Jump to content

Nu se mai deschide portbagajul


vw_boy
 Share

Postare recomandată

PE dinafara nu poti.Trebuie sa gasesti o modalitate sa intri prin portbagaj.

Mersi. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
  • Replies 371
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    65

  • C o s m i n

    34

  • kelu

    22

  • Al Bundy

    17

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare. Legat de portbagaj, am rezolvat-o...dar mai greu. Descriu si evenimentele cum s-au succedat ca eu asa am dedus-o. Incepe cu avertizarea Engine Workshop din care 

 

Address 01: Engine Labels: 038-906-012-AGR.lbl
Part No: 038 906 012 HF
Component: 1,9l R4 EDC 0200SG 5995
Coding: 00002
Shop #: WSC 01266
VCID: 5BB1935FE601
WVWZZZ1JZ5W074976 VWZ7Z0E1689382

1 Fault Found:
16955 - Brake Switch (F): Implausible Signal
P0571 - 35-00 - -

 

M-am apucat de controlat becuri si sigurante...toate bune. In caldura asta si cu portbagajul deschis..a fost o placere. Dupa o ora am inchis portbagajul si asa a ramas. Nu s-a mai deschis decat cu cheia. La urmatoarea scanare am gasit

 

 

Address 46: Central Conv. Labels: 1C0-959-799.lbl
Part No: 1C0 959 799 B
Component: 18 Komfortgerát HLO 0004
Coding: 00259
Shop #: WSC 01266
VCID: 366722EB3D63

Subsystem 1 - Part No: 1C1959801A
Component: 18 Tõrsteuer.FS KLO 0202

Subsystem 2 - Part No: 1C1959802A
Component: 18 Tõrsteuer.BF KLO 0202

Subsystem 3 - Part No: 1C0959811A
Component: 18 Tõrsteuer.HL KLO 0202

Subsystem 4 - Part No: 1C0959812A
Component: 18 Tõrsteuer.HR KLO 0202

2 Faults Found:
01141 - Luggage Compartment Unlocking Switch (E165)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
00947 - Trunk Lid remote Control Switch (E188)
29-00 - Short to Ground

Din cele citite m-am apucat sa  caut modulul comfort....bataie mare de cap scos tapiteria...rupt clame ,asta e ...era perfect uscat, dupa care am desfacut capacul interior de la portbagaj sa controlez butucul, motorasul si ce mai e p-acolo...Nu primeam tensiune. In ultima faza am taiat izolatia cablului de la portbagaj din partea stanga de linga amortizorul porbagajului unde am observat unde  se indoia cel mai rau...si am constatat ca majoritatea firelor erau desizolate sau intrerupte. Gata....si multumesc pt. informatiile din discutiile voastre . Numai bine! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FanBarcelona

avand in vedere ca nici un cunoscator nu ma ajutat mai postez intrebarea dar in alt fel...

 

actuatorul de la portbagaj si cel de la rezervor sunt identice?

 

pt ca introducand codul dat de un coleg pe la pagina 1, a reiesit ca e motoras clapeta rezorvor...

 

adik cel din poza...

 

 

p.s. si acum dupa ce am dat comanda am obs ca actuatorul de la portbagaj merge si nu mai merge cel de la rezervor :))

post-105026-0-94111400-1367507331_thumb.

Modificat de FanBarcelona
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi pare ca sunt la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

La B5, actuatorul de la portbagaj e cu 2 pozitii stabile, cel de la rezervor e cu revenire (dupa intreruperea alimentarii, revine la starea initiala).

La B5.5 sunt la fel (cu revenire).

 

Daca acum nu-ti merge deschiderea la rezervor, cel mai probabil e murdar switch-ul ala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FanBarcelona

am inteles...dar in poza de mai sus de unde e acel actuator...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FanBarcelona

am rezolvat ambele probleme...actuatorul care este in acea poza e cel de la portbagaj..

 

Actuatorul portbagaj este identic la exterior cu cel de la rezervor , insa ele lucreaza diferit..cel de la rezervor daca ii impingi tija inauntru, ea iese inapoi...are acelasi mecanism, ma rog, asemanator cu cel de la masinutele de copii care le dai de 2 -3 ori inapoi pe rotile din spate si apoi ele pleaca inainte singurele...

Exact cum a zis cosmin. 

 

daca are careva nevoie de ajutor la portbagaj/rezervor in zona galati/tecuci/focsani/barlad ma ofer sa il ajut sa rezolve problema...

 

p.s. cosmin, la rezervor, tija neagra care se vede cand deschid capacul rezervor, era crapata in locul unde intra clinciul de la tija cea intermediara ce este actionata direct de actuator..am strans cu banda izoler in dreptul crapaturii si acum e ok...

 

Multumesc mult baieti, mi-ati fost de mare ajutor...

 

Sarbatori Pascale Fericite tuturor, numa' de bn....!!!

Modificat de FanBarcelona
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut. eu cand am umblat pe la usa de portbagaj am gasit un cablu cu 3 fire care era taiat si izolat cu banda. surpriza cea mare a fost sa constat ca de fapt firele acelea sunt: unu pentru aprinderea becului in portbagaj, unu pentru sesizarea in bord de usa deschisa (luggage comp. open), si al 3-lea cred ca o fi plusul de la baterie (ca numai cu firul acesta functioneaza becul si senzorul).

 stie careva, ceva schema electrica sau poze sau ceva..., cum se leaga firele acestea ca sa functioneze normal, ca eu mam uitat pe acolo dar nu am vazut nici o mufa sau fir intrerupt, unde sa vina legate firele mele ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se leaga in broasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

toate cele 3 fire? si unde in broasca, mai exact ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E o mufa acolo , in broasca. Trebuie si mufa cu pini mama care se baga in cea din broasca.

Sent from my  using Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. eu cand am umblat pe la usa de portbagaj am gasit un cablu cu 3 fire care era taiat si izolat cu banda. surpriza cea mare a fost sa constat ca de fapt firele acelea sunt: unu pentru aprinderea becului in portbagaj, unu pentru sesizarea in bord de usa deschisa (luggage comp. open), si al 3-lea cred ca o fi plusul de la baterie (ca numai cu firul acesta functioneaza becul si senzorul).

 stie careva, ceva schema electrica sau poze sau ceva..., cum se leaga firele acestea ca sa functioneze normal, ca eu mam uitat pe acolo dar nu am vazut nici o mufa sau fir intrerupt, unde sa vina legate firele mele ?

 

in yala - ai mufa care intra direct in switch - care e deteriorat, mai mult ca sigur - de asta au facut tigania aia acolo.

 

deci, inainte sa refaci instalatia - la care ai o masa - plus doua fire care pleaca - unul catre lampa, altul catre bord..... verifica switch-ul din yala, daca functioneaza sau nu.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Am mai umblat in weekend pe la usa de portbagaj, si am demontat si inchizatoarea de la usa si din cate imi dau seama imi lipseste ceva din ea post-89010-0-72789900-1371448213_thumb.jpost-89010-0-04879000-1371448221_thumb.jpost-89010-0-91310600-1371448226_thumb.j, si anume ceva switch. M-am uitat pe partsbase dar nu scrie ce switch trebuie. Stie cineva, se poate cumpara si pune switchul  asta? sau trebuie cumparata o inchizatoare noua?

Mentionez ca mie imi functioneaza inchiderea/deschiderea portbagajului si de la clapeta si cu cheia din exterior. Nu functioneaza, de fapt nu se deschide ("sare") usa atunci cand o deschid din telecomanda, si ma gandesc ca din cauza ca la mine lipseste switchul ala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu il gasesti ca piesa de schimb.....  doar sa montezi alt switch, din comert - unul cu parghie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Switch-ul ala comanda pe langa lumina din portbagaj, martorul din bord si modulul confort, ca s-a deschis capota/hayonul si trebuie intrerupta alimentarea actuatorului.

Fara ala, poti actiona deschiderea (se aude actuatorul) si cu capota deschisa.

 

Nu cumva yala e blocata din cheie si nu merge deschisa decat manual cu cheia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Da, se aude cum lucreaza actuatorul si cand este deschisa capota, si imi functioneaza clapeta aceea din exterior. Iar cu cheia se deschide binenteles. Eu nu stiam unde vine legat firul de la becul din interior si martorul din bord. O sa ma duc sa caut ceva switch cu parghie (cum zicea Florin) si sa il montez in yala.

Switch-ul ala comanda pe langa lumina din portbagaj, martorul din bord si modulul confort, ca s-a deschis capota/hayonul si trebuie intrerupta alimentarea actuatorului.

Fara ala, poti actiona deschiderea (se aude actuatorul) si cu capota deschisa.

 

Nu cumva yala e blocata din cheie si nu merge deschisa decat manual cu cheia?

Modificat de C o s m i n
Nu mai da quote la mesajul anterior !
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-o sa gasesti dintr-ala.

Are parghia mai lunga, nu e ca si cele din usi.

Mai bine cumpara o broasca din dezmembrari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu stau si ma intreb care tembel a umblat pe acolo...sau altfel zis, ce a cautat pe acolo de a considerat ca nu mai trebuie pus...

 

ma amuzat faza cu cele 3 fire...voi ii ziceati de switch si el saracu nu stia de unde sa il ia :))..ma scz colegu dar nu m-am putut abtine...

 

ai sa gasesti piesa respectiva la auditdi..are multe piese la dezmembrari si daca e sa fie cu ghinion o schimba fara pb..spor..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica la Remus... da, vb cu el.

 

N-o sa gasesti dintr-ala.

Are parghia mai lunga, nu e ca si cele din usi.

Mai bine cumpara o broasca din dezmembrari.

 

nu o sa gasesti switch-ul original (respectiv Helag 070.767.22.2), dar se poate adapta un switch normal, cu parghie - si va merge fara probleme.
 

cam asa arata https://www.google.ro/search?q=Helag+070.767.22.2&bav=on.2,or.r_cp.r_qf.&bvm=bv.47883778,d.Yms&biw=1024&bih=461&um=1&ie=UTF-8&hl=ro&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=Gt--UbCzAcbuObvogJgK

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

sal am si eu o problema  nu reusesc sa mai deschid porbagajul aboslut deloc....nici cu  cheia nici cu butonasul din masina si nici din cheia masinii...motorasul se aude ca declanseaza dar nu ma lasa sa desfac porbagajul ma poate ajuta cineva ce sa fac....cum sa rezolv pb?multam:d

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doua persoane, in timp ce una se lasa pe portbagaj, a doua introduce cheia in butuc, roteste invers acelor de ceasornic si loveste usor si des cu pumnul in zona broastei, apoi cu cheia tinuta in pozitia deschis trage de usa in sus. Poate merge asa, daca nu...Doamne ajuta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu, rabatezi spatarul de la bancheta, jos tapiteria de pe capota si tragi cu mana de parghii. Probabil a sarit ceva de la loc.

Tapiteria are suruburi doar in buzunarele de care tragi in jos la inchidere. In rest, cleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am sa incerc dar nu are si 2 suruburi unde vine triunghiul reflectorizant?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect. Uitasem ca e sedan. 2 suruburi cu torx.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca reuseste sa dea capitonajul jos poate trage de cablu din locurile indicate in poza. La broasca sau la actuator. Eu am haion, dar constructia nu difera mult.

post-82361-0-62849900-1373485686_thumb.j

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!