Jump to content

Nu se mai deschide portbagajul


vw_boy
 Share

Postare recomandată

am si eu o problema cu deschiderea portbagajului la un passat 2000,sa defectat nu stiu in ce imprejurari tija care pleaca de la motoras,portbagaj arata ca o sirmulita care are in capat un arculet protejat de un plastic,poate sa-mi spuna cineva unde pot gasi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 371
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    65

  • C o s m i n

    34

  • kelu

    22

  • 42miticutza

    17

Top Posters In This Topic

Posted Images

Numai la un srot ,s-au le comanzi la reprezentanta pe original,nu se poate repara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
La mine ramane motorasul actionat...tras...nu isi mai revine la pozitia initiala....(portbagajul ramane deschis)am deconectat cabluri etc,am verificat contactele etc,am dat cu cheia in stanga si in dreapta,am verificat tot ce se putea verifica in afara de tensiunea de la motoras.......doar ca nu stiu cum functioneaza motorasul... presupun ca la actionare are o anumita polaritate si pentru revenire(inchis are nevoie de o polarizare inversa? + si -... cine stie cum functioneaza|?

Si la mine zilele trecute ramanea portbagajul deschis. Cauza aceiasi tija ce ramanea blocata (trasa). Am desfacut angrenajul si tija, am uns , montat la loc si acum merge bine (deocamdata)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna seara. Al Bundy sa sti ca eu am aceleasi probleme. Nu revine la pozitia initiala. l-am si desfacut si testat si functioneaza. deci ma gandesc ca nu primeste curent

Daca e ca la golf 4 variant , adica are un arc ca la masinutele cu cheie care readuca tija la loc prin rotire, inseamna ca acel arc a sarit de la locul lui sau e gripat angrenajul. Trebuie desfacut actuatorul si vazut ce e inauntru.
- Done!
Motorasul nu se alimenteaza nici in situatia in care broasca nu e pe inchis si mai ales switchul din broasca sa-si faca datoria.
- Sugerezi sa verific si daca acel switch e ok?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La tine parca era rupt arcul din servomotor, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al Bundy: l-am deschis de multe ori si pana la urma era praf arculetul de la actuator. acum stau cu el in mana si caut prin dezmembrari, daca nu gasesc nimic....iau nou (90lei)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Brabus, azi am constat si eu ca hayonul nu se incuia. Demontez capacul hayonului, inchid-deschid, nu misca deloc. Pun aparatul de masura, curent venea. Am dat jos yala am scos actuatorul, l-am desfacut, am scos motorasul, l-am decapsat am curatat un pic colectorul(sau cum s-o chema) cu un smirghel fin si un pic de spray de contacte, asamblat totul la loc si acum totul e ok. Switch-ul la mine e praf....dar totusi nu impieteaza activitatea actuatorului.

Modificat de florinppp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum adica praf arculetul? E rupt doar capatul sau si poe la mijloc? Daca e doar capatul se indoaie la 90 grade si se baga inapoi pe acea crestatura de pe capatul axului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

observ acum ca probleme similare apar si la passat si la golf si la skoda. eu la passat deocamdata nu am avut probleme, insa la skoda m-am ivit de aceasta problema. se pare ca sunt mai multe tipuri de actuatoare cu arculete fara ,....nu stiu. ceva similar discut si eu in topicul

http://vwforum.ro/index.php?showto...rt=#entry976481

si un coleg zice ca eu nu am arculet ci doar o tabla...?????nu prea inteleg cum vine treaba...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum adica praf arculetul? E rupt doar capatul sau si poe la mijloc? Daca e doar capatul se indoaie la 90 grade si se baga inapoi pe acea crestatura de pe capatul axului.

Pai a ajuns apa la el si e ruginit.azi mai caut pe la dezmembrari, daca nu gasesc cumpar nou :D

Le:e bun cel de la deschidere capac rezervor?dar de la passat?

Modificat de Brabus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

prietene dar daca lasi banchetele in jos ..... intri in portbagaj pe acolo si desfaci mufa unde sunt cablurile care duc la motoras.... iei 2 cabluri si le legi direct de la baterie ...apoi la mufa de care ti-am vb dai un impuls electric de la baterie .... cauti tu acolo care cu care merge stai linistit ca nu iti dai foc la masina si nici nu se int nimik daca gresesti polarizarea sau cablurile ..... si se va deschide .......

APROPO ..... am tot vazut pe aici ca se vb de inlocuirea modulului confort ..... nu e chiar simplu si in 1-ul rand vedeti sa fie acceiasi serie ca originalul .... pt ca amperajul difera si eu am vazut la un asemenea schimb de modul care era alta serie .... cum au luat foc cablurile in toata masina si au trebuit inlocuite ( munca de 6 zile de 2 electricieni ) .... pur si simplu difereau ultimele litere .... originalul era 799 J iar cea de schimb era 799 ah.

grija mare... un salut ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai cautati pe forum sunt o gramada de scheme electrice de unde reiese clar care este + si care este -. Eu tot asa am descurcat firele. Dar ca sa va usurez treaba uitati aici:

post-30770-1240898728_thumb.jpg

Off topic: referitor la modulul de confort

Asta inseamna ca cineva a mesterit la sigurante in prima faza acela ar fi trebuit sa sara. Care parte a luat foc, alimentarea, input sau output? Nu este normal ca la o masina decenta sa ieie foc toata instalatia chiar daca pui un consumator mai mare. Intodeauna conductele sunt supradimensionate consumatorilor si nu cred ca intre 2 module de confort de aceeasi generatie chiar si cu serii diferite sa fie diferenta de consum asa de mare.

Modificat de msanyix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
SerbanescuValentinBv

Am si eu o problema asemanatoare(am un golf 4)

Nu pot deschide porbagajul de la cheie.Si nici manual(probabil ca sau intepenit dintisorii aia inauntru)

Stiu ca ultima oara cand am verificat usa de la porbagaj(acum 1 luni-caci am fost plecat din tara si masina a stat degeaba in soare si a mai si ploat)mergea excelent.

Cand mam intors,am observat ca in masina aveam umezeala foarte mare,chiar apa pe jos.Ori sa infiltrat apa pe undeva..ori nu stiu..Si cred ca de la umezeala aia sa stricat motorasul ala de la porbagaj ca de atunci nul pot deschide nicicum.

Daca aveti vreo solutie..eu stiu,sa dau cu spray dinala deblocant?Oare ar merge?Sau mai bine zis..pot sa ajung la motoras cu probagajul inchis?

ms !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa apesi de cateva ori pe butonul de deschidere din interior. Dupa aia, in loc sa tragi de portbagaj, incearca sa apesi de cateva ori pe el...si abia dupa aceea sa incerci sa il deschizi. Exista posibilitatea sa se fi lipit portbagajul de cheder, de la ploaie...am patit asta de cateva ori pana acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca a intrat apa in masina, e posibil sa fi ajuns pe la modulul confort. De-acolo si lipsa de reactie a motorasului din hayon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buton de deschidere hayon in interior la g4 nu stiu sa existe pe vreo echipare. daca nu reusesti sa-l deschizi , rabatezi bancheta, desfaci cele doua suruburi din scobiturile plasticului de la hayon, tragi cu putere de panou, il scoti si deschizi manual broasca. te uiti dupa o tija asemanatoare cu aceasta si tragi de ea.ar trebui sa se deschida.apoi analizeaza cu atentie mecanismul de inchidere/incuiere si vezi daca prezinta depuneri de culoare oarecum alba.daca da, sunt depuneri de la umezeala.spala totul bine cu spray decapant si greseaza toate tijele si subansamblele

post-11532-1279586501_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buton de deschidere hayon in interior la g4 nu stiu sa existe pe vreo echipare. Eu ma refeream la butonul de incuiere/descuiere al usilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine dupa nefolosirea deschiderii manuale (cu cheia), dupa vreo 3 luni nu mai mergea. Am lualt wd40 am dat in yala, am "frecat" cheia putin, iar am dat, iar am "frecat" si pana la urma am reusit. de obicei cheia nu mai intra pana la capat. Merita sa incercati asta pana la variante cu deschiderea electrica

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In atentia celor cu B5.5 sedan. Eu aveam urmatoarele simptome :

- portbagajul nu se deschidea din niciun buton, doar manual folosind cheia

- semnal acustic si vizual de portbagaj deschis permanent in mers (picatura chinezeasca)

- switchul din incuietoare era functional

Solutionarea problemei (motorasul de actionare al incuietorii):

- spray degripant pe tija culisanta a motorasului; la mine tija aceea era innegrita. -> poate sa mai reziste 2 zile sau 2 ani

Se manifesta foarte ciudat, parea defect switchul din incuietoare, dar acesta era functional. Pana nu am reusit sa pun in functiune motorasul, acel switch nu era capabil sa confirme BC-ului ca portbagajul chiar este inchis.

Modificat de FLorin D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Va salut. Am si eu o problema cu deschiderea portbagajului, si anume, deschid masina, portbagajul se aude cum se deschide iar cand actionez clapeta ptr deschidere aceasta e rigida, intampina rezistenta si portbagajul nu se deschide. Daca inchid masina, aceasta clapeta devine moale, cum era inainte cu masina deschisa si portbagajul mergea deschis. Nu stiu daca m-am facut inteles dar eu banuesc ca e o problema mecanica. Voi ce credeti? Mentionez ca la b5 e alt sistem fata de b5,5.

Modificat de cornel4575
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a rezolvat. Am tras mai tare de clapeta si sa deschis. Probabil a inghetat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

buna..eu sunt nou pe forum..am un passat 3bg din 2004 si am problema cu deschiderea porbagajului, adica nu se deschide nici din interior nici de pe cheie ci numai daca intreoduc cheia in broasca.....mentionez k am verificat si nu merge curent la mororas, dar la beculetele de la numar merg..:-?...stie cineva care s-a mai lovit de aceasta problema:D...multumesc..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intai verifica switch-ul din clapa - nu cumva e blocat, dupa care, alimenteaza scoate mufa din actuator (motoras) alimenteza-l diresct si vezi daca merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau firele din cordonul de cauciuc dintre capota portbagaj si caroserie. Sau pur si simplu actuatorul ars (eu am intalnit si cazul asta).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!