Jump to content

Ceasuri bord cazute


adriani1978
 Share

Postare recomandată

Incerc sa va zic ca fara VCDS, cu greu poti calibra acele.... si nu ai la ce sa te raportezi - sa vezi daca sunt puse corect, ori nu.

 

Am desfacut ceva borduri, deci - stiu la toate modele cum se calibreaza.

 

poti sa il sucesti cum vrei.... dar nu este o pozitie de raportare a calibrarii - a pozitionarii exacte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles acest lucru - ca verifici cu VCDS pozitionarea corecta, eu nu am spus ca trebuie sa ne raportam la capetele de cursa, ci doar ca existenta acestora ajuta la rotirea acului fata de ax, nefiind nevoie sa scoti acul si sa il pui mai la stanga (sau dreapta).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sigur ca da.... pai altfel nu ai cum. ca daca s-ar invartii in gol - cum este la unele Audi - cu ceasuri Jaeger, atunci treaba e mai complicata.

 

acum a fost mult mai clar ce ai vrut sa zici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Putin off topic, probabil acele ceasuri Jaeger au ceva pe butucii acelor (fante de exemplu citite cu unul sau doua optocuploare de pe placa de baza) care le permit sa isi faca o calibrare automata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

no, nici macar.... au o varianta mai simpla de motoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca se intimpla sa iasa acul cu ax cu tot din motoras e vreo problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu mai merge respectivul ceas - da, este o problema.... 

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca se intimpla sa iasa acul cu ax cu tot din motoras e vreo problema?

 

Sa nu spui ca ti-a iesit cu totul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am desfacut inca,dar vorbeam cu cineva care le-a scos cu 2 surubelnite late si cel de la turometru a iesit cu ax cu tot ,insa nu a patit nimic dupa montaj.le-a pus la loc fara sa calibreze nimic si a zis ca e ok(m-as mira)ca in momentul verificarii cu vag-ul turometrul trebuie sa stea pe 3000 si vitezometrul pe 100(asa cum a zis FLORIN).cind am facut testul la mine asa stateau

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare ar fi binevenita o incalzire a acelor inainte de a fi scoase? S-ar dilata si ar iesi mai usor de pe ax.

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu trebuie, nu este necesar.... se rotesc si in aceelasi timp se trage de ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi spune si mie va rog cineva care integrat dupa cablajul ceasurilor se ocupa de imibilizator?cumva este memoria cu 8 pini care se poate si rescrie cu un dump nou?multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, 93C66 sau 93C86 - in functie de varianta de ceasurilor.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok,multumesc.daca inlocuiesti memoria respectiva de pe ceasurile defecte pe ceasurile cumparate de la s.h. nu mai trebuie reprogramate cheile si implicit nici imobilizatorul?

Modificat de dani j
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok,multumesc.daca inlocuiesti memoria respectiva de pe ceasurile defecte pe ceasurile cumparate de la s.h. nu mai trebuie reprogramate cheile si implicit nici imobilizatorul?

 

eu zic sa recurci la metoda asta, doar daca alte variante nu mai ai...... deci, daca ai ceasurile identice, copiaza eepromul.

 

daca nu sunt identice, adapteaza-le folosind procedura normala.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

va salut.am un prieten cu un golf 4 ,    1,6 benzina din 2001 si are o problema cu ceasul de kilometraj,adica nu mai functioneaza.la inceput nu a functionat nici cesul electronic de sub el dar de cind a schimbat senzorul de pe cutie ceasul electronic afiseaza si km parcursi si km masinii.ma puteti ajuta cu o sugestie ,cu un sfat,ce se poate face?daca a mai patit cineva asa ceva.mentionez ca celelalte casuri functioneaza normal.Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FA o diagnoza si un output test la instruments sa vezi functionarea acelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc.astept interfata de la reparat si o sa incerc.sint incepator in d-ale testerului,asa ca va rog daca se poate sa-mi spuneti pasii de testare.stiu ca instrumentele sunt la 17 ,acolo trebuie sa intru?multumesc frumos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da-i un autoscan, sa vedem si ce erori apar pe restul modulelor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc fratilor de ajutor! am rezolvat cu vitezometrul, functioneaza, a fost arsa siguranta si nu primea alimentare.

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua. Am o problema cu masina, Skoda octavia I 1.9tdi asv. Nu mai apare afisajul digital al ceasurilor de bord...si masina nu vrea sa porneasca. Cand pun contactul se aprinde decat indicatorul de baterie. Motorul da sa porneasca dar se opreste imediat. Pe clima apare afisajul dar pe bord nimic. Farurile, semnalizare, stergatoare, plafoniera functioneaza. Testerul nu vede masina...probabil nu primeste alimentare la mufa. Aveti idee ce ar putea fi? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!