Jump to content

EGR - probleme


botze
 Share

Postare recomandată

Pentru modelele de autovehicule care se afla inca in productie foloseste OE. Pentru cele care nu se mai fabrica poate folosi OE sau OEM, depinde de unde le achizitioneaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci cumparam direct whaler daca acesta e identic cu OE si platim doar cutia pe viitor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai precis: daca piesa de care avem nevoie mai este folosita in productia curenta a altor modele de autoturisme atunci reprezentanta va monta numai OE. Daca piesa nu mai este folosita in productie, reprezentanta va consuma intai stocul OE (fabrica va mai furniza o perioada catre reprezentante piese OE - canal OE) dupa care va fi nevoita sa achizitioneze pe canal OEM.

De exemplu, toate piesele care au sigla VW pe langa sigla producatorului au obligatoriu aceeasi calitate de fabrica indiferent de canalul de achizitie (OE sau OEM) cu conditia sa nu fie fake-uri.

Piesele achizitionate pe canalul OEM ar trebui sa fie mai ieftine dacat cele de pe canal OE.

Modificat de florilar1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In principiu doar cei implicati in lantul asta logistic au idee exact ce se intampla acolo. OE = stanta VW pe piesa, nu conteaza daca trece sau nu prin fabrica VW pentru ca piesele in general oricum nu sunt facute de VW. Ce rost ar avea ca o piesa OE sa treaca prin fabrica VW doar ca in final sa ajunga intr-o reprezentanta ? Si in final, oricum nu conteaza prin ce canal logisitic vine piesa, ce conteaza in schimb este daca exista sa nu o diferena intre piesele OE vs OEM. Dar asa e o discutie foarte controversata si offtopic. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Skoda O2 2010 1,6 Tdi-cr. Am avut pe mașină 3 EGR. 

Original 03L131512AT a mers 37.000k, 2 cod 03L131512CF, a funcționat 143.000k și 3 03L131512DQ 42.000k și din nou cred ca să defectat, se aprinde spirala intermitent și martor motor aprins continuu. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,revin cu o întrebare..încă nu am reușit să i dau de cap... Cu p0401.. 

Așa, întrebarea.. a doua eroare are legătură cu prima? Că mereu apar amândouă.. Screenshot_20220324-154815.thumb.jpg.1fd50b62059c0a16470557914bcf80ac.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut  am si  eu  un superb  2, 2012 , luna  11,  2000  16  v 140  cp  CFFB, si  mi-a aparut  P040300 exhaust gas recirculation circuit , iar din cate  am inteles  este marea  belea  ,  adica  EGR .  Intrebarea mea  este    ce  sa  pun Wahler ori  original  ? Casi  si  aici este o  mare discutie  din cate  vad !!!  Multumesc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar oe (original).

Restul nu rezista mai mult de cateva luni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am cumparat OE si scria wahler pe el, nu cred ca e diferenta intre ele, doar cutia o platesti. Daca gresesc, sa spune cineva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acelasi producator (ex. Wahler) poate scoate pe piata produse OE, OEM si AM. Diferenta majora este ca OE trebuie obligatoriu sa respecte conditiile de verificare/calitate (testare si/sau rodaj initial) impuse de catre producatorul auto. OEM si AM au/pot avea conditii de verificare/testare diferite, stabilite intern de catre producatorul de piese. De exemplu, producatorul auto poate impune 100 cicluri pe stand iar producatorul de piese poate considera ca 10 cicluri pe stand sunt suficiente pentru AM. Majoritatea producatorilor au aceleasi proceduri de testare pentru OE si OEM - dar pot fi si diferite.

Modificat de florilar1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi  am primit  oferta  de  inlocuire  egr  de la Ausburg  Service  -erg  ,  cu garnituri coliere   antigel  si  manopera  2300    cu  piesa Pierburg   si  garantie   2  ani !!! Acum  ramane de vazut  , mai  astept  inca  2  oferte  . La  Skoda  Avia  3200  acelasi  lucru  , doar  ca piesa  este  pe  original !! Ce este  curios    ca  aceasi  piesa  Pierburg la  Epiesa , produsul  este 1000  si  Wahler  este  1300.....,  doar  sa  gasesc  un service  pt manopera  , dar imi  este teama cu  garantia ......

Modificat de cornel -g3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Sa ne spui ce ai cumparat in final.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut  ,  am  dat jos  clapeta  de  acceleratie  si  am  curatat  foarte  bine acolo  ,  iar  unde vine acea teava  din  chiulasa in clapeta  , am dat  jos si  am intors  acel stut ca  sa  zic  asa  ,  are  o gaura  in lateral pe  unde  gazele  recirculate  se  duc  direct in clapeta  , prin faptul  ca am intors  acel  cul  i=o  zice , l=am pus  cu  acea  gura  in  sus pt a  recircula  gazele  direct  in aspiratie fara  sa mai  treaca  spre  clapeta .Sper  ca  m=am facut  destul de  inteles  , din pacate  nu pot pune poze ,  cu acea gaura  , dar poate au mai facut  si  altii  acea operatie  si  pot explica  ei mai pe  inteles . Ideea este  ca acea eroare din ECU nu mai este ,nu  mai apare iar  motorul funtioneaza  impecabil  acum.

Modificat de lupo_bv
Eliminare quote postare anterioara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intoarcerea degetarului cu 180 grade aduce alte sechele si  nu rezolva eroarea p0403 .

Probat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu  nu  am spus  ca am rezolvat  acea  problema  a EGR ,  doar  ca la indicatia unui mecanic  care  lucreaza la  Skoda ,  am  intors  aceș  DEGETAR ,  si  ca  SPIRA  care  licarea  in bord  a disparut  si nci  eroaprea p0400.....,  NU mai apare  in ECU.... . Acum  ca este  pura  coincidenta   si voi  avea  din nou  probleme mai  tarziu,  ramane  de vazut .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cornel, multa lume a sters erorile pe EGR si nu au mai aparut un timp mai lung sau mai scurt. Deci posibil sa fie o coincidenta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma poate  ajuta  cineva cu  o  informatie  ,  de  ce  scoate  foarte mult fum  atunci  cand  isi  face  regenerarea ?? Este  posibil  sa  fie din cauza ERG =lui ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

1.6 TDI, CAYD, 343 mii km. Injectoare înlocuite anul trecut cu tip „S”.

 

La întoarcerea de la mare îmi apare clipind simbolul de bobină și scade puterea motorului.

La început am înghețat, crezând că am din nou probleme cu injectoarele (mai făcusem câteva zeci

de km în limp mode, 3 cilindri, nu e deloc o plăcere).

De data asta motorul mergea rotund, doar puterea era mai scăzută (pe loc drept nu mergea mai sus de 85 km/h).

 

A dispărut după repornirea motorului, dar a reapărut. După 2-3 drumuri pe lângă casă s-a aprins și MIL

(engine check) și am pus VCDS-ul ca să văd ce are.

Seamănă a înlocuire EGR, sau scap cu o curățare?...

Dacă e de înlocuit, ce piesă originală o fi pe mașină? Recomandări?

IMG_0795.JPG

IMG_0797.JPG

 

IMG_0798.JPG

Modificat de Razvan_N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In teorie, inlocuire egr, monteaza numai OE. 

Dar intai, sterge eroarea si sa vedem daca revine rapid sau nu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am șters-o dar revine. Nu imediat, după un kilometru sau doi. Nu se mai aprinde MIL, dar bănuiesc că se va aprinde

dacă se repetă de un anumit număr de ori.

Mecanicul mi-a recomandat Vemo (1000 lei la epiesa), cum e?

Alte recomandări? Nu știu ce e pe mașină, oare pot afla cu VCDS?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Razvan_N, nu te mai opune realitatii, trebuie sa folosesti doar piesa OE, in speta 03L131512DQ.

Citeste topicul ca sa aflii si restul de piese de care ai nevoie cand schimbi EGR-ul, garnituri, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Există cumva o postare sticky care să conțină datele esențiale?

Sunt totuși 57 de pagini...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti vedea problema din 2 perspective:

- mergi la un dealer si il lasi sa-si faca treaba, stiu ei ce au de comandat;

sau

- schimbi EGR-ul la un service independent, caz in care trebuie sa iei in serios problema (citesti paginile), sa te asiguri ca stiu ce fac si schimba toate piesele necesare.

 

Ca sa nu te sperii totusi, vei gasi destul de usor sumarul de piese, sunt, cred, cel putin 2 colegi care le-au postat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8 hours ago, Razvan_N said:

Mecanicul mi-a recomandat Vemo (1000 lei la epiesa), cum e?

Alte recomandări? Nu știu ce e pe mașină, oare pot afla cu VCDS?

Exclus...numai OE.

Nu ai ce alte recomandari sa primești. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florin71_skoda

Am si eu o nedumerire legata de codul EGR-ului, pe care sper sa o deslusec cu ajutorul vostru.

Mi sa spart memberana EGR-ului. Pe corpul EGR am cod 038 129 637 B si pe capsula membranei cod 038 131 501 E

Am luat de la un prieten un EGR care pe corp are cod 038 129 637 (fara B in coada) si pe capsula cod 038 131 501 A (cu A in loc de E)

Pe 7ZAP am vazut ca pentru motorizarile AGR, AHF, ALH, ASV, ATD, este dat codul 038 131 501 AR, care pare a fi codul de pe capsula, dar care nu se potriveste deloc cu ce am eu.

Cautind pe net poze cu EGR-uri din dezmembrari am obseravt ca si la astea exista diferente intre ce scrie pe corp si ce scrie pe capsula si am gasit cu corp ca si al meu, dar capsula codata diferit. Asa ca nu stiu ce sa fac. Sa pastrez EGR-ul pe care-l am, sau sa caut altul. Iar daca caut altul, dupa ce cod sa ma iau.

 

Atassez si 3 poze cu originalul:

 

302845225_EGRCapacOriginal.thumb.jpg.f533c3220b934154ae7143d3eed20d9f.jpg 1426181338_EGRCorpOriginalcod.thumb.jpg.a0e905ab661988f316d88c6c1d9e4159.jpg 456647684_EGRCorpOriginalsigla.thumb.jpg.657cdccd145d4d35cffbdfe234adc146.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!