Jump to content

Black Pearl GTI


fuscobal

Postare recomandată

ms mult apucase deja sa citesc totul

Modificat de hbogdan
Quote inutil, foloseste AddReply sau FastReply.
Link către comentariu
ms mult apucase deja sa citesc totul

salut.fuscobal poti sa imi raspunzi si mie la cateva intrebari pls?bielele de la ie au venit cu tot ce trebuie sau mai trebuie cumparat ceva?si vad ca ai axe de s3 pls ma poti ajuta cu un pretz si o informatie de unde lea achizitionat?aici ma refer la axe.ms mult.id ul meu naka666vio

Link către comentariu
  • 3 months later...

Din ce am citit primul lucru care pot sa il spun este ca modestia este prima calitate care il caracterizeaza pe Fuscobal. Si e si foarte amiabil, stiu ca l-am intrebat ceva depre muzica si mi-a raspuns intr-un mod profesionist.

Cat despre masina, daca ar fi sa ma iau dupa modificarile pe partea audio, cred ca e cel mai tare, din ce am citit pana acum, cat despre celelalte si acolo sta bine.

Succes cu masina in continuare. Daca as avea bani de investit as face acelasi lucru care l-ai facut tu.

Cat mai multi km fara probleme.

Esti primul care te aud cu asemenea talon la masina (in afara de picolo cu Porsche), deci inca o bila alba din partea mea. Iti voi scrie pe PM sa nu poluez topicul.

Modificat de nairolf1982
Link către comentariu

Scuze de OFFTOPIC..

Eu am 215/40 si vreau sa trec pe 225/35...de asta zic ca mai rar asa ceva si apreciez, inseamna ca stie sa mearga si tine si foarte mult la masina!

Link către comentariu
nadir@boosted.ro

hehe si jante pe 19 si talonu/balonu mic la jante si super suspensie .... o placere sa mergi cu masina DAR NU IN ROMANIA!!!

noroc ca fusco este un sofer dibaci si foarte atent/calm(uneori)

...daca nu tinea la masina sigur nu ajungea la noi :angry:

doar prin pasiune si devotament ajungi sa fii renumit si prin alte tari :))

Link către comentariu

Multumesc pentru aprecieri. Intr-adevar 235/35/19 si PSS16 nu se prea impaca cu drumurile noastre asa ca am invitat pe oricine m-a intrebat sa se gandeasca de 2 ori inainte de combinatia asta. Eu personal accept acest compromis extrem intrucat nu sunt o persoana comoda si prefer raspunsul promt al directiei si stabilitatea pe viraje in fata comfortului chiar daca beneficiez de ele numai 10% din timp. In curand vor mai avea loc cateva adaugiri la care se lucreaza in acest moment !

Link către comentariu

dupa mine, masina asta e unul dintre putine proiecte realizate 100% (bine, inca in curs de realizare..dar..)

Link către comentariu

Ultimele update-uri. Am inlocuit 2 jante pe casco si rulmentul fata drepata. Am schimbat de asemenea discurile si placutele pe spate intrucat erau ovalizate destul de serios. Am schimbat si DV-ul care spre surpriza mea a rezistat pana acum (70.000Km dintre care 60.000 cu modificari). Am reusit in sfarsit sa montez si diferentialul Peloquin. Acum pot in sfarsit sa pun si eu puterea jos si sa las in urma acel sentiment de inutilitate pe treptele 1 si 2. Chiar daca masina este inca departe de o integrala la plecare, cel putin am aderenta pe toata treapta 2. In ce priveste drumurile virajate, nu am apucat inca sa testez dar voi reveni cu impresii !

img7791.th.jpg img7792b.th.jpg img7795.th.jpg

Link către comentariu
nadir@boosted.ro

pe spate nuare inca de s3 :))

dar vor venii si alea ... toate la timpul lor :D

bravo nae esti tare :P)

Link către comentariu

Congrats man.

Mai ai putin si finalizezi partea de performance. Acum tre' sa te conving sa pui kit-ul ala Thunder Bunny. :)

Link către comentariu

Dap, pe spate sunt stock. Am uitat insa sa precizez ca pe fata am pus DS2500 si din nou se vede o imbunatatire fata de OEM ! Diferentialul a fost cam 1000E !

Modificat de fuscobal
Link către comentariu

Bafta cu masina .

Este dea dreptul superba !

Poti sa ne dai si noua o parere in legatura cu dieferential-ul ?

Multumesc,

P,

*ai PM !

Link către comentariu

Pai a zis omu mai sus, vezi postul cu pozele..

Fusco, tu cati CP/NM ai acum?

Link către comentariu

" In ce priveste drumurile virajate, nu am apucat inca sa testez dar voi reveni cu impresii ! "

Asta ma intereesaza pe mine , ca am inteles ca daca nu tii bine covrigul , ai sa pupi parapetii :blah:

Link către comentariu

Teoretic 350CP si 450NM. Diferentialul ajuta pe viraje, nu strica. Acum, in toate exista o limita pe care daca o depasesti iesi sifonat :)

Link către comentariu

la RWD dupa LSD e un pic mai problematic cum pleaca spatele pt ca are mai multa aderenta si trag ambele roti pe unde o prind.

la FWD simti cum rotile fata se agata de asfalt si tin mai bine masina pe trasa.

te adaptezi.

desigur ca nimic nu sfideaza legile fizicii.

Link către comentariu

Felicitari pt diferential. Era si cazul sa pui puterea jos cum trebuie.

Jantele sunt criminale, ti-am zis si la intalnire. Cred ca s-au crucit aia la casco cand au vazut devizul :rr:

Per total masina este superba, look-ul este de bun gust, partea audio este fenomentala iar ca performante...sus de tot. :)

@c6t9 Mare dreptate ai. Mare om, mare caracter fusco!

Modificat de Andrei JSE
Link către comentariu

Multumesc pentru aprecieri. Voi pune si cateva poze cu modificarile aduse sistemului audio curand !

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!