Jump to content

Black Pearl GTI


fuscobal

Postare recomandată

probleme cu diff ar fi, ca si atunci cand ai suspensia sport si prinzi hopuri in curba :)

am zis-o si o repet, una din cele mai complexe si complete masini de pe forum!

Link către comentariu

Tocmai am terminat de citit tot topicul. Felicitarii pentru masina care o ai si pentru ce ai facut cu ea . Intradevar multa munca si bani investiti dar rezultatul este extraordinar si de bun gust . Daca as ajunge pe la o intalnire din Bucuresti mi-ar placea sa ma duci o tura cu ea :( , in cazul in care o sa ajung pe acolo sigur o sa iti dau un pm .

Tineo tot asa si multi km fara probleme .

Link către comentariu
  • Administrator

Fusco

sa inteleg ca problemele pe franare erau de la discurile spate?!

Ce ti-ai pus acum?

Spor la treaba, tati! :( - stiu ca la tine nu se termina niciodata

Link către comentariu
Teoretic 350CP si 450NM. Diferentialul ajuta pe viraje, nu strica. Acum, in toate exista o limita pe care daca o depasesti iesi sifonat :D

Meserie! Acolo vreau sa ajung si eu, dar mai am nitel de tras ..(lipsa fonduri). Ai simtiti vreo diferenta de la cauciucurile mai groase? Cum te descurci cu 19" la noi?

Link către comentariu

Am vazut masina live si pot sa va spun ca arata superb. Din primele poze cu noile jante (BBS-urile) mi se pareau prea mari pt un Golf, dar de la fata locului nu mai par asa mari. Par perfecte! De pe loc arata demential, cand masina merge cu vieza mica arata perfect, cand masina merge cu viteza mare iarasi arata demential. Per total sunt niste jante absolut uimitoare (si pretul e pe masura).

Despre sonorizare nu prea are rost sa vorbesc. Am ascultat vreo o jumate de melodie si mi s-a facut pielea de gaina. Se aude extrem de bine :blah_: (am ramas impresionat).

Despre cum trage masina nu va pot spune pentru ca nu am fost :), poate data viitoare.

Sanatate fusco si spor la modificari (cu toate ca nu vad ce ai mai putea face la masina).

Link către comentariu
  • 1 month later...

Daca mai analizez mult timp aceasta masina imi trece prin cap un gand: urmatoarea mea masina sa fi tot GOLF 5. :)

Aceasta masina este o bijuterie. Sper sa am ocazia sa o vad si live in viitorul apropiat sau departat.

P.S Fusco daca o sa am placere sa te intalnesc o sa te rog sa imi evaluezi muzica din Golful meu. Pentru sistemul de sonorizare al acestei masini acord 10+ fara sa o mai ascult. Sunt curios daca o sa imi acorzi macar 5! :)

Modificat de Cily
Link către comentariu

Multumesc inca odata pentru aprecierile voastre. Cily, maine arbitrez la 4tuning days. Daca te inscriai in concurs la Sound Quality aveai ocazia sa primesti o evaluare detaliata :)

Ceva poze cu sistemul audio :

post-73-1244283934_thumb.jpg

post-73-1244283941_thumb.jpg

post-73-1244283947_thumb.jpg

post-73-1244283960_thumb.jpg

post-73-1244283967_thumb.jpg

post-73-1244283973_thumb.jpg

post-73-1244284021_thumb.jpg

post-73-1244284028_thumb.jpg

post-73-1244284039_thumb.jpg

post-73-1244284062_thumb.jpg

post-73-1244284066_thumb.jpg

post-73-1244284071_thumb.jpg

post-73-1244284075_thumb.jpg

post-73-1244284102_thumb.jpg

post-73-1244284108_thumb.jpg

post-73-1244284113_thumb.jpg

post-73-1244284117_thumb.jpg

post-73-1244284122_thumb.jpg

post-73-1244284152_thumb.jpg

post-73-1244284159_thumb.jpg

Modificat de fuscobal
Link către comentariu

Fara cuvinte. :) :)

Fetele de usi au iesit perfect, zici ca asa sunt venite din fabrica. Din cate se vede ai imbracat si plafonul in alcantara?

Da mai multe detalii despre difuzoare si despre rezultatul final.

Spor la treaba!

Link către comentariu

Ambreiaj e in portbagaj. Al treilea mai exact si sper ca de data asta sa tina mai mult de 20.000km pentru ca volant stock bimasica e complet pe dinafara la cuplul actual. Noul ambreiaj este Sachs SRE cu volant single mass si cantareste 14Kg (volant, placa presiune, disc, suruburi de prindere). Cel OEM cantareste 23Kg !

Difuzoarele din poze sunt Brax Matrix 6 dar intre timp le-am schimbat deja cu Micro Precision 7 series care-mi par putin mai bune (mai exact cele mai bune auzite de mine pana acum) !

Modificat de fuscobal
Link către comentariu

Acu .. nu vreau sa cobesc, da cum naiba pe mine inca ma tine ambreiajul stoc? Masina are deja 38k si nu pot sa zic ca am menajat-o. Bine, nu fac plecari cu rotile in fum , dar nici nu sunt departe...

Link către comentariu

ala stock al lui avea deja 70 000 si a trecut de mult de limita de cuplu..plus demaraje, Cheia...etc..si ala sport cred ca fusese montat prost ca mie imi merge perfect...

Link către comentariu

@ fuscobal mai in gluma mai in serios sunt constient ca nu am ce cauta eu la astfel de concurs. :biggrin:

Dupa ce am vazut pozele postate de tine m-am convins ca arta desavarsita in materie de muzica se regaseste la Golful tau.

Obiectiv vorbind cred ca imi vei acorda un 3 cu indulgenta. Eu as fi multumit si cu nota 3, pentru ca dupa ce am analizat pozele tale, imi mai ramane decat :o :o :o :) :icon_thumright: :icon_thumright:

Modificat de Cily
Link către comentariu

Gdonline, mica diferenta in plus la cuplu fata de tine dar si greutatea excesiva pe care o am conteaza. Cea care a inceput sa oboseasca este probabil volant stock bimasica. Am vb cu cei de la Sachs si au zis ca la 450NM sunt departe de cuplul pentru care a fost ea gandita ! Cily, punctaj maxim nu exista iar notarea nu se face de la 1 la 10 ca la scoala ci pe subcategorii. Uite ca idee cum arata fisa celei mai bune masini arbitrate de mine > http://forum.4tuning.ro/attachment.php?att...mp;d=1239637419

Link către comentariu

LOL, daca stiam puneam un bilet ca tot s-a castigat aseara (cica) marele premiu la loto :blah_:

Modificat de Riddler
Link către comentariu

A, uitasem sa adaug ca masina ta e BESTIALA !!! :blah: :blah: :lol:

Link către comentariu

Pe asta o am, pe celelalte le astept si eu :biggrin:

Link către comentariu

Foarte tare e fotografia ! :offtopic:

... masina nici nu mai intra in discutie. :icon_thumright:

Link către comentariu
  • 1 month later...

Cu toate ca pana acum am fost pasager in fuscomobil de multe ori, aseara am trait o experienta noua.

Am luat taurul de coarne. :mellow: Cu alte cuvinte am condus bestia si am ramas complet uimit.

Din ce am reusit sa observ:

- directia este mega-responsiva

- comportament de drum foarte echilibrat, datorat minunatei suspensii B16

- masina trage fenomenal si liniar

- o adevarata simfonie creata de intake + evacuare, sunetul m-a uns pe suflet

- schimbarea treptelor este vis, foarte rapida; la fel si frana de motor - foarte eficienta datorita ambreiajului

Am inteles acum ca din dreapta nici nu banuiam ce senzatii iti ofera masina asta.

Multam fusco, o experienta pe care nu o sa o uit. :icon_thumright:

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!