Jump to content

EGR - probleme


botze
 Share

Postare recomandată

Ia in calcul si ca nu o mai poti tine pornita pe loc ,pute de te intoxici .

1.6 nu e motor de taxi ,nu e deloc econom pe termen lung ,dupa 200.000 km .

Ia in calcul si 4 inj ,o sa cada.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta cu 1.6 nu e pentru taxi, nu stiu ce sa spun...masina are 400.000 km, de cand o am eu, de acum 3 ani am facut 120k km, 90 % doar in oras.

inafara de EGR, termostat, si blocator de directe, placute/discuri si schimb de ulei n-am facut...poate am avut eu noroc nu stiu, sau tot norocul pe care l-am avut s-a dus acuma cu Egr-ul 😂

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, IoaneMxC said:

de acum 3 ani am facut 120k km

Pai de ce te plangi pentru un egr ?

Imparte pretul egr-ului la km facuti si o sa-ti dea cativa bani / km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Înțeleg că nu e important faptul că ai putea rămâne fără talon la un control RAR. Dar nici de cei care stau pe lângă mașina ta, la semafor sau în parcare, nu-ți pasă?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe aia cu RAR-ul chiar n-o inteleg, cand peste tot unde citesc la stage-uri facute unde trebuie, n-ai treaba cu ei...

La asta cu poluarea da, o inteleg si de asta sunt in dilema.

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE pentru postul anterior.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt oameni și oameni. Dacă tu ai un dram de dilemă, ești pe drumul cel bun și speranța nu-i pierdută.

 

Îndrăznesc să cred că nu ți-au pus EGR original, stai lângă mecanic când îl dă jos pe cel defect și uită-te bine să aibă sigla VW-Audi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai am finalizat un drum de 500 km...nici o spira aprinsa, nici un check engine, masina merge de rupe...eu ii dau foc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci înseamnă ca fix asta e problema, mersul 90% urban. Mai dai la sfârșit de săptămână o talpa pe autostrada de câțiva km și cred ca nu o sa ai probleme. 

Am fix același motor ca tine pe un Polo 6R care merge în timpul săptămânii urban iar în weekend vede 50 km de autostrada pentru curatire și de vreo 60k km de când am mașina nu da semne de ceva EGR-ul( iar kilometrii sunt pe la 350k reali).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua, 

 

Am facut o scanare la masina si am primit erorile astea doua:

 

4807 - EGR System 
          P0401 00 [096] - Insufficient Flow
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
5286 - Throttle Position Sensor (G69) 
          P0121 00 [096] - Implausible Signal
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 211539 km
                    Date: 2022.12.17
                    Time: 11:49:49

 

A2a eroare am mai avut-o acum un an si am curatat clapeta atunci si a fost ok. Acum a aparut si eroarea la EGR. Aceasta poate fi din cauza clapetei sau e necesara inlocuirea EGR-ului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

ma poate ajuta cineva cu o parere? 
golf 6 cayc

asta e fum sau abur? Prima pornire, -3 grade...dupa 5 minute nu mai scoate deloc deloc

 

 

Modificat de IoaneMxC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Abur, perfect normal ptr vremea asta..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te-ai apucat sa citesti topicul/urile depsre 1.6 TDI si te-au luat speritii :))? Observ ca tot cauti probleme pe la motor in diferite locuri ... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cumva stiam de problemele astea cand am luat masina, dar de 3 ani nu mi-a facut probleme pana acum cu EGR-ul, si speram sa nu vina toate acum asa in lant.:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare tuturor!

 

La mașina din semnătura, Golf 6 1.6 TDI CAYC 2010, câteodată am problema la pornire (la temperaturi scăzute) ca și cel filmat de @robert.alexandru și menționat de @Beldiman Ciprian.

Rezultatul după o testare din Basic Settings la IDE00890-Automatic exh. gas recirc. test zice că Not OK... 😑

Asta-i testul, despre care "vorbesc":

1912200179_Exhrectest.thumb.png.abeb32d62c41c920fa6310de2cc9e570.png

 

Chiar după testul menționat anterior, apare eroarea legată de EGR de mai jos:

 

Tuesday,07,February,2023,08:32:10:62566
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator Running on Windows 10 x64
VCDS Version: 22.10.0.1 (x64)  HEX-V2 CB: 0.4623.4
Data version: 20221026 DS344.0
www.Ross-Tech.com


VIN: WVWZZZ1KZAM657557   License Plate: CJ61ASZ
Mileage: 281381   Repair Order: 


                Address 01: Engine       Labels: 03L-906-023-CAY.CLB
Control Module Part Number: 03L 997 557 R    HW: 03L 906 023 A
  Component and/or Version: R4 1.6l TDI   H23 9982
           Software Coding: 00114036032401080000
            Work Shop Code: WSC 00066 000 00195
              ASAM Dataset: EV_ECM16TDI02103L997557R 003003 (VW36)
                       ROD: EV_ECM16TDI02103L997557Q.rod
                      VCID: 4BC3650DC34A56334E0-801E
1 Fault Found:

7393 - EGR System 
          P0400 00 [039] - Malfunction
          Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 281381 km
                    Date: 2127.14.31
                    Time: 08:30:01

                    Engine RPM: 1500.50 /min
                    Normed load value: 5.1 %
                    Vehicle speed: 0 km/h
                    Coolant temperature: 74 °C
                    Intake air temperature: 25 °C
                    Ambient air pressure: 980 mbar
                    Voltage terminal 30: 14.908 V
                    Unlearning counter according OBD: 40
                    Sensor for temp after charge air cooler: raw value-TBA_MES: 25 °C
                    Charge air pressure: actual value-MAP_MMV: 1268.56 hPa
                    Air mass: actual value (mg/stroke)-MAF_MES: 479.405 mg/stroke
                    Air mass: specified value-MAF_SP_MMV: 490.64 mg/stroke
                    EGR Vacuum Regulator Solen.val.: activation-ANG_SP_EGRV[0]: 0.000 %
                    Throttle_actuator_commanded_value-ANG_SP_THR[0]: 96.001 %
                    Charge Pressure Actuator: activation-ANG_SP_BPA[0]: 84.000 %


Readiness: 0 0 0 0 0 

 

Menționez că după ștergerea erorii, aceasta nu mai reapare, pot să circul și un an, dar dacă mă ustură pe undeva și mă bag iară cu VDCS-ul la acel test, scoate eroarea 🥴

 

Mulțumesc de răbdare, poate cineva s-a mai întâlnit cu problema asta și poate să ne zică ce și cum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
robert.alexandru

Salut

la mine problema era de la o mufa a injectorului care nu era infipta bine, le am scos pe toate, le am curatat cu solutie speciala de contacte dupa care le am lasat sa se usuce bine si le am infipt la loc. pana acum totul pare ok, n am mai avut probleme. Am mai vazut pe youtube ca multi se plangeau si de egr ca ramane pe inchis/deschis si din cauza asta moare motorul ... dar nu stiu ce sa zic, probabil asta e si la tine si va trebui cel mai probabil inlocuit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, se apropia data în care ”tre să fac ceva” cu EGR. 

Povestea, pe scurt: în vară, la controlul lunar de rutină, VCDS-ul mi-a semnalat celebra problemă:  Cod 4891, P0403 00 096 (blablabla, știți voi, farmecul mărcii). Am șters eroarea și am trecut peste. La vreo 2000 km, la alt control de rutină, a apărut iar. Am șters. Și tot așa vreo 9-10.000 km, până ieri când, la 70 km de la regenerare, la pornirea de pe loc, a apărut spirala galbenă ce clipea de nebună. Am oprit motorul pentru o secundă iar la repornire nu a mai apărut. Dimineața următoare, am pus vecedeseul dar, dacă a văzut că n-o bag în seamă, s-a făcut a dracu. Pe lângă Cod 4891, a mai apărut și Cod 4892, P0403 00 096.20230228.jpg.7dcf4c0837584455686a789029dae8d4.jpg

Dar ho, bă, nebuno!!! că gata, am înțeles ideea. Le-am șters și...  🤣mi-am văzut de drum spre servici. Menționez că nu mi-a apărut încă în bord  ”elicopterul / robinetul”, mașina trage și se comportă normal și n-am avut norocul de limp. Momentan...

Deoarece am hotărât să mai țin tinicheaua vreo 2 ani (Golf 2.0 TDI, 2012, CFFB, 311k km, regenerările se fac la fiecare 540-560 km și are soft dieselgate), azi am luat frumos legătura cu reprezentanța Craiova care mi-a trimis ”Hârtia”: 3400 lei cost total (tva inclus). 1241432181_SerpicoOfertschimbEGR.thumb.jpg.136dff66c86de40d0ca013028dd767ef.jpg

Cum vi se pare acest preț? Știți în altă parte mai lesne (Craiova sau București)  dar cu piese OE, exclus varianta Off?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Adria_n  mulțumesc, știam de ăla, am găsit chiar mai lesne de atât dar cine îl montează? Multe serviceuri nu acceptă să te duci cu piesele-n paporniță pentru a beneficia de garanție...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
On 1/12/2023 at 6:20 PM, nick_n said:

Buna ziua, 

 

Am facut o scanare la masina si am primit erorile astea doua:

 

4807 - EGR System 
          P0401 00 [096] - Insufficient Flow
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
5286 - Throttle Position Sensor (G69) 
          P0121 00 [096] - Implausible Signal
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 211539 km
                    Date: 2022.12.17
                    Time: 11:49:49

 

A2a eroare am mai avut-o acum un an si am curatat clapeta atunci si a fost ok. Acum a aparut si eroarea la EGR. Aceasta poate fi din cauza clapetei sau e necesara inlocuirea EGR-ului?

Salut. 

 

Am curatat de ceva timp clapeta si am sters erorile dar astazi am facut o diagnoza si am vazut ca a reaparut eroarea

4807 - EGR System 
          P0401 00 [096] - Insufficient Flow
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

 

Masina este un Audi A3 cu motorul 2.0tdi CFFB, regenerarile sunt cam la 200km de mers prin oras. 

E posibil ca egr-ul sa trebuiasca inlocuit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curata teava dintre clapeta si chiulasa .

Daca problema persista trebuie egr nou .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu eroarea asta la 2.0 tdi bmm pd, am verificat si egr ul lucreaza ok datorita testului din vcds cu diferenta facuta cu egr on off, am sters o si nu mi-a mai aparut de 2 saptamani, daca mai apare trebuie schimbata supapa egr? Sau sa o schimb de acum 

IMG_20230304_212205_edit_25018881146702.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, il voi inlocui

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!