Jump to content

Ceasuri bord cazute


adriani1978
 Share

Postare recomandată

le-am schimbat innapoi cu becurile halogen si acum sestinge ledul verde de faza scurta cind comut pe faza lunga dar ledul albastru tot nu se aprinde desi faza lunga merge.multumesc pt raspunsuri!o seara buna tuturor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate, inseamna ca e din ceasuri.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faptul ca trecand inapoi pe halogene nu mai ramane aprins ledul verde de faza scurta (la schimbarea faza lunga/faza scurta) denota ca xenoanele au fost cauza, iar efectul s-a rasfrant asupra bordului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sigur ca da.... din pacate, raul a fost facut. Se pot desface ceasurile sa vezi ce a cedat pe circuit - si sa-l repari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca dai jos ceasurile verifica firul galben pinul 13 mufa 32 A si traseul pana la led. Poate scapi cu o lipitura rece suprasolicitata sau un contact imperfect in mufa. In cel mai rau caz probabil se lasa cu schimbarea ledului. Eu cel putin asta deduc din ce am gasit in Haynes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va multumesc frumos pt raspunsuri ,o sa incerc sa verific intr-o zi cind am timp si o sa revin cu rezultatul la care am ajuns.multumesc inca o data pt interesul acordat!o seara buna tuturor!


pe firul galben trebuie sa-mi vina comanda de 12v pt ledul albastru cind comut pe faza lunga?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut test dar ledurile de la lumini nu le vede calculatorul,nu mi-a dat nici o eruare inafara de indicator temperatura ;intermitent' l-am resetat si gata,am dat ceasurile jos,am masurat tensiune si e ok deci cred ca ledul e ars.se desfac greu ceasurile ca sa ajungi sa schimbi ledul.exista vreun protocol inainte sa le desfaci?sau vreun tutorial?multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

recomandarea ar fi sa le duci la cineva priceput, care a mai desfacut / reparat.  E treaba destul de migaloasa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va multumesc pt tot.o sa incerc sa-l schimb singur ledul buclucas.vazind tutorialul dat de DIC caruia ii multumesc pt ajutor, ma inarmez cu rabdare,sculele necesare le am si sper sa reusesc.daca va pot ajuta si eu cu ceva in legatura cu montaj si depanare sisteme audio auto + decodari,sau sisteme de inchidere centralizat la care sint  si eu cit de cit priceput,va ajut cu drag!mai am o intrbare:cind  montezi acele la loc pe ceasuri trebuie montate pe 0 si dupa aceea calibrate cu VAG -ul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu personal nu am desfacut ceasurile de bord si nu pot sa iti spun precis. Din ce deduc, se pare ca rotind in sens trigonometric (sau invers acelor de ceasornic) axul are  un capat de cursa si tu cand infigi acul la loc si il duci cu manuta la 0 e deja unde trebuie sa fie. Cand il scoti tot asa se invarte pentru a "rupe" prinderea pentru ca invers s-ar invarti cu tot cu ax. Daca e cineva care a facut acesta operatie sa spuna daca nu e asa.

Modificat de dic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am un prieten la desmembrari la care i-am decodat niste casetofoane(gratis)si mi-a promis ca imi da niste ceasuri de golf4 de Anglia (sint in mile si nu se vind) si o sa incerc sa desfac unul din alea sa invat si revin cu explicatii daca pina atunci nu primim mai multe informatii de la vreun coleg de pe forum care a desfacut si stie toate "secretele".o seara buna tuturor!orice informatie e binevenita

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat ledurile de la ace le am pus rosii pe vremea aceea n am stiut ca trebuie sa rotesti de ele sa iasa usor asa ca am tras cu grija de ele si au iesit ,poti schimba singur ledul ai grija la polaritate ,la mine ledurile rosii erau notate invers..ar fi de pref o statie de lipit sanu incalzesti prea tare cablajul. Spor la treaba!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o statie de lipit ,si o sa incerc sa-l schimb.multumesc pt raspuns.te rog daca poti sa detaliezi cum ai procedat daca se poate.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat de mult si fara vre o inf. inainte ,c am ca in link dat de Dic..Poti sa suni in nr din profil daca nu te descurci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va multumesc pt tot.o sa incerc sa-l schimb singur ledul buclucas.vazind tutorialul dat de DIC caruia ii multumesc pt ajutor, ma inarmez cu rabdare,sculele necesare le am si sper sa reusesc.daca va pot ajuta si eu cu ceva in legatura cu montaj si depanare sisteme audio auto + decodari,sau sisteme de inchidere centralizat la care sint  si eu cit de cit priceput,va ajut cu drag!mai am o intrbare:cind  montezi acele la loc pe ceasuri trebuie montate pe 0 si dupa aceea calibrate cu VAG -ul?

 

da, trebuie recalibrate. Tu le montezi pe pozitia zero - dupa care, pe 17-Instruments - ii dai Output test.

La test, turometrul trebuie sa stea la 3000rpm, temp apa si nivel carburant - la 1/2 iar vitezometrul la 100 km/h.

 

In functie de ce constati - opresti contactul, mai aranjezi un pic acele, faci iar Output test.... si tot asa pana le calibrezi.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta ar fi o calibrare manuala.

Modificat de dic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pt raspuns.un cablu VAGde unde se poate achizitiona,totusi sa fie bun.stiu ca sint si din alea.....!cind primesti cablu cu el primesti si softul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta ar fi o calibrare manuala.

 

asta e singura calibrare posibila.....

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa ti dai seama si dupa pozitia de 0 a ceasurilor eu asa le am montat , pe vremea aceea n aveam diagnoza si le am calibrat bine... sa nu infigi tare acele pana nu esti sigur ca sunt pozitionate bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@emilvef, axul are capat de cursa la rotirea spre stanga? In filmuletul de pe youtube asa pare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

capete de cursa sunt si la minim si la maxim..... dar nu au nicio legatura cu pozitionarea exacta a acelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei sa dai acul cu 2 grade la stanga fata de ax sa zicem, rotesti spre stanga axul ajunge la capat de cursa, si apoi fortezi un pic pana cand acul aluneca pe ax 2 grade. Parerea mea e ca are legatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!