mi-a venit si mie randul sa schimb bratele la passat si cand am vazut in ce hal se chinuie mecanicii sa scoata si cate baroase,si flacara autogen si altele am zis ca nu este adevarat.

Am vazut pe youtube cum cei de la mapco folosesc numai scule de genul si pt pivoti si pt suruburile care nu se desfac,nu am vazut ciocan si am zis sa incerc si eu.

 

Va multumesc anticipat !!

 

 

Ps

Daca este cineva interesat de procesul in sine de scoatere a acelui surub la care noi muncim 3 ore pun link cu operatiunea dupa youtube..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Crede-ma, ca daca surubul ala e vechi, poti sa ai 100 de prese si tot nu-l scoti.

Eu saptamana trecuta am schimbat la un A4 B6 si are fuzeta de aluminiu. Nu vrei sa stii ce-i acolo. Aluminiul ala efectiv se sudeaza pe surub.

 

Singura sansa a fost sa gauresc surubul (da, cu bormasina), sa curat canalul si sa bag alt surub.

Dar asta abia dupa ce am luat tot ansamblul jos (arc, amortizor, brate superioare, fuzeta si unul din bratele inferioare care n-a vrut sa iasa).

 

La Passat fuzeta e din otel, e mai rezistenta.

 

Sfatul meu: daca vrei sa schimbi si bratele superioare, du-te cu fuzeta si cu bratele in mana la cineva sa-ti incalzeasca cu autogen locul din fuzeta si asa poti bate surubul afara.

Nu se strica nimic decat burdufele la bratele vechi, care oricum le arunci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt cazuri rare in care se da gamba cu totul jos si la o bormasina de banc(daia mare industriala) se scoate restul din vechiul surub,practic gauresti in locas pana cedeaza surubul.De regula unul din capatele surubului se rupe.

Am patit lucrul asta si nu a mers scos cu nimic :lampa cu butelie mica de gaz,bormasina electrica,degripant 3 natii,batut si incercat sa fie impins cu prese.

Dupa cateva ore de chin si de injuraturi cat cuprinde, mecanicul a demontat gamba si a dat o fuga la cineva care are bormasina de banc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa arata totul desfacut fara ciocan, ceva ideal :P,ca sa fac o sa imprumut un autogen de la un frigotehnist ,buteliegpl+oxigen portabil si rezolv pe pozitie sa nu mai demontez toata fuzeta daca nu voi reusi,eu totusi am sa incerc cu o pres si va voi impratasii experienta buna sau rea,.

 

http://youtu.be/3MbanmtwJOw

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte tare filmul,cind o sa vedem si la noi in service asa ceva.fara ciocan si autogen,numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce am schimbat bratele superioare si capetele de bara pe ambele parti am scapat de batai la masina dar a ramas scartaitul...

 

Se aude pe stanga fata, la nivelu rotii, cand iau stanga-drapta de volan. E insuportabil!

 

Nu am mai patit asa pana acum. Cine ar fi vinovatul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil bratele sunt torisonate,au fost stranse intr-o pozitie incorecta ....am vazut la cineva le-a strans cu roata ridicata apoi la viraje scartaia ca naiba,sau ai unghiul de convergenta deplasat , ai fost sa refaci geometria dupa ce ai schimbat piesele?

 

 

apoi cu acordul administratorilor am sa va supun atentiei un site cu "altfel " de brate si bucse pentru masinile noastre

 

cu scuzele de rigoare daca se considera reclama rog sa fie sters link-ul

http://www.034motorsport.com/chassis-components-audi-a4s4a6s6-c-25_66_74.html?page=2&sort=2a

 

Tare ma bate gandul la un asa set apoi ma gandesc ca se pot schimba atat pivoti cat si bucsele ori de cate ori este nevoie la un pret de aprox 100$ toate.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!