Jump to content

Probleme cu directia - inlocuire brate


stefison
 Share

Postare recomandată

Schimba doar ce e uzat si are joc. Nimeni nu iti poate spune cat va tine un pivot care nu are joc si are protectia de cauciuc intreaga. Poate sa tina uneori foarte mult. Nu e complicat de diagnosticat. Bratele de sus le poti diagnostica fara ca macar sa ridici masina pe cric.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi s-a verificat masina de catre un mecanic la un service de cartier si nu sa gasit joc in pivoti sau brate, si din ce a vazut, bucsele se prezinta bine..doar rulmentul dreapta fata e cu pb, insa pt linistea mea as vrea sa schimb tot.

un prieten la un b5 variant 2000 si-a pus kit ms germany, a facut 25k si nu are nici un joc, nici o bataie...ma bate gandul sa-mi reorientez atentia. l-a costat anul trecut 12 mil aprox.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu face asa ceva..... gandeste-te la banii dati pe manopera.... si cumpara ceva bun, ca sa nu pui un kit pe an. In cel mai rau caz, recomand Meyle HD.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce draq vrei tu sa schimbi un kit de brate daca nu ai joc in pivoti si nu e necesar?Ce liniste iti ofera ca ai scos o piesa buna de pe masina?MS de care vorbesti ,banuiesc ca te referi la Master Sport in cutie rosie.Am dat si eu la un Audi 95 si vad ca de 1 an de zile nu se plange clientul.Comanda lui a sunat asa:un kit de brate cele mai ieftine..daca se poate sa imi mai dai tu bani ca le-am cumparat de la tine :lol: .Au iesit pe la 950 lei tot kitul..inclusiv capete de bara si bielete antiruliu si setul de suruburi.Cu Mayle nush ce sa zik,am un prieten in Germania care si-a montat pe un A6 combi din 2000 si mi-a spus ca are garantie 60.000km sau 2 ani.Exact cum a facut schimbarea a vandut masina si oricum conditiile de trafic din Germania sunt total diferite fata de Romania.Nush cum o sa obtii in Romania garantia asta.Pt set de articulatii mai pentru ''potrofel subtire si micut'',ia in calcul si spaniolele de la RTS,care sunt destul de ok si nu am am auzit sa se planga cineva de calitatea lor.RTS fac numai articulatii:pivoti,bucse,brate,bascule..etc.

PS-nu tot pe ce scrie''made in Germany''iti ofera certitudinea ca ai luat un produs bun. ;) Iti pot da exemple..dar ma limitez...

Kit brate RTS 99-05001(1250lei)

Kit brate Master Sport 36790-SET-MS (varianta scurta fara cap bara 960lei)

http://www.rts-sa.es/index_en.html

http://www.master-sport.de/

post-64586-0-03561700-1343887058_thumb.j

post-64586-0-94571200-1343887238_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms gabivvx, de interesul acordat. cand am luat masina nu avea nici o bataie, decat o o bascula avea joc, atat. am facut prostia si am luat vro 2 gropi la 100 cu frana calcata si de atunci se aud batai pe dreapta. mecanicul a zis ca e de la rulment, insa eu nu cred sa fie numai atat ca parca prea hodorogeste cand iau o groapa.

oricum schimb rulmentii pe fata la mijlocul lunii, si apoi ma decid daca schimb doar basculele sau tot kitul, eu insa inclin sa am liniste pe viitor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Luni imi pun si eu ambele brate superioare de pe dreapta...merg pe lemforder,dai un ban da stai in fata,4 milioane o suta amandoua :emthup:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu noutati : rulmentii sunt perfect ok, insa bratele sunt praf, tot pe fata e terminat, bieleta de directie (parca) de pe stanga e in stare critica..

cureaua si rola de ghidaj schimbate cat mai curand, curea accesorii la fel, si cum banuiam discurile ovalizate...

am decis sa schimb discurile, vor fi trw placute ate, iar distributia pe componente.

ramane marele semn de intrebare, chitul de directie in conditiile date, din start lemforder cade, ramane acum febi, meyle si ms germany.

ajutati'ma sa ma decid, excludem lemforder, care ati facut deja schimbul si sunteti multumiti de ce ati ales, spunetimi si mie va rog ca deja discurile, distributia si luna august au taiat din buget tare..in septembrie urgent trebuie kit directie nou avand in vedere ca bieleta sau capatul de bara (piesa responsabila cu mentinerea directiei) e terminata, bucsa e aproape lipsa..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din lista celor puse de tine, ramane kit-ul Meyle HD.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revenind din nou la problema mea cu acel zgomot pe care eu credeam ca e de la condensul de la clima dar.... azi a inceput sa faca urat bratul de sus cel drept din partea dreapta (deci nu era vb de nici un condens bratul avea inceput de sfarsit iar cand se incalzeste pocneste). Din cateva am vazut e singurul brat care nu are stantza originala pe el in rest toate ar fi inca bratele originale in afara de cel pe partea stanga fata idem cu acesta pe care l-am schimbat anu trecut cu un TRW. Intrebarea mea e urmatoarea : merita sa fac un efort sa schimb toate bratele pe lemforder sau sa achizitionez cate unu cand se bulesc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cate unul cand se strica. Nu trebuie sa bagi bani in masina mai mult decat intretinerea decenta. Si oricum, nu poti sti cat mai tin celelalte, poate o luna sau poate cativa ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate bratele fara manopera ma ajung la 1800 lei cu reducere (mai bine zis pe sub mana) dar ma gandeam si eu la fel ca tine e mai bine sa schimb cand cade cate unu ca as avea ce face cu restul de bani (discuri noi+placute+alte piese care chiar necesita inlocuire).Daca as fi cumparat masina noua era o treaba dar asa SH cam in fiecare luna am ceva de schimbat pana ajung la standardul pe care mi-l doresc eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu o faci noua, indiferent ce ai face, chiar daca bagi o gramada de bani in ea. Pentru o masina utilizata in mod normal trebuie sa schimbi piesele uzate, sa faci reviziile la timp si sa acorzi o atentie deosebita acelor componente care tin de siguranta - directie, frane, suspensie (inclusiv atentie deosebita cauciucurilor). Nu schimba piese care nu sunt uzate niciodata, sunt pur si simplu bani aruncati. Un kit de brate de suspensie de calitate costa cat un laptop sau un televizor LCD. Avand in vedere piata aftermarket sar putea ca piesele noi sa tina (mult) mai putin decat cele de pe masina care nu sunt uzate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate se zice pe acest post este adevarat ca lemforder a echipat passat-urile B5. Astazi am cumparat bratul care ma supara si mai am si un brat de rezerva de la un prieten second-hand. In loc de patru cercuri se vede o pilitura de flex dar prost sa fi sa nu observi ca au fost si acolo patru cercuri.

post-46288-0-49254700-1344627817_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La pilesc siglele ca nu au voie sa vanda piesa OM in cutie de AF.E valabila treaba la toate marcile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cat au costat bratele,?

e adevarat ca sus sunt cate 2?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 stanga sus,2 dreapta sus,2 stanga jos,2 dreapta jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci am inteles bine, multumesc frumos de raspuns, si mai am o curiozitate : mia zis un mecanic ca nu pot schimba doar bratele sau alte componente ale directiei decat tot setul, explicandumi el ca nu dureaza mult si se strica iar..sincer nu am posibilitatea de a achizitiona asa cum imi doresc un kit lemforder, insa as dori sa iau pe bucatele, mai intai bieletele antiruliu si bratele superioare. fac gresit ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca ai de gand sa iti iei piesele pe bucati,cand o sa termini achizitia o sa spui asa:ce p..mea a fost in capul meu de am dat dublu pe piese cand puteam sa strang banii si cand faceam suma necesara luam un set de brate. :lol: Mai bine schimbi doar ce e nevoie la recomandarea mecanicului si scapi pe moment cat de cat bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FanBarcelona nu este corecta explicatia mecanicului. Am mai spus si anterior, schimba doar bratele care au probleme, restul te mai pot tine mult si bine, nimeni nu poate spune cat. Pune insa piese de calitate. Chestia e ca un pivot se poate strica si doar ca urmare a unui burduf care este deteriorat sau nu mai este etans. Ce faci in acest caz, dai 20 de milioane ca sa schimbi tot setul?

Bieletele antirului se strica mai rar, ele nu incaseaza socurile la care sunt supuse alte componente. Daca gasesti poti schimba doar bucsele la aceste bielete, dar oricum nu sunt prea scumpe aceste piese.

In momentul in care un brat se deterioreaza incepe sa faca zgomot, si vei putea sa il schimbi ulterior. Nu se va rupe asa repede, vei avea timp suficient. Un brat uzat - cu joc in pivot, nu va afecta alt brat.

Am intalnit de multe ori mecanici care incearca sa te convinga sa schimbi piese bune. Am fost odata la ITP si un mecanic mi-a spus ca nu ma mai tine mult pivotul (eram cu o Solenza care nu avea nici 10 mii de km). I-am solicitat sa imi arate daca are joc sau alta problema si a dat-o la intors, ca i s-a parut lui. Vrajeala ieftina, multi fac asa si pacalesc usor oamenii, iar de multe ori posesorii de masini au parca o satisfactie sa spuna "am schimbat totul la suspensia fata, e ca noua". Realitatea e ca sunt bani multi aruncati. if it is not broke don't fix it

Scuze pentru postul prea lung.

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am impartasit si voua din experientele mele, 2 mecanici au zis primul un rulment al 2 lea bratele de sus si scoabele, mecanicul respectiv cel mai grav bieletele antiruliu...insa mia zis sa schimb urgent discurile si placutele, distributia si kitul de directie, service deschis de 2 saptamani...

dupa ce am mai discutat cu vro 2 amici, si ce mi-ati mai zis si voi am dedus ca doreau si ei ceva activitate de inceput...

oricum o iau usor de luna viitoare si incep sa le schimb in functie de prioritate, chiar daca as vrea nu am posibilitatea sa strang 2000 ron in 2 luni, pur si simplu nu ma pot abtine sa nu mai iau un bas, un eleron, o janta, un cauciuc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Mi s-a dus un brat inferior si mi-a ros din cauciucuri; iar cu ocazia asta am zis sa le schimb pe ambele inferioare de pe ambele parti... just in case.

Pe site vad ca kit'ul de brate e impartit in doua:

Up to VIN#3-072000, Split is in model year 2003

si

From VIN#3-072001, Split is in model year 2003

Eu de care imi iau? Logica mea zice prima varianta "Up to..." masina fiind din 2002.

Stie cineva sa ma verifice? VIN WVWZZZ3BZ2E330924

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8D0 407 151 E ,iti poti lua si bucsele separat daca pivotul este bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia e problema ca pivotul e dus.

LE:

Inafara de diferenta de pret (care este) care e diferenta?

A doua e cumva Meyle HD?

Supplier: MEYLE

116 050 0020 Reparatursatz Normalpreis € 277,70

116 050 0029/HD Reparatursatz Special Price € 363,94

116 050 0020/S Reparatursatz Special Price € 387,18

post-43466-0-15892100-1345816746_thumb.j

Modificat de P o p i c a
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce parere aveti despre kit ul de brate ATEC germany ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu sunt bune de loc eu am pus si dupa nici 5 luni au inceput sa cada una cite una bielete antiroliu nu ma tinut nici 2 luni macar ai iesit bucsele de cauciuc din locas

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!