Jump to content

Probleme cu directia - inlocuire brate


stefison
 Share

Postare recomandată

Nu, nu trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nici lemforder nu ti mai convine:((,tre sa luam totu din reprezentanta.

nici trw?

(lasati fratilor,asa e bine,sa fim perfectionisti,daca masinile astea le luam cu "las ca merge" niciodata nu ne vor servi cum trebuie!)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jumatate din service-uri nu au canal, ci numai elevatoare. Daca mesteresc ceva la masina mea sau la masina vreunui prieteni bag un butuc de lemn sub fuzeta, las jos masina si strang asa suruburile buclucase. Este metoda cea mai practica pt ca nu te impiedica roata si nu tb sa cauti un canal.

Modificat de msanyix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut,

Mi s-a dus si mie bratul de sus spre fata masinii, de pe partea dreapta :vaidecapulmeu:(poza atasata).

Se poate demonta bratul (scos surubul incercuit) fara a se demonta amortizorul cu oala acestuia ???

post-6841-0-38051500-1301912836_thumb.jp

Modificat de maruletz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, ca nu prea poti sa scoti surubul de la bucsa.

Nu te chinui, e foarte simplu sa desfaci oala amortizorului, ai trei suruburi pe deasupra. Mai complicat e ca trebuie sa desfaci furca amortizorului din bratul inferior (surubul prinde si ptocoava de la bara stabilizatoare), dar e munca de 10 minute. Repet, operatiile astea sunt foarte simple si rapide.

Complicat va fi sa desfaci surubul care tine cei doi pivoti ai bratelor superioare, acolo e munca adevarata. Daca ai reusit cu ala restul e banal. Cred ca neamtul care a proiectat sistemul cu surubul ala lung era beat mort.

Off topic: Cred ca stabilit vreun record in a scrie cuvantul surub in acest post.

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut! Am si eu o problema cu masina din semnatura, mai exact am o scartaiala puternica in partea stanga ce apare cand amortizorul se misca foarte putin! Concret daca apas usor pe aripa stanga si masina coboara cu 5-10mm se aude scartaitul, daca apas tare nu se aude nimic! In mers scartaiala se aude pronuntat la plecarea de pe loc si la franarea pana la oprire! Nu stiu de ce sa ma leg! Voi ce parere aveti? Va multumesc!

LE: Am observat astazi ca mai scartaie si la miscarea scurta si lenta a volanului stanga-dreapta, daca misc repede sau mult acel scartait nu apare! daca imi puteti da un sfat as fi recunoscator! Va multumesc!

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine au gasit capetele de bara (stg-drp) si un brat pe partea dreapta...total: 400 lei + manopera

Modificat de adyi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ valioglu - Tocmai de acel surub de la pivotii superiori imi era oarecum teama ca trebuie desfacut :(, deoarece l-am mai dat afara acum ceva timp, cu foarte mare greutate (flex + ciocane).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nicolae.adryan

care este diferenta intre pachet drumuri grele si cel normal ,inafara ma gandesc de rezistenta ar mai fi pretul poate, :icon_thumright: ,nu am avut niciodata pachet drumuri grele as fi interesat daca merita investitia ,la drumurile care sunt cum sunt

:blink: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema la passatul din semnatura. Dupa inlocuirea bratelor superioare si montarea unor noi jante de aliaj pe 16 cu anvelope de vara mi se pare ca masina mea se comporta ciudat. Atunci cand merg pe teren accidentat mi se pare ca masina tinde sa urmeze orice directie numa cea normala nu sau atunci cand am 120 si franez mai brusc mi se pare ca are tendinta de a se duce intr-o parte. Am fost la un tester de amortizoare si articulatii si totul a iesit bine. Amortizoare circa 78% fiecrae si nici o articulatie slabita. Nu mi se pare o masina deloc stabila (cel putin a mea). Cand bate vantul trebuie sa tine putin virat de volan in directiea opusa vantului(cateva grade)ca sa merg drept.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ valioglu - Tocmai de acel surub de la pivotii superiori imi era oarecum teama ca trebuie desfacut :(, deoarece l-am mai dat afara acum ceva timp, cu foarte mare greutate (flex + ciocane).

Nu cu flexul si ciocanul se desface surubul ala. Asta fac mecanicii din Romania.

Eu l-am desfacut asa: desfaci piulita, spray degripant si lasat o vreme, montat piulita pana la jumate si inca una peste ea in asa fel incat sa se blocheze una pe alta, dar fara a strange portfuzeta. Din nou spray, dupa care cu doua chei inelare (una pe surub, alta pe piulita se actioneaza concomitent in acelasi sens de rotatie si in sens contrar cate putin. Din nou spray si bibileala si va merge. Fara un ciocan sau alte manevre definitive.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

care este diferenta intre pachet drumuri grele si cel normal ,inafara ma gandesc de rezistenta ar mai fi pretul poate, :icon_thumright: ,nu am avut niciodata pachet drumuri grele as fi interesat daca merita investitia ,la drumurile care sunt cum sunt

:blink: .

in afara de scut de metal/otel, eu zic ca nu e nici o diferenta mare...marketing :cool:

Modificat de THE ROCK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bucsele de la articulatile masinilor cu acest pachet difera.Eu cautam bucse pentru masina mea si gasisem undeva bucse pentru echipare drumuri grele ( erau cele inferioare) Ar mai fi diferente pe langa cele eumerate mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut!

Am incercat sa schimb flansele pe puntea fata dar m-am impotmolit la desfacerea surubului care tine pivoti bratelor superioare.Pur si simplu parca e sudat, nu misca deloc.Am dat cu degripant destul dar degeaba. Am inteles ca se rupe drept urmare mi-am cumparat alte suruburi cu tot cu piulite, deci nu ma intereseaza decat sa-l scot indiferent de starea lui ca inapoi nu il mai pun pe el.M-am gandit sa incalzesc zona respectiva si sa protejez cumva bucsa pivotilor,e ultime solutie care imi trece prin cap. Cei care a-ti reusit sa-l dati jos cum a-ti procedat? multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Care flanse vrei sa le schimbi? Cele din capul amortizorului?

Pentru alea nu e nevoie sa scoti bratele.

Daca totusi trebuie sa scoti acel surub si nu iese, nu cred ca scapi fara sa incalzesti cu un arzator oxiacetilenic. In acest caz, ia-ti adio de la bratele superioare. Nu poti face asta fara sa le arzi. Iar daca s-a incalzit nuca macar putin cat sa-si faca joc... e numai bun de aruncat.

Cand le-am inlocuit, acum 2 ani n-am reusit sa scot surubul decat cu fuzeta si tot ansamblul jos, incalzit cum spuneam mai sus. Bratele la gunoi si alt surub.

Noul surub l-am bagat cu multa vaselina, dupa ce in prealabil am curatat la sange cu un burghiu, locul in care trebuia sa intre.

Acum cand am inlocuit rulmentii... a fost joaca de copil. Surubul a iesit impins cu mana. :)

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De flansele din capul amortizorului este vorba.Spui ca as avea suficient loc sa le pot schimba fara a desface bratele? Am sa desfac amortizorul din bratul inferior apoi oala de sus si sa incerc sa trag tot ansanblul afara.Imi ofera bratele superioare mobilitate necesara pentru a face treaba asta?

E aiurea rau cu surubul ala , si ma gandesc ca daca ar fi pus din fabrica vaselina pe el ar fi iesit mult mai usor....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Normal ca merge fara sa desfaci bratele. Vezi in topicul cu inlocuire amortizoare.

Ai sus 2 suruburi, si jos surubul ce tine amortizorul in brat. Scoti amortizorul afara cu tot cu arc, presezi arcul pana elibereaza flansa si o inlocuiesti. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat,e foarte usor dar eu nu am stiu ce ascund acele 2 capace de plastic.Dureaza aprox 30 min de amortizor. Am dat jos flansele si sunt in stare foarte buna si le-am pus inapoi tot pe cele originale,drept urmare flansele cumparate de mine sunt de mine sunt de vanzare.

Cu amortizoarele jos am observat ce brate am obosite, asa se vad cel mai bine.Urmeaza sa ma apuc de schimbat bratele superioare si bucsa de la tirant pe partea drepata, are un joc mai maricel.Restul sunt bune.La captele de bara am tras de ele si par a nu avea joc comparativ cu pivoti bratelor superioare care se misca destul de usor .Cum mi-as putea da seama daca au probleme capetele de bara ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acolo nu are ce cauta autogen si aparat de sudura..prin incalzire se decalesc restu de piese si o sa fie mai rau dupaia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Printr-o usoara incalzire nu as crede, oricum metoda se practica prin multe service-uri .Pentru mine ar fi ultima solutie, dacan u iese cu frumosul, il incalzesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acolo nu are ce cauta autogen si aparat de sudura..prin incalzire se decalesc restu de piese si o sa fie mai rau dupaia

Asta unde ai citit?

Povesti...

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am schimbat tot kitul brate directie pe original cu stanta audi , fiecare brat era sigilat individual in punga cu stante de vw audi skoda seat, iar capetele de bara si bieletele erau alta marca nemteasca parca ATP, tot kitul a costat 1000lei zicea omu ca este ultimul set ramas pe stok de mult timp etc.

A fost montat anul trecut in iulie iar in primavara a inceput sa scartaie toata directia ( aveam ~ 6000km) acum am 8500 iar pivotii in toate bratele inclusiv capele de bara joaca ca "niste cercei in urechi" , simt orice soc in volan, scartaie tare directia la denivelari, am 2 burdufe desprinse de pe pivoti deci nu rupte.

Mai incape discutie? doar 6000km un kit original?

AM primit o informatie de la cineva precum : acest kit putea fi produs in anul 2000-2001 si avind atata vechime s-a mincat/invekit cauciucul/ plasticul de la bucse,burduf,pivoti. Chiar si o montare neadecvata.

Adica vreau sa spun ca este importanta si data fabricarii a pieselor intr-o oarecare masura.

Am vazut oferta "SPECIALA" la anvelope de iarna la juma de pret ( michelin) si cand m-am uitat la DOT erau fabricate in 2004 deci teoretic expirate dar nenorocitii le vindeau cum fac si astia pe la supermarketuri/hipermarketuri.

Stiu ca este performant sistemul Multilink dar este foarte pacatos si pica repede. Vad opeluri, forduri care au directia teapana de peste 100000km cu MAcPerson.

AM vazut ca se vorbea si de amortizoare. SUper touring sunt varianta stok -comfort, putin mai dure dar foarte putin sunt SAchs advantage dar la fel se lasa masina cu oricare din ele. Sport sunt doar Sachs Performance cele rosii , sunt mai scurte si dure ( sunt echiparea de fabrica pt S-line la audi inclusiv Audi S3/4/5/6/8), am sunat personal la Audii si este 650lei bucata :D.

Recent am montat arcuri H&R-35mm si amortizoare reglabile pe duritate FK in fata iar in spate nereglabile si se simte un balans fortat din spate adica e diferenta mare de duritate, am sa le schimb si alea pe spate) oricum masina tot praf este avind in vedere ca directia e la pamint. Am bagat o groaza de bani in masina si tot nu ma multumeste.

Cred ca dusterul este cea mai performanta masina pt romania raportata la pret sau elicopterul :offtopic:

Modificat de pcmarius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce nu intrebi si tu la reprezentanta cat costa un kit original de brate. Iti zic eu ca este undeva la 2000. La 1000 ai luat niste "meid in germani" care impreuna cu arcurile tale si cu amortizoarele sport au creat reteta perfect pentru niste brate bune de aruncat dupa 6000 km. Cumpara niste Lemforder la 2000 kitul si o sa te tina mult.

Modificat de vw_4_ever
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marius...kit de brate de A4, B5...nu ramane nevandut atata timp, ca se cauta. La pretul ala, din pacate ai cumparat un fake ordinar....din cauza asta s-a si terminat asa repede.

vw_4_ever, la reprezentanta il va costa mai mult....un set Loemforder, sare (nu cu mult) de suma pe care ai scris-o tu mai sus.

Cine vrea calitate si durabilitate merge pe Loemforder sau TRW.

Eu am schimbat anul trecut doua brate superioare cu Meyle HD - dupa 10000km sunt ok. Vom vedea....ce si cum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde mai pui ca mai am si jante pe 17" :Driver: ? deci e clar

Din pacate aveti dreptate ca sunt "meid in germani" , suspensia am schimbat-o luna trecuta(arcuri-amortizoare) si practic am umblat toata iarna cu roti de 15" deci nu a influientat prea mult dotarile sport. Nu stiu cum sa fac , bani de un set complet LMO nu am ca m-a costat destul suspensia. Ma gandeam daca e ok sa schimb pe rand, mai exact mecanicul a zis ca sunt duse de tot capetele bara, un brat inferior stanga, si un brat inferior dreapta ala cu telescopu. Aprp florine eu am Audi B6 2002 deci e mai rau, ca sunt si mai cautate aceste tipuri de piese mai ales ca intra si passatul,A6, Seat, Skoda, deci clar m-am tepit.

Asta e m-am zgarcit la bani acuma tre sa platesc dublu, sa fie invatatura de minte pt toti. Facem ce facem si tot la piese originale ne intoarcem .

Ceva in genul cred ca am nimerit :( infractori directie

La TESS Audi era 3800lei cu kitul vechi la schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!