Jump to content

INTRETINERE INST. FRANA


nicola
 Share

Postare recomandată

daca pompa de schimb e tot simplu circuit (19.05) si nu dublu circuit (19.00) atunci, teoretic, in cazul asta, pe fata ar trebui sa ai 20.2 iar pe spate 19.05

tu vrei sa pui 22 pe toate rotile

nu stiu ce se va intampla dar cred ca nu e ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 247
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • bubu

    40

  • MikeRG

    29

  • RaduI

    26

  • MishuL

    23

Top Posters In This Topic

Posted Images

alexserb2000

daca pui 22 pe toate cred ca va fi efort mai mare si in garnituri...eu as montao si as vedea diferentya...mai ales ca tot simplu circuit este....s-ar putea sa ai cursa la pedala mai mica pentru aceeasi frinare....din cauza volumului mai mare de lichid impins...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am pompa dublu circuit de bus. cu un circuit astupat.(nu stiu diametrul, asa am luat-o si fostul proprietar mi-a spus ca e de bus)

cilindrii sunt la dimensiunile originale.

fata de a lui ssilv care are circuit nou si la dimensunile originale eu am un efort mai mare la pedala dar de oprit se opreste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca pui 22 pe toate cred ca va fi efort mai mare si in garnituri...eu as montao si as vedea diferentya...mai ales ca tot simplu circuit este....s-ar putea sa ai cursa la pedala mai mica pentru aceeasi frinare....din cauza volumului mai mare de lichid impins...

Chestia asta am facut-o deja, mai demult. Frana ok, cu pompa veche. Initial am pus doar unul de 22 pe spate, la repezeala, imi pleznise un cilindru. Iar modificarea asta am citit-o demult, pe un sit , era o chestie de imbunatatire a franarii, prin montarea de cilindri receptori mai mari.

Ce zici tu Mike, cu 20.2, etc, nu are legatura cu pompa, corelarea aia se facea cu latimea sabotilor, care erau mai ingusti inainte de 07.64.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu as vrea sa inteleg pompele acestea. Eu am unul nou nout pentru discuri, stiu ca se sfirseste in "J" si nu in "BD". Care este diferenta de la tambure la disc? Presiunea este mai mare la disc?

Apropo Mike pompa cu J am sa stii, daca te mai intereseaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Eu am facut modificari mari la masina mea:

-am cumparat cilindi noi, de fabr. italiana

-am pus o pompa noua de Golf 1-dublu circuit - se potriveste perfect, inclusiv la prinderi, trebuie doar astupata o gaura

-am schimbat toate conductele de frana, am pus din Cu, de Aro (sunt mai lungi)

Acum, dupa aproape doia ani de diverse probleme (incl. un accident), am in sfarsit frane.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si conductele de frana de ARO sau potrivit cu cilindrii??? mai exact filetul este tot conic? , ca de la dacie nu merg ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
... am cumparat pistonase de frana, garnituri pistonase, garnituri pompa centrala, saboti spate noi - mintex, conducte...
De unde pot cumpara si eu ? Cred ca am facut si eu aceleasi greseli de mai sus... dupa ce am curatat pompa de frina (cineva a tinut sa-mi "aeriseasca" tamburul fata-stinga...) m-am trezit ca nu se mai facea amorsarea cu lichid de frina ... De fapt de unde a pornit totul ... eu aveam anterior operatiei, o cursa foarte mica la pedala de frina - ultimii 5-7 cm erau operativi - dar masina frina. Am adaugat lichid de frina in rezervor (mereu e plin) insa nu imi "consuma nimic". Deci probabil ca inca dinainte pompa nu imi mai facea amorsare. Omul care s-a bagat, a zis ca nu aveam excursie suficienta la pedala de frina pt ca aveam aer. Desi stiam teoretic ca problema legata de aer pe conducte e legata de a "n"-a apasare am zis ... fie ... eu aveam ceva treaba, omul voia sa ma ajute, l-am lasat sa mestereasca el (placerea lui - sa spunem ca aveam incredere in el). Problema e ca acuma nu mai imi amorseaza de loc !!! Rareori mai scoate cite un spritz pe una din conducte ...

Omul asta a incercat sa aeriseasca roata fata-stinga, dupa care a vazut ca nu merge, si a desfacut pompa de frina sa se uite la ea. Cind a pus- ola loc, nu mai mergea de loc ... apas din pedala si ...nimic. Cind m-am intors la masina am constatat dezastrul ... N-am mai avut timp sa ma bag eu ... a tb sa las masina la naiba... si sa ma intorc la servici ... :-(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai adus pompa in Bucale? Daca nu- foarte rau!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am adus-o ... :) Macar atit, in graba, am putut sa desfac -sa mai bibilesc la ea, in timpul "liber"...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK. O sa-ti dau un telefon. Azi, dupa 7, esti liber ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am saboti noi noute spate pentru 68'(20Euro), tambure noi noute-patru gauri, spate(30Euro).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut! Am nevoie de un set de placute frana ptr. un brotacel din '68. Modelul este cu o singura ureche de prindere pe etrier. Aveti idee de la ce auto s-ar potrivi? Cele actuale, le simt foarte tari, ca si cum nu ar face priza buna cu discurile, parerea mea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca are ceva daca este tare. Cred ca avem aceeasi tip de broscuta, de 1500 nu? Si eu am discuri pe fata. Daca ai nevoie de discuri, tambur pe spate, rulmenti la ele sau saboti pe spate, l-e am eu noi noute in cutii. Din pacate etrierele si placutele le-am montat pe masina mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate shtiu, astea fara azbest sunt mai dure. Incearca sa gaseshti cu azbest. Eu personal, daca ash avea de ales, ash pune cu azbest.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai boierule, se tot vorbeste pe aici de pravalii cu piese; Una ar fi pe Batistei, alta langa Gradina Botanica. Mai e si la Lizeanu o pravalie, Dijital Benz - si acolo s-ar putea sa aiba (astia au si piese de caroserie; au si sit , verifica si acolo)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca la Al padrino (vezi ca e si in drumul taberei la drumetului). a luat un prieten de acolo (600 k setul ptr 2 roti)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Dragi pretini,

Am de expus urmatorul raport de activitate: simbata, desi era frig, m-am apucat de frinele din fatza, cu gindul sa schimb sabotzii, care produceau un zgomot groaznic la sfirsitul frinarii (ma rog, broasca mea era cam neinfrinata!). Ce am constatat: cilindrul de pe stinga curgea in asa hal, ca naclaise tot cu un smirc de consistenta unei vaseline :cry: . Cum nu aveam altul nou, si nici garnituri de schimb, am renuntzat sa pun sabotzii cei noi si am curatzat cu spray tote piesele mobile, inclusiv suprafatza sabotzilor vechi, care mai au carne destul pe ei, dar prezinta mici neregularitatzi, iar la capete se pare ca nu mai lucreaza. Acum ajung si la subiectul topicului: tamburii. Nu arata cum zice in carte, adica perfect luciosi si fara nici un fel de striuri pe interior. Se vad cu okiul liber niste santzuletze, nu foarte adinci insa. Intrebare: exista in Bucuresti un atelier civilizat unde sa se rectifice, la pretzuri civilizate, tambure de frina? la Augsburg, rectificare si montajul unei perechi de tambure costa, cu tot cu TVA, 29 de ieuroi. Astia se lauda cu o calitate a serviciilor nemaivazuta in Romania. A doua intrebare: merita sa faci o asemenea operatziune daca grosimea tamburilor ar permite?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!