Jump to content

Probleme cu directia - inlocuire brate


stefison
 Share

Postare recomandată

Nu stiu de ce cautati tot variante mai ieftine?.

Eu le-am inlocuit toate odata cu Lemfoerder. Deja au trecut 100.000 de km si masina e tanc.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am acum swag sa vedem cit tine am 50.000 si vad ca e tanc inca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi poate spune si mie cineva care e piesa responsabila cu mentinerea directiei?cumva bieleta antiruliu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu. Bieleta de directie si capul de bara. Dar mai sunt caseta de directie, axul volanului, cuplajele acestuia. De asemenea, prinderea rotii pe sasiu se face cu bratele suspensiei si ansamblu arc amortizor.

Bieleta antiruliu leaga bara de torsiune cu doua brate ale suspensiei (unul pe stanga si unul pe dreapta) si are ca rol reducerea inclinarii masinii in viraje. E ca un arc intre roti, care incearca sa nu lase masina sa se incline la viraje. Unele masini nu au asa ceva (in special cele de teren sau masini usoare cu motorizari foarte slabe), altele, care ruleaza la viteze mari exclusiv pe sosea au o bara de torsiune foarte rigida. Unele au bara de torsiune decuplabila - masini de teren adaptate bine si pentru sosea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pfff..ms colegu de explicatie, insa nu prea am inteles mare lucru din prisma faptului ca nu prea sunt mecanic nici pe departe.

o sa adresez altfel intrebarea : pe drum drept nu misc volanul insa am impresia ca imi trage ori dreapta ori stanga foarte lin.precizez ca am schimbat caseta de directie cu una noua iar la o saptamana am facut unghiul insa ulterior am schimbat anvelopele cu unele sh de vara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sa traga dreapta si din cauza ca nu ai presiune egala in anvelopele pe fata,de batut bate ceva p-acolo?S-au etrier usor blocat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@fanbarcelona

Asa face si a mea si tind sa cred ca asa fac toate. Unii nu baga de seama. probabil este de la elementele de suspensie complicate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ideea e ca trage ori dreapta ori stanga..oricum pe drum drept fara inclinatie usor o ia spre dreapta..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu fac asa toate. E o problema la cele care fac asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ce problema sa fie cosmine? Eu la mine elimin din start caseta de directie bieletele de directie si capetele de bara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mn caseta e noua mai raman celelalte...cat de curand o sa le schimb insa sper sa nu am surpriza sa fie la fel ca e jale mare...cand trec printre 2 tiruri la 120 tin volanul de am impresia ca il smulg...si tot se duce dreapta sau stanga, mama ei de batranica...

ce altceva ar mai putea fi?suspensia/bratele fata, asa zicea un avizat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Amortizoarele. :)

SIGUR.

Sunt trecut prin asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci am sa o iau prin eliminare, bratele superioare sunt cam praf, in curbe se cam apleaca, cica telescoapele sunt bune, dar eu cred ca sunt, dar pe duca...asa o las daca e sa trag dreapta intro curba si sa se duca in stanga, soarta, pana nu ajung la 110 cai nu mai investesc un leu..distributia rola alternator si punct....

app e careva de pe forum care se pricepe la kestii deastea o diagnoza precisa, dar sa locuiasca prin partea moldovei? ca la reprezentanta la focsani nu mai calc neam iar la galati sunt in dubii...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Simti ca iti pleaca volanul stanga-dreapta in drum drept sau pe denivelari usoare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zipp eu am cam aceleasi simptome cu ale lui fanbarcelona si la denivelari simt cum il plimba stanga dreapta iar pe drum drept inclinat intr-o parte simt cum trebuie sa tin contra putin sa nu se duca in sant ceea ce la alte masini am observat ca nu se intampla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum stati cu uzura anvelopelor? Eu am muscat-o cu anvelope sh care pareau ca sunt bune dar realitatea era alta.Dupa ce am schimbat anvelopele cu unele noi s-a simtit clar diferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si in drum drept la fel face, anvelopa dreapta e mai uzata ca cea din stanga (fata), asa ca am lasat presiunea mai mica in cea din stanga ca sa echilibrez balanta insa mie imi pleaca in ambele parti..o sa schimb anvelopele de pe spate pe fata si apoi vad eu care e treaba si o sa revin cu info.

vw_4_ever nu am mai ajuns la reprezentanta ca mau spart aia cu scorurile asa ca tre sa caut ajutor in alta parte..app la tn volanul e drept sau sta inclinat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine volanul e drept, dar cand merg cu vant lateral din stanga masinii, ca sa merg drept, trebuie sa tin volanul putin stanga ca astfel m-as duce in sant. A facut asa si cu jante pe 17, 16 si 15, si cu anvelope de iarna si de vara.

Modificat de vw_4_ever
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atat timp cat vantu sufla cu putere masina nu o sa stea fix pe directie si ai sa simti cum te impinge. La masina mica e fleac sa vezi cum te impinge la camion.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Man dar de ce masina merge drept in timp ce eu tin putin virat stanga??? Asta nu inteleg eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

apar si eu cu intrebarea : la mn tin de volan drept si ea pleaca ori stanga ori dreapta da foarte putin sesizabil??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu asa am patit dupa ce am schimbat capul de bara din stinga,cel din dreapa era bun am facut unghiul de fuga si degeaba tot tragea ,am schimbat si celalalt capat de bara chiar daca nu era uzat am facut unghiul din nou si mai facea foarte putin m-am dus am echilibrat si rotile si problema a disparut acum iau min a dupa volan si merge drept

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci asta tre sa fie ca pb asemanatoare am avut si eu ,capat de planetara, caseta directie, unghi, cauciucuri vara echiibrat si apoi ciuciu..

multumesc de informatie colegu sper sa o scot la capat, insa o intrebare..cumva volanul era inclinat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand mergeti la service sa faceti directia rugati pe cel care executa aceasta operatiune sa o va faca cu volanul drept. Deci pune volanul drept dupa care pune aparatele pe roti si incepe sa jongleze din capetele de bara in functie de cei zice aparatul electronic. La masinile fara airbag in volan e mai usor ... scoti capacul de la claxon bagi tubulara scoti volanul si-l pui cum vrei tu(in caz de ai uitat sa zici la service) dar la masinile cu airbag(oricum din `95 cam majoritatea au asa ceva) trebuie sa specifici lucru asta cand faci directia dar... ca service care se respecta ar trebui sa aiba mecanici priceputi si sa faca lucru asta de la sine fara sa le zici tu dar suntem in secolul vitezei si cam se uita unele reguli.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci asta tre sa fie ca pb asemanatoare am avut si eu ,capat de planetara, caseta directie, unghi, cauciucuri vara echiibrat si apoi ciuciu..

multumesc de informatie colegu sper sa o scot la capat, insa o intrebare..cumva volanul era inclinat?

da era putin inclinat

Cand mergeti la service sa faceti directia rugati pe cel care executa aceasta operatiune sa o va faca cu volanul drept. Deci pune volanul drept dupa care pune aparatele pe roti si incepe sa jongleze din capetele de bara in functie de cei zice aparatul electronic. La masinile fara airbag in volan e mai usor ... scoti capacul de la claxon bagi tubulara scoti volanul si-l pui cum vrei tu(in caz de ai uitat sa zici la service) dar la masinile cu airbag(oricum din `95 cam majoritatea au asa ceva) trebuie sa specifici lucru asta cand faci directia dar... ca service care se respecta ar trebui sa aiba mecanici priceputi si sa faca lucru asta de la sine fara sa le zici tu dar suntem in secolul vitezei si cam se uita unele reguli.

cind am schimbat capul de bara pe stinga mi-a pus volanul drept a pus tija aia la blocat drept a facut unghiul de fuga si surpriza cind am iesit pe drum era inclinat spre dreapta ,dupa ce am schimbat si capatul de bara pe dreapta(chiar daca nu era uzat) l-am schimbat am numarat filete am pus pe cel nou la fel apoi m-am dus sa fac unghiul si surpriza totul era bun nu a umblat la nimic

Man dar de ce masina merge drept in timp ce eu tin putin virat stanga??? Asta nu inteleg eu

cred ca din cauza unghiului de fuga

Modificat de cristimatei
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!