Jump to content

Bujii incandescente - la ce interval se inlocuiesc , tipuri de bujii incandescente


vw intermediar
 Share

Recommended Posts

si poate sa fie si aia vinovata?ma refer la pompa?sa fie imbaxita si sa nu.si faca treaba bine?

Link to comment
Share on other sites

    ...Ca si idee bujiile noi aveau rezistenta de 6 Ω toate ...

Cred că ai vrut să scrii 0,6 ohmi. În realitate scăzând rezistenţa fişelor de la multimetru  rămân vreo 0,4 ohmi.

Link to comment
Share on other sites

ale mele le.a masurat acolo la locul lor si aveau 0.7-0.8....le.a masurat un coleg al meu cu aparatul....cu un creion pe caroserie si unul pe capatul bujiei....am vazut cu ochii mei cum fluctua valoarea intre 0.7-0.8

Link to comment
Share on other sites

Cred că în timp le mai creşte rezistenţa, dar măsurarea corectă se face măsurând prima dată rezistenţa ohmică a fişelor punându-le în scurt, de obicei au 0,1-0,3 ohmi în funcţie de calitatea lor. Apoi din valoarea indicată pe bujie se scade această valoare. Eu când le-am schimbat pe ale mele 2 erau întrerupte şi 2 aveau ceva de ordinul a 10-20 ohmi, nu mai ştiu exact că sunt câţiva ani de atunci. Oricum erau out of service.

Link to comment
Share on other sites

apropo de pompa.cand pun contactul se aude un bazait ca de pompa...oare sa nu am?atunci ce se aude?

Eu ma refeream la pompa tandem, nu la pompa din rezervor.

Pompa tandem se afla PE motor.

Link to comment
Share on other sites

ok...am inteles de pompa tandem....dar ar putea fi o posibilitate sa fie vinovata pompa din rezervor.?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
nicureddogsflo

am schimbat si eu bujiile toate arse ,ce ma intriga ca pe ETKA apare  BERU ca echipare dar cand le-am schimbat erau bosch cu cod de vw pe ele .

am pus bosch duraterm ,au fost schimbate la service dupa ce au incalzit cam 20 minute motorul, stau foarte aproape de service acu pleaca la sfert

Link to comment
Share on other sites

vaselina cu cupru ar preveni blocarea filetului sau nu face fata / nu este recomandata sa nu curga si in motor?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Laurentiu_LWR

Salutare..ma tenteaza sa schimb fisele.....

Am vazut ca vin cu destul cablu...unde trebuie sa ajung cu el...unde se face conectarea? in releu? unde este acesta...tot sub bord?

post-14266-0-94775100-1396539670_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

Ce au patit cele de pe masina?

Link to comment
Share on other sites

Laurentiu_LWR

Azi m-am uitat putin pe la motor...si am vrut sa le scot si am vazut ca la prima bujie nu pot scoate...dupa care la urmatoarele s-a pleznit/taiat in capat...practic raman 5 mm de cauciuc pe bujie...

Ultima e chiar slaba...iti arat o data cand ne mai vedem...

Link to comment
Share on other sites

Conectarea o faci in mufa ce se afla in canalul de cablu din spatele filtrului de aer.

Link to comment
Share on other sites

Laurentiu_LWR

Multumesc...va referiti la canalul ala prin care se duc firele catre ECU cumva?e un canal mai maricel asa...gen 10x10 cm?

Link to comment
Share on other sites

DA, acolo.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
nistormarian

Salutare, dețin de 1 săptămana golf 5 2.0 tdi DSG 2004 cod motor bkd, vreau sa schimb Bujiile incandescente dar nu găsesc nici un DIY pe tema asta plus ca nu găsesc unde sunt localizate bujiile :)) ii chiar greu de schimbat daca nu am gasit nimic. Poate cineva sa imi explice unde se afla bujiile? :) Ms anticipat

Link to comment
Share on other sites

la BKD sunt ...in interiorul chiulasei. Trebuie sa desfaci capacul de chiulasa

 

post-17228-0-41708000-1403459737_thumb.j

 

Edited by andrei_221
Link to comment
Share on other sites

nistormarian

WoW nu ma bag :)) mersi ...akm sa vedem ce si cum, ii aprins in bord martor motoras calben ala check engine, de unde am cumparat-o a zis ca 2 bujii trebuie schimbate si de aia. In rest nu sunt nici o problema, porneste fff bine.

Edited by nistormarian
Link to comment
Share on other sites

pai cand e calda afara te cred ca porneste. La iarna e alta mancare de peste....

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

help me, please!

schimb bujii

vw b6, 2.0tdi, 16v, 103kw, 140hp, bkp, 2006

am gasit mai multe variante compatibile motor bkp insa au diferite date tehnice. singurul tip care coincide la "toate capitolele" ngk dar sunt 120 lei. astept oferte  :D

Link to comment
Share on other sites

nu sunt mai multe tipuri pentru BKp. Doar N 10579805.

Sunt scumpe pentru ca sunt ceramice si la 7V. mai ieftine gasesti pe Delphi HDS414, cam 60 lei bucata

Edited by andrei_221
Link to comment
Share on other sites

si merita sa pun delphi sau fac un efort pt ngk

Link to comment
Share on other sites

pe masina din semnatura am arse(intrerupte) toate cele 4 buji.De ce nu imi arata pe bord vre-un martor aprins? (pe VCDS imi arata clar).

Link to comment
Share on other sites

in teorie, trebuie sa-ti aprinda martorul motor.... la output test, ai verificat daca il aprinde ?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in broserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim! :) 

 

Accept