Jump to content

Aprindere de pe un bus


MikeRG
 Share

Postare recomandată

am pus mina pe un delco cu senzor hall pe el scrie:

z414

0237023019

025905205G

se potrivesc divaisurile alea de mai sus la el ? ce coduri au? si de ce vw sunt ca sa incerc sa fac rost de toata cablaraia?

VW TRANSPORTER T3 Bus 1.9 (08.1982-07.1992) 44 kW

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 419
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • bogdan_bus

    78

  • MikeRG

    61

  • jan

    57

  • misu ploiesteanu

    46

Top Posters In This Topic

Posted Images

am pus mina pe un delco cu senzor hall pe el scrie:

z414

0237023019

025905205G

se potrivesc divaisurile alea de mai sus la el ? ce coduri au? si de ce vw sunt ca sa incerc sa fac rost de toata cablaraia?

pune o poza cu delcoul. cred ca poti pune cablarai de la bus (evident daca e de T3), glof 2, am vazut si pe opel record pe benzina, vw scirocco.

@charlie: asa banuiam si eu. merci de informatie. zici tu ceva cu izolarea preventiva :) . voi lua masuri :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am pus mina pe un delco cu senzor hall pe el scrie:

z414

0237023019

025905205G

se potrivesc divaisurile alea de mai sus la el ? ce coduri au? si de ce vw sunt ca sa incerc sa fac rost de toata cablaraia?

esential e sa aiba pinionul standard si nu roata dintata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

misu ploiesteanu

o am de la cineva care mergea cu ea pe un mexicaner, dar nu mai are masina sa ma inspir.pinionul este standardam facut poze

post-15699-1194860085_thumb.jpg

post-15699-1194860135_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa cum banuiam nu e cu senzor hall. Este cu reluctanta variabila :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://en.wikipedia.org/wiki/Hall_effect_sensor da' mai pe scurt, primele variante erau niste bobinute, iar asta este ceva capsulat... daca va pasioneaza mai mult, vedeti datasheet-urile unor integrate specializate de aprinderi, cu senzor Hall si cu "bobinuta" (se va observa ca "bobinuta" da un semnal alternativ cu parte pozityiva si negativa, pe gand Hall-ul doar impulsuri pozitive) la http://www.niqro.lx.ro/aprindere4.htm ;) Modificat de niq_ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

misu ploiesteanu
Asa cum banuiam nu e cu senzor hall. Este cu reluctanta variabila :P
totusi linga obturator este un circuit integrat nu o bobinuta si din delco ies 3 fire, adica un+ un-si semnalul.asa cred ca este, daca era bobinuta nu avea doar doua fire?
http://en.wikipedia.org/wiki/Hall_effect_sensor da' mai pe scurt, primele variante erau niste bobinute, iar asta este ceva capsulat... daca va pasioneaza mai mult, vedeti datasheet-urile unor integrate specializate de aprinderi, cu senzor Hall si cu "bobinuta" (se va observa ca "bobinuta" da un semnal alternativ cu parte pozityiva si negativa, pe gand Hall-ul doar impulsuri pozitive) la http://www.niqro.lx.ro/aprindere4.htm :blink:
arata suspect de tare ca aprinderile ale electronice de pe trabant, ma rog ca delcoul ala, numai ca acolo erau doi senzori.niq stiu ca esti electronist (si eu) intre senzor si mufa sunt 3 fire unul rosu unul verde si unul negru. as incerca sa alimentez cu 12v printr-o rezistenta de limitare senzorul intre rosu+ si negru- iar pe verde as obtine impulsul. intrebare iesirea o fi cu colector in gol?ca sa stiu daca ii pun un rezistor de sarcina la + si daca tensiunea de alimentare este inferioara lui12v ca sa nu il bulesc daca nu are stabilizator intern. eu zic ca incercind asa nu il pot distruge . astept o parere
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

misu ploiesteanu

jenica tata eu am mers 15 ani( pe polo) cu o aprindere care functiona pe principiul descarcarii rezonante a unui condensator, relativ simpla, daca te uitai in ea vedeai un trafo linii de televizor sau cel putin asa arata. tot de oameni sunt facute, un singur om a facut minuni!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal, ziceam un fel de gluma, nu era nevoie de abordarea paterna. N-a fost doar unul care a facut minuni, e fapt dovedit.

La delcoul ala (cu reluctanta d-aia variabila sau cum o fi) se gaseste modulul. Legi doua-trei fire fire si gata. Te dai cu masina. E corect? De ce sa-l chinui? Da-mi-l mie, mai bine :Driver: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

misu ploiesteanu

asta vreau si eu componenta originala , dar pina atunci ma maninca degetele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intre senzor si mufa sunt 3 fire unul rosu unul verde si unul negru. as incerca sa alimentez cu 12v printr-o rezistenta de limitare senzorul intre rosu+ si negru- iar pe verde as obtine impulsul. intrebare iesirea o fi cu colector in gol?ca sa stiu daca ii pun un rezistor de sarcina la + si daca tensiunea de alimentare este inferioara lui12v ca sa nu il bulesc daca nu are stabilizator intern. eu zic ca incercind asa nu il pot distruge . astept o parere

daca e cum zici tu acole e un senzor Hall... alimenteaza, pentru inceput printr-o rezistenta si masoara iesirea, daca nu da nimic, pune si o rezistenta intre plus si iesire... o sa ma mai documentez si eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De fapt, asa zic si astia, c-ar fi un senzor Hall:

"Vanagon 1983-1984 * 1900 Digijet

Distributor: VW 025-905-205D, Bosch 0237 022 025

Can Use:

Dist Hall Sender w/Parts: 035-998-065, Bosch 1237 011 050

Ignition Control Module (On Left Firewall): VW 211-905-351B or D, Bosch 0227 100 137

(Note: VW has superseded this to 191-905-351B, Bosch 0227 100 142. This unit is supposed to be heavier duty, mounted onto it's own cast iron heat sink, which is in turn mounted to the existing heat sink on the left firewall. Longer sheet metal screws will be needed when performing this superseded installation.)

Note: Will replace OE Fairchild/Telefunken Module if installed

Rotor: 04 038

Dust Cover: 039-905-241, Bosch 1230 500 139 > 1230 500 147

Cap: 03 010

Note: If equipped with Ignition Wires with Suppressors at Both Ends (Bosch 09 272), use 03 212

Distributor Cap Clip: 034-905-265, Bosch 1231 251 033

Parts Kit (Shims, Washers & Hardware): 059-998-211, Bosch 1237 010 007

Internal Distributor Parts:

Hall Impulse Generator: 035-905-315 1237 031 053 > 1237 031 061

(Note: Very expensive by itself - cheaper to buy Hall Sender w/Parts above)

Timing Core/Rotor (Reluctor): 071-905-309A, 1231 328 032 > 049-905-309A, 1231 328 046

Pin for Reluctor: 035-905-319, 1233 101 035

Coned Spring Washer for Reluctor: 035-905-321, 1230 150 004

"C" Lock Ring for Reluctor (2 Req'd): 035-905-323, 1230 118 002

Black Plastic Hall Connector on side of Distributor: 035-905-331, 1230 329 009

Coil: 00 041

Vacuum Can: 07 212

Ignition Wires:

If using 03 010 Cap: 09 180

If using 03 212 Cap: 09 272

Spark Plug: W7CC, WR7DTC

Timing Set At:: 5deg ATDC @ 850 rpm w/strobe, vacuum hose(s) connected. Idle Stabilizer must be disconnected and it's plugs directly connected together (bypassing the Stabilizer) for accurate timing with strobe. Reconnect Idle Stabilizer when timing is set.

Advance/Retard Range: Vacuum: 12-16deg Adv @ 10.6 In. Hg, 9-11deg Ret @ 10.6 In. Hg; Centrifugal: 16-20deg @ 2400 rpm, 21-25deg @ 3800 rpm"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

misu ploiesteanu

intrebare: asta dupa ce m-am lamurit cu partea electrica, de ce membrana de la avansul vacumatic are intrare de furtun pe ambele parti? se foloseste asa sau se inlocuieste cu aia de la delcoul clasic?stiu teoretic exista o dependenta depresiune>>>avans, dar macar pe aproape sa fiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intrebare: asta dupa ce m-am lamurit cu partea electrica, de ce membrana de la avansul vacumatic are intrare de furtun pe ambele parti? se foloseste asa sau se inlocuieste cu aia de la delcoul clasic?stiu teoretic exista o dependenta depresiune>>>avans, dar macar pe aproape sa fiu.

teava vizibila e pentru avans, teava din spate e pentru retard; prima merge la locul ei obisnuit, in stanga delco-ului, a doua se cupleaza la stutul din fata carburatorului (daca el exista, de regula pe modelele 30/31 si 34 pict)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

misu ploiesteanu
teava vizibila e pentru avans, teava din spate e pentru retard; prima merge la locul ei obisnuit, in stanga delco-ului, a doua se cupleaza la stutul din fata carburatorului (daca el exista, de regula pe modelele 30/31 si 34 pict)

am solex31 pict 4 dar nu inteleg unde in fata, acolo unde se duce si pentru soc ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi unde indica sageata rosie; pe unele modele exista doua tzevi in fata, unul se cupleaza cu termostatul de la filtrul de aer, celalalt duce la retrardul de pe deloc

post-13-1195739269_thumb.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

misu ploiesteanu

tevuta aia duce si la soc, daca pun un teu micutz sima leg acolo nu e bine ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu prea cred; oricum retardul merge mai mult la relanti asa ca poti sa il astupi linistit

012_new_carburetor_installed.jpg

daca ai avea galerie de dubla admisie ca cea din poza, cu stut sub talpa carburatorului, ai putea cupla acolo vacuumul de la filtru iar la stutul de pe carburator retardul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

misu ploiesteanu

sa inteleg ca; pentru avansul vacumatic se ia o priza de deasupra clapetei de acceleratie , iar retardul de sub clapeta de acceleratie, asta vorbind teoretic ca sa inteleg cam ce ar face membrana asta in functionare .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact, ideal ar fi sa-l dai dracu de retard, ca el de-aia e retard: reduce avansul la ralanti (pentru redus noxele) si sa pui, daca ai si poti, o capsula mica, normala. Sau s-o lasi p-aia folosind doar avansul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

misu ploiesteanu

am o membrana de la un delco normal am sa o pun pe aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

misu ploiesteanu

noi amanunte am alimentat senzorul de la delco cu 12v prin intermediu unui rezistor serie de 200om(ca precautie), rosu+12, negru-, verde semnal . senzorul e de tipul colector in gol a trebuit sa pun un rezistor la +de 5kom. la trecerea obturatorului prin dreptul senzorului iesirea este 0vin rest 12v ,deci este functional. astept raspunsuri de la golfisti pt module, dar astia sint mai "altfel" decit noi . va tin la curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!