Jump to content

Aprindere de pe un bus


MikeRG
 Share

Postare recomandată

noi amanunte am alimentat senzorul de la delco cu 12v prin intermediu unui rezistor serie de 200om(ca precautie), rosu+12, negru-, verde semnal . senzorul e de tipul colector in gol a trebuit sa pun un rezistor la +de 5kom. la trecerea obturatorului prin dreptul senzorului iesirea este 0vin rest 12v ,deci este functional. astept raspunsuri de la golfisti pt module, dar astia sint mai "altfel" decit noi . va tin la curent.

cam tirziu .. vin si eu cu o completare .. o poza despre delcoul cu retard...

post-17229-1196530703_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 419
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • bogdan_bus

    78

  • MikeRG

    61

  • jan

    57

  • misu ploiesteanu

    46

Top Posters In This Topic

Posted Images

noi amanunte am alimentat senzorul de la delco cu 12v prin intermediu unui rezistor serie de 200om(ca precautie), rosu+12, negru-, verde semnal . senzorul e de tipul colector in gol a trebuit sa pun un rezistor la +de 5kom. la trecerea obturatorului prin dreptul senzorului iesirea este 0vin rest 12v ,deci este functional. astept raspunsuri de la golfisti pt module, dar astia sint mai "altfel" decit noi . va tin la curent.

nu vrei misule sa imi vinzi mie delcoul ......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

misu ploiesteanu
nu vrei misule sa imi vinzi mie delcoul ......

sunt in tratative sa cumpar o aprindere completa de bus , in functie de asta discutam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt in tratative sa cumpar o aprindere completa de bus , in functie de asta discutam

nu te grabi.. uite ce iti trbuie....si mai gindeste-te poate iti lipsesc niste banutzi..

post-17229-1196781082_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hehe, ala e de la turci, ia uite in ce limba scrie pe eticheta aia verde.

Intre timp, am mai gasit ceva despre aprinderea cu senzor hall de bus. Acolo esplica si ce face stabilizatorul de ralanti, cum sa pui turometru, etc: 45.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hehe, ala e de la turci, ia uite in ce limba scrie pe eticheta aia verde.

Intre timp, am mai gasit ceva despre aprinderea cu senzor hall de bus. Acolo esplica si ce face stabilizatorul de ralanti, cum sa pui turometru, etc: 45.pdf

schema asta e una dintre ele .... mai sint si altele cu traductor hall... nu stiu din ce se compune stabilizatorul de relanti...

bobinuta si blocul pe care am prezentat-o sint de la o aprindere de pe o masina cu injectie mono.. si blocul nu mai are 7 pini ci numai 3...cei de care ai nevoie...... despre asta am vorbit ca m-a costat 80lei.... si se poate folosi si fara ecu.. cuplind semnalul de la traductorul hall direct la pinul din mijloc al blocului... calculatorul .. cum spuneam are in eprom stocata o harta (map-remapare) cu curba avansului.... delcoul si bobina cu blocul electronic nu se cupleaza intre ele direct ci se cupleaza fiecare la ecu .. pentru ca ecu cunoaste pozitia arborelui cotit prin traductorul hall si da o comanda catre blocul electronic .. un semnal trigger .. cu un anumit dellay fata de ce spune traductorul hall ... adica fanta rotorului trece prin fata traductorului cu mult mai devreme decit momentul producerii scinteii.. calculatorul proceseaza acest moment adica la ce primeste de la traductorul hall si mai pune niste conditii .. turatie, temperatura, etc..si aplica harta..map.. adauga la semnal un dt sitrimite semnalul la blocul de aprindere si de acolo la bobina.....semnalul hall si semnalul primit de blocul electronic de aprindere sint de aprox 5V ... se poate elimina din schema ecu tinind seama de avansul initial....

deci ptr misu .. alimentezi traductorul 12v si pe iesire .. cind invirti de rotor tre sa ai din cind in cind 5,5v

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha... Am vazut la talcioc :blink:, dar m-am gindit ca-i de la cine stie ce avioane...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

misu ploiesteanu
Hehe, ala e de la turci, ia uite in ce limba scrie pe eticheta aia verde.

Intre timp, am mai gasit ceva despre aprinderea cu senzor hall de bus. Acolo esplica si ce face stabilizatorul de ralanti, cum sa pui turometru, etc: 45.pdf

mersi mult, este cea mai completa descriere, eu modelul asta cu bobina traditionala il vreau sa nu distoneze cu restu motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi mult, este cea mai completa descriere, eu modelul asta cu bobina traditionala il vreau sa nu distoneze cu restu motorului.

inca ramin amator de delco cu hall de transporter sau de broscoVAN...eu am un delco de 16valve golf3 prins pe chiulasa ...si caut unul de 1.8 sau de 2.0 de audi bagat in bloc ca sa-l strunjesc se gasesc relativ usor...ca sa nu fac vreo tziganie cu delcoul de 16v...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hehe, ala e de la turci, ia uite in ce limba scrie pe eticheta aia verde.

in urma schimbarilor aduse de kemal ataturk in prima jumatate a sec. 20, statul/imperiul otoman a devenit republica laica si a adoptat alfabetul latin :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:angry: Atunci trebuie sa fie o poza dinainte de prima jumatate a secolului 20 (a treia jumatate a secolului 19), de pe vremea cind ataturc asta era copil si nu-ntelegea nimic la scoala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
misu ploiesteanu

aprinderea e pe drum. o noua problema bobina. bobina mea este bosch dar e de pe un polo vechi are rezistenta primara 3,5ohm si secundara 8kohm (imi place pt ca e forma clasica cilindrica dar mai micuta). pun si eu o intrebare: daca are 3,5 ohm are numar mai mare de spire inductanta mai mare deci impedanta mai mare nu ar trebui sa omoare modulul de aprindere( curent de colector mai mic pe tranz final), poate doar cu tensiunea autoindusa in primar mai mare, voi ce parere aveti ? sa renunt la ia ca tare bine arata si din aia pt tranzistor nu am.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aprinderea e pe drum. o noua problema bobina. bobina mea este bosch dar e de pe un polo vechi are rezistenta primara 3,5ohm si secundara 8kohm (imi place pt ca e forma clasica cilindrica dar mai micuta). pun si eu o intrebare: daca are 3,5 ohm are numar mai mare de spire inductanta mai mare deci impedanta mai mare nu ar trebui sa omoare modulul de aprindere( curent de colector mai mic pe tranz final), poate doar cu tensiunea autoindusa in primar mai mare, voi ce parere aveti ? sa renunt la ia ca tare bine arata si din aia pt tranzistor nu am.

uite misule .. ca sa nu ne incurcam .. luam de bun ce zice cartea...+inca un "tips" eticheta de pe bobina trebuie sa fie verde....vezi ca sint doua tipuri de blocuri electronice .... spor la treaba

post-17229-1198859226_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

misu ploiesteanu

ok, am sa vad ce modul este si ce bobina gasesc, tranzistorul in saturatie sigur nu are aceiasi comportare ca platina, de aici vine diferenta. cu bobina clasica tensiunea din secundar sigur e mai mare pericolul( de strapuncere) dupa parerea mea nu este pt modul ci pt tot circuitul secundar ( rotor, capac, fise, inclusiv bobina))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
misu ploiesteanu

asta e delcoul cu mufa lui

post-15699-1199991323_thumb.jpg

post-15699-1199991346_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta e delcoul cu mufa lui
mufa caut si eu .. poate am ... daca nu am mai caut pe undeva........ eu am una dar nu am in plus .. am la instalatia mea de injectie .... o sa ii fac poza si o pun sa vezi cum arata miine.... vezi ca la pagina 1 si 2 a pus mike poze despre ce ai tu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:)) :)) :lol: bhai, schimbati adresele de mess, ca vorbiti cam singuri si nu intelege multa lume nimic (io's unul) :lol: ...ma rog , mai intra si Jan cu traduceri din turca :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

[. vorbiti cam singuri si nu intelege multa lume nimic /quote]

numa noaptea cind e luna plina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

misu ploiesteanu

pm nu putem pune poze asta-i.bogdan, pe asta il am de dat cu mufa cu tot.eu nu vad luna de ceata, :lol: :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pm nu putem pune poze asta-i.bogdan, pe asta il am de dat cu mufa cu tot.eu nu vad luna de ceata, :lol: :))

de mufa nu am nevoie... vreau numai aparatu... pretu???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

misu ploiesteanu

ai vazut cum arata, ma nelamureste aprinderea are la mufa strap intre 5 si 6, stai sa pun si codul ei poate iti spune ceva; bosch 0 227 100 111, codul delcoului este 0 237 507 009 restul vorbim pm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai vazut cum arata, ma nelamureste aprinderea are la mufa strap intre 5 si 6, stai sa pun si codul ei poate iti spune ceva; bosch 0 227 100 111, codul delcoului este 0 237 507 009 restul vorbim pm.
daca nu ai stabilizator de relantiu lasa strapul acolo....semnalul de la hall ajunge la pinul 3 (parca) ....si se leaga la masa....
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

misu ploiesteanu
daca nu ai stabilizator de relantiu lasa strapul acolo....semnalul de la hall ajunge la pinul 3 (parca) ....si se leaga la masa....

pai la 3 e si ecranul adica - si iesirea de la delco, iar + la 5si 6 :)) , la 1 - bobinei, la 4 +12v la 2 masa care este un ecran la firul ce merge la 1. cam asai instalatiunea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!