Jump to content

Black Pearl GTI


fuscobal

Postare recomandată

2'18" in runda 5 ! Multam de poze Vlad. Am vazut ceva fotografi pe acolo dar nu stiam ca se pun undeva pozele ca si la Nurburgring !

Modificat de fuscobal
Link către comentariu
  • 2 months later...

Acum vreo luna am imbracat volanul in Alcantara si am luat o action camera Drift HD170 special pentru sesiunile de pe circuit ! Voi reveni cu ceva poze mai detaliate ale volanului ! De asemenea, am comandat o noua placuta de frana de la Carbotech care se cheama RP2. Aceasta placuta are grip comparabil cu XP12 (peste XP10 pe care am avut-o anul trecut) dar si durata de viata este aproximativ dubla cu ceva sacrificii pe partea cealalata la tocitul discurilor de frana !

post-73-0-92560600-1295281625_thumb.jpg

Modificat de fuscobal
Link către comentariu

ai filmat si tu in we ceva cu camera video? trebuia sa o testezi pe casca de kart...

Link către comentariu

Like :emthup:. Imi pare rau ca nu am stiut de volan sa il pot vedea si live la intalnire.

Link către comentariu

Arata foarte misto! Sa-l invarti cu placere in continuare ;)

Modificat de Tavy81
Link către comentariu
  • Administrator

he he... cand ajung si eu la macar 90.000km cu Rul o sa-l fac asa. Am condus 911 cu asa volan si am ramas impresionat de aderenta placuta + aspectul de nota 10. Bravo fusco!

Link către comentariu

Multam, volanul a fost lucrat de omul care s-a ocupat si de stalpi + plafon (tot alcantara) dar si de sistemul audio. Pret n-a existat pentru ca a fost cadou de ziua mea :) Vreau sa fac si schimbatorul de viteze in alcantara si posibil coloana de directie a volanului. La bord ma mai gandesc inca !

PS : Lucrul la volan a durat destul de mult pentru ca alcantara are alte proprietati de elasticitate fata de pielea normala ceea ce face ca pielea data jos de pe volan sa nu poata fi filosita ca matrita pentru cea noua. Pe deasupra forma volanului de GTI este una foarte complexa (multe variatii de diametru si zonele din partea de jos unde pielea trebuie sa se intinda foarte tare). Problema cu alcantara este ca trebuie sa ai mana foarte buna si rabdare multa, altfel, fie pielea se va incaleca la cusatura (sau vor aparea cute daca nu e bine intinsa), fie va ramane spatiu in dreptul cusaturii si se va vedea de ca si cum cusatura sta sa se desfaca !

Link către comentariu

Poti sa ne dai si noua site-ul celui care ti-a facut lucrarea la volan, arata foarte bine si m-ar bate gandul sa imi imbrac si eu volanul in alcantara. Multumesc frumos! Multi km fara incidente!

Link către comentariu

Salut Fusco

ti-am citit tot topic-ul de la cap la coada...si esti un model pt multi

felicitari

ti-am vazut si masina la intalnire, dar nu am apucat sa te cunosc...poate cu alta ocazie

bafta in continuare

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Au sosit placutele Carbotech RP2 cu utilizare strict pentru circuit. Aceste placute sunt recomandate doar pentru semi-slick-uri, aderenta lor depasind capacitatea de aderenta a cauciucurilor de strada. Un scurt rezumat al placutelor folosite de mine pe acest sistem de franere pana acum :

- ATE OEM > Temperatura maxima utilizare (rezistenta fade) aprox. 300 grd Celsius > Le-am tinut foarte putin. Desi rezistau mult mai bine decat cele de pe sistemul OEM de pe GTI, nu erau suficiente pentru trasee virajate si isi atingeau capacitatea de a inmagazina caldura destul de repede, mai ales la viteze mari.

- Ferodo DS2500 > Temperatura maxima utilizare 540 grd Celsius > Le-am folosit pe strada si au fost mult mai bune decat cele OEM. Au nevoie de foarte putina incalzire iarna. Pe trasee virajate s-au comportat foarte bine si doar la franari vilente de la viteze mari incepeau sa oboseasca (lucru rar pe drumuri publice totusi)

- Carbotech XP10 > Temperatura maxima utilizare 870 grd Celsius > Le-am folosit pe Nurburgring si Hungaroring si pe drumul pana acolo. Au o modulatie mult superioara lui DS2500 si culmea e ca tin mai bine si la rece. De asemenea, nu lasa praf destructiv pentru jante cum fac alte placute de genul. Singurul dezavantaj este ca scartaie foarte puternic. Pe circuit nu am reusit sa le obosesc decat foarte putin spre sfarsitul sesiunilor de la Hungaroring si asta numai dupa ce am pus semi-slickuri. Isi pastrau capacitatea de franare pana la iesirea de pe circuit dupa care pedala se inmuia putin ! Ceea ce s-a intamplat in schim a fost coacerea vopselei de pe etrieri datorita temperaturilor foarte mari !

- Carbotech RP2 > Temperatura maxima utilizare 1100 grd Celsius > Acestea sunt un model mai noude la Carbotech echivalent cu XP12 ca si grip dar cu durata de viata dubla (endurance pads). Le voi testa anul acesta la Hungaroring. pana atunci, am avut curiozitatea sa le cantaresc > vezi foto !

carbotechrp26.jpg

Uploaded with ImageShack.us

carbotechrp27.jpg

Uploaded with ImageShack.us

carbotechrp28.jpg

Uploaded with ImageShack.us

carbotechrp29.jpg

Uploaded with ImageShack.us

carbotechrp210.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Modificat de fuscobal
Link către comentariu

sunt curios cum sunt. mai iti raman ochelarii pe ochi dupa frana?

Carbotech builds the pads on demand in the compound you specify, it usually takes them about a day to build and ship them. You typically call them directly to place an order.

I've used their XP10 and XP12 compounds with Hoosier R compound tires on an NSX for years. The XP12's were phenominal, absolutely no difference in feel when really hot, and incredibly strong braking. They were a bit agressive on the rotors, leaving slight ripples (scoring). So I got the R8 pads pictured above in XP10 compound, just to be a little less aggressive on the rotors with the new car.

http://www.r8talk.com/forums/showthread.php?t=1997

Link către comentariu

Ochelarii ii leaga cu elastic, sau merge sa-i prescrie doctorul un parbriz nou, altfel nu cred ca soferul va avea cu ce sa vada urmatorul viraj. :lol:

Cu ce discuri le vei folosi?

Link către comentariu

Raspund eu in locul lui Fuscobal - cu Tarox F2000.

Foarte misto placutele, sunt tare curios cum se vor simti! :)

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!