Jump to content

EGR - probleme


botze
 Share

Postare recomandată

On 3/25/2021 at 5:27 PM, EEXCALADE said:

Verifica/curata egr si tubulatura lui

 

Am schimbat EGR cu racitor... eroarea persista... o data la 500-1500 km apare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte de a schimba EGR-ul incercati sa-l curatati. Eu am muncit ceva, l-am demontat pana la ultima piesa, am curatat, degresat, spalat, uns si montat totul. Merge perfect de o jumatate de an. Clapeta de acceleratie aproape nu mai misca, iar supapa de gaze arse recirculate era complet intepenita. Am ajuns la verificarea EGR cand nu a mai pornit masina intr-o parcare. Pornea motorul si se oprea in cateva secunde. A venit un mecanic (m-a salvat) care a desfacut EGR, a deblocat clapeta si am putut pleca de acolo. Mi-a zis ca trebuie schimbat, dar am incercat totusi sa-l curat, ca n-aveam ce pierde. Spre norocul meu, chiar merge!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare. Astazi scriu aici ca si o rezolvare pt problema mea. Asta dupa ce am citit jumatate din acest topic. Problema se manifesta prin erori egr p0406 si p0408. De vina au fost doua fire intrerupte. Le regasiti in pozele atasate. Masina este golf 5, bls, 2008...

20210714_095537_1024x1024.jpg

20210714_095555_1024x1024_1024x1024.jpg

20210714_095506_1024x1024.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate, se întâmplă destul de des, la acesta generație 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 3/25/2021 at 4:18 PM, andutzel said:

Salut, m-am ales cu aceste 2 coduri eroare, la B8 1.6tdi 2017... Din ce am citit pe aici am inteles ca unii au rezolvat problema prin schimbarea EGR+Racitor..altii prin schimbare/curatare/anulare DPF... pareri? Le sterg din VCDS si reapar dupa 500-1000 km impreuna cu MIL. Regenererarile se fac constant la 250-350 km.

 

 

19226 - Particulate Trap Bank 1
          P2002 00 [232] - Efficiency Below Threshold
          MIL ON - Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear

19206 - EGR System
          P0401 00 [096] - Insufficient Flow
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

Am schimbat EGR+Racitor, curatat tubulatura... erorile apar chiar mai des acum. Uneori apare doar p2002, uneori ambele erori... regenerare isi face la 300-400 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna ziua ! Daca nu am deschis topicul corect va rog sa ma scuzati( e prima data cand cer un sfat)

Am o problema "cred ca supapa egr" Mi sa aprins becul  i palapia in timpul mersului si nu mai accelera. la testarea cu vagcom am avut urmatoarele erori.

Va rog sa ma ajutati cu un sfat.

Golf 6 / 1.6 Tdi/77kw variant din 2013

Multumesc anticipat

2 Faults Found:
7563 - EGR Sensor 1 
          P046C 00 [096] - Implausible Signal
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 182502 km
                    Date: 2106.14.18
                    Time: 12:37:41

7343 - EGR Sensor 2 
          P0407 00 [032] - Signal too Low
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 182502 km
                    Date: 2106.14.18
                    Time: 12:59:33

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recomand original, aftermarket sunt multe cu probleme 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
robert.alexandru

Va salut,

Care este ultima revizie pt 1.6 TDI CAYC?

Cumva 03L131512DQ ? Sau au mai aparut si altele intre timp ?

Din ce am inteles ultimele revizii ar avea rotilele din metal si nu din plastic cum era la cele vechi.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

....DQ ,tin aprox 100.000 km.

Se strica partea electonica ,rar partea mecanica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

robert.alexandru

Am vazut ca pe DQ nu exista ca cel din poza de mai jos.

Pe Skoda 1.6 TDI CAYC este cel cu teava lunga si am gasit doar 03L131512DP. 
Multumesc.

 

D8A8B15B-971B-4CED-81EE-1A4E64A0870B.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe fabia ? ,da are alt cod.

Piesa se comanda numai dupa seria VIN

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

robert.alexandru

Scuze, este vorba de Rapid, 1.6 TDI CAYC. 
Am primit aseara o eroare dupa ce am lasat masina mai mult timp pornita, dar de atunci nu a mai aparut. 
Probabil e pe duca, are 203.000 km si soft dieselgate din 2019 din ce am vazut pe tester.
O sa ii fac downgrade si la asta si il schimb cand pica.

Sau poate era de la vremea rece, cine stie ... 

 

Pe alta masina tot Rapid 1.6 CAYC am pus 03L131512DP in 2020.
Acum am vazut ca gasesc WAHLER 710862R ...

 

263979025_697248387928781_7362561011568994290_n.jpg

Modificat de robert.alexandru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este clasica problema de EGR la CAYC. 

 

echivalenta pe Wahler 710862R este versiunea reconditionata, cu piesa veche la schimb, dar nu se mai fabrica din ce stiu

Cauta echivalenta cu 710862D, piesa noua, fara piesa la schimb

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

robert.alexandru

710862R este cel cu teava lunga, 710862D este cel cu teava scurta care nu se potriveste la masina pe care o am ( vezi pozele atasate ).

In materie de fiabilitate, este vreo diferenta intre Borg Warner - Wahler 710862R si OE VW 03L131512DP care costa dublu dar e facut tot de Wahler cu motoras Borg Warner?

 

Multumesc.

710861D_N.jpg

710862R.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Skoda 1.9 bls cu filtru p.

Schimbat egr,merge masina nu trage...dar apare aceeași eroare

supapa recirculare gaze n18

si valorile sunt pe 0.0

Screenshot_20220113-160124_Gallery.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,

 

Detin un Golf 6 2.0 TDI cod motor CFHC cu aproximativ 300.000km in bord.

De curand am inlocuit EGR-ul in urma unor erori repetate ( 4892 - EGR Valve ( N18 )  P0403 00 [ 032 ] - Malfunction

Am cumparat EGR pe original impreuna cu toate accesoriile necesare ( garnituri, holender, surub, saibe ).

Totodata, am curatat de depuneri si galeria de admisie impreuna cu clapeta de acceleratie, clapeta de acceleratie obisnuiesc sa o curat la fiecare revizie. La galeria de admisie am inlocuit garnitura cu una noua.

Antigelul folosit la final este marca HEPU si a fost combinat cu apa distilata in proportie de 50/50.

La final am facut si adaptarea. Inainte a porni motorul, cu cheia in contact am accesat prin VCDS meniul " Basic Settings " si din IDE00785 - Adaptation of EGR Valve - Finished correctly "

 

Toate bune si frumoase doar ca dupa aceasta operatiune de inlocuire, motorul a devenit mai zgomotos, atat la pornire cat si in mers.

Parca trage si putin diferit masina cand RPM-ul sare de 2000 de ture. Nivelul de zgomotul al motorului cand rulez la 2800RPM, este nivelul de zgomot care inainte era produs abia pe la 3300 - 3500RPM. A devenit mai galagios.

Il simt mai zgomotos si mai zgrunturos, in aceleasi conditii de exploatare ca si inainte.

Parca pe langa ulei si motorina, cineva i-a aruncat in motor niste alune.

Pana sa schimb EGR-ul, motorul era sesizabil mai silentios.


Masina nu prezinta nicio eroare in bord sau pe diagnoza.

 

A mai  intampinat cineva problema asta ?

 

Modificat de Darius034
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 1/13/2022 at 4:02 PM, manupri said:

Skoda 1.9 bls cu filtru p.

Schimbat egr,merge masina nu trage...dar apare aceeași eroare

supapa recirculare gaze n18

si valorile sunt pe 0.0

Screenshot_20220113-160124_Gallery.jpg

Verifica si masoara cablajul de la egr la ecm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am si eu eroarea lui serban Daniel skoda fabia CFWA 1.2 TDI CR, trebuie luat egr cu racitor complet ? Am gasit unul marca elstock, face treaba sau de care trebuie cumparat ?

272916690_910953066285796_8182859665854129100_n.jpg

273241913_481477316932657_2519053121552574231_n.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba EGR, pune doar OEM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pierburg e oem, nu am gasit pe net dupa  03P131512D nimic. Ce anume s-a defectat in el, se mai poate reconditiona ? Se gasesc piese separate la el ? Se afla sub motor ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oem nu e Pierburg.... oem e oem, il fabrica alt producător,  oricum sunt diferente intre specificatii si calitatea celor oem si cele am.

Da, sub...

Nu se gasesc componente separate ca sa scapi de eroarea acesta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da....da..OE...originale.

Din popor oem la noi nu se prea foloseste. .... ci aftermarket. 

Ideea este ca egr garatat sa functioneze pe oem sau aftermarket... cam greu. Cele originale, garantat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!