Jump to content

Ceasuri bord cazute


adriani1978
 Share

Postare recomandată

wormostar dar firele le-ai verificat? o sa ai neplacuta surpriza sa vezi ca de acolo e problema :vaidecapulmeu: Bordul se duce foarte rar mai ales pe partea de viteza. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
a-ti rezolvat problema cu siguranta 15?

am rezolvat eu exact cum spui tu cu mult timp in urma Functioneaza si azi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am si eu o problema cu bordul, si o expun aici, poate-mi raspune si mie careva care s-a intilnit cu aceeasi problema!

La mine, Octavia 1/TDI din 2004, functioneaza litrometru si ceasul de temperatura apa, turometrul si kilometri/ora, dar nu-mi indica nimic indicatoarele digitale, cel din stanga-jos, cu ceasul, si cel din dreapta-jos cu kilometri totali parcursi, si kilometri de la ultima resetare, acestea sint complet moarte! Parca le-a luat cineva bateria!

Indicatoarele centrale, (nu am maxi/mini dot) becul de usa deschisa, bujie incandescenta ect. functioneaza si ele! Banuiesc ca totul a plecat de la vremea cu temperaturi sub -2o

Modificat de Giurgescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie demontat bordul si curatate contactele de la digiti[afisaj] e ca la orice afisaj electronic ,se curata cu alcool izopropilic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O fi o problema frecventa pentru aceste borduri? Se gasesc contacte de schimb, si display-uri, sau numai la dezmembrari?! Poate stie cineva, este suficient sa dau jos cele 2 suruburi de sus si iese masca bordului? Bordul meu e ca in poza atasata.

post-24055-1266513369_thumb.jpg

Modificat de Giurgescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie demontat bordul si curatate contactele de la digiti[afisaj] e ca la orice afisaj electronic ,se curata cu alcool izopropilic

Revin cu problema mea, cu display-urile care merg aiurea! Sint zile cind afiseaza corect, arata ora exacta si km corecti, deci nu pierde memoria, si am zile cind nu vad nimic pe ele, sau se vad niste segmente, care nu se pot citi!

Am pus Vag-COM-ul, si la Output test, nu am vazut nimic pe display-uri! Nici eroare nu apare in 17 instruments. Astept sugesti vizavi de problema.

Orice idee noua este binevenita!

Emilvef, scap numai cu o curatire de contacte?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa dau bordul jos, pentru cei care vor incerca singuri, pentru prima data cum am facut eu, modelul acesta are la masca din fata 2 suruburi chiar in dreptul bordului, si mai are un surub sub emblema cu "Octavia". Odata cele 3 suruburi date jos, iese masca, cu grija la "clipsuri", si apoi bordul!

Ma retinea faptul ca trebuie sa umblu la acele indicatoarelor, dar m-am prins usor cum se regleaza!

Am curatat "contactele", trebuie sa spun ca totul era curat, nu am gasit mizerie, oxidari, lipiturile privite la lupa arata ok!

Ca remarca cablajul este prea subtire pentru cite trasee au facut pe el, dar ma rog, low costs!

Poate stie cineva codurile de la display-uri, as vrea sa gasesc o schema sa vad unde vine alimentarea si masa, ca pe la aceste contacte banuiesc ca sint problemele, mai ales ca se manufesta la amindoua odata.

Le-am montat la loc si totul functioneaza corect, sigur sa resetat ceasul si kilometri partiali! O sa fac poze dar se inoptase si ultimile suruburi le-am strins pe intuneric!

Astept zilele urmatoare sa vad daca a disparut fenomenul.

Am pus o poza unde se vede display-ul aratind segmente haotice !

post-24055-1267204731_thumb.jpg

post-24055-1267204737_thumb.jpg

Modificat de Giurgescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va salut!

Un prieten are probleme la skoda lui si din scanarea pe care am facuto nu inteleg ce s-a intamplat acolo. Problema consta in faptul ca i cad acele de bord in timpul mersului! Nu mai stie turatie motor, viteza, motorina si temperatura...si nici martorii nu se mai aprind atunci cand incearca o repornire a motorului.

mai jos e scanarea! mi-ar fi de mare folos parerile voastre!

Multumesc.

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Etuning

Chassis Type: 1U - Skoda Octavia

Scan: 01,02,03,08,15,17,19,35,46,56

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 038 906 018 GM

Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 2162

Coding: 00002

Shop #: WSC 31480

No fault code found.

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 1J0 907 379 P

Component: ABS 20 IE CAN 0001

Coding: 03304

Shop #: WSC 31480

No fault code found.

Skipping Address 15-Airbags

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 1U1 919 034 G

Component: A4-KOMBIINSTR. VDO V22

Coding: 02140

Shop #: WSC 31480

IMMO-IDENTNR: SKZ7Z0Y0584348

No fault code found.

Address 46 -------------------------------------------------------

Controller: 1J0 959 799 AH

Component: 5N Zentral-SG Komf. 0001

Coding: 04097

Shop #: WSC 31480

4 Faults Found:

00953 - Interior Light Time limit

25-10 - Unknown Switch Condition - Intermittent

01333 - Door Control Module: Rear Left (J388)

49-10 - No Communications - Intermittent

00955 - Key 1

09-10 - Adaptation Limit Surpassed - Intermittent

00933 - Electric Window Motor: Passenger Side (V148)

62-00 - No or Incorrect Adjustment

End -------------------------------------------------------

ps: din cate vad, la prietenul meu are alte simptome fata de cele descrise aici! Daca stie cineva sa le repare, atunci , rezolvam si asta cumva..!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cei care au aceasta problema o sa scoata siguranta 15 cu motorul pornit si sa vada daca i-si revin, daca da pe circuitul sigurantei 15 puneti un releu care sa taie curentul atunci cand puneti contactul, un releu banal de faruri cu 5 picioruse si il puneti pe circuitul sigurantei 15, asa nu mai schimbati ceasuri, nu mai recodati cheie si nu mai demontati nici ceasurile din bord, doar plasticul din stanga cel cu sigurantele.

Mult succes :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o intrebare cu privire la operatiunea asta: de ce neaparat un releu? daca acesta taie curentul atunci cand pun contactul, mai bine las siguranta scoasa...mai ales daca mai si merge cu siguranta scoasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ceasurile nu mai revin pe 0 cu siguranta scoasa si se reseteaza chilometrajul, cu un releu nu se mia intampla toate astea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok. pana aici am inteles, acuma insa am alta intrebare!

Deobicei un releu inchide un circuit nu il deschide (intrerupe). cum faci legaturile pentru a intrerupe circuitul (a taia curentul atunci cand pui contactul)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un releu are un contact normal inchis si unul normal deschis. In functie de ce vrei sa faca folosesti contactul care iti trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite schema electrica a unui releu, asadar cum fac legaturile? :-?

post-61162-1272462315_thumb.jpg

Modificat de Emy D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca 87 nu e lagat petmanent cu 87a.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e permanent legat. asa am vazut desenul de pe releu, si asa l-am reprodus in paint. Si asa si functioneaza, testandu-l pe proiectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate au aparut si astfel de relee dar trebuie sa mai cauti sa gasesti unu care nu e legat 87 cu 87a, in magazin inainte sa-l cumperi uitate pe schema lui :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. asta e total atceva :icon_cool: o sa caut unul din acesta si o sa il pun. Multumesc :coffee_lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

pe 30 si 87a, si cand pui contactul, se decupleaza astfel fiind intrerupt circuitul care trece prin siguranta.

Modificat de Emy D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe 30 si 87a, si cand pui contactul, se decupleaza astfel fiind intrerupt circuitul care trece prin siguranta.

mersi o sa incerc.revin cu concluzia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe 30 si 87a, si cand pui contactul, se decupleaza astfel fiind intrerupt circuitul care trece prin siguranta.

am cumparat releul lam pus pe piciorusele 30 si 87a si functioneaza ca si cu sigutanta.nu decupleaza nimic in releu cind pun contactul.tot in jos cad toate indicatoarele.ce se poate face.multumiri anticipate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!