Jump to content

Becuri la fantele de aer si la bricheta


barbut
 Share

Postare recomandată

Tot ce pot sa-ti spun e ca la tine o fi rupt piciorusul ce plimba lamele in jos si sus. Ceea ce inseamna ca trebuie sa cumperi alta grila centrala de aerisire. Nu se gasesc piese de schimb pentru ele.

PS: nu mai folosi link-ul din attach image, ci cel din attach thumbnail, la atasarea imaginilor cu imageshack. Acum ti le-am editat eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie schimbat neaparat; oricum la un plastic rupt un banal Superglue de 60 de bani face minuni ;)

Ceea ce vreau sa spun e ca chestiile astea se pot repara; eu am avut la o lamela de culiseaza (se inchide) un piciorul de 1 mm rupt (fiecare lamela are 3 astfel de picioruse) si pana la urma l-am reparat desi cam toti ma sfatuisera sa-mi caute alte guri de aerisire pe baza considerentului ca nu se pot repara.

Adi, demonteaza rotita aia de acolo si fa o poza sa vad exact ce ii rupt ca sa pot sa-ti spun cum sa incerci sa-l repari/lipesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci tare mult Liviu

Maine atasez poze din toate unghiurile :))

merci inca o data

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am desfacut azi iar fantele de aerisire si nu vad sa fie rupt nici un piciorus.

Problema care am observat-o eu, e ca rotita din interiorul rotitei pe care o inartim noi vertical, si care actioneazagrilajul orizontal (inchidere deschidere), se invarte in gol.

dsc00777nn.th.jpg

Cum scot mufa de la beculete?

Eu am tot tras de ea dar nu reusesc nicicum.

Merci

dsc00778n.th.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clapeta principala (aia mare cat gura de aerisire) are in capat un mic piciorus. Sigur nu e rupt? Ca daca ar fi acolo, ar trebui sa se miste ceva cand invarti de rotita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clapeta aia mare se invarte, adica inchide si deschide.

E actionata de rotita mare pe exterior.

dsc00776co.th.jpg

Modificat de Adi Ardelean
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intamplator am o gura de aerisire laterala. Am desfacut-o ca sa vezi ce si cum.

Dai jos parghia aia putin sub forma de L, dar mai deschisa, apoi roata mare si sub ea o sa vezi urmatoarele componente:

imagine262.th.jpg

Apoi, o sa vezi bitul ala gri pe rotita principala. Trebuie sa fie la locul lui. Are si el rol in oprire.

imagine263.th.jpg

Pinionul ala mic alba trebuie sa se opreasca in opritoarele indicate de mine cu sageti. Daca nu, roata se da peste cap mereu. Vezi daca pilonul in care sta pinionul ala mic nu cumva e rupt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adi mufele alea daca nu au mai fost scoase de multa vreme prima si a doua oara o sa iasa greu; nu este o procedura anume de scoatere, pur si simplu tragi in sus de ele, la mine am tras de mufe cu un cleste cu varf ascutit de am reusit sa le scot. Mai multe detalii in poza (am scris cam mic acolo, trebuie sa vezi imaginea la dimensiune maxima ca sa poti citi).

dsc00778n.th.jpg

Referitor la clapete, incearca sa demontezi rotita aia cum a facut Cosmin in poze , e posibil ca problema sa se datoreze rotitei de care spui tu si incearca in felul urmator: scoate parghia aia in forma de L (care actioneaza clapeta din interior), scoate rotita aia mare (aia din ultima poza pe care a pus-o Cosmin), verifica daca rotita aia mica alba nu este sarita de la locul ei si incearca sa o actionezi manual si vezi daca mecanismul fantelor de directionare a aerului functioneaza; daca asa functioneaza inseamna ca este de vina rotita aia mica sau opritorul de la rotita aia mare (cel de care spunea Cosmin) pe care ai scos-o.

La tine pe o parte merge inchiderea fantelor si pe cealalta nu? Daca da ai putea sa incerci sa o desfaci pe cea functionala si sa vezi cum functioneaza mecanismul si sa incerci sa identifici "problema" la cea stricata.

Modificat de liviu_petrasc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK, multumesc mult de idei.

O sa scot iar maine fantele alea afara si o sa le demontez cu totul.

La mine, la toate cele 4 fante e aceeasi problema.

Sper sa fie doar sarite de la loc, ca doar nu se da rotita peste cap.

Merci inca o data, si sper sa revin cu rezultate pozitive.

:icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa faci poze bune va fi si contributia ta :censur: ....pentru popor ...pentru popor ..si masina lui

Modificat de vicius_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am cautat si am sunat pe la toate firmele care schimba leduri-le din bord, intreband daca se incumeta careva sa-mi inlocuiasca si mie ledurile de la fantele de aer din bord. Toti, cand aud de passat, lesina si imi zic sa vin eu cu ele scoase si apoi mi le schimba. Pai, mersi...daca as avea scule si talent sa scot fantele atunci mi-ar fi foarte usor sa schimb eu ledurile. Dar cum sunt cam anti-talent la executia lucrarilor de finete (pe sleau: mi-e firca ca voi crapa bordul :mop: ) , stiti pe cineva prin Bucuresti care ar putea sa-mi schimbe si mie aceste leduri? Ne intelegem la pret/ cinste/ ospat etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa te documentezi din acest topic si ia un prieten, un vecin, soacra...si schimba singur becurile. Daca sunt demontate fantele de aer din bord dureaza o secunda sa scoti din el becurile cu soclu cu tot si sa pui altele noi. Nu din pricina bordului trebuie sa-ti faci griji ca este elastic, ci din cauza ca poti zgaria destul de usor vopseaua pe fante.

Bafta

Modificat de msanyix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am incercat dar nu stiu cat de adanc trebuie sa imping cutitul de bucatarie sa nu stric ceva pe acolo, cum imi dau seama ca sunt bagate destul de mult?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Treaba grea nu e sa schimb led-urile ci sa ii pui leduri. Passat-ul are la fantele de aer becuri si nu led-uri. Astfel, ca sa ii pui led-uri, tragi cate un manunchi de fire la fiecare fanta, in functie de numarul de leduri. Doua, daca pui numai la pictograma sau 4 daca pui si la rotita directionala a fantei, pt fiecare grila, la cea centrala fiind dublu (vezi topicul cu masina mea). Trebuie scos sistemul de iluminare al fantei si prinse ledurile in spatele pictogramelor. Dupa aia trebuie sa faci in asa fel sa le conectezi la instalatia masinii. Sincer, daca vrei sa le faci ca la carte si sa fie ca si cum sunt facute de fabrica, muncesti la ele o zi intreaga, de iti zboara ochii. Oricum treaba merita, deoarece arata altfel, cu toate iluminate. Si oricum becurile pt fantele de aer costa destul de mult bucata si se cam ard.....Spor la treaba si asteptam sa postati ce ati reusit.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stelian. - cca 4 cm, dar trebuie sa insisti la clemele din plastic care tin fanta in bord, intre cleme cutitul intra mai adanc. Citeste topicul ca sa vezi unde sunt asezate clemele. Cand ai bagat cutitul poti indeparta suficient marginea bordului de fanta incat cu ajutorul unei lanterne sa si vezi ceva. Nu trebuie baros, numai putin simt.

Modificat de msanyix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiam unde trebuiau bagate cutitele dar nu stiam cat de adanc pt ca le-am bagat dar nu am reusit sa le scot si imi era sa nu rup clemele de prindere.

Mersi. O sa mai incerc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Pana acum a fost cineva curios sau a incercat daca rotitele luminate de la audi A4 se potrivesc la Passat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Chiar azi cu ajutorul lui msanyix am schimbat un bec de la fantele de aerisire. Operatiunea a durat vreo 10 minute. Mai greu a fost scoaterea becului din soclu lui. Dupa cum zice colegul meu cu niste cutite cu varf rotund se poate rezolva problema. Oricum treaba e cam migaloasa deci daca nu sunteti indemanatici din fire recomand pe cineva care e indemanatic. Daca faceam eu lucrul asta probabil trebuia sa comand o alta fanta :blah: ca pe a mea o rupeam. Prin aceasta ocazie doresc sa ii multumesc lui msanyix pt ajutorul acordat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa nu mai deschid un topic nou , va intreb Passatul meu cu echipare Highline din 2004 avea iluminare rosie la butonul de la trapa....am facut un scandal monstru la Midocar Vitan ei spunandu'mi ca nu exista asa ceva , leam arata si poze si ei nimic.......ma poate ajuta cineva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din scheme rezulta ca aia de la midocar au dreptate. Nici eu nu vad iluminare la acel buton. Ai poze care sa contrazica ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de la Passat nu am pentru ca am ratacit poza..dar am ceva asemanator...si ideea este ca si pozitiile trapei desenate de jur imprejur sunt transparente si erau iluminate cu rosu ca la audi ...o sa pun o poza asemanatoare de la un golf 5 cred.. :evil: dupa cum se vede in poza si la mine pe buton este o bucata transparenta unde era luminat..si pozitiile acelea..o sa atasez si o poza cu butonu meu de la masina..

post-62882-1267370563_thumb.jpg

post-62882-1267372295_thumb.jpg

Modificat de AlexTheKid
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

mai ce sa zic misto idee si eu aveam becurile arse la fantele de aer si am citit aicea ieri seara si astazi la 12 mam apucat de treaba am scos fantele mia iesit mai greu cea din dreapta in rest super usor mai ales cea din mijloc dubla leam bagat in casa si mam apuct de treaba din pacate nu am avut decat 2 leduri rosii si vreo 50 albastre din acelea de 5mm de la brichete cu led am gasit vreo 10 rezistente de 490 ohmi si mam apuct de lipit "ledurile leam subtiat in 2 laturi cu o freza micuta gen "flex" si intra super leam lipt cu silicon unde trebuiau si uitati ce a iesit :rolleyes:

am sa vad maine seara cum se vad la masina daca numi plac am sa le schimb :)

post-23726-1271957166_thumb.jpg

post-23726-1271957253_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un sfat,inseriaza 2 rezistente de 820 ohmi si lega ledurile in paralel,atuncea o sa ai aceasi intensitate a lumini ca cea originala de la bord,poate putin putin de tot mai puternica!Dar e mai ok asa,noaptea nu te deranjeaza!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Din scheme rezulta ca aia de la midocar au dreptate. Nici eu nu vad iluminare la acel buton. Ai poze care sa contrazica ?

Salutare,

raspunzand direct la problema ta:cei de la Midocar au dreptate din pacate,nu au sursa de iluminare,a mea e dela sfarsitul

lui 2004

Am avut probleme la gura de ventilatie centrala cu unul din cele 5 plastice care inchid fanta;

acel plastic din gura dev entilatie avea mecansimul rupt si in momentul cand voiai sa le inchizi

acea bucatica era mai rebela si nu "asculta" deloc din pacate.

M-am decis sa scot ieri grila centrala de ventilatie dupa cum ne-a invatat Cosmin la postul 17 din acest topic,

cu 2 surubelnite,foarte easy,fara nici o frica puteti sa o faceti.

Dupa aceasta din cauza ca la mine una dintre plastice nu isi mai facea treaba,am procedat astfel:

am desfacut sa zic asa carcasa care tine grilele pe care o numim grila PARTE A GRILA CENTRALA,

post-13761-1283102386_thumb.jpg

apoi am desfacut de pe PARTE B GRILA CENTRALA "panoul cu paleta defecta" ce se desface foarte usor(practic sta in niste ghidaje si se comprima foarte bine si fest cu partea A GRILA CENTRALA)

post-13761-1283102403_thumb.jpg

dupa care am "reparat" panoul cu palete ca sa le zic asa,dupa cum veti observa in foto,

post-13761-1283103013_thumb.jpg

plasticele sunt prinse intre ele

si fac un TOT,daca ceva din sistemul respectiv e rupt sau e sarit din plastice paletele nu merg,la mine era rupt o bucatica de

plastic care inchidea practic ultima paleta,am incercat cu poxipol si superglue dar din pacate nu a tinut,pentru ca desi e o suprafata mica

exista ceva forte mecanice si nu tine lipiciul....eu am solutionat cu niste gaurici mici si cu binecunoscuta....guta

Sper sa ajute si sper ca am fost cat de cat explicit!

Bafta daca o patiti...si evident acu va stau la dispozitie odata ce am facut-o si pe asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!