Jump to content

Black Pearl GTI


fuscobal

Postare recomandată

Haha, smechera ultima poza. ANX de la Stig a invatat tot ce stie...pana intr-o zi cand si-a dat seama ca e mai bun ca el :vaidecapulmeu:

Inca cateva pozne mai deosebite :

97521097.th.jpg 80604168.th.jpg 44602109.th.jpg 46003260.th.jpg 42090671.th.jpg

Link către comentariu
  • 1 month later...

Saptamana trecuta am fost si pe dyno. Rezultatele obtinute sunt dupa cum urmeaza :

1) Curba 1 > test de calibrare dyno

2) Curba 2 > test 1 cu setarile softului 9-7-9 (boost-timing-fuel)

3) Curba 3 > test 2 cu setarile softului 9-8-9

Cu setarea 9-8-9 s-au obtinut 348CP si 415Nm la o temperatura exterioara de 33 grade. Din pacate masinii ii lipseste intercoolerul mare cum au colegii Byg si Marys. De asemenea la 33 grade, aveam 67 grade pe admisie, pe sosea masina fiind destul de lesinata fata de cum se simte seara pe racoare. Cu un twintercooler de la Forge si o temperatura exterioara de 18-20 grade estimez ca rezultatul ar fi fost spre 370-380CP si 450NM !

post-73-1250634133_thumb.jpg

Link către comentariu

fenomenala!

am vazut BYG-ul si cum spui ca a ta nu e departe doar imi imaginez cum poate sa mearga!

PS: estetic a ta e mult mai frumoasa! no offence!

Link către comentariu

Felicitari, Fusco !

Mai hai si pe la garajisti sa vada si ei cate o masina !

;)

Link către comentariu

Excelent Fusco...putere fantastica pentru caldura asta. Si a mea stock e lesinata acum. Dar la cum te indepartai de mine la viteze care nu merita mentionate era clar ca e bomba. ;) :angry:

Link către comentariu

Pozele alea ar putea aparea pe coperata oricarei reviste de profil sau pe orice poster GTI... sunt pur si simplu impecabile.

Masina asta reprezinta pt mine un model de tuning de urmat. Nu stiu daca am mai zis-o dar imi ridic palaria si ma inclin in fata unei masini atat de bine lucrata. Bafta multa in continuare.

PS: Ar trebui pus sticky si amatorii de kituri Rieger, dungi trase pe capota, triple transparente, plafoane imbracate in folie sau mai stiu eu ce minunatii de bazar, sa intre mai des si poate le vine inspiratia :blink:. No offence.

Modificat de spb
Link către comentariu

Fix de acceasi parere eram si eu ... pana sa o vad, sa ma urc in ea si sa ascult o melodie. Crede-ma e MEGA masina asta :blink:. Live arata cu mult mai bine decat in poze :).

Link către comentariu

mereu am spus-o ca un GTI arata bine apropiat de stock, desi nici unele kituri de exterior, finute nu sunt urate.

dar masina lu' Nae e modelul de urmat, in orice domeniu pt orice GTI owner. de fapt el a fost cam primu si prin RO cu multe noutati, multe artificii puse pe GTI.

sper sa nu il vinzi niciodata...pentru ca daca deocamdata valoarea lui scade usor...peste ani va creste inapoi. oricum, la cati bani ai lua acum pe el, nu merita sa-l vinzi. cred ca iti doar banii pe modificari...fara sa iei banii si pe masina.

Link către comentariu

Multumesc inca o data pentru aprecieri baieti. Tocmai a venit si sway-bar-ul spate BSH de 27mm sectiune plina, modificare cu care sper eu masina se va transforma intr-un track-car veritabil cu 0 subvirare. Dupa ce-l montez voi reveni cu impresii !

Link către comentariu
Ar trebui pus sticky si amatorii de kituri Rieger, dungi trase pe capota, triple transparente, plafoane imbracate in folie sau mai stiu eu ce minunatii de bazar, sa intre mai des si poate le vine inspiratia :) .

;)

Felicitari pentru masina, pentru bunul gust . Calitatea se vede !

La partea cu "sticky" sunt de acord pentru ca in ultima perioada s-a inmultit forumu de "tuneri" veniti de pe Dacii si Cielo cu noroiu pe aripi care isi bat joc de marca asta VW-AUDI... scuze de off topic .

Link către comentariu

Hmmm... parca era pomenit si cuvantul "daily" pe la inceput :). Si-a pierdut caracterul asta? Nu iti da batai de cap daca o conduci frecvent cu rotile 19", suspensia Bilstein si articulatii mai rigide?

Modificat de spb
Link către comentariu

Salut domnule!

Abia astept sa-mi vina si perla mea :D, sper sa nu fie cu suparare ca am ales acest nume. Eu cel putin m-am inspirat din Piratii din Caraibe numai ca a mea e alba si a lui Jack e neagra :D:D

Link către comentariu

Pai...chiar este daily pentru ca imi fac treburile zilnice cu ea. Comfortul in utilizare urbana nu este tocmai la cel mai inalt nivel...ba chiar este la capatul opus :)...dar compenseaza ea saraca in alte parti !

Link către comentariu

Fusco deseara trebuie sa ne vedem sa-ti dau sway-bar-ul.

PS: de invidiat curba de cuplu de pe fisa dyno. Prietenii stiu de ce! :coffee_lol:

Link către comentariu

Curba aia de cuplu e perfecta pentru aderenta masinii pe treapta 2. Daca aveam 4x4, as fi preferat o curba mai abrupta in zona 2000-3000 RPM :))

Link către comentariu

Wow....14 pagini si o ora jumate de admirat, minunat si apreciat! Dupa tot ce am citit/vazut singurele cuvinte care imi vin in cap sunt "bravo" si "felicitari"! Am demarat si eu un proiect pentru un golf 4 si sper sa scot ceva dragut din el...cu timpul....asa ca pentru intrebari/raspunsuri o sa apelez la tine daca nu e prea mare deranjul! Si pentru ca sunt nou aici, as vrea sa particip si eu la urmatoarele intalniri si sa admir "fuscomobilul":P (apropo...ma poate ajuta cineva cu locatie, zi, ora?----scuze pt oftopic)!

Felicitari inca o data!

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Locatiile si orele de intalnire le gasesti la aria "intalniri" si cum sunt atat de multe e imposibil sa nu gasesti timp sa vii. In alta ordine de idei am instalat sway-bar-ul numai ca pentru a testa cum trebuie masina e nevoie de un drum ceva mai virajat ! Bara de fata are 27mm si este plina in sectiune comparativ cu cea stock care are 22mm si este goala. Rigiditatea torsionala este de intre 3 si 4 ori mai mare la noua bara !

rsb8.th.jpg rsb9.th.jpg rsb5.th.jpg

Link către comentariu

Super tare masina cu toate update-urile de pe ea, intotdeauna m-a fascinat masina asta ca forma. Si eu in curand o sa intru in posesia unui golf 6 gti, sa vad ce modificari o sa ii fac. Oricum esti un exemplu de urmat. Tine-o tot asa. :icon_thumright:

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!