Jump to content

Bujii incandescente - la ce interval se inlocuiesc , tipuri de bujii incandescente


vw intermediar
 Share

Go to solution Solved by Ionut_T,

Postare recomandată

Am si eu o curiozitate: ai citit manualul de utilizare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit indicatorul ( spirala ) , se stinge aproape instantaneu dupa ce pun contactul, nici nu o remarci decat daca o cauti in mod special. Probabil se stinge f repede datorita noii tehnologii a motorului commonrail

Toate cele bune...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cate grade erau afara KERSCHER? de la +5 grade in jos lucreaza bujiile. Iar pe vremea asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici la noi nu am prins anul asta inca temperaturi sub 5 grade, sa fi fost poate intr-o noapte sau 2 maxim , nopti in care probabil nu eram pe drum cu masina. Daca e legat de temperatura, si bujiile lucra sub temperatura respectiva, mai trebuie sa astept, dar nu cred ca mult :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uimit tare am fost sa descopar ca masina mea pornea "la sfert" si la -5 grade in conditiile in care aveam 3, repet, 3 bujii arse! Am fost saptamana trecuta sa schimb uleiul si filtrele (toate, am zis sa o pregatesc de iarna) si zic sa verific si bujiile. Cand am vazut ca 3 sunt arse am schimbat tot setul, NGK. Asa ca daca vrei sa vezi bujiile la lucru asteapta temperaturile cu -. La + mere i fara ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bag si eu ca " musca-n lapte" ...am 184500 km cu bujiile originale( specifice motorului meu)!

NU fac reclama, doar ma declar multumit!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat si eu bujiile. Ma pregatisem cu un set de 4 bucati pe NGK...deci cumparate degeaba. Bine ca le pot duce inapoi. Pozele atasate releva si modalitatea de schimbare in mare la Passat B5,5. Pentru bujiile 3 si 4 trebuie inlaturat suportul filtrului de motorina.

Similar am patit si eu.Sunt doua tipuri de bujii la masinile din 2002.Au doua lungimi 92 mm si 97 mm.

Dupa 2002 merg cele de 97 mm.

La demontare una a facut figuri, dar mina lui al bundy a stiut exact cum sa o demonteze.

Din 4 bujii boch, una era arsa.Nu au putut fii inlocuite (prefer sa schimb tot setul, altfel in timp pica cite una) ca erau scurte.Le-am schimbat acum cu NGK varianta D-power, cea mai buna.Urmeaza sa le si montez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat si eu ieri toate cele 4 bujii incandescente, doua erau arse. Au iesit foarte usor, motorul era cald, mecanicul a spus ca ies mai usor cind motorul este cald apropo de cele spuse pe acest tread. Parerile sunt impartite. Marca BERU made Germany 65 lei/buc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mecanicul a spus ca ies mai usor cind motorul este cald

Spune-i ca bujiile se strang cu 15Nm deci le scoate/monteaza si un copil de clasa intai. Referitor la marca eu am gasit NGK la 40 ron bucata....si sunt foarte laudate. Made in JAPAN

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ale mele mai mult ca sigur ca nu putea un copil de clasa 1, te asigur. Erau intepenite, si una din ele a iesit greu de tot pana la ultimele spire, tot am transpirat, ca am cititi aci ca se pot rupe.

Eu am dat pe toate 120ron. BERU. La mine erau arse 3, dar cred ca din vina unui mecanic care si-a bagat vag-ul sa faca nush ce setari cand am cumparat-o, si statea spira aia aprinsa 10 secunde indiferent de temp motorului :D , (culmea ca pornea la sfert), si m-am dus inpoi si i-am zis sa lase smecheriile cu setarile alea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Si eu sunt de aceeasi parere, daca merg nu trebuie schimbate. Eu am 118.000 pe A4 meu , sa nu mai zic ca bateria nu a fost schimbata niciodata ;)..........si azi la -7grd in brasov a pornit fara probleme....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi la -19 mi-a pornit execrabil masina, maine le schimb pe toate 4. In rest alte probleme n-am detectat cu VAG-ul, sper sa fie bujiile. Mi-am comandat asa la repezeala, acuma in perioada asta nu am timp sa caut mai pe indelete. De Meyle ati auzit/folosit? Cica made in DE... Sper sa fie ok. 35 RON bucata.

Modificat de Eminence
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bine sa le schimbi pe toate 4 deodata, asa stii ca o posibila cauza s-a taiat de pe lista.Ca si bujii Beru vin din fabrica si sunt foarte bune , eu le aveam originale la 160k km.Acum am schimbat pe Bosch DuraTherm si au fost 140 Ron toate 4.Ca alta marca buna poti folosi NGK, cam astea 3 sunt firmele producatoare mai bune.De Meyle nu prea am auzit...deci dupa mine nu le-as cumpara !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mare bucurie. Am reusit sa rup o bujie. Acum sa vad unde ma duc sa le schimb pe celelalte 3 fara sa imi rupa alta. Daca exista cineva meserias, care poate sa ma ajute, astept PM. Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

macar sa reusim fara sa mai dilim alta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.am un golf v tdi iar acum 2 zile imi apare martorul acela spiralat aprins palpaind ,la un moment dat se stinge .am obs ca la treapta 1 sau 2 face deci cand merg incet ,motorul porneste culmea greu la cald ce sa fie bateria am schimbat o de curanda/?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie facuta o diagnoza. Cu pornirea scapi cu o resoftare sau adaptare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai pe intelesul meu ? ce e o resoftare ... prin Campulung cred ca nu treci , dar cum pot da de tine ,numai prin tel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diagnoza = scanarea computerului autoturismului cu ajutorul unui program Vag-com (VDCS cu interfata hex-can la masinuta ta), program care-ti spune unde este buba...

Resoftare = rescrierea programului (softului) din computerul masinii, in scopul imbunatatirii unor parametri... Unii ii mai spun si remapare sau chiptuning...

Pentru ambele lucruri gasesti topic-uri intregi pe forum, doar trebuie sa dai un "search".

In alta ordine de idei suntem off-topic. Succes la citit!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate cineva sa puna o poza de calitate cu zoom ca sa vad exact cat ar tebui stranse bujiile la motor alh, ca la mine ramane putin de loc si mi-e frica sa nu le rup daca fortez sa mai strang. multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adaptare= modificarea anumitor parametri pentru o functionare optima in limitele prestabilite de constructor.

Resoftare mai scumpa decat adaptarea.

mai pe intelesul meu ? ce e o resoftare ... prin Campulung cred ca nu treci , dar cum pot da de tine ,numai prin tel?

Prin telefon, PM, e-mail sau in Bucuresti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am strans, dar raman cam 2mm afara, nu se mai vede filetul, dar raman afara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!