Jump to content

Bujii incandescente - la ce interval se inlocuiesc , tipuri de bujii incandescente


vw intermediar
 Share

Go to solution Solved by Ionut_T,

Postare recomandată

Cum adica "in zona noastra"? pe a mea scrie l aplicatii spark plug threads si aia am sa o folosesc si la turbo. Vrei sa zici ca numa aceea din link e buna?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La axr unde sunt bujiile montate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ marius.

Ce ti-am indicat eu acolo este o pasta antigripanta folosita pentru imbinari si filete rezistenta la temperaturi inalte si presiuni ridicate.Dupa folosire se arde partea volatile ca sa zic asa si ramane o componenta solida ce te ajuta sa desfaci usor bujia data viitoare.

Nu ma refeream la zone geografice. Am folosit termenul de "zona" in sensul de loc , aplicarea pastei pe acele zone. ;)

Modificat de dukku
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebuii sa deschidem un topic nou pentru a discuta despre bujii. Cu search nu am gasit un asa topic.

Deci sa specific: bujii " glow" adicalea pentru motoarele diesel.

Sunt mai multe tipuri de motoare diesel care merg cu diferite tipuri de bujii.

Din ceea ce am sintetizat eu ca variante ar fi: Bosch (care probabil vin pe mashina original), Champion, Beru la care eu as mai adauga NGK.

Acu' ca curiozitate a schimbat cineva bujiile pe care le avea pe mashina si le-a inlocuit cu altceva decat Bosch? Daca da, a observat ca se comporta mai bine?

NGK Y-732U are cineva? Beru?

Inca ceva o detaliere a masurarii lor cu multimetrul ar fi super. Un DYS cu poze ar fi si mai bine..Cineva bine intentionat si priceput, avem???

Oricum hai sa discutam de BUJII pt. TDI...

Toate cele bune si astept sugestii...

Eu am pus in noiembrie bujii NGK, Y-732J (la magazin mi-au zis ca astea le inlocuiesc pe cele Y-732U care nu se mai fabrica. Inainte am avut Bosch, toate duse, acum masina porneste bine si la -18 grade.

Stiu ca e vechi post-ul, dar am considerat ca merita raspuns...

Modificat de maniax
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am pus NGK, Y-732J, se comporta bine, ce am observat pe ele e ca functioneaza la 12v, fata de bosch, la 11 v.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
the_punkreas2003

Daca masina trepideaza uneori la relanti ar putea fi o bujie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Da, dar la fel de bine ar putea fi si altceva defect. :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

the_punkreas2003

Altceva as in ... ? Eu stiu sa repar dinti, nu masini. Asa ca n-am nici ce mai vaga idee despre ce ar fi vorba si nu vreau sa ma duc la Porsche si sa-m iindruge aia nu stiu ce idiotenii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Fa-i o scanare si vezi ce erori iti afiseaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca ai diesel.

La tine, din cauza bujiilor poate trepida doar la pornirea la rece, in primele secunde de la pornire.

Daca face la motor cald, problema e in alta parte si dupa cum spunea si colegul, o scanare te-ar scuti de multe cautari zadarnice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

the_punkreas2003

Pe VAG nu a dat nicio eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-ai raspuns la intrebare: trepideaza doar cand o pornesti sau doar la cald?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

the_punkreas2003

Trepideaza si la cald insa nu este ceva flagrant si nici nu face continuu, sa spunem ca la fiecare 10 secunde se simte o vibratie. Turometrul nu pare sa coboare. Deocamdata masina e in custodia prietenei mele, dupa ce isi repara ea masinuta o sa recuperez Golful meu si poate vin la o intalnire, stiu ce inseamna sa dai consultatii prin telefon si nu vrea sa stresez lumea :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema ta cred ca e de la un injector. Nicidecum de la bujii. Mai multe detalii aici ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

bujiile preincalzire apa au acelasi cod ca cele de pornire,sant la fel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt la fel, nici pretul nu e acelasi, alea de incalzire a apei is mai scurte.

00000914.th.jpg 00000920.th.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , cine ma poate ajuta si pe mine cu un cod pentru buji pentru ca as vrea sa le schimb cat mai urgent , mai am doar una buna care e si aia pe duca i-ar la temperaturile astea porneste din ce in ce mai greu , vw bora an 2001 , 1.9 TDi , 85 KW , motor ajm , pentru ca am fost la magazin si aia nu stiau ce imi trebuie exact . as prefera buji NGk din auzite ar fi f bune . mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema cu pornirea.Dimineata nu mai porneste la prima cheie.Am fost la un mecanic ,am gasit 3 bujii arse le-am inlocuit si dimineata urmatoare aceeasi probleme.Mentionez ca pana nu s-a racit vremea pornea la sfert de cheie.Totusi am gasit un fel de releu care cred eu ca are legatura cu bujiile si nu stiu cum sa verific daca functioneaza.Este pozitionat linga vasul de expansiunecum te uiti la motor un pic in stanga si mai sus si are pe el o siguranta de aluminiu pe care am gasit-o mincata.in concluzie stie careva cum verific daca ajunge curent la bujii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu motorul rece pui contactul si aparatul de masura intre fisa si masa, pare greu? cam 13 v ar trebui sa ai.

Ar trebui sa ai si un vag-com pt a vedea daca primeste comanda daca totusi nu ai tensiune pe fisa.

Culmea cu motoarele astea, al meu porneste greu la cald, :icon_thumleft: ,ce motoare :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la cald din ce stiu eu ai probleme cu pompa de injectie.Poti sa o verifici la cald cu o cana cu apa rece varsata direct pe pompa,daca porneste repede pompa ta are capul hidraulic muci.

Modificat de c o s m i n
Nu mai da quote la mesajul anterior. Foloseste butonul ADD REPLY.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti verifica si cu o lampa de control in acelasi mod, nu e neaparat nevoie de aparat de masura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la cald din ce stiu eu ai probleme cu pompa de injectie.Poti sa o verifici la cald cu o cana cu apa rece varsata direct pe pompa,daca porneste repede pompa ta are capul hidraulic muci.

Azi am facut o exceptie de la regula si i-am dat-o putin mai tare decat deobicei ca sa se incalzeasca motorul mai rapid fara ca sa apuce pompa sa se incalzeasca(am capacul de plastic dat jos pt o mai buna ventilatie), am ajuns la benzinarie si era motorul pe la 50-60 de grade, incepea sa se ridice acul de temp. Cand ii dau s-o pornesc ,o ia la sfert de cheie, neobisnuit de rapid.

Ii dau tot asa pana acasa, ajunge aproape de 90 de grade, o repornesc si nimic... 3-4 secunde nici ca sa porneasca :somnmare: .

Pompa de injectie era calduta doar. Nush ce sa zic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!