Jump to content

Probleme DPF


KopiluTDI
 Share

Postare recomandată

  • Replies 559
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • KopiluTDI

    47

  • DORU_14

    35

  • BLiTZ

    33

  • spyddy

    30

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ai citit topicul ala de pe briskoda?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dovada RS TDI

Salut baietzi ....

chiar ma gandeam daca se mai discuta subiectul asta cu Filtrul de Particule.....

vroiam sa va zic ca ma amuz acum cand imi aduc aminte cat de suparat eram pe fabricant pentru acest filtru...dar a trecut perioada aceea si pot sa spun ca sunt mai mult decat multumit de masina cu acest filtru decat este unul care nu are filtru de particule ...(la noi nu da fum deloc :)::) )...dar sa nu fim rautciosi ...si sa recunoastem ca dupa ceva km facuti in oras incepe motorul sa isi schimbe putin zgomotul si turatiile ..dar isi revine rpd;)

eu am 20000 km din Noiembrie pana acum ...si va zic ca e super masina ...sper ca si ceilalti posesori sunt de aceeasi parere.

o zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si tie ti se mai aprinde ala sau ai fost la service si ai rezolvat problema ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine masina merge perfect. Martorul de la filtru nu s-a aprins decat o singura data cand aveam 400 km la bord. Am 7000 km acum si ma bucur din plin de Skodilack. :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As vrea sa stiu daca si-a mai schimbat cineva releul respectiv, si daca da,daca au mai avut probleme dupa schimbare.

Poate ne spui si noua unde ai schimbat releul respectiv si poate ne poti trimite la cineva care stie de problema asta sa o rezolvam si noi. Cei de la PBN nu stiu nimic de nici un releu, sau se fac ca nu stiu. As incerca orice sa scap de stresul asta, mai ales ca in ultima vreme max la 200 km incepe sa faca figuri. E adevarat ca nu am prea mai iesit din Bucuresti, dar tot ma streseaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am schimbat releul respectiv si de atunci nu s-a mai aprins martorul care arata o eroare la bujiile cu incandescenta, dealtfel nu am mai avut de atunci nici o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spuneti-mi si mie clar, cum se numeste releul ala, ca ma duc peste astia de la PBN sa mi-l schimbe.

Dar sa stiu cand ma duc acolo despre ce vorbesc

PLS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar de ce nu-l intrebi tu pe Barbato de la avia motors ? Si apoi zi-ne si noua rezultatul. Cu el poti vorbi omeneste.

Sau ceilalti care ati schimbat, cum se numeste exact ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu unul nu stiu exact cum se numeste acest releu, nu ma pricep prea bine la relee dar sunt convins ca cei din service stiu exact despre ce este vorba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Alextz: Topicul de pe briskoda e legat de Superb 2.0 TDI si despre faptul ca modul de montare a DPF din cauza constrangerilor de amplasament e diferit la Superb fata de Octavia. De asemenea se mentioneaza acolo faptul ca la Octavia (acelasi motor, 140cp, EURO4) problema nu apare.

Legat de filtrul DPF pe RS TDI, eu am ~5200km, am alimentat exclusiv Rompetrol EFIX (chiar mai mult, de la aceeasi statie, unde stiu ca au rulaj mare, deci risc mai mic de a prinde rezervoare aproape goale, condens, etc.). Primii 4200 - 4300 km nu am avut nici o problema, in schimb in ultimii 900 - 1000 km mi s-a aprins si mie martorul DPF in bord de 2 ori (ultima data chiar astazi). De fiecare data, am iesit la regenerat in afara orasului.

Ce mai vreau sa mentionez aici este faptul ca inainte cu ~100km de a mi se aprinde pentru prima data martorul DPF am facut plinul iar cand am intrat in statie sa platesc am auzit pe un indivd de acolo transmitandu-le colegilor sa opreasca toate alimentarile de Diesel pentru urmatoarele 10 minute (eu banuiesc ca atunci urmau sa realimenteze rezervoarele de motorina, deci cand am alimentat am prins rezervoarele aproape goale). Mentionez acest aspect pentru ca dupa ce am facut acel plin de motorina, s-a simtit clar diferenta fata de alte plinuri (desi repet, vorbim de acelasi furnizor, aceeasi benzinarie): sunet mai deranjant la motor, variatii de turatie la relanti, si dupa aprox. 100km prima aprindere a martorului de bord DPF.

De asemenea, cum mentiona si un alt coleg de forum, se simt diferente de zgomot si turatii variabile la relanti, in momentul in care se aproprie momentul aprinderii martorului de bord DPF. Voi incerca si eu sa contactez dealerul Skoda de la noi, dar sunt convins ca voi primi acelasi raspuns ca si in trecut (cand i-am intrebat daca stiu ceva de aceasta problema aparuta la atatea alte RS TDI), ca e din cauza motorinei si sa folosesc motorina EURO5.

Modificat de bigmarry
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari la toata lumea!

Sambata mi-am comandat de la Avia din Pantelimon o Skoda RD Tdi,albastra.

Acum stau si astept sa se nasca;am citit tot ceea ce ati scris si m-am ingrijorat nitzel dar ma pastrez optimist.

La zi care mai sunt noutatile?....s-a mai remediat ceva?

Eu stiam de problemele cu filtru ( am o ruda cu Passat de 170 cp care a experimentat bucuria cu filtrul) si l-am intrebat pe dealer-ul de la Avia ( ma cunosc cu el destul de bine) daca s-a rezolvat ceva.Raspunsul a fost ca s-a rezolvat.Acum nu stiu cat de adevarat o fi,dar sper.

Oricum mie-mi place f mult RS .....

Va urez numai bine cu sportivele voastre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema cu filtrul poate sa rezolvat la ce masini pleaca acum din fabrica dar ma cam indoiesc.

probleme cu releul care da eroare la bujiile incandescente intradevar sa rezolvat si chiar daca vine masina cu releul vechi ti se va schimba aici si va fi ok.

cei dintre noi sau poate chiar toti l-au schimbat si nu mai au problema asta.

in schimb ramane, dupa parerea mea, problema filtrului, DPF-ului, care se incapatameaza si se aprinde des (100-200km parcursi) asta doar in cazul in care masina nu iese deloc din bucuresti sau dintr-un mediu foarte foarte aglomerat.

ca si statistica pot spune ca daca reusesti sa mergi cu o medie a vitezei mai mare de 20km/h ti se va aprinde filtrul din cand in cand si nu vei ajunge sa disperi.

altii care sunt din alte localitati in mod sigur au o medie a vitezei de peste 30km/h lucru care ajuta foarte mult filtrul si se face regenerarea automata din mers fara sa mai fie stresat soferul.

deci in concluzie problema DPF nici pe departe nu este rezolvata - adica inca nu sa gasit o solutie sa nu mai fie nimeni stresat chiar daca conduce preponderent in oras (buc.).

sa o stapanesti sanatos si la cat mai multi km fara evenimente.

PS. Am facut si prima revizie si trag concluzie ca nici uleiul nu a marit timpul la care se aprinde filtrul ba chiar m-am si enervat ca parca se aprindea mai des chiar daca avea ulei bun si proaspat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte ciudata treaba asta cu filtrul.

In general,subiectul cu filtrul de particule a fost dezbatut in multe reviste auto....concluzia fiind ca o mai da in bara din cand in cand ( la toate marcile)

Dar vad ca aici e mai nasol decat in rest.

Oricum asta va fi viata diesel-ului prin prisma normelor de poluare din ce in ce mai stricte: filtre,blue tdi ( care utilizeaza un rezervor aditional) etc

Si din masurile astea e clar ca o sa rezulte multe imperfectiuni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de acord cu tine dar parca acum cu RS-ul au exagerat....:-((

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kopilule cand se rezolva sa ne anunti si pe noi.

BTW sa ma urc pe tine la Alba Iulia - Tu urcai pe bordura eu coboram , ti-am facut si flashuri si claxoane si nimic, cu toate ca ai trecut pe langa mine :beer: :beer: :beer:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dati seama ca daca vine vrun soft nou sau orice alta solutie din partea fabricii va afla toata lumea numai ca astia cred ca ne vor tine pana cand ne-om satura si ne vom obisnui asa de bine cu stresul filtrului incat vom ceda.

intrebarea cea mai grea ar fi:

de ce VW nu face asa rau sau deloc?

de ce Seat nu face asa rau sau deloc?

motorina este aceasi la tot grupul porsche!

o greseala gasita clar este relul - din fericire rezolvata!

ce sa se fi gresit la Skoda?

oare singura posibilitate sa fi ramas softul?

softul care nu prea vad eu sa vina prea curand - ma gandesc la Audience de cand este lansat si nici pana in ziua de astazi nu are un update de soft care sa rezolve receptia in FM etc.......:-(((((

acum ceva timp la o regenerare in mers facuta manual (fortat) - era orga in bord, le aveam pe toate aprinse si binenteles program de siguranta selectat - am tras concluzia ca la VW se pare, regenerarea se poate incepe automat/manual cu conditia de minim 20km/h!!!!!!!!!!!!!!!!!!. de ce la skoada la 60km/h???????

Modificat de KopiluTDI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu, fratilor de suferinta, dar eu sincer m-am saturat ca in fiecare saptamana sa ma duc la plimbare pe cheiul Dambovitei ca sa imi regenerez filtrul. rad toti prietenii mei de mine si asta ma oftic cel mai rau, ca in rest masina este super ok. cel putin cand merg la drum lung ma unge la suflet. Acum nu stiu daca am si eu problema cu releul ala, ca nu am lasat-o niciodata sa vad ce se intampla dupa ce se aprinde DFP-ul, dar sunt curios daca il schimb daca se schimba ceva in bine.

Saptamana trecuta l-am calarit pe unul cu un Mercedes E classe nou, 2.7 diesel si stateam ejer in spatele lui cu toate ca eram 4 in masina si portbagajul plin. Ii dadea si ala talpa la greu, ca scotea ceva fumulet si radeam de el ca in spatele meu nu se vedea nimic. Nu stiu ce parere avet voi despre masinile voastre, dar eu sunt foarte multumit de a mea, chiar daca traiesc cu stresul zilnic al DFP-ului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de regula releul, nu are nevoie de DPF aprins in bord, ca sa se arate in permanenta.

eu m-am plictisit de cate ori sa aprins, defapt nu sa mai stins dupa prima cheie de dimineta cu masina lasata seara in super regula si fara cate ceva aprins prin bord.

explicatii primite: acest releu tine de bujiile incadescente si de intreg angrenajul regenerarii DPF-ului inainte de aprinderea DPF-ului in bord. numai ca acest releu nu a fost calibrat cum trebuie cu motorul (bujiile etc.) si cedeaza nu mai este in stare sa detina controlul luru care il semnalizeaza prin starea lui permanent aprins si galben, in bord, iar de aici concluzia ca nici nu se mai poate da coanda de regenerare decat manual. obligatoriu service pentru stergerea erorii false din CB pentru a se putea da comenti automate de regenerare DPF. stres total ca m-am umplut si de hartii cu deschiderii de comenzi in service pentru "stergere eroare bujii incandescente OII RS TDI", ba chiar o data deschid comanda (mentionez ca aveam si DPF-ul aprin in bord) si in loc sa imi stearga eroarea ca imi faceam si singur regenerare, mecanicul a zbughit-o cu masina sa se plimbe "sa regenereze filtrul" ca doar cetise el in manual ca trebuie mers constant 10 min. cu minim 60km/h si cand am vazut ca a disparut masina mi sa urcat tot singele in cap, m-am prins imediat ca ala chiar vroia sa se plimbe cu RS-ul. sa intors si binenteles deja il asteptam langa rampa, zic "cum este - gata sa rezolvat?", pei stiti ca nu sa stins si trebuie sa o scanam sa vedem exact ce si cum, atunci scot hartia si ii citesc pe litere "S T E R G E R E E R ......., scrie undeva REGENERARE?", binenteles ca ii explic exact ce aparat sa ia, ce sa faca si ce sa nu mai faca alta data!!!!!!!

oi fi eu idiot da voi ma intreceti cu mult ...... :-)))))))

P.S. daca tie nu iti ramane aprins in bord inseamna ca ai primit masina cu releul bun sau ti sa schimbat in service inainte de predarea masini!

Modificat de KopiluTDI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

frati skodari, cine are o RS TDI neagra cu EXR la nr (nu pun nr complet ca sa aiba ceva intimitate omul) si se gaseste la vecinii nostri prea iubiti de unde ne vine dunarea? am fost vecini fara sa ne cunoastem, se pare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

aviz amatorilor - EXISTA update oficial de SOFT MOTOR pe problema filtrului DPF.

eu inca nu pot spune daca a fost rezolvata complet aceasta problema prin acest update - abia l-am facut de 2 zile.

prima impresie este spre bine - revin mai tarziu cu impresia finala. :lol: :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-a mai aprins de atunci ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

deocamdata nu dar este inca prea recent facut update-ul ca sa dau un verdict clar!

acum am cam 400km de cand l-am facut parcursi pe un traseu mixt.

saptamana asta o sa o frec numai prin oras si pe vineri aflam clar daca sunt imbunatatiri substantiale sau nu!

Modificat de KopiluTDI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In afara de "posibila rezolvare" a problemei DPF, nu stii daca acest update aduce si alte imbunatatiri / functionalitati?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu

daca aflu va spun

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!